Hij is zo wel grappig. Een beetje schizofrenie doet niemand kwaadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat is niet helemaal in orde die smiley.
*bril zoekt*
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is zo wel grappig. Een beetje schizofrenie doet niemand kwaad
Die trekkerboer die je eerder postte was ook leukquote:
Daar moest ik zelf toch ook wel om gniffelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die trekkerboer die je eerder postte was ook leuk
Niks mis met lachen om je eigen grapjesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moest ik zelf toch ook wel om gniffelen.
Zeg boze boer, waar gaat u heen vandaag?quote:
op ezgif zou je ook een gifje er van kunnen maken , zo'n bewegend hoofdje erop.quote:
Maakt me niet uit als er maar hekken staan om plat te rijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg boze boer, waar gaat u heen vandaag?
Ja, maar dat ziet er niet uit als de tractor zelf stil staat. Hoewel... Boze boer in file.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
op ezgif zou je ook een gifje er van kunnen maken , zo'n bewegend hoofdje erop.
Er zijn meerdere topics van UTO / [SC # 1168] Laten we lekker link gaan doen!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie is er goed in topics terug vinden ik zoek mijn fokstok actie in de UTO SC
uhuhquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar dat ziet er niet uit als de tractor zelf stil staat. Hoewel... Boze boer in file.
Haha dankquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn meerdere topics van UTO / [SC # 1168] Laten we lekker link gaan doen!
dus deze of er voor of er na
Mijn zoekterm " fokstok boondock saint fok forum ' heel simpelquote:
Heb je nog kunnen schilderen de afgelopen tijd, Voxs?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn zoekterm " fokstok boondock saint fok forum ' heel simpel
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen schilderen de afgelopen tijd, Voxs?
Top! Nu krijg je het druk. Over 10 jaar zit je in je Anton periode, want dan kan het dik uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaPauzedag vandaag. Of vanmiddag nog even. Portret van de jongen is bijna af. Dat is deze week wel klaar. Het andere ook bijna.
Die ene opdrachtgever zit wel in kringen die dit soort dingen gewoon doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top! Nu krijg je het druk. Over 10 jaar zit je in je Anton periode, want dan kan het dik uit.![]()
[ afbeelding ]
Nou, dan kon je het wel eens getroffen hebben in die kringen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ene opdrachtgever zit wel in kringen die dit soort dingen gewoon doen.Ik hoop op meer.
En jaHij vond het zelf ook maar ' niksjes' en maakte ze in 6 seconden. Verbaasde zich er over dat mensen zo een paar honderd gulden neerlegden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |