https://www.nu.nl/achterk(...)niste-iris-hond.htmlquote:Marco Borsato bedroog zijn vrouw met pianiste Iris Hond
Marco Borsato (52) heeft tien jaar geleden een relatie gehad met Iris Hond (32) Dat meldt Privé vandaag. De zanger en de pianiste geven dat in een verklaring toe. Het weekblad heeft echter informatie dat de geheime verhouding pas dit jaar is beëindigd, maar dat wordt door het tweetal ontkend.
Hond is momenteel de hoofdpersoon in de tv-datingshow Iris en de 12 dates op Net 5. Borsato is sinds 1997 getrouwd met Leontine Ruiters (51). Zij hebben drie kinderen Luca (20), Senna (18) en Jada (16).
Volgens Prive bevestigen goed ingevoerde bronnen dat het huwelijk tussen Marco en Leontine de storm heeft weerstaan, maar ook dat aan de verhouding - die in 2009 begon - pas dit jaar een einde zou zijn gekomen.
In een gezamenlijke reactie laten Borsato en Hond weten dat zij inderdaad een verhouding hebben gehad, maar dat dit speelde in de tijd dat Borsato's managementbedrijf TEG failliet ging, tien jaar geleden hetgeen hem een enorme financiële strop opleverde.
Borsato ging vervolgens vreemd met Hond, maar zijn vrouw kwam daarachter. Toch bleven ze bij elkaar. Dat de relatie pas dit jaar zou zijn gestopt, wordt door Borsato met kracht ontkend: "Er is inderdaad sprake van een vriendschap geweest, die verder ging dan ik had voorzien. Deze situatie was echter van zeer korte duur. Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest, maar gelukkig zijn wij elkaar nooit echt verloren. Het besef hoeveel wij van elkaar houden en het kritisch naar onszelf blijven kijken heeft ons, na een huwelijk van inmiddels 22 jaar, sterker gemaakt dan ooit."
Hond zegt in een reactie onder meer: "Samen konden wij goed praten over wat er in onzer beider levens gaande was. Een bijzondere band zoals deze tussen twee mensen kan ontstaan in een bepaalde fase in je leven."
Weekblad Privé publiceert vandaag het uitgebreide verhaal.
Ik vraag me uberhaupt af waarom je een gezamenlijke verklaring moet geven, alsof het iemand wat aangaat wat hij prive doet en zich daarvoor moet verantwoordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:51 schreef Amsel het volgende:
En ik vraag me af waarom ze dit nu naar buiten brengen. Om een roddelblad voor te zijn dat bewijs heeft waarschijnlijk?
Goede TTquote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:56 schreef loveli het volgende:
Was niet de eerste keer.
SHO / Marco Borsato had hete seks met Afrikaanse golddigger
Waarom zou shownieuws dat geheim houdenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik ken iemand die bij Shownieuws werkt en het is daar echt publiek geheim dat Marco Borsato er nogal wat affaires op na heeft gehouden. Benieuwd waarom dit ineens wel naar buiten komt.
Dat suikerzoete imago van Nutella-gezin heeft me altijd verbaasd.
Omdat daar consequenties uit voorkomen. Zoals geen exclusief nieuws krijgen vanuit het management waar Borsato onder valtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou shownieuws dat geheim houden
Geen slapende honden wakker maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 07:27 schreef aloa het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:48 schreef DKUp het volgende:
Hij zegt in ieder geval dat het wel is gebeurd, in plaats van die leugenachtige Humberto.
Ze weten echt meer dingen die ze niet naar buiten brengen. Soms willen ze bijvoorbeeld de relatie met de betreffende artiest goed houden. Via Kees Tol wisten ze ook allerlei dingen over bepaalde Volendamse zangers die ze nooit hebben vermeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou shownieuws dat geheim houden
Beetje goedkoop ook als je bedenkt hoe hij ten tijde van zijn faillissement zo emotioneel deed over de steun van zijn vrouw. Samen waren ze sterk bla bla bla.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:09 schreef roos94 het volgende:
Mensen die bij hun partner blijven terwijl ze weten dat ie vreemdgaatdan ben je gewoon allebei stumperds.
1 x vreemdgaan = nooit weer, weg ermee![]()
Zoals het spreekwoord luidt, once a cheater always a cheater. Nooit bij zo iemand blijven, want het gebeurd zeker opnieuw vroeg of laat. Aard van het beestje enzulks.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze deze hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien had toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Als dat laatste waar is heb je ook de eigenwaarde van een zak hooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Beetje goedkoop ook als je bedenkt hoe hij ten tijde van zijn faillissement zo emotioneel deed over de steun van zijn vrouw. Samen waren ze sterk bla bla bla.
Maar zij geniet vast teveel van het leventje dat hij haar kan bieden.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Nouja wellicht is het slechts nog een huwelijk voor de bühne en heeft zij ook een piemel in de speeddial staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Liefde hoeft niet perfect te zijn, als het maar echt is aldus Leontine. Fijn dat zij er in gelooft nadat ze lekker thuis op de bank heeft gezeten met 3 jonge kinderen terwijl der vent buiten het huis aan het neuken was.
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja wellicht is het slechts nog een huwelijk voor de bühne en heeft zij ook een piemel in de speeddial staan.
Ach ja, het geld en het comfortable, luxe leventje dat ze leiden is natuurlijk wel lekker he.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel valt het me op dat deze vrouwen (vrouw van Humberto) de boel bagatelliseren wat te zien is in o.a. hun insta's. Dan denk ik echt: HALLOOOO jullie zijn verdomme belazerd. Komt dat wel door?
Weet niet of het waar is, maar dat kun je haar natuurlijk nooit aanrekenen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:16 schreef Ciclon het volgende:
Volgens mij liet die Iris haarzelf gewoon misbruiken op haar 14e door haar stiefpapa.
Gevalletje omhooggeneukte snol. Past goed in het rijtje Sylvie Meis, Yolanthe Cabau, Lieke van Sexmond en al dat andere plastiek gespuis.
Marco is een zielige moraalridder, altijd politiek correct en begaan zijn met kindertjes in Afrika. Maar ondertussen bedriegt ie de hele boel bij elkaar. Stumpert
Heeft Borsato Maan geneukt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Weet niet of het waar is, maar dat kun je haar natuurlijk nooit aanrekenen.
Dat ze het met een getrouwde man aanlegt wel.
Hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor jong talent; recent nog een affaire mer Maan.
Yep.quote:
Bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Yep.
Ah, lees nu over de misbruikzaak. Het was niet haar stiefvader trouwens. Alsnog vind ik de woordkeuze "heeft zich laten misbruiken" wat bijzonder.
Heb je een link ? Ik zie niks op internet namelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Yep.
Ah, lees nu over de misbruikzaak. Het was niet haar stiefvader trouwens. Alsnog vind ik de woordkeuze "heeft zich laten misbruiken" wat bijzonder.
https://www.linda.nl/nieu(...)der-en-niemand-iets/quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:26 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Heb je een link ? Ik zie niks op internet namelijk.
Iris Hond is gewoon een geil meisje.
Ik bedoel dat van Maan...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)der-en-niemand-iets/
Dus jij zit er best diep in, in dat wereldje?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Internet is niet altijd de bron he...
De Piemp.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Was ook zo'n mooie bijnaam voor Marco in de TVOH-topics. Weet jij die nog @:greys / @:cee?
Nee totaal niet. Wil alleen maar zeggen dat het internet niet de enige bron is. Dit wist ik toevallig van een redactielid. Blijkbaar is er wel al over geschreven:quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dus jij zit er best diep in, in dat wereldje?
Huh?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef Maharski het volgende:
Als je er goed uitziet, bekend bent etc. dan hóór je als man ook gewoon vreemd te gaan. Je gaat toch niet maar je hele leven lang één wijf neuken. Kom nou.
Is zij ook getrouwd dan? Vind het anders een beetje een typische reactiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:08 schreef roos94 het volgende:
Iris Hond kreeg allemaal reacties hierover op Insta en heeft nu de reacties maar uitgeschakeld.
Wel lekker getrouwde mannen neuken maar als je daarop wordt gewezen snel iedereen de mond snoeren. Leuke griet hoor.
Nee. Maar als je een man neukt waarvan je weet dat ie vrouw en kids thuis heeft ben je net zo'n hond als de kerel zelf. (Wel een toepasselijke achternaam heeft ze, past goed bij haar)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Is zij ook getrouwd dan? Vind het anders een beetje een typische reactie
ok.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je een man neukt waarvan je weet dat ie vrouw en kids thuis heeft ben je net zo'n hond als de kerel zelf. (Wel een toepasselijke achternaam heeft ze, past goed bij haar)
Die reacties op zijn pagina zijn zo suikerzoet dat mn glazuur het heeft begeven. Andere BN'ers, hun kinderen en Leontine zelf buitelen over elkaar heen om San Marco de hemel in te prijzen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:08 schreef roos94 het volgende:
Iris Hond kreeg allemaal reacties hierover op Insta en heeft nu de reacties maar uitgeschakeld.
Wel lekker getrouwde mannen neuken maar als je daarop wordt gewezen snel iedereen de mond snoeren. Leuke griet hoor.
De slechte reacties worden vlug verwijderd. Er komt naar buiten dat iemand na jarenlang huwelijk zijn lul in een ander stopt en het enige wat mensen kunnen zeggen is; wat een mooi en oprecht stel! Zoveel liefde voor jullie! Fijne lieve mensen! En dat is dan nieteens sarcastisch bedoelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die reacties op zijn pagina zijn zo suikerzoet dat mn glazuur het heeft begeven. Andere BN'ers, hun kinderen en Leontine zelf buitelen over elkaar heen om San Marco de hemel in te prijzen.
En als je er iets van zegt wordt je reactie meteen verwijderd of je krijgt Anita & Ria van de BorsatoFanKlup over je heen die hun gal leegspuwen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:13 schreef DKUp het volgende:
Ik ga wel helemaal stuk om die reacties, de Messias neukt een ander en iedereen prijst nog verder de hemel in. Iris Hond is natuurlijk alleen fout
Ja, ik zie dat er van alles wordt verwijderd. Alleen de mooi weershow mag weer worden opgevoerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
En als je er iets van zegt wordt je reactie meteen verwijderd of je krijgt Anita & Ria van de BorsatoFanKlup over je heen die hun gal leegspuwen.
Het legioen van BN'ers, allemaal steken ze veren in elkaars reet. Het mooiste voorbeeld is nog die aandachtsjunk van een zoon. Ziet die gozer ze nooit in het echt ofzo? Nee, alles voor de likes.quote:
Welnee. Waarom zou je verantwoordelijk zijn voor een relatie waar je niets mee te maken hebt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je een man neukt waarvan je weet dat ie vrouw en kids thuis heeft ben je net zo'n hond als de kerel zelf. (Wel een toepasselijke achternaam heeft ze, past goed bij haar)
Kijk vreemdgaan gebeurd heel vaak, maar ik snap al die positieve reacties niet. Als je buurman vreemdgaat wordt hij verguisd en Marco verafgood.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:30 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Het legioen van BN'ers, allemaal steken ze veren in elkaars reet. Het mooiste voorbeeld is nog die aandachtsjunk van een zoon. Ziet die gozer ze nooit in het echt ofzo? Nee, alles voor de likes.
Precies. Neersabelen vind ik ook totaal niet nodig maar die verering slaat helemaal nergens op. Romy Monteiro vindt ze zo echt als stelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk vreemdgaan gebeurd heel vaak, maar ik snap al die positieve reacties niet. Als je buurman vreemdgaat wordt hij verguisd en Marco verafgood.
Echt eng ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Toch maar even naar zijn Instagram pagina geklikt. Wat een cringe-fest.
Verschrikkelijk.
Romy Monteiro is dan ook zo nep als maar wezen kan. Dus in haar belevingswereld is alles 'echt'.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies. Neersabelen vind ik ook totaal niet nodig maar die verering slaat helemaal nergens op. Romy Monteiro vindt ze zo echt als stel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |