Misschien hebben ze wel een open huwelijk. Behalve voor de bühne dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:14 schreef Meaghan het volgende:
Dus Leontine was zichzelf ook kwijt volgens Marco? Als in beide buiten de pot gepiest?
Die mensen roepen en denken alleen maar hetgeen waarvan ze (onbewust) vermoeden dat het goed is voor hun verdienmodel. Dat merk je pas echt bij dit soort situaties. De nietszeggende opmerkingen vallen doorgaans nauwelijks op.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin, hij had het toch zelf naar buiten gebracht?
Het is ook een raar excuus. Als een faillissement er echt inhakt heb je geen fut meer om een (destijds) 20-jarige het hof te maken. Dan val je in de noodstand terug op wat bekend en vertrouwd is.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vind het ook een zwaktebod dat Borsato aankomt met: jaaa maar het was zo'n emotionele tijd met dat faillisement, het was gewoon ONMOGELIJK om niet iemand anders te neuken snap je!
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Marco Maan ook aangeduwd denken jullie ?
Kan ook een act zijn.quote:[b]Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?
Ik vind het juist erg ongeloofwaardig als je elke keer zo close gekiekt wordt en in een hoop interviews verklaart dat je het zo getroffen hebt thuis. Elk huisje heeft zijn kruisje, niemand uitgezonderd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.
Echt hequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Toch maar even naar zijn Instagram pagina geklikt. Wat een cringe-fest.
Verschrikkelijk.
Dat is een typische bekendheid van C-niveau. Nog net niet van het niveau reality serie. Erg wanhopig om maar in the picture te blijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:40 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Romy Monteiro is dan ook zo nep als maar wezen kan. Dus in haar belevingswereld is alles 'echt'.
Shownieuws = Talpa = onder andere Erland Galjaard.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou shownieuws dat geheim houden
Dat gevoel heb ik ook bij de Frogers. Doen ook zo hun best om een Colgate familie te zijn. Lijkt me erg vermoeiend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg ongeloofwaardig als je elke keer zo close gekiekt wordt en in een hoop interviews verklaart dat je het zo getroffen hebt thuis. Elk huisje heeft zijn kruisje, niemand uitgezonderd.
Zie post 4.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Toch maar even naar zijn Instagram pagina geklikt. Wat een cringe-fest.
Verschrikkelijk.
Froger had toen ook een scheve schaats gereden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:16 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij de Frogers. Doen ook zo hun best om een Colgate familie te zijn. Lijkt me erg vermoeiend.
Het beperkte Nederlandse taalgebied maakt het wereldje heel klein, dus heeft iedereen elkaar nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.
Zie je niet bij aanduwenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Betekent dit dat zij ook vreemd is gegaan?quote:Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest
Die fotograaf schat haar iig op waarde in. Zo'n wijf moet je beetje afhankelijk houden door haar niet te lief te behandelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja dat was ook zoiets. Filmpjes delen dat ze helemaal smoorverliefd met die Django danst, tig foto's van het aanzoek. Zo Disney, zo cupcake. Jaar later is t over en laat ze zich palen door een fotograaf die haar "mijn bitch" noemt.
Hypocriet en eng zijn wel compleet andere dingen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.
Dus? Ze zijn het allebei.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hypocriet en eng zijn wel compleet andere dingen.
Eensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
Ik vind maan trouwens wel echt t type ervoor om zich door borsato te laten pakken. Echt super onnozel wijf is dat.
@:letmehearyouscream is dat 100% confirmed?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vind het ook een zwaktebod dat Borsato aankomt met: jaaa maar het was zo'n emotionele tijd met dat faillisement, het was gewoon ONMOGELIJK om niet iemand anders te neuken snap je!
En dat in het jubileumjaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we In SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Na zo veel jaren geduld, hebben we dit gewoon verdiend.![]()
Alle puzzelstukjes vallen plots op hun plek.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dat in het jubileumjaar.
Eens. Maan is zo'n type dat dan ineens zo denkt van: "Oh gaan we neuken, ok".quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
Ik vind maan trouwens wel echt t type ervoor om zich door borsato te laten pakken. Echt super onnozel wijf is dat.
@:letmehearyouscream is dat 100% confirmed?
Alleen piemels van kerels die onder 2x modaal zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die Marco heeft prima timingquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar denk dat Marco dit wel binnen de perken weet te houden en dit dus niet tot een gate zal schoppen. Helaasquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we in SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Inderdaad. 2019 staat in de annalen als de 20e verjaardag van FOK!, het jaar van de klimaatprotesten, de boerenprotesten, en de ontdekking van de sekte-familie in Ruinerwold.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
net als dat zakelijke akkefietje van hem dat maar geen schandaal wilde worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:51 schreef Clavis het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar denk dat Marco dit wel binnen de perken weet te houden en dit dus niet tot een gate zal schoppen. Helaas
Ieuwquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: Marco Borsato ging vreemd met Maan
Dat zou wat zijn en ranzig.
Hoezo is dat ranzig?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: Marco Borsato ging vreemd met Maan
Dat zou wat zijn en ranzig.
Voel je niks van.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:57 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Ranzig van haar dat ze met zo'n oude vent neukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Maan: overdag een keurig gymnasiumtrutje (onnozel? meh) - totdat het donker wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
maan is niet bepaald snugger hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maan: overdag een keurig gymnasiumtrutje (onnozel? meh) - totdat het donker wordt.
Dit. Ik word er een beetje emotioneel van. Justice for SHO!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we in SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Yes.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:27 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dit. Ik word er een beetje emotioneel van. Justice for SHO!
Geen idee, maar dat zou het wel compleet makenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die piest ook buiten de pot? Vast wel
Dat lijkt me, in het soort gemeenschap dat Volendam is, niet zo handig. Alles en iedereen hangt daar aan elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En met Fleur Mignon.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?
Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:59 schreef Leandra het volgende:
Een meisje van 22 dat met een man van 42 "Samen goed kan praten"
Ja dit..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.
Ze zijn 22 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
Mama Gerda toch? Wat was dat gênant zeg en wat heeft dat mens zich toen voor schut gezetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reet
Hmmm, Maurice is niet echt een “catch” voor Leontine.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
Vrienden, familie en je vrouw zijn voor zulke mannen om tegen te klagen..Dat is veilig. Bij je vrouw kan je je verdriet laten zien en/ of boosheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.
Als hij nou het geile beestje bij de naam noemt...maar ach misschien heeft hij dat tegen Leontien wel gedaan.
Een paarsequote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:54 schreef Mrmime het volgende:
Ik lees elders dat Marco het nu naar buiten brengt omdat er foto’s in omloop zijn van hem en Iris. Dat moeten dan wel expliciete foto’s zijn, anders lul je er wel een punt aan toch?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Nuja Wendy was toen zwanger, dat telt voor vrouwen vaak wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal gemanaged... Xander de Buisonje werd bijvoorbeeld verketterd toen ie zijn lul in een ander bleek te dopen, maar Marco lijkt nu ook bijna een soort slachtoffer als je die steunbetuigingen ziet voor zijn 'moed'
Er wordt nog net geen Giro 555 geopendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal gemanaged... Xander de Buisonje werd bijvoorbeeld verketterd toen ie zijn lul in een ander bleek te dopen, maar Marco lijkt nu ook bijna een soort slachtoffer als je die steunbetuigingen ziet voor zijn 'moed'
Warchild heeft geld teruggestort denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er wordt nog net geen Giro 555 geopend
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Warchild heeft geld teruggestort denk ik
Je haalt het kind uit de oorlog, maar hoe haal je de oorlog uit het kind?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hond is wel makkelijk te paaien met een stuk worstquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je haalt het kind uit de oorlog, maar hoe haal je de oorlog uit het kind?
Je haalt de hond uit ehm ..... maar hoe haal je .... uit de hond?
* Insert veel smileysquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hond is wel makkelijk te paaien met een stuk worst
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef roos94 het volgende:
Wel toevallig dat dit naar buiten komt als Iris Hont haar eigen tvprogrammaatje heeft
Dat ie een lekker wijf ge**ukt heeft?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sergio Herman: Zoveel respect vriend!
Waar moeten we respect voor hebben dan?
Als mijn partner 'zoveel respect' heeft voor een vreemdganger, zou ik mezelf eens even achter mijn oren gaan krabben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ie een lekker wijf ge**ukt heeft?
Misschien is die Sergio er ook even overheen geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als mijn partner 'zoveel respect' heeft voor een vreemdganger, zou ik mezelf eens even achter mijn oren gaan krabben.
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:20 schreef Leandra het volgende:
Hoorde net op de radio dat ze allebei (M&L) zo geprezen worden omdat ze er eerlijk over zijn
Wat een gelul weer, zeker als dit 10 jaar geleden gebeurd is, reken maar dat er dan iemand heel lang niet eerlijk is geweest.
Dat ze er nu zo "open en eerlijk" over zijn, als het werkelijk 10 jaar geleden is, slaat toch als een tang op een varken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |