Wie gaat er weg? Ik kom net binnen ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel in mijn eigen topic verder als iedereen weggaat
Ow hallomquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie gaat er weg? Ik kom net binnen ...
Geen idee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:55 schreef snetje het volgende:
Daar moet je extra voor betalen toch? ...
Was jij eerder niet van het puzzelen? ...quote:
Nopequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Was jij eerder niet van het puzzelen? ...
Dan wordt het helemaal spannend ... mousetrap en zo ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was toch een keer sprake van een BBQ meet in de kelder van Soury
Even gekeken, beetje onheilspellend sfeertje die clip. Alsof je vanuit de kofferbak kijkt hoe je naar the middle of nowhere wordt ontvoerd om dood te vriezen in een Siberisch strafkamp.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de sneeuw fijn vond.
Kelder van L2Bquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was toch een keer sprake van een BBQ meet in de kelder van Soury
En veel rook ontwikkeling als er geen goede ventilatie isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal spannend ... mousetrap en zo ...
Ons Bartje erbij met stoere hond ..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En veel rook ontwikkeling als er geen goede ventilatie is
Damn, jij hebt ook gezellige gedachten!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even gekeken, beetje onheilspellend sfeertje die clip. Alsof je vanuit de kofferbak kijkt hoe je naar the middle of nowhere wordt ontvoerd om dood te vriezen in een Siberisch strafkamp.
Ik heb dat verhaal ook vernomen vreemd jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
Ergens klopt er hier iets niet ..
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zon goede perfecte bijgehouden moestuin gezien ...
[ afbeelding ]
Die vieze kut media weer eens ...
Leuk volkje ook daar in Ruinewold ...kiekt niet naar elkaar om maar als het kan kleppen dan gaan de monden open ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal ook vernomen vreemd ja
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Damn, jij hebt ook gezellige gedachten!Ik vond het juist een rustgevende clip.
Het enigste wat ik nodig heb tijdens het eind der tijden is een groot zwaardquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Leuk volkje ook daar in Ruinewold ...kiekt niet naar elkaar om maar als het kan kleppen dan gaan de monden open ...
Kijk daar heb je het al ... nee Mario ... hooguit kinderen weggehouden uit de enge handen die hier "Jeugdzorg" heten ...quote:
Stoer ... wel mooi gefilmd ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het enigste wat ik nodig heb tijdens het eind der tijden is een groot zwaard
Je hebt een abbonement gekochtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk bijna de enige met sterretjes hiero? Zelfs die blauwe achterlijke hebben er niet eens 1 ...
Ja duhu ... het geeft je geen garantie in niet gebanned worden ...daar ben ik inmiddels ook al wel achter ... ik had beter kunnen gaan slijmen om een blauwe te gaan worden ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt een abbonement gekocht
Hehequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja duhu ... het geeft je geen garantie in niet gebanned worden ...daar ben ik inmiddels ook al wel achter ... ik had beter kunnen gaan slijmen om een blauwe te gaan worden ...
Niet Pip ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:33 schreef TillyB het volgende:
Even voor de triljoenste keer m'n fotogalerij opruimen maar Morris laten staan😍
Morris is ook een mooie kat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:33 schreef TillyB het volgende:
Even voor de triljoenste keer m'n fotogalerij opruimen maar Morris laten staan😍
Stel je voor dat ie ineens naar boven vliegtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Pip zag mij gister op het dak liggen en wou ook kommen
Pip hoort er ook wel bijquote:
Zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Morris is ook een mooie kat.
Niet hip genoeg zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]Maar Pip blijft in m'n hart sowieso
Morris de kat en Pip de kip.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Morris de kat en Pip de kip.
Zeg ik het verkeerd? Die smiley van je?quote:
Nee is correctquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeg ik het verkeerd? Die smiley van je?
Gelukkig, ik heb iets met smileys of PI denk ik.quote:
En hoe heet je vrouw? ...................quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Morris de kat en Pip de kip.
Johanna.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
En hoe heet je vrouw? ...................
Morris is van GB en de pip is van BDS.quote:
Met een samouraizwaardquote:
Nee, die slaapt al lekker.quote:
Ja, als ze een kussen ziet, is ze al in slaap.quote:
Ik heb net mijn eerste slaapmutsje ingenomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij zit nog lekker aan een Whisky zeker
Hehequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste slaapmutsje ingenomen.
Nou ik niet hoor ... mocht mijn partner snel gaan ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als ze een kussen ziet, is ze al in slaap.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blikjes bierquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Damn!! Nog maar 2 ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blikjes bier
Gemeentepils drinkt ook goed.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:58 schreef snetje het volgende:
Heren slaap lekker ... Ik ben inmiddels weer wat wijzer geworden ... terwijl ik al dacht alles te weten ...No way dus ... Night ...
![]()
Slaap lekker Snetjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:58 schreef snetje het volgende:
Heren slaap lekker ... Ik ben inmiddels weer wat wijzer geworden ... terwijl ik al dacht alles te weten ...No way dus ... Night ...
![]()
Prima plan, eerst nog even iets afkijken en danquote:
Tot laters Amphquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Prima plan, eerst nog even iets afkijken en dan
Ik kijk nog even Ik vertrek. en dan...quote:
En dan ga ik ernaast slapen en als ze snurkt ga ik boven slapen, want ze moet er vroeg uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:06 schreef snetje het volgende:
En dan ... en dan ... gooi ik er toch ff wat leuks in ...
Ik doe mn best.quote:
Boos zijn helpt niet. Er moet nog zoveel onderzocht worden. Eigenlijk weten we alleen roddels/verhalen nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:13 schreef snetje het volgende:
Ik ben nu vooral boos op heel die kut media ...
Ze zullen al onderweg zijn. Hoop dat die paar gekkies ertussen zich kunnen gedragen, anders valt het draagvlak wel weer wat weg.quote:
Die moestuin zag er echt prima uit en diverse dieren zag ik ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:13 schreef snetje het volgende:
Ik ben nu vooral boos op heel die kut media ...
Neem maar van mij aan dat als boeren boos zijn ... ze echt boos zijn ... en niet voor niets ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Boos zijn helpt niet. Er moet nog zoveel onderzocht worden. Eigenlijk weten we alleen roddels/verhalen nu.
Ik weet het. Hier in de buurt was dat ook, in Boxtel, toen ze die varkenshouderij overvielen. Het levenswerk van twee compagnons. Die beesten zijn en nog niet goed aan toe, vanwege die inval van die protestgroep.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat als boeren boos zijn ... ze echt boos zijn ... en niet voor niets ...
Dat dus ... menig volkstuintje bezitter zal er jaloers op worden ... maar dan 1 zon walgelijke geile journalist die weer zo hoog nodig een stukje tekst moet gaan schrijven ...want hij!! ..Ja hij!!! Nou poe poe hoor jongen! Klasse ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die moestuin zag er echt prima uit en diverse dieren zag ik ook.
Ja, dat is echt walgelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat dus ... menig volkstuintje bezitter zal er jaloers op worden ... maar dan 1 zon walgelijke geile journalist die weer zo hoog nodig een stukje tekst moet gaan schrijven ...want hij!! ..Ja hij!!! Nou poe poe hoor jongen! Klasse ...
quote:
Ik twijfel tussen evil en een boertje zonder gebitquote:
Het is een rare smiley in ieder gevalquote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kk twijfel tussen evil en een boertje zonder gebit
Goedemorgen allen!
Wat ga jij doen tegen die boeren?quote:
Dat is best een treffende omschrijving.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen evil en een boertje zonder gebit
Goedemorgen allen!
Slimquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, ben niet in Den Haag.
Ach ja, ze gaan ook vanzelf wel weer weg ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al was ik er wel, ik woon best een eind van het binnenhof.
Jawel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, ze gaan ook vanzelf wel weer weg ook
Luckyquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
staat nu ook in het reageerveld naast sint.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op dit tijdstip al aan de kombucha?
quote:
Nog nooit gedronken, maar het ziet eruit als iets waar D. zichzelf mee kan straffen als de stappenquota niet wordt gehaaldquote:
* pullup gaat Rennies op de snelweg strooienquote:
Ik ben niet streng genoeg voor mezelf vind je?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken, maar het ziet eruit als iets waar D. zichzelf mee kan straffen als de stappenquota niet wordt gehaald
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken, maar het ziet eruit als iets waar D. zichzelf mee kan straffen als de stappenquota niet wordt gehaald
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
* pullup gaat Rennies op de snelweg strooien
Op verzoek.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare smiley?
Dat ze demonstreren, oké, maar de boel vernielen en andere mensen ophouden, schiet niet op.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:09 schreef pullup het volgende:
Beter blijven ze zo rond Amsterdam rijden![]()
Ksssjt
Demonstreren moet kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ze demonstreren, oké, maar de boel vernielen en andere mensen ophouden, schiet niet op.
Ik heb niet de illusie dat je je straffetish al overboord hebt gegooidquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet streng genoeg voor mezelf vind je?
Het is geen fetisjquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat je je straffetish al overboord hebt gegooid
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Stom verzoek, er zijn ‘belangrijkere’ smileys die ik mis
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
De mix vanen
Ik vind ‘m anders zo negatief
Morgenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:36 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Als de boer hellig in de kop is, berg je maar.
Goedemorgen!
En ik geen etenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Moeten ze niet werken? Anders heb ik geen werk
Kolere zeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:36 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Als de boer hellig in de kop is, berg je maar.
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen
Dat ze maar allemaal in den sloot moge belanden
Hij schudt nee, maar meent het niet, dat stiekeme lachjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere zeg. [ afbeelding ]
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij schudt nee, maar meent het niet, dat stiekeme lachjeIk vind hem leuk.
Hij is zo wel grappig. Een beetje schizofrenie doet niemand kwaadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat is niet helemaal in orde die smiley.
*bril zoekt*
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is zo wel grappig. Een beetje schizofrenie doet niemand kwaad
Die trekkerboer die je eerder postte was ook leukquote:
Daar moest ik zelf toch ook wel om gniffelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die trekkerboer die je eerder postte was ook leuk
Niks mis met lachen om je eigen grapjesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moest ik zelf toch ook wel om gniffelen.
Zeg boze boer, waar gaat u heen vandaag?quote:
op ezgif zou je ook een gifje er van kunnen maken , zo'n bewegend hoofdje erop.quote:
Maakt me niet uit als er maar hekken staan om plat te rijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg boze boer, waar gaat u heen vandaag?
Ja, maar dat ziet er niet uit als de tractor zelf stil staat. Hoewel... Boze boer in file.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
op ezgif zou je ook een gifje er van kunnen maken , zo'n bewegend hoofdje erop.
Er zijn meerdere topics van UTO / [SC # 1168] Laten we lekker link gaan doen!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie is er goed in topics terug vinden ik zoek mijn fokstok actie in de UTO SC
uhuhquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar dat ziet er niet uit als de tractor zelf stil staat. Hoewel... Boze boer in file.
Haha dankquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn meerdere topics van UTO / [SC # 1168] Laten we lekker link gaan doen!
dus deze of er voor of er na
Mijn zoekterm " fokstok boondock saint fok forum ' heel simpelquote:
Heb je nog kunnen schilderen de afgelopen tijd, Voxs?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn zoekterm " fokstok boondock saint fok forum ' heel simpel
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen schilderen de afgelopen tijd, Voxs?
Top! Nu krijg je het druk. Over 10 jaar zit je in je Anton periode, want dan kan het dik uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaPauzedag vandaag. Of vanmiddag nog even. Portret van de jongen is bijna af. Dat is deze week wel klaar. Het andere ook bijna.
Die ene opdrachtgever zit wel in kringen die dit soort dingen gewoon doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top! Nu krijg je het druk. Over 10 jaar zit je in je Anton periode, want dan kan het dik uit.![]()
[ afbeelding ]
Nou, dan kon je het wel eens getroffen hebben in die kringen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ene opdrachtgever zit wel in kringen die dit soort dingen gewoon doen.Ik hoop op meer.
En jaHij vond het zelf ook maar ' niksjes' en maakte ze in 6 seconden. Verbaasde zich er over dat mensen zo een paar honderd gulden neerlegden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dan kon je het wel eens getroffen hebben in die kringen.![]()
Geen zenuwtics, [ afbeelding ] maar ontspannen schilderen.
Jaa die maakte ik van je avontuurquote:
En iedereen keek mee op de wifiwebcam van het hotel aan de overkant van de straatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:15 schreef Voxs het volgende:
oh en toen kwam die politiewagen er aanSpannend was dat!
Ah, is dat nou de zogenaamde trekkertrek?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:56 schreef Voxs het volgende:
Ze staan aan de ene kant stil ( de trekkers), aan de andere kant rijden de trekkers voorbij.
ehm ja
edit: ze rijden al weer.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En iedereen keek mee op de wifiwebcam van het hotel aan de overkant van de straat
haha, de brave versie dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, is dat nou de zogenaamde trekkertrek?
Proost, moge hij op een goede plek in zijn leven zijnquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:43 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ] iets trager [ afbeelding ]
@:lucky2bastard
quote:
De wielen moeten nog draaien. Maar dat vind ik een beetje te veel werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een ongemakkelijk plaatje en ik weet niet waarom
Je bent er onbewust een beetje bang voor dat ze je bezemkast komen rammen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een ongemakkelijk plaatje en ik weet niet waarom
Ze komen maarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent er onbewust een beetje bang voor dat ze je bezemkast komen rammen.
Weet niet hij was thuis, ik op werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef chufi het volgende:
Ah ok, zat ie aan tafel tijdens het opscheppen?
U date met een scholier?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer was aan het opscheppen zeg maar
Hij zit vandaag op school dus geen last van hem op werk
Gewoon reageren met:"Eerst zien, dan geloven"quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet hij was thuis, ik op werk.
Hij was tekstueel aan het opscheppen over zijn edele delen.
Weet je zeker dat het geen Fokker is ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij doet een 1daagse opleiding naast zijn werkquote:
Als ie er over moet opscheppen zal het niet veel zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is dan wel heel snel gere-integreerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:52 schreef TillyB het volgende:
De moeder van Nicole a.k.a. Waaif uit Utopia1 volgt de jongen uit Ruinerwold die in dat café terechtkwam
#inspectorgadget
Ik neem aan dat ze ‘m met de fiets op de hielen zitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is dan wel heel snel gere-integreerd.
En jij volgt de moeder van Waaif?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:52 schreef TillyB het volgende:
De moeder van Nicole a.k.a. Waaif uit Utopia1 volgt de jongen uit Ruinerwold die in dat café terechtkwam
#inspectorgadget
In het nws topic gaat men er vanuit dat het een hoax isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:19 schreef chufi het volgende:
Wel vreemd eigenlijk.. leef je 9 jaar afgezonderd en dan ben je de volgende dag na je herintreding al te volgen op socal media... en dat terwijl ie geheel in de war was....
Teringboeren, beetje mensen benadelen die er niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:16 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onderweg van De Bilt naar Den haag. En dan de rest nog vanuit het hele land.
Indrukwekkend wel.
Ok zo slim zijn ze nog welquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het nws topic gaat men er vanuit dat het een hoax is
Dat was de klusjesman, een Oostenrijker.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:25 schreef D. het volgende:
De buurman zei dat de man vaak voorbij reed in zijn dikke Volvo en nooit zwaaide
In catalunya zijn er protestmarsen op verschillende wegen naar Barcelonaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Teringboeren, beetje mensen benadelen die er niets mee te maken hebben.
Dit kun je gerust een plaag noemen!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:16 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onderweg van De Bilt naar Den haag. En dan de rest nog vanuit het hele land.
Indrukwekkend wel.
The Chemical Brothers.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
De buurt lekker wakker schudden met Chemical Brothers
Iedereen heeft met stikstof te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Teringboeren, beetje mensen benadelen die er niets mee te maken hebben.
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedereen heeft met stikstof te maken.
Daarbij waar gaat het om, een paar dagen ongemak. Wat omzetverlies in dit rijke land. Geen slachtoffers, geen bommen, geen oorlog.
oh, dat zal vast.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoor
Ik had laatst op werk zo'n neiging om dat dan op te zetten of Muse oid. Tuttehola was Sky radio aan het luisterenquote:
Bestrijdingsmiddelen over uit gooienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit kun je gerust een plaag noemen!
Stikstofvrij?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoor
Sky radio is wel heel erg geestdodend. Waarschijnlijk ook zaaddodend, een goed voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst op werk zo'n neiging om dat dan op te zetten of Muse oid. Tuttehola was Sky radio aan het luisterenMaarja geen bluetoothbox bij me, dus ben ik maar gaan alternatieven met oordopjes in.
Boeren zijn laat met inkuilen van het mais e.d. Er mag minder mest uitgereden worden dus wordt er niets opgestuurd om te laten analyseren. Dat soort dingen. Boeren zijn duidelijk met iets anders bezig.quote:
Zal die potjes in de kelder bij mijn ouders eens openen om te checken of het echt wel jam is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het nou precies met die kinderen uit die kelder in Drenthe? Is hat allemaal niet waar?
Nee, natuurlijke vijanden uitzetten is beter voor het milieu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestrijdingsmiddelen over uit gooien
In dit geval ook eidodend. En ik word er rebels van.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sky radio is wel heel erg geestdodend. Waarschijnlijk ook zaaddodend, een goed voorbehoedsmiddel.
Lijkt mij sterk omdat burgemeester en politie verklaringen afgaven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het nou precies met die kinderen uit die kelder in Drenthe? Is hat allemaal niet waar?
Als het goed smaakt is er niets aan de hand toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal die potjes in de kelder bij mijn ouders eens openen om te checken of het echt wel jam is.
quote:
Ik ga me vanavond eens inlezen.....niet op FOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk omdat burgemeester en politie verklaringen afgaven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, natuurlijke vijanden uitzetten is beter voor het milieu.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan is de bezemkast opeens heel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval ook eidodend. En ik word er rebels van.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het goed smaakt is er niets aan de hand toch.
Ham ham voor de sterke man.quote:
Zeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan is de bezemkast opeens heel aanlokkelijk.
Terecht hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die Sky en Q en 538 als go-to radio station hebben staan op mijn "je krijgt een klontje cyanide in je thee of koffie" lijst.
Ik heb oordopjes inquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Terecht hoor.
Ik ga naar m'n werk en hoop dat de radio uitstaat.
Radio 2 ik blijf leven voorlopigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die Sky en Q en 538 als go-to radio station hebben staan op mijn "je krijgt een klontje cyanide in je thee of koffie" lijst.
Beter.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:04 schreef sararaats het volgende:
druk dagje vandaag maar ik ben eventjes hier.
Geen migraine meer of toch minder.
Jij mazzel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Radio 2 ik blijf leven voorlopig
Heb jij die nieuwe trekker al in je bezit?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Tyfus tering boeren er is niet in Utrecht te komen vandaag haast
Met de shovel lukt wel hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee dat duurt nog wel even eerst moet er een passing komen nog en dan nog zoveel weken in bestelling waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe trekker al in je bezit?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond eens inlezen.....niet op FOK!
Tis een Oostenrijkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik snap er ook niet veel van dus ik hoor graag je verslag
+1quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh, wordt op maat gemaakt?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel even eerst moet er een passing komen nog en dan nog zoveel weken in bestelling waarschijnlijk
Dat zat er inquote:
Mijn Aap 3 uur in de bus gezetenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
+1![]()
Ze zoeken maar gewoon een echt beroep zoals iedereen
Ja actieve rolstoelen moeten altijd helemaal afgestemd worden, omdat je op de achterwielen moet kunnen draaien en zo, ik mag wel een cursus nemen ookquote:
Ik moest gisteren en moet morgen in Utrecht zijn. Ontsnap het nog netquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Aap 3 uur in de bus gezetenheb ze met pijn en moeite op kunnen pikken
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ging die bus chauffeur omroepen in de bus weet iemand een alternatieve route
Is toch slim?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou slimmer had geweest als hij dat gisterenavond uitgedokterd hadquote:
Gb-PD-15-lovequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slimmer had geweest als hij dat gisterenavond uitgedokterd had
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb het ook wel eens gehad dat ik de weg moest wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |