Carola Schouten de CDA vamp en minister van Landbouwquote:
Uhh die is van dat andere christenclubje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Carola Schouten de CDA vamp en minister van Landbouw
Nope, even alles vooruit geschoven.quote:
Ze wachten op het bouwprotest met hun shovels.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, even alles vooruit geschoven.
Oh ja CUquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Uhh die is van dat andere christenclubje.
Ohh weet ik veel. Ik dacht een tik verf fout en het wouten moest zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Carola Schouten de CDA vamp en minister van Landbouw
dus dat, er was ook een motoragent omvergereden op de A7, maar niet expres heurquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Classy. Die grafkisten voor Klaver ook.Weer een filmpje van een moeder en kind in Bilthoven die bijna aangereden worden. Ga zo door jongens zo blijft er geen greintje sympathie over.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh weet ik veel. Ik dacht een tik verf fout en het wouten moest zijn
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze wachten op het bouwprotest met hun shovels.
Meerdere kisten ook nog?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Classy. Die grafkisten voor Klaver ook.Weer een filmpje van een moeder en kind in Bilthoven die bijna aangereden worden. Ga zo door jongens zo blijft er geen greintje sympathie over.
Sowieso een kist met z'n naam erop. En nog een auto met "boeren met een missie Klaver in een kissie" oid op de auto. Weet niet of er ook echt een daadwerkelijke kist bij was zoals bij die ene. Een groep die riep Jesse Klaver je moeder is een hoer.quote:
Tja als je zoveel boeren bij elkaar heb zijn er ook een aantal domme boeren bij. Jammer is dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sowieso een kist met z'n naam erop. En nog een auto met "boeren met een missie Klaver in een kissie" oid op de auto. Weet niet of er ook echt een daadwerkelijke kist bij was zoals bij die ene. Een groep die riep Jesse Klaver je moeder is een hoer.![]()
Ik snap niet dat ze na maandag niet bedacht hebben dat het misschien slimmer is om iets vreedzamer te demonstreren.
quote:
Ze liet een windjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |