quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Heb je hem ook al in de bierende versie?
Het is nooit te laat om hinderlijk te toeteren en mensen te herinneren aan die wandaden van gisterenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kwam nog een heel rijtje tegen op weg naar Den Haag...zijn die niet te laat? En wanneer gaan ze naar huis?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
iew dat wordt straks dittum
[ afbeelding ]
nou ja 's ochtends is het dan wel lekker rustig, vanochtend zag ik een colonne in mijn achteruitkijkspiegeltje...ik was ze net voorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop niet dat die klote boeren morgen weer op pad gaan
Zuur!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat wassur gisteren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om hinderlijk te toeteren en mensen te herinneren aan die wandaden van gisteren
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat kan goed in een boerenschuurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhh
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
en ja we bouncen op die beat en we stampen op die beat we rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer want het is ali, tis ali, en tilly, en tilly, en partysquad en partysquad partisquad partysquaaaaahhhh
Inmiddels richting huis neem ik aan, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef Charmian het volgende:
Ben geloof ik blij dat ik iets eerder van werk ben weggegaan...die lui komen nu van alle kanten, volgens mij hebben sommigen geen idee waar ze heen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |