Nee zegquote:
Zijn posts op social media zijn vanaf mei dit jaar geloof ik. Ik kwam zijn twitteraccount gisteren toevallig tegen via een retweet van Georgina Verbaan. Gisteren had ie nog onder de 100 volgers op insta, vanochtend in de 200 en inmiddels al in de 400.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:19 schreef chufi het volgende:
Wel vreemd eigenlijk.. leef je 9 jaar afgezonderd en dan ben je de volgende dag na je herintreding al te volgen op socal media... en dat terwijl ie geheel in de war was....
Dat vind ik een mooi nummer.quote:
Ah OK... Alles zit nu in JUB...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
met mij wel, maar met de 40+ niet, met mij gaat het overigens meer dan goed....maak je geen zorgen.
dan moeten ze alles mee gaan lezen .. hebben ze blijkbaar geen zin in..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
mag ook niet DM-en blijkbaar, lame.
Vlikker opquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
dan moeten ze alles mee gaan lezen .. hebben ze blijkbaar geen zin in..
Sauerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
wat hebben du middag gegeten?
ik krautfleckerl,salat
Saucijzenbroodje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
ik krautfleckerl,salat
Tomatensoepquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef mario390 het volgende:
ik krautfleckerl,salat
Dat is toch een soort pasta?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |