Als je sec kijkt en 'het verhaal erachter' weglaat dan is het een knappe jongen.quote:
Dat zal het verschil zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien kijk ik op schildermanier, de pose, de blik.
Zie mijn post boven de jouwe. Ik denk het ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ze 9 jaar geleden besloten een soort 'gezin' (a.k.a. commune) met elkaar te vormen en nooit dat terrein af zijn geweest. Het begint daar een beetje op te lijken na alle berichten en insta- en/of facebookpagina's die van die jongen gevonden zijn. Of ze zijn nep, dat kan ook nog.
Maar is het dan een vader met zijn kinderen of broers en zussen met een man die niet verwant is?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nogal. Vrijwillig opgesloten denk ik, een wat je noemt ' massa -psychose' lijkt mij wel aannemelijk. Na dood moeder op zichzelf aangewezen,dingen in het hoofd halen, gedeelde paranoïde wanen.
Vader en kinderen en een man die niet verwant is en link naar de buitenwereld was. Zo begreep ik het.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is het dan een vader met zijn kinderen of broers en zussen met een man die niet verwant is?
kann je toch niet met uto gleich maken,dat is en tv projekt van kameras überwachtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef D. het volgende:
Gewoon een soort UTO, maar dan zonder camera’s?
Kan me er wat bij voorstellen, met een kleine scheerbeurt en een andere coupe is er wel wat van te maken ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien kijk ik op schildermanier, de pose, de blik.
Ik zeg niet dat hij aantrekkelijk is. Hij is mooi om te zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:46 schreef D. het volgende:
Als snap ik wel vaker niet wat vrouwen in sommige mannen zien
Hm. Mja, ik las ook ergens dat men een gezin gevormd had. Dat klinkt alsof niemand écht verwant is. Maar geen idee verder uiteraard.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vader en kinderen en een man die niet verwant is en link naar de buitenwereld was. Zo begreep ik het.
Ow oké, weer anders dan ik had begrepen, maar ik had er nog niet heel veel over gelezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vader en kinderen en een man die niet verwant is en link naar de buitenwereld was. Zo begreep ik het.
oh dat zou ook kunnen, maar dan zouden ze toch eerder ' vermist' zijn als het uit nietverwanten bestaat? Vreemd verhaal is het.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Mja, ik las ook ergens dat men een gezin gevormd had. Dat klinkt alsof niemand écht verwant is. Maar geen idee verder uiteraard.
Ik snap wat je bedoelt en zie 't ook wel, ergens. Maar dat baardje, ik kan er niet doorheen kijken, verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij aantrekkelijk is. Hij is mooi om te zien.
Ik vond de berichten er over ook lastig leesbaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow oké, weer anders dan ik had begrepen, maar ik had er nog niet heel veel over gelezen.
Ja, dat laatste sowieso. Het klopt allemaal niet echt met wat men in eerste instantie berichtte in elk geval.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh dat zou ook kunnen, maar dan zouden ze toch eerder ' vermist' zijn als het uit nietverwanten bestaat? Vreemd verhaal is het.
Symmetrie, de neus, ogen wenkbrauwen zijn ' perfect' .quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt en zie 't ook wel, ergens. Maar dat baardje, ik kan er niet doorheen kijken, verschrikkelijk
Nee, ik ben benieuwd naar het echte verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste sowieso. Het klopt allemaal niet echt met wat men in eerste instantie berichtte in elk geval.
Nee inderdaad, het bleek vanmorgen ineens op veel punten anders te liggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste sowieso. Het klopt allemaal niet echt met wat men in eerste instantie berichtte in elk geval.
Oh, ze zullen er vast achter komen, maar of 'ze' het allemaal keurig gaan delen met de media is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het bleek vanmorgen ineens op veel punten anders te liggen.
Ik ben benieuwd hoe het echt zit, als ze daar ooit achter komen.
Ook dat, ik had daar eigenlijk een 'we' moeten tikken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, ze zullen er vast achter komen, maar of 'ze' het allemaal keurig gaan delen met de media is nog maar de vraag.
He bah, narigheid. Sterkte voor jou en vriendinquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Gister is de vader van een vriendin overleden. Zo verdrietig.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Dank je! Je wilt van alles doen voor haar, maar er valt niets te doen dan aanwezig zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
He bah, narigheid. Sterkte voor jou en vriendin
Sterktequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Wat triest Voxs, sterkte!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:56 schreef Voxs het volgende:
Nee klopt. Maar dat is dan ook genoegquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Je wilt van alles doen voor haar, maar er valt niets te doen dan aanwezig zijn.
Dank, ja hij was erg ziek, dus ze waren er op voorbereid, maar toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest Voxs, sterkte!
En inderdaad, het enige wat je voor haar kan doen is er voor haar zijn.
Dat snapt ze wel. Het is al mooi als je er met gedachten bij bent. Sterkte!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Je wilt van alles doen voor haar, maar er valt niets te doen dan aanwezig zijn.
iddquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar dat is dan ook genoeg
Dank je, en klopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat snapt ze wel. Het is al mooi als je er met gedachten bij bent. Sterkte!
Altijd rot ja, maar aanwezig zijn is genoeg dan ook, zulke dingen slijten toch alleen maar met tijd,quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Idd, sterkte ermee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je, en klopt.
Ik ga verder met boeren kiekn en niks doen
Dat moet toch kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:36 schreef mario390 het volgende:
de gezoekte vrouw heeft dat huis verlaten
ja ze hebben de dagen beach plezier en zij de betje dikke was nur in kamer heeft niet willen naar de beachquote:
Mooi weer een deelnemer minder zal de rest wel denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ze hebben de dagen beach plezier en zij de betje dikke was nur in kamer heeft niet willen naar de beach
na ja ze zoekten ze wel als ze gezien hebben wat op de spiegel staat ik denk ze hadden betje bangquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi weer een deelnemer minder zal de rest wel denken
Waar moet je ze halen dan?quote:
Niet hier iig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar moet je ze halen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |