Hmmm, Ik had ook die leeftijden nog niet gezien. Was er van uit gegaan dat het veel jongere kinderen betrofquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op de boerderij zijn zes mensen aangetroffen: de vader van het gezin en vijf kinderen tussen de 18 en 25. Ze zaten in een af te sluiten kleine ruimte. Het gaat niet om een kelder. Onderzocht wordt of het gezin daar vrijwillig verbleef.
https://nos.nl/artikel/23(...)ooit-meegemaakt.html
Ik denk dat Poezedingdong ons een hele goede samenvatting kan geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmmm, Ik had ook die leeftijden nog niet gezien. Was er van uit gegaan dat het veel jongere kinderen betrof
Waarom zou die zoon naar een café gaan als hij denkt dat er geen andere mensen op de wereld zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze weesten niet dat nog andere mensen op de welt gevt,dat echt erg
Ik ben onbetrouwbaar, vals en gemeen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Poezedingdong ons een hele goede samenvatting kan geven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Op GeenStijl zie je foto's van de zoon.
hij werd en huis gezien hebben en heeft het probiertquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou die zoon naar een café gaan als hij denkt dat er geen andere mensen op de wereld zijn?
Niet verkeerd, maar is jouw lunchtijd niet allang voorbij?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, jij mag dat
Maar het is een boterham krabsalade geworden
Daar hebben we dan ook niet veel aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben onbetrouwbaar, vals en gemeen.
Het is alsof het eigenlijk een dochter is waar de hormonenkuur wat te gretig is aangeslagenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook niet veel aan.
Ik krijg wel een beetje de rillingen (op een negatieve manier) van die foto...brrr
Ik had niet eerder tijd om iets te kopen, en ook laat ontbijt gehad, dus dat scheeldequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar is jouw lunchtijd niet allang voorbij?
Ja dat las ik ook, het is een heel verwarrend verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
Ik las dat hij wel gewoon internettoegang had en een aantal websites beheerde van bedrijven.
Nogal. Vrijwillig opgesloten denk ik, een wat je noemt ' massa -psychose' lijkt mij wel aannemelijk. Na dood moeder op zichzelf aangewezen,dingen in het hoofd halen, gedeelde paranoïde wanen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, het is een heel verwarrend verhaal.
Ja. Maar misschien kijk ik op schildermanier, de pose, de blik.quote:
Het zou best kunnen dat ze 9 jaar geleden besloten een soort 'gezin' (a.k.a. commune) met elkaar te vormen en nooit dat terrein af zijn geweest. Het begint daar een beetje op te lijken na alle berichten en insta- en/of facebookpagina's die van die jongen gevonden zijn. Of ze zijn nep, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
Ik las dat hij wel gewoon internettoegang had en een aantal websites beheerde van bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |