quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mario heb jij een Wopke fanaccount gemaakt voor Pozel?
https://www.instagram.com/fan.account.wopke.hoekstra/ik heb helemal niks gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aanstaande woensdag gaat een historische dag worden, en ik hoop ook van harte dat het niet de boeken in gaat als een dag waar er van alles mis ging….
Dus ik roep een ieder op… HOU HET NETJES!!!
Dat is wel héél treurig zeg. Duurt niet zo lang op deze manier en dan keert iedereen zich tegen ze.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sowieso een kist met z'n naam erop. En nog een auto met "boeren met een missie Klaver in een kissie" oid op de auto. Weet niet of er ook echt een daadwerkelijke kist bij was zoals bij die ene. Een groep die riep Jesse Klaver je moeder is een hoer.![]()
Ik snap niet dat ze na maandag niet bedacht hebben dat het misschien slimmer is om iets vreedzamer te demonstreren.
Overdrijven kunnen ze daar wel goed.quote:
Ja dat is kwalijk. En domquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel héél treurig zeg. Duurt niet zo lang op deze manier en dan keert iedereen zich tegen ze.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel héél treurig zeg. Duurt niet zo lang op deze manier en dan keert iedereen zich tegen ze.
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven kunnen ze daar wel goed.
Het is een raar verhaal, waarom komt die man helemaal hierheen om mensen 9 jaar lang te ontvoeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführer
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is een raar verhaal, waarom komt die man helemaal hierheen om mensen 9 jaar lang te ontvoeren?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mario heb jij een Wopke fanaccount gemaakt voor Pozel?
https://www.instagram.com/fan.account.wopke.hoekstra/Was jij nu die Lubach fan? Zag bij DWDD dat Lubach zelfs jaloers is op woppie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
@Reccequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführer
Die sukkel ??? Ik zou het niet weten. Nieuwe film misschienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
waarom is er zoveel Tom Cruise op tv
Fan is een groot woord maar ok zoiets. Hoezo jaloers?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij nu die Lubach fan? Zag bij DWDD dat Lubach zelfs jaloers is op woppie.
geen idee, die zou ik sowieso overslaan. Maar echt ook op 2 zenders tegelijk, vorige week ook al.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sukkel ??? Ik zou het niet weten. Nieuwe film misschien
Eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die Tom Cruise wel leuk vondquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, die zou ik sowieso overslaan. Maar echt ook op 2 zenders tegelijk, vorige week ook al.
Meld zich, vroeger was ik fan van hemquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die Tom Cruise wel leuk vond
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ok zoiets. Hoezo jaloers?Was dat DWDD van gisteravond?
Hij heeft niemand ontvoerd. De kinderen wisten niet beter dan zo te leven. Er is iig nog veel onduidelijk wat er daar is gebeurd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nu niet meer?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meld zich, vroeger was ik fan van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |