Wie gaat er weg? Ik kom net binnen ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel in mijn eigen topic verder als iedereen weggaat
Ow hallomquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie gaat er weg? Ik kom net binnen ...
Geen idee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:55 schreef snetje het volgende:
Daar moet je extra voor betalen toch? ...
Was jij eerder niet van het puzzelen? ...quote:
Nopequote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Was jij eerder niet van het puzzelen? ...
Dan wordt het helemaal spannend ... mousetrap en zo ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was toch een keer sprake van een BBQ meet in de kelder van Soury
Even gekeken, beetje onheilspellend sfeertje die clip. Alsof je vanuit de kofferbak kijkt hoe je naar the middle of nowhere wordt ontvoerd om dood te vriezen in een Siberisch strafkamp.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de sneeuw fijn vond.
Kelder van L2Bquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er was toch een keer sprake van een BBQ meet in de kelder van Soury
En veel rook ontwikkeling als er geen goede ventilatie isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal spannend ... mousetrap en zo ...
Ons Bartje erbij met stoere hond ..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En veel rook ontwikkeling als er geen goede ventilatie is
Damn, jij hebt ook gezellige gedachten!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even gekeken, beetje onheilspellend sfeertje die clip. Alsof je vanuit de kofferbak kijkt hoe je naar the middle of nowhere wordt ontvoerd om dood te vriezen in een Siberisch strafkamp.
Ik heb dat verhaal ook vernomen vreemd jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
Ergens klopt er hier iets niet ..
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zon goede perfecte bijgehouden moestuin gezien ...
[ afbeelding ]
Die vieze kut media weer eens ...
Leuk volkje ook daar in Ruinewold ...kiekt niet naar elkaar om maar als het kan kleppen dan gaan de monden open ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal ook vernomen vreemd ja
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Damn, jij hebt ook gezellige gedachten!Ik vond het juist een rustgevende clip.
Het enigste wat ik nodig heb tijdens het eind der tijden is een groot zwaardquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Leuk volkje ook daar in Ruinewold ...kiekt niet naar elkaar om maar als het kan kleppen dan gaan de monden open ...
Kijk daar heb je het al ... nee Mario ... hooguit kinderen weggehouden uit de enge handen die hier "Jeugdzorg" heten ...quote:
Stoer ... wel mooi gefilmd ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het enigste wat ik nodig heb tijdens het eind der tijden is een groot zwaard
Je hebt een abbonement gekochtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk bijna de enige met sterretjes hiero? Zelfs die blauwe achterlijke hebben er niet eens 1 ...
Ja duhu ... het geeft je geen garantie in niet gebanned worden ...daar ben ik inmiddels ook al wel achter ... ik had beter kunnen gaan slijmen om een blauwe te gaan worden ...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt een abbonement gekocht
Hehequote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja duhu ... het geeft je geen garantie in niet gebanned worden ...daar ben ik inmiddels ook al wel achter ... ik had beter kunnen gaan slijmen om een blauwe te gaan worden ...
Niet Pip ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:33 schreef TillyB het volgende:
Even voor de triljoenste keer m'n fotogalerij opruimen maar Morris laten staan😍
Morris is ook een mooie kat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:33 schreef TillyB het volgende:
Even voor de triljoenste keer m'n fotogalerij opruimen maar Morris laten staan😍
Stel je voor dat ie ineens naar boven vliegtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Pip zag mij gister op het dak liggen en wou ook kommen
Pip hoort er ook wel bijquote:
Zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Morris is ook een mooie kat.
Niet hip genoeg zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]Maar Pip blijft in m'n hart sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |