Ik heb mijn treinbaan maar weer even uitgesteld, eerst werk vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij hebt zeker ook trekkertjes op de je treinrails geplaatst nu Eend?
Dan heb je er geen tijd meer voorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn treinbaan maar weer even uitgesteld, eerst werk vinden.
Ja hoor en ze fikken ook goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:03 schreef pullup het volgende:
Zijn die trekker banden makkelijk lek te steken?
Als ze plof doen is het ook feest. In je smoelquote:
En nu ga ik er geen geld aan besteden.quote:
Was die kamer nu al wel opgeknapt?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu ga ik er geen geld aan besteden.
Nee hoor hebben maar een lage druk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze plof doen is het ook feest. In je smoel
ow heb je dan een bepaald punt waar de zwakke plek zit? Ze leken mij nogal dik.quote:
Oh ik zie wel eens filmpjes waar de gene het niet na kan vertellen. Zal wel van een vrachtwagen zijn dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee hoor hebben maar een lage druk.
Jij bijt ze zo doorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow heb je dan een bepaald punt waar de zwakke plek zit? Ze leken mij nogal dik.
tsja dan was het toch wel handig geweest om verschoning bij je te hebben of een wc of struikje op te zoekenquote:
Wat is schouten?quote:
De zijkant steek je met scherp voorwerp zo doorheen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow heb je dan een bepaald punt waar de zwakke plek zit? Ze leken mij nogal dik.
dat kan mijn plastic eethoekje niet aan hoorquote:
ow ja dat kan, ik zag natuurlijk alleen het profielquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De zijkant steek je met scherp voorwerp zo doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |