Vos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:48 schreef roos94 het volgende:
Trouwens, ik geloof niet dat vreemdgaan uit een persoon gaat. Zoiets zit in je, of het zit niet in je. Vroeg of laat komt het weer terug, wolf verliest zijn haar niet zijn streken enz
Dat is echt Brazzers materiaal dan, "Old guy bangs young pretty chick in recording studio"quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:53 schreef Craptacular het volgende:
Respect voor Borsato als ie Maan heeft volgeyoghurt.
MAAR ZE ZIJN ER SAMEN STERKER UITGEKOMEN!!!!!!!1quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de hypocrisie in dat bn-er wereldje echt zum kotzen
RESPECT hartje hartje kuskusquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
MAAR ZE ZIJN ER SAMEN STERKER UITGEKOMEN!!!!!!!1
Leontine heeft haar verblijf kunnen verlengen. Wat denk je dat ze gaat doen als ze uit elkaar gaan? Zal ze weer moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
MAAR ZE ZIJN ER SAMEN STERKER UITGEKOMEN!!!!!!!1
“Geborsatoot”quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Craptacular het volgende:
Die Tony Junior zal zich wel achter zn oor krabben als ie hoort dat Maan is geborsatoot
Ze is van februari 1997. In 2016 won ze The Voice.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:05 schreef roos94 het volgende:
Dat Maan verhaal geloof ik eigenlijk niet. Was Maan niet minderjarig ten tijde van The Voice?
Dat is waar. Misschien is het inderdaad een gemene roddel. Wel heb ik het al van 2 afzonderlijke mensen gehoord die in dat wereldje werken. Nu las ik het hier ook al op fok en ik denk niet dat ik die persoon ken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:14 schreef roos94 het volgende:
Kweenie hoor, iedereen kan zeggen dat die met die heeft geneukt. Ik kan ook roepen dat ik het bed heb gedeeld met Rene Froger, als één iemand dat zegt en mensen vertellen dat door.. zo krijg je geruchten. Sommige mensen doen dat ook gewoon om te stoken.
quote:Je moet het zo zien, iedereen eet weleens buiten de deur. Frans Bauer eet hond bij de chinees, jij doet het op een andere manier. Ieder zijn ding
Hier wil ik ook meer van weten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:51 schreef TheGentleman het volgende:
@:Moneyfornothing1
Heb jij nog wat meer details over dat volle Maan gebeuren?
Betrapt zeg je.. wat en door wie?
BBQ-gangbangs.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:39 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoeveel deelneemsters van The Voice hij heeft geneukt.
Borsato heeft van d’r sterretje een volle maan gemaakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Craptacular het volgende:
Die Tony Junior zal zich wel achter zn oor krabben als ie hoort dat Maan is geborsatoot
Nu begrijp ik wel waarom hij bijna altijd deelneemsters in zijn team had zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |