quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dan kon je het wel eens getroffen hebben in die kringen.![]()
Geen zenuwtics, [ afbeelding ] maar ontspannen schilderen.
Jaa die maakte ik van je avontuurquote:
En iedereen keek mee op de wifiwebcam van het hotel aan de overkant van de straatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:15 schreef Voxs het volgende:
oh en toen kwam die politiewagen er aanSpannend was dat!
Ah, is dat nou de zogenaamde trekkertrek?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:56 schreef Voxs het volgende:
Ze staan aan de ene kant stil ( de trekkers), aan de andere kant rijden de trekkers voorbij.
ehm ja
edit: ze rijden al weer.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En iedereen keek mee op de wifiwebcam van het hotel aan de overkant van de straat
haha, de brave versie dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, is dat nou de zogenaamde trekkertrek?
Proost, moge hij op een goede plek in zijn leven zijnquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:43 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ] iets trager [ afbeelding ]
@:lucky2bastard
quote:
De wielen moeten nog draaien. Maar dat vind ik een beetje te veel werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een ongemakkelijk plaatje en ik weet niet waarom
Je bent er onbewust een beetje bang voor dat ze je bezemkast komen rammen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een ongemakkelijk plaatje en ik weet niet waarom
Ze komen maarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent er onbewust een beetje bang voor dat ze je bezemkast komen rammen.
Weet niet hij was thuis, ik op werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef chufi het volgende:
Ah ok, zat ie aan tafel tijdens het opscheppen?
U date met een scholier?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer was aan het opscheppen zeg maar
Hij zit vandaag op school dus geen last van hem op werk
Gewoon reageren met:"Eerst zien, dan geloven"quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet hij was thuis, ik op werk.
Hij was tekstueel aan het opscheppen over zijn edele delen.
Weet je zeker dat het geen Fokker is ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet hij was thuis, ik op werk.
Hij was tekstueel aan het opscheppen over zijn edele delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |