ja dat.. Ken je hem?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef mario390 het volgende:
oha de huisbass van de kellerhuis is en oostenrijkse josef
Josef Brunner als ik het mag geloven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef mario390 het volgende:
oha de huisbass van de kellerhuis is en oostenrijkse josef
Waarom is dat natuurlijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
is en wiener, tuurlijk heeft de verhal ook met oostenrijk te maken
Kelder schijnt al een hoax te zijn.quote:
Oh dat gaat snel dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kelder schijnt al een hoax te zijn.
Neem een Nutsquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:28 schreef D. het volgende:
Van al dat stappen zetten krijgt een mens trek
Op de boerderij zijn zes mensen aangetroffen: de vader van het gezin en vijf kinderen tussen de 18 en 25. Ze zaten in een af te sluiten kleine ruimte. Het gaat niet om een kelder. Onderzocht wordt of het gezin daar vrijwillig verbleef.quote:
Is dat de officiële benaming al, tevens straks kandidaat voor woord van het jaar?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
Horrorkelders en argriterreur, apart nieuws vandaag
ze weesten niet dat nog andere mensen op de welt gevt,dat echt ergquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op de boerderij zijn zes mensen aangetroffen: de vader van het gezin en vijf kinderen tussen de 18 en 25. Ze zaten in een af te sluiten kleine ruimte. Het gaat niet om een kelder. Onderzocht wordt of het gezin daar vrijwillig verbleef.
https://nos.nl/artikel/23(...)ooit-meegemaakt.html
Hmmm, Ik had ook die leeftijden nog niet gezien. Was er van uit gegaan dat het veel jongere kinderen betrofquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op de boerderij zijn zes mensen aangetroffen: de vader van het gezin en vijf kinderen tussen de 18 en 25. Ze zaten in een af te sluiten kleine ruimte. Het gaat niet om een kelder. Onderzocht wordt of het gezin daar vrijwillig verbleef.
https://nos.nl/artikel/23(...)ooit-meegemaakt.html
Ik denk dat Poezedingdong ons een hele goede samenvatting kan geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmmm, Ik had ook die leeftijden nog niet gezien. Was er van uit gegaan dat het veel jongere kinderen betrof
Waarom zou die zoon naar een café gaan als hij denkt dat er geen andere mensen op de wereld zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze weesten niet dat nog andere mensen op de welt gevt,dat echt erg
Ik ben onbetrouwbaar, vals en gemeen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Poezedingdong ons een hele goede samenvatting kan geven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Op GeenStijl zie je foto's van de zoon.
hij werd en huis gezien hebben en heeft het probiertquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou die zoon naar een café gaan als hij denkt dat er geen andere mensen op de wereld zijn?
Niet verkeerd, maar is jouw lunchtijd niet allang voorbij?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, jij mag dat
Maar het is een boterham krabsalade geworden
Daar hebben we dan ook niet veel aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben onbetrouwbaar, vals en gemeen.
Het is alsof het eigenlijk een dochter is waar de hormonenkuur wat te gretig is aangeslagenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook niet veel aan.
Ik krijg wel een beetje de rillingen (op een negatieve manier) van die foto...brrr
Ik had niet eerder tijd om iets te kopen, en ook laat ontbijt gehad, dus dat scheeldequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar is jouw lunchtijd niet allang voorbij?
Ja dat las ik ook, het is een heel verwarrend verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
Ik las dat hij wel gewoon internettoegang had en een aantal websites beheerde van bedrijven.
Nogal. Vrijwillig opgesloten denk ik, een wat je noemt ' massa -psychose' lijkt mij wel aannemelijk. Na dood moeder op zichzelf aangewezen,dingen in het hoofd halen, gedeelde paranoïde wanen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, het is een heel verwarrend verhaal.
Ja. Maar misschien kijk ik op schildermanier, de pose, de blik.quote:
Het zou best kunnen dat ze 9 jaar geleden besloten een soort 'gezin' (a.k.a. commune) met elkaar te vormen en nooit dat terrein af zijn geweest. Het begint daar een beetje op te lijken na alle berichten en insta- en/of facebookpagina's die van die jongen gevonden zijn. Of ze zijn nep, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
Ik las dat hij wel gewoon internettoegang had en een aantal websites beheerde van bedrijven.
Als je sec kijkt en 'het verhaal erachter' weglaat dan is het een knappe jongen.quote:
Dat zal het verschil zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien kijk ik op schildermanier, de pose, de blik.
Zie mijn post boven de jouwe. Ik denk het ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ze 9 jaar geleden besloten een soort 'gezin' (a.k.a. commune) met elkaar te vormen en nooit dat terrein af zijn geweest. Het begint daar een beetje op te lijken na alle berichten en insta- en/of facebookpagina's die van die jongen gevonden zijn. Of ze zijn nep, dat kan ook nog.
Maar is het dan een vader met zijn kinderen of broers en zussen met een man die niet verwant is?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nogal. Vrijwillig opgesloten denk ik, een wat je noemt ' massa -psychose' lijkt mij wel aannemelijk. Na dood moeder op zichzelf aangewezen,dingen in het hoofd halen, gedeelde paranoïde wanen.
Vader en kinderen en een man die niet verwant is en link naar de buitenwereld was. Zo begreep ik het.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is het dan een vader met zijn kinderen of broers en zussen met een man die niet verwant is?
kann je toch niet met uto gleich maken,dat is en tv projekt van kameras überwachtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef D. het volgende:
Gewoon een soort UTO, maar dan zonder camera’s?
Kan me er wat bij voorstellen, met een kleine scheerbeurt en een andere coupe is er wel wat van te maken ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien kijk ik op schildermanier, de pose, de blik.
Ik zeg niet dat hij aantrekkelijk is. Hij is mooi om te zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:46 schreef D. het volgende:
Als snap ik wel vaker niet wat vrouwen in sommige mannen zien
Hm. Mja, ik las ook ergens dat men een gezin gevormd had. Dat klinkt alsof niemand écht verwant is. Maar geen idee verder uiteraard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vader en kinderen en een man die niet verwant is en link naar de buitenwereld was. Zo begreep ik het.
Ow oké, weer anders dan ik had begrepen, maar ik had er nog niet heel veel over gelezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vader en kinderen en een man die niet verwant is en link naar de buitenwereld was. Zo begreep ik het.
oh dat zou ook kunnen, maar dan zouden ze toch eerder ' vermist' zijn als het uit nietverwanten bestaat? Vreemd verhaal is het.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Mja, ik las ook ergens dat men een gezin gevormd had. Dat klinkt alsof niemand écht verwant is. Maar geen idee verder uiteraard.
Ik snap wat je bedoelt en zie 't ook wel, ergens. Maar dat baardje, ik kan er niet doorheen kijken, verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij aantrekkelijk is. Hij is mooi om te zien.
Ik vond de berichten er over ook lastig leesbaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow oké, weer anders dan ik had begrepen, maar ik had er nog niet heel veel over gelezen.
Ja, dat laatste sowieso. Het klopt allemaal niet echt met wat men in eerste instantie berichtte in elk geval.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh dat zou ook kunnen, maar dan zouden ze toch eerder ' vermist' zijn als het uit nietverwanten bestaat? Vreemd verhaal is het.
Symmetrie, de neus, ogen wenkbrauwen zijn ' perfect' .quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en zie 't ook wel, ergens. Maar dat baardje, ik kan er niet doorheen kijken, verschrikkelijk
Nee, ik ben benieuwd naar het echte verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste sowieso. Het klopt allemaal niet echt met wat men in eerste instantie berichtte in elk geval.
Nee inderdaad, het bleek vanmorgen ineens op veel punten anders te liggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste sowieso. Het klopt allemaal niet echt met wat men in eerste instantie berichtte in elk geval.
Oh, ze zullen er vast achter komen, maar of 'ze' het allemaal keurig gaan delen met de media is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het bleek vanmorgen ineens op veel punten anders te liggen.
Ik ben benieuwd hoe het echt zit, als ze daar ooit achter komen.
Ook dat, ik had daar eigenlijk een 'we' moeten tikken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, ze zullen er vast achter komen, maar of 'ze' het allemaal keurig gaan delen met de media is nog maar de vraag.
He bah, narigheid. Sterkte voor jou en vriendinquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Gister is de vader van een vriendin overleden. Zo verdrietig.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Dank je! Je wilt van alles doen voor haar, maar er valt niets te doen dan aanwezig zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
He bah, narigheid. Sterkte voor jou en vriendin
Sterktequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Wat triest Voxs, sterkte!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Nee klopt. Maar dat is dan ook genoegquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Je wilt van alles doen voor haar, maar er valt niets te doen dan aanwezig zijn.
Dank, ja hij was erg ziek, dus ze waren er op voorbereid, maar toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest Voxs, sterkte!
En inderdaad, het enige wat je voor haar kan doen is er voor haar zijn.
Dat snapt ze wel. Het is al mooi als je er met gedachten bij bent. Sterkte!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Je wilt van alles doen voor haar, maar er valt niets te doen dan aanwezig zijn.
iddquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar dat is dan ook genoeg
Dank je, en klopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat snapt ze wel. Het is al mooi als je er met gedachten bij bent. Sterkte!
Altijd rot ja, maar aanwezig zijn is genoeg dan ook, zulke dingen slijten toch alleen maar met tijd,quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Idd, sterkte ermee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je, en klopt.
Ik ga verder met boeren kiekn en niks doen
Dat moet toch kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:36 schreef mario390 het volgende:
de gezoekte vrouw heeft dat huis verlaten
ja ze hebben de dagen beach plezier en zij de betje dikke was nur in kamer heeft niet willen naar de beachquote:
Mooi weer een deelnemer minder zal de rest wel denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ze hebben de dagen beach plezier en zij de betje dikke was nur in kamer heeft niet willen naar de beach
na ja ze zoekten ze wel als ze gezien hebben wat op de spiegel staat ik denk ze hadden betje bangquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi weer een deelnemer minder zal de rest wel denken
Waar moet je ze halen dan?quote:
Niet hier iig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar moet je ze halen dan?
Nee zegquote:
Zijn posts op social media zijn vanaf mei dit jaar geloof ik. Ik kwam zijn twitteraccount gisteren toevallig tegen via een retweet van Georgina Verbaan. Gisteren had ie nog onder de 100 volgers op insta, vanochtend in de 200 en inmiddels al in de 400.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:19 schreef chufi het volgende:
Wel vreemd eigenlijk.. leef je 9 jaar afgezonderd en dan ben je de volgende dag na je herintreding al te volgen op socal media... en dat terwijl ie geheel in de war was....
Dat vind ik een mooi nummer.quote:
Ah OK... Alles zit nu in JUB...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
met mij wel, maar met de 40+ niet, met mij gaat het overigens meer dan goed....maak je geen zorgen.
dan moeten ze alles mee gaan lezen .. hebben ze blijkbaar geen zin in..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
mag ook niet DM-en blijkbaar, lame.
Vlikker opquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
dan moeten ze alles mee gaan lezen .. hebben ze blijkbaar geen zin in..
Sauerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
wat hebben du middag gegeten?
ik krautfleckerl,salat
Saucijzenbroodje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
ik krautfleckerl,salat
Tomatensoepquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
ik krautfleckerl,salat
Dat is toch een soort pasta?quote:
kopje soep nu..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
ik krautfleckerl,salat
Ik ga zo een deel halve haan in de oven gooienquote:
Ja en jij ook dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaap Kooijman is ook weer van de partij
Je eetlust is iig primaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga zo een deel halve haan in de oven gooien
Kan dat niet in een spoiler met een waarschuwing?quote:
2 vingers in de lucht voor Ali kom opquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler met een waarschuwing?
negeer deze onzin.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler met een waarschuwing?
OK.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
2 vingers in de lucht voor Ali kom op
Is gefixed nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
mag ook niet DM-en blijkbaar, lame.
Die drol interesseert mij nog minder dan utopia.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet dat nou, op Ali's verjaardag?
Ali FTWquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die drol interesseert mij nog minder dan utopia.
Hij krijgt alleen geen post en mag de kroeg ook niet inquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou Scrut al geland zijn op Vlieland
Ik ook niet, ik vind het alleen een uit de stront getrokken aangewezen bn'er.quote:
In de ene Lidl reclame niet en in de andere wel.quote:
Hehequote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de ene Lidl reclame niet en in de andere wel.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:44 schreef pullup het volgende:
Lucky had hem mooi uitgebreid tot boze boer ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam nog een heel rijtje tegen op weg naar Den Haag...zijn die niet te laat? En wanneer gaan ze naar huis?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Heb je hem ook al in de bierende versie?
Het is nooit te laat om hinderlijk te toeteren en mensen te herinneren aan die wandaden van gisterenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kwam nog een heel rijtje tegen op weg naar Den Haag...zijn die niet te laat? En wanneer gaan ze naar huis?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
iew dat wordt straks dittum
[ afbeelding ]
nou ja 's ochtends is het dan wel lekker rustig, vanochtend zag ik een colonne in mijn achteruitkijkspiegeltje...ik was ze net voorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop niet dat die klote boeren morgen weer op pad gaan
Zuur!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat wassur gisteren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om hinderlijk te toeteren en mensen te herinneren aan die wandaden van gisteren
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat kan goed in een boerenschuurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhh
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhh
Inmiddels richting huis neem ik aan, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef Charmian het volgende:
Ben geloof ik blij dat ik iets eerder van werk ben weggegaan...die lui komen nu van alle kanten, volgens mij hebben sommigen geen idee waar ze heen gaan.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:
Nee toch zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef Charmian het volgende:
Ben geloof ik blij dat ik iets eerder van werk ben weggegaan...die lui komen nu van alle kanten, volgens mij hebben sommigen geen idee waar ze heen gaan.
dat was toch maandag? het is nu in ieder geval een stuk grimmiger dan vorige keerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een paar boeren gingen een beetje los met hekken en deuren
Oh was dat maandagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat was toch maandag? het is nu in ieder geval een stuk grimmiger dan vorige keer
ik ging naar Zoetermeer en zij naar Den Haag, vanaf Nootdorp nog een hele stoet en erachteraan een file vanaf Zoetermeer. Ik was binnen 20 minuten thuis.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Inmiddels richting huis neem ik aan, toch?
ik zag een paar richting Rijswijkse plein gaan, geen idee wat ze daar te zoeken hebben. Geleenstraat misschien voor de rooie lichies...quote:
Ze gaan nog steeds naar den Haagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ging naar Zoetermeer en zij naar Den Haag, vanaf Nootdorp nog een hele stoet en erachteraan een file vanaf Zoetermeer. Ik was binnen 20 minuten thuis.
Nou de eerste keer zat ik midden tussen die lui toen ik naar huis ging...lang genoeg naar die banden moeten staren, een flinke machete misschien, met je zakmesje zal het niet lukken niequote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan nog steeds naar den HaagZijn ze daar mooi klaar mee.
Zijn die trekker banden makkelijk lek te steken?
Ben me een beetje aan het voorbereiden op die agriterreurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou de eerste keer zat ik midden tussen die lui toen ik naar huis ging...lang genoeg naar die banden moeten staren, een flinke machete misschien, met je zakmesje zal het niet lukken nie
Boer Geert zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag een paar richting Rijswijkse plein gaan, geen idee wat ze daar te zoeken hebben. Geleenstraat misschien voor de rooie lichies...
Ehm dus niet te lang naar die banden staren, ik werd er serieus draaierig van. En op zich viel het toen wel mee, het ging langzaam maar gestaag. Gewone files zijn wat dat betreft vervelender met stilstaan optrekken stilstaan etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben me een beetje aan het voorbereiden op die agriterreur
jah een heleboel geile Geertenquote:
Wel lief dan van ze dat ze hier over strand via Schev naar DH gingenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm dus niet te lang naar die banden staren, ik werd er serieus draaierig van. En op zich viel het toen wel mee, het ging langzaam maar gestaag. Gewone files zijn wat dat betreft vervelender met stilstaan optrekken stilstaan etc.
Die boeren zijn zo geil als wah hele dag aan die tepels trekkenquote:
ja wtf zeg, ik las dat...daarom zei ik al ze komen nu echt van alle kanten en blijkbaar blijven ze overnachten of zo zouden ze verschoning bij zich hebben of wordt een maggikruisjesfeest?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel lief dan van ze dat ze hier over strand via Schev naar DH gingen
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja wtf zeg, ik las dat...daarom zei ik al ze komen nu echt van alle kanten en blijkbaar blijven ze overnachten of zo zouden ze verschoning bij zich hebben of wordt een maggikruisjesfeest?
'vrouw zoekt boer' moet nu geen moeilijke zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die boeren zijn zo geil als wah hele dag aan die tepels trekken
Ik streel ze liever.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
'vrouw zoekt boer' moet nu geen moeilijke zijn
Draagt Marsani Tena? wel leuk voor Poezel mededraagsterquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:24 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
familiepak Tena Lady in de boksem ( @:Marsani
) en gaan!
Ik heb mijn treinbaan maar weer even uitgesteld, eerst werk vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij hebt zeker ook trekkertjes op de je treinrails geplaatst nu Eend?
Dan heb je er geen tijd meer voorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn treinbaan maar weer even uitgesteld, eerst werk vinden.
Ja hoor en ze fikken ook goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef pullup het volgende:
Zijn die trekker banden makkelijk lek te steken?
Als ze plof doen is het ook feest. In je smoelquote:
En nu ga ik er geen geld aan besteden.quote:
Was die kamer nu al wel opgeknapt?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu ga ik er geen geld aan besteden.
Nee hoor hebben maar een lage druk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze plof doen is het ook feest. In je smoel
ow heb je dan een bepaald punt waar de zwakke plek zit? Ze leken mij nogal dik.quote:
Oh ik zie wel eens filmpjes waar de gene het niet na kan vertellen. Zal wel van een vrachtwagen zijn dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee hoor hebben maar een lage druk.
Jij bijt ze zo doorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow heb je dan een bepaald punt waar de zwakke plek zit? Ze leken mij nogal dik.
tsja dan was het toch wel handig geweest om verschoning bij je te hebben of een wc of struikje op te zoekenquote:
Wat is schouten?quote:
De zijkant steek je met scherp voorwerp zo doorheen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow heb je dan een bepaald punt waar de zwakke plek zit? Ze leken mij nogal dik.
dat kan mijn plastic eethoekje niet aan hoorquote:
ow ja dat kan, ik zag natuurlijk alleen het profielquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De zijkant steek je met scherp voorwerp zo doorheen.
Classy. Die grafkisten voor Klaver ook.quote:
Carola Schouten de CDA vamp en minister van Landbouwquote:
Uhh die is van dat andere christenclubje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Carola Schouten de CDA vamp en minister van Landbouw
Nope, even alles vooruit geschoven.quote:
Ze wachten op het bouwprotest met hun shovels.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, even alles vooruit geschoven.
Oh ja CUquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Uhh die is van dat andere christenclubje.
Ohh weet ik veel. Ik dacht een tik verf fout en het wouten moest zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Carola Schouten de CDA vamp en minister van Landbouw
dus dat, er was ook een motoragent omvergereden op de A7, maar niet expres heurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Classy. Die grafkisten voor Klaver ook.Weer een filmpje van een moeder en kind in Bilthoven die bijna aangereden worden. Ga zo door jongens zo blijft er geen greintje sympathie over.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh weet ik veel. Ik dacht een tik verf fout en het wouten moest zijn
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze wachten op het bouwprotest met hun shovels.
Meerdere kisten ook nog?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Classy. Die grafkisten voor Klaver ook.Weer een filmpje van een moeder en kind in Bilthoven die bijna aangereden worden. Ga zo door jongens zo blijft er geen greintje sympathie over.
Sowieso een kist met z'n naam erop. En nog een auto met "boeren met een missie Klaver in een kissie" oid op de auto. Weet niet of er ook echt een daadwerkelijke kist bij was zoals bij die ene. Een groep die riep Jesse Klaver je moeder is een hoer.quote:
Tja als je zoveel boeren bij elkaar heb zijn er ook een aantal domme boeren bij. Jammer is dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sowieso een kist met z'n naam erop. En nog een auto met "boeren met een missie Klaver in een kissie" oid op de auto. Weet niet of er ook echt een daadwerkelijke kist bij was zoals bij die ene. Een groep die riep Jesse Klaver je moeder is een hoer.![]()
Ik snap niet dat ze na maandag niet bedacht hebben dat het misschien slimmer is om iets vreedzamer te demonstreren.
quote:
Ze liet een windjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mario heb jij een Wopke fanaccount gemaakt voor Pozel?
https://www.instagram.com/fan.account.wopke.hoekstra/ik heb helemal niks gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aanstaande woensdag gaat een historische dag worden, en ik hoop ook van harte dat het niet de boeken in gaat als een dag waar er van alles mis ging….
Dus ik roep een ieder op… HOU HET NETJES!!!
Dat is wel héél treurig zeg. Duurt niet zo lang op deze manier en dan keert iedereen zich tegen ze.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sowieso een kist met z'n naam erop. En nog een auto met "boeren met een missie Klaver in een kissie" oid op de auto. Weet niet of er ook echt een daadwerkelijke kist bij was zoals bij die ene. Een groep die riep Jesse Klaver je moeder is een hoer.![]()
Ik snap niet dat ze na maandag niet bedacht hebben dat het misschien slimmer is om iets vreedzamer te demonstreren.
Overdrijven kunnen ze daar wel goed.quote:
Ja dat is kwalijk. En domquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel héél treurig zeg. Duurt niet zo lang op deze manier en dan keert iedereen zich tegen ze.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel héél treurig zeg. Duurt niet zo lang op deze manier en dan keert iedereen zich tegen ze.
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven kunnen ze daar wel goed.
Het is een raar verhaal, waarom komt die man helemaal hierheen om mensen 9 jaar lang te ontvoeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführer
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is een raar verhaal, waarom komt die man helemaal hierheen om mensen 9 jaar lang te ontvoeren?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mario heb jij een Wopke fanaccount gemaakt voor Pozel?
https://www.instagram.com/fan.account.wopke.hoekstra/Was jij nu die Lubach fan? Zag bij DWDD dat Lubach zelfs jaloers is op woppie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
@Reccequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführer
Die sukkel ??? Ik zou het niet weten. Nieuwe film misschienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
waarom is er zoveel Tom Cruise op tv
Fan is een groot woord maar ok zoiets. Hoezo jaloers?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij nu die Lubach fan? Zag bij DWDD dat Lubach zelfs jaloers is op woppie.
geen idee, die zou ik sowieso overslaan. Maar echt ook op 2 zenders tegelijk, vorige week ook al.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sukkel ??? Ik zou het niet weten. Nieuwe film misschien
Eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die Tom Cruise wel leuk vondquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, die zou ik sowieso overslaan. Maar echt ook op 2 zenders tegelijk, vorige week ook al.
Meld zich, vroeger was ik fan van hemquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die Tom Cruise wel leuk vond
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ok zoiets. Hoezo jaloers?Was dat DWDD van gisteravond?
Hij heeft niemand ontvoerd. De kinderen wisten niet beter dan zo te leven. Er is iig nog veel onduidelijk wat er daar is gebeurd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nu niet meer?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meld zich, vroeger was ik fan van hem
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |