SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 16-10-2019 17:17:43 ]
Daar zou ik ook blij mee zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
HeheGoeie kans dat je dan kabeljauwkroketjes of hamkroketjes krijgt, maar die zijn ook lekker
Ik vind het in het begin best gênant en in Frankrijk zou ik het nooit (meer) durven want als je het daar probeert lachen ze je uit en gaan ze het je alleen maar moeilijk maken, l'hommels l'hufters. Maar ik merkte dat ze het wel tof vonden als je het probeerde. Ik liep ergens op een berg in de hitte naar boven te hiken en ik zei voor de gein tegen vriendin 'yo es muy cansada' en terwijl ik mezelf al verbeterde was er zo'n oud(er) vrouwtje dat met haar vriendinnen was en die zei meteen 'estoy', maar wel op een leuke manier zo van laat me je helpen gekke buitenlander.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet durven
Grappigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het in het begin best gênant en in Frankrijk zou ik het nooit (meer) durven want als je het daar probeert lachen ze je uit en gaan ze het je alleen maar moeilijk maken, l'hommels l'hufters. Maar ik merkte dat ze het wel tof vonden als je het probeerde. Ik liep ergens op een berg in de hitte naar boven te hiken en ik zei voor de gein tegen vriendin 'yo es muy cansada' en terwijl ik mezelf al verbeterde was er zo'n oud(er) vrouwtje dat met haar vriendinnen was en die zei meteen 'estoy', maar wel op een leuke manier zo van laat me je helpen gekke buitenlander.En toen ging ik gewoon een kleine conversatie met haar aan met mijn 60 dagen Duolingo.
Vriendinnen van haar kwamen er bij, ik zei dat ik uit Nederland kom en ze zei dat haar man daar niet naar toe wil want er zijn te veel fietsers die je van de sokken rijden.
Dus uiteindelijk best blij dat ik nog wat woordjes en zinnetjes heb opgepikt vooraf zodat ik dat soort korte praatjes kan maken.
Het is mijn ambitie om volgend jaar Blas Cantó in het Spaans te interviewen.
Ben wel jaloers dat jij blijkbaar meer discipline hebt met DuoLingo en ook al veel meer weet!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het in het begin best gênant en in Frankrijk zou ik het nooit (meer) durven want als je het daar probeert lachen ze je uit en gaan ze het je alleen maar moeilijk maken, l'hommels l'hufters. Maar ik merkte dat ze het wel tof vonden als je het probeerde. Ik liep ergens op een berg in de hitte naar boven te hiken en ik zei voor de gein tegen vriendin 'yo es muy cansada' en terwijl ik mezelf al verbeterde was er zo'n oud(er) vrouwtje dat met haar vriendinnen was en die zei meteen 'estoy', maar wel op een leuke manier zo van laat me je helpen gekke buitenlander.En toen ging ik gewoon een kleine conversatie met haar aan met mijn 60 dagen Duolingo.
Vriendinnen van haar kwamen er bij, ik zei dat ik uit Nederland kom en ze zei dat haar man daar niet naar toe wil want er zijn te veel fietsers die je van de sokken rijden.
Dus uiteindelijk best blij dat ik nog wat woordjes en zinnetjes heb opgepikt vooraf zodat ik dat soort korte praatjes kan maken.
Het begint nu wel echt lastig te worden om uit te vinden wanneer je wel la/las/los gebruikt en waarom er af en toe que tussendoor wordt gegooid en al die kleine details.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben wel jaloers dat jij blijkbaar meer discipline hebt met DuoLingo en ook al veel meer weet!
Ik doe het niet (meer) zo vaak en blijf ook telkens maar hangen in 'tengo un gato' en dat soort kutzinnetjes
Ja ik vind het tot nu toe heel makkelijk, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel veranderen en dan heb ik er denk ik helemáál geen zin meer inquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begint nu wel echt lastig te worden om uit te vinden wanneer je wel la/las/los gebruikt en waarom er af en toe que tussendoor wordt gegooid en al die kleine details.
Wat is datquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
Heeeerlijk dat denu ook mobiel beschikbaar is!
Je hoopt toch met elke lokquote dat het er 1 is waar je wat mee kunt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Kreator met plezier ook je plafond komt witten.
Ik vind hem persoonlijk echt heel lelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:01 schreef Greys het volgende:
Heeeerlijk dat denu ook mobiel beschikbaar is!
Ik vind hem om te gierenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind hem persoonlijk echt heel lelijk.![]()
Sorry.
De ontstaansgeschiedenis is hier te vinden; FB / Smiley (Link naar post, niet naar topicquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ie oorspronkelijk Kuzu z'n blik moest voorstellen. Met een evil lachje. Was dat niet toen z'n telefoonhoesje op een tosti leek zodat het leek of ie een tosti in z'n binnenzak van zijn jasje stopte?
Oh ik heb net nog gejubeld in dat topic maar die hele post niet gelezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:18 schreef I het volgende:
[..]
De ontstaansgeschiedenis is hier te vinden; FB / Smiley (Link naar post, niet naar topic)
twitter:tunahankuzu twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 15:47:44Het mysterie van de #tosti#tostigate https://t.co/jegdZ8H5Cf reageer retweet
Man man man. Maar goed, het zal ons hopelijk dat oeverloze geëmmer tussen Jamala en de kandidaten besparen. Ik wens ze succes met het vissen in hun eigen kleine vijvertje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Oekraïense voorronde heeft dit jaar regel dat er niet in Rusland mag opgetreden worden
Sorry dat ik je elke keer moet teleurstellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoopt toch met elke lokquote dat het er 1 is waar je wat mee kunt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:18 schreef Greys het volgende:
Summer wat een gedoe
Maar wel heel trots op jezelf zijn nu he en lekker genieten van je bestelde eten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb net nog gejubeld in dat topic maar die hele post niet gelezen.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:23 schreef Greys het volgende:
Die posts waren wel enkele dagen na tostigate zie ik. Die hij zelf in een filmpje rechtzette. Met z'n telefoon op een bord.twitter:tunahankuzu twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 15:47:44Het mysterie van de #tosti#tostigate https://t.co/jegdZ8H5Cf reageer retweet
twitter:Vrieslollies twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 16:33:43@tunahankuzu reden om geen denk te stemmen tosti met mes en vork niet te vertrouwen dit reageer retweet
De rest van het topic was al oud dus ik sloeg dat over en haakte aan op de recente posts dat ie was toegevoegd. En op jouw terechte post dat ie het mobiel niet deed.quote:
Ahja, dat klinkt wel logisch jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De rest van het topic was al oud dus ik sloeg dat over en haakte aan op de recente posts dat ie was toegevoegd. En op jouw terechte post dat ie het mobiel niet deed.
Ik ben wel extreem onder de druk van jouw constructieve bijdragen in dat topicquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:36 schreef I het volgende:
[..]
Ahja, dat klinkt wel logisch jaHet heeft ook veel te lang geduurd voor die smiley eindelijk eens toegevoegd werd.
quote:
quote:
quote:
Ik heb gekozen om vandaag maar niks erover te kijken op tv of te lezen en m'n bloeddruk is me dankbaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:49 schreef Arizona het volgende:
Fantastisch populisme van Wilders voor de boeren
Heb je niet ergens nog een doos strijkkraaltjes ofzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik doe de wegtief-challenge op Facebook (op Dag 1 gooi je 1 ding weg, Dag 2 dus twee dingen etc). Het ging een week goed, maar nu wordt het best lastig al zeg. In totaal na 30 dagen heb je dan 465 dingen (geen gewoon huisvuil uiteraard) weggetieft. Heerlijk! Ware het niet dat ik vorige zomer dus al een hele gehuurde container vol heb weggegooid.
Dus ik ga nu even zoeken voor Dag 8.
Gewoon wat goedkoop spul in de supermarkt kopen, huismerk spaghetti of zo en er dan meteen achter komen dat je helemaal niet van spaghetti houdt *tief*.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik doe de wegtief-challenge op Facebook (op Dag 1 gooi je 1 ding weg, Dag 2 dus twee dingen etc). Het ging een week goed, maar nu wordt het best lastig al zeg. In totaal na 30 dagen heb je dan 465 dingen (geen gewoon huisvuil uiteraard) weggetieft. Heerlijk! Ware het niet dat ik vorige zomer dus al een hele gehuurde container vol heb weggegooid.
Dus ik ga nu even zoeken voor Dag 8.
Ja nee dat telt niet. Gister gooide iemand die ook meedoet op FB een spindel met 60 lege cd's weg en ik dacht neeeee daar krijg je later spijt van. Niet omdat ze weg zijn maar omdat je ze als 1 ding geteld hebt. We 'moeten' nog meer dan 400 immers.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je niet ergens nog een doos strijkkraaltjes ofzo?Dan gaat het ineens hard
![]()
Of een boek per bladzijde
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon wat goedkoop spul in de supermarkt kopen, huismerk spaghetti of zo en er dan meteen achter komen dat je helemaal niet van spaghetti houdt *tief*.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat telt niet. Gister gooide iemand die ook meedoet op FB een spindel met 60 lege cd's weg en ik dacht neeeee daar krijg je later spijt van. Niet omdat ze weg zijn maar omdat je ze als 1 ding geteld hebt. We 'moeten' nog meer dan 400 immers.
Oh nee ik doe het alleen met mensen die op een gegeven moment echt wel durven roepen dat het klaar is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou 31 dagen lang 1 ding weggooien al een ding gooien, laat staan steeds meerDan ga je toch ook dingen weggooien die je wilt houden vanwege peerpressure
![]()
Ik dacht even dat je het over wegtiefen van mensen had.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik doe het alleen met mensen die op een gegeven moment echt wel durven roepen dat het klaar is.![]()
Zo lang je er gewoon de eerste dag 1 wegtieft en de tweede dag 2 etc, waarom zou dat dan niet gelden?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over wegtiefen van mensen had.
Alhoewel, zou dat ook gelden?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Oekraïense voorronde heeft dit jaar regel dat er niet in Rusland mag opgetreden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |