Maan: overdag een keurig gymnasiumtrutje (onnozel? meh) - totdat het donker wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
Ik vind maan trouwens wel echt t type ervoor om zich door borsato te laten pakken. Echt super onnozel wijf is dat.

maan is niet bepaald snugger hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maan: overdag een keurig gymnasiumtrutje (onnozel? meh) - totdat het donker wordt.

Dit. Ik word er een beetje emotioneel van. Justice for SHO!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we in SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Na zo veel jaren geduld, hebben we dit gewoon verdiend.![]()

Yes.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:27 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dit. Ik word er een beetje emotioneel van. Justice for SHO!

Geen idee, maar dat zou het wel compleet makenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die piest ook buiten de pot? Vast wel

Dat lijkt me, in het soort gemeenschap dat Volendam is, niet zo handig. Alles en iedereen hangt daar aan elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

En met Fleur Mignon.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?

Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:59 schreef Leandra het volgende:
Een meisje van 22 dat met een man van 42 "Samen goed kan praten"

Ja dit..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.

Ze zijn 22 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.

Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.

quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?

Mama Gerda toch? Wat was dat gênant zeg en wat heeft dat mens zich toen voor schut gezetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reet

Hmmm, Maurice is niet echt een “catch” voor Leontine.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |