Morris de kat en Pip de kip.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Morris de kat en Pip de kip.
Zeg ik het verkeerd? Die smiley van je?quote:
Nee is correctquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeg ik het verkeerd? Die smiley van je?
Gelukkig, ik heb iets met smileys of PI denk ik.quote:
En hoe heet je vrouw? ...................quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Morris de kat en Pip de kip.
Johanna.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
En hoe heet je vrouw? ...................
Morris is van GB en de pip is van BDS.quote:
Met een samouraizwaardquote:
Nee, die slaapt al lekker.quote:
Ja, als ze een kussen ziet, is ze al in slaap.quote:
Ik heb net mijn eerste slaapmutsje ingenomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij zit nog lekker aan een Whisky zeker
Hehequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste slaapmutsje ingenomen.
Nou ik niet hoor ... mocht mijn partner snel gaan ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als ze een kussen ziet, is ze al in slaap.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blikjes bierquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Damn!! Nog maar 2 ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blikjes bier
Gemeentepils drinkt ook goed.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:58 schreef snetje het volgende:
Heren slaap lekker ... Ik ben inmiddels weer wat wijzer geworden ... terwijl ik al dacht alles te weten ...No way dus ... Night ...
![]()
Slaap lekker Snetjequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:58 schreef snetje het volgende:
Heren slaap lekker ... Ik ben inmiddels weer wat wijzer geworden ... terwijl ik al dacht alles te weten ...No way dus ... Night ...
![]()
Prima plan, eerst nog even iets afkijken en danquote:
Tot laters Amphquote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Prima plan, eerst nog even iets afkijken en dan
Ik kijk nog even Ik vertrek. en dan...quote:
En dan ga ik ernaast slapen en als ze snurkt ga ik boven slapen, want ze moet er vroeg uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:06 schreef snetje het volgende:
En dan ... en dan ... gooi ik er toch ff wat leuks in ...
Ik doe mn best.quote:
Boos zijn helpt niet. Er moet nog zoveel onderzocht worden. Eigenlijk weten we alleen roddels/verhalen nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:13 schreef snetje het volgende:
Ik ben nu vooral boos op heel die kut media ...
Ze zullen al onderweg zijn. Hoop dat die paar gekkies ertussen zich kunnen gedragen, anders valt het draagvlak wel weer wat weg.quote:
Die moestuin zag er echt prima uit en diverse dieren zag ik ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:13 schreef snetje het volgende:
Ik ben nu vooral boos op heel die kut media ...
Neem maar van mij aan dat als boeren boos zijn ... ze echt boos zijn ... en niet voor niets ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Boos zijn helpt niet. Er moet nog zoveel onderzocht worden. Eigenlijk weten we alleen roddels/verhalen nu.
Ik weet het. Hier in de buurt was dat ook, in Boxtel, toen ze die varkenshouderij overvielen. Het levenswerk van twee compagnons. Die beesten zijn en nog niet goed aan toe, vanwege die inval van die protestgroep.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat als boeren boos zijn ... ze echt boos zijn ... en niet voor niets ...
Dat dus ... menig volkstuintje bezitter zal er jaloers op worden ... maar dan 1 zon walgelijke geile journalist die weer zo hoog nodig een stukje tekst moet gaan schrijven ...want hij!! ..Ja hij!!! Nou poe poe hoor jongen! Klasse ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die moestuin zag er echt prima uit en diverse dieren zag ik ook.
Ja, dat is echt walgelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 02:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat dus ... menig volkstuintje bezitter zal er jaloers op worden ... maar dan 1 zon walgelijke geile journalist die weer zo hoog nodig een stukje tekst moet gaan schrijven ...want hij!! ..Ja hij!!! Nou poe poe hoor jongen! Klasse ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |