Misschien hebben ze wel een open huwelijk. Behalve voor de bühne dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:14 schreef Meaghan het volgende:
Dus Leontine was zichzelf ook kwijt volgens Marco? Als in beide buiten de pot gepiest?
Die mensen roepen en denken alleen maar hetgeen waarvan ze (onbewust) vermoeden dat het goed is voor hun verdienmodel. Dat merk je pas echt bij dit soort situaties. De nietszeggende opmerkingen vallen doorgaans nauwelijks op.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin, hij had het toch zelf naar buiten gebracht?
Het is ook een raar excuus. Als een faillissement er echt inhakt heb je geen fut meer om een (destijds) 20-jarige het hof te maken. Dan val je in de noodstand terug op wat bekend en vertrouwd is.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vind het ook een zwaktebod dat Borsato aankomt met: jaaa maar het was zo'n emotionele tijd met dat faillisement, het was gewoon ONMOGELIJK om niet iemand anders te neuken snap je!
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Marco Maan ook aangeduwd denken jullie ?
Kan ook een act zijn.quote:[b]Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?
Ik vind het juist erg ongeloofwaardig als je elke keer zo close gekiekt wordt en in een hoop interviews verklaart dat je het zo getroffen hebt thuis. Elk huisje heeft zijn kruisje, niemand uitgezonderd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.
Echt hequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Toch maar even naar zijn Instagram pagina geklikt. Wat een cringe-fest.
Verschrikkelijk.
Dat is een typische bekendheid van C-niveau. Nog net niet van het niveau reality serie. Erg wanhopig om maar in the picture te blijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:40 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Romy Monteiro is dan ook zo nep als maar wezen kan. Dus in haar belevingswereld is alles 'echt'.
Shownieuws = Talpa = onder andere Erland Galjaard.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou shownieuws dat geheim houden
Dat gevoel heb ik ook bij de Frogers. Doen ook zo hun best om een Colgate familie te zijn. Lijkt me erg vermoeiend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg ongeloofwaardig als je elke keer zo close gekiekt wordt en in een hoop interviews verklaart dat je het zo getroffen hebt thuis. Elk huisje heeft zijn kruisje, niemand uitgezonderd.
Zie post 4.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Toch maar even naar zijn Instagram pagina geklikt. Wat een cringe-fest.
Verschrikkelijk.
Froger had toen ook een scheve schaats gereden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:16 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij de Frogers. Doen ook zo hun best om een Colgate familie te zijn. Lijkt me erg vermoeiend.
Het beperkte Nederlandse taalgebied maakt het wereldje heel klein, dus heeft iedereen elkaar nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.
Zie je niet bij aanduwenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?
Betekent dit dat zij ook vreemd is gegaan?quote:Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest
Die fotograaf schat haar iig op waarde in. Zo'n wijf moet je beetje afhankelijk houden door haar niet te lief te behandelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja dat was ook zoiets. Filmpjes delen dat ze helemaal smoorverliefd met die Django danst, tig foto's van het aanzoek. Zo Disney, zo cupcake. Jaar later is t over en laat ze zich palen door een fotograaf die haar "mijn bitch" noemt.
Hypocriet en eng zijn wel compleet andere dingen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.
Dus? Ze zijn het allebei.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hypocriet en eng zijn wel compleet andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |