quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhh
quote:
Nee toch zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef Charmian het volgende:
Ben geloof ik blij dat ik iets eerder van werk ben weggegaan...die lui komen nu van alle kanten, volgens mij hebben sommigen geen idee waar ze heen gaan.
dat was toch maandag? het is nu in ieder geval een stuk grimmiger dan vorige keerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een paar boeren gingen een beetje los met hekken en deuren
Oh was dat maandagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat was toch maandag? het is nu in ieder geval een stuk grimmiger dan vorige keer
ik ging naar Zoetermeer en zij naar Den Haag, vanaf Nootdorp nog een hele stoet en erachteraan een file vanaf Zoetermeer. Ik was binnen 20 minuten thuis.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Inmiddels richting huis neem ik aan, toch?
ik zag een paar richting Rijswijkse plein gaan, geen idee wat ze daar te zoeken hebben. Geleenstraat misschien voor de rooie lichies...quote:
Ze gaan nog steeds naar den Haagquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ging naar Zoetermeer en zij naar Den Haag, vanaf Nootdorp nog een hele stoet en erachteraan een file vanaf Zoetermeer. Ik was binnen 20 minuten thuis.
Nou de eerste keer zat ik midden tussen die lui toen ik naar huis ging...lang genoeg naar die banden moeten staren, een flinke machete misschien, met je zakmesje zal het niet lukken niequote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan nog steeds naar den HaagZijn ze daar mooi klaar mee.
Zijn die trekker banden makkelijk lek te steken?
Ben me een beetje aan het voorbereiden op die agriterreurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou de eerste keer zat ik midden tussen die lui toen ik naar huis ging...lang genoeg naar die banden moeten staren, een flinke machete misschien, met je zakmesje zal het niet lukken nie
Boer Geert zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag een paar richting Rijswijkse plein gaan, geen idee wat ze daar te zoeken hebben. Geleenstraat misschien voor de rooie lichies...
Ehm dus niet te lang naar die banden staren, ik werd er serieus draaierig van. En op zich viel het toen wel mee, het ging langzaam maar gestaag. Gewone files zijn wat dat betreft vervelender met stilstaan optrekken stilstaan etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben me een beetje aan het voorbereiden op die agriterreur
jah een heleboel geile Geertenquote:
Wel lief dan van ze dat ze hier over strand via Schev naar DH gingenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm dus niet te lang naar die banden staren, ik werd er serieus draaierig van. En op zich viel het toen wel mee, het ging langzaam maar gestaag. Gewone files zijn wat dat betreft vervelender met stilstaan optrekken stilstaan etc.
Die boeren zijn zo geil als wah hele dag aan die tepels trekkenquote:
ja wtf zeg, ik las dat...daarom zei ik al ze komen nu echt van alle kanten en blijkbaar blijven ze overnachten of zo zouden ze verschoning bij zich hebben of wordt een maggikruisjesfeest?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel lief dan van ze dat ze hier over strand via Schev naar DH gingen
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja wtf zeg, ik las dat...daarom zei ik al ze komen nu echt van alle kanten en blijkbaar blijven ze overnachten of zo zouden ze verschoning bij zich hebben of wordt een maggikruisjesfeest?
'vrouw zoekt boer' moet nu geen moeilijke zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die boeren zijn zo geil als wah hele dag aan die tepels trekken
Ik streel ze liever.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
'vrouw zoekt boer' moet nu geen moeilijke zijn
Draagt Marsani Tena? wel leuk voor Poezel mededraagsterquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:24 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
familiepak Tena Lady in de boksem ( @:Marsani
) en gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |