quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dan kon je het wel eens getroffen hebben in die kringen.![]()
Geen zenuwtics, [ afbeelding ] maar ontspannen schilderen.
Jaa die maakte ik van je avontuurquote:
En iedereen keek mee op de wifiwebcam van het hotel aan de overkant van de straatquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:15 schreef Voxs het volgende:
oh en toen kwam die politiewagen er aanSpannend was dat!
Ah, is dat nou de zogenaamde trekkertrek?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:56 schreef Voxs het volgende:
Ze staan aan de ene kant stil ( de trekkers), aan de andere kant rijden de trekkers voorbij.
ehm ja
edit: ze rijden al weer.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En iedereen keek mee op de wifiwebcam van het hotel aan de overkant van de straat
haha, de brave versie dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, is dat nou de zogenaamde trekkertrek?
Proost, moge hij op een goede plek in zijn leven zijnquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:43 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ] iets trager [ afbeelding ]
@:lucky2bastard
quote:
De wielen moeten nog draaien. Maar dat vind ik een beetje te veel werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een ongemakkelijk plaatje en ik weet niet waarom
Je bent er onbewust een beetje bang voor dat ze je bezemkast komen rammen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een ongemakkelijk plaatje en ik weet niet waarom
Ze komen maarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent er onbewust een beetje bang voor dat ze je bezemkast komen rammen.
Weet niet hij was thuis, ik op werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:20 schreef chufi het volgende:
Ah ok, zat ie aan tafel tijdens het opscheppen?
U date met een scholier?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer was aan het opscheppen zeg maar
Hij zit vandaag op school dus geen last van hem op werk
Gewoon reageren met:"Eerst zien, dan geloven"quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet hij was thuis, ik op werk.
Hij was tekstueel aan het opscheppen over zijn edele delen.
Weet je zeker dat het geen Fokker is ?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij doet een 1daagse opleiding naast zijn werkquote:
Als ie er over moet opscheppen zal het niet veel zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is dan wel heel snel gere-integreerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:52 schreef TillyB het volgende:
De moeder van Nicole a.k.a. Waaif uit Utopia1 volgt de jongen uit Ruinerwold die in dat café terechtkwam
#inspectorgadget
Ik neem aan dat ze ‘m met de fiets op de hielen zitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is dan wel heel snel gere-integreerd.
En jij volgt de moeder van Waaif?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:52 schreef TillyB het volgende:
De moeder van Nicole a.k.a. Waaif uit Utopia1 volgt de jongen uit Ruinerwold die in dat café terechtkwam
#inspectorgadget
In het nws topic gaat men er vanuit dat het een hoax isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:19 schreef chufi het volgende:
Wel vreemd eigenlijk.. leef je 9 jaar afgezonderd en dan ben je de volgende dag na je herintreding al te volgen op socal media... en dat terwijl ie geheel in de war was....
Teringboeren, beetje mensen benadelen die er niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:16 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onderweg van De Bilt naar Den haag. En dan de rest nog vanuit het hele land.
Indrukwekkend wel.
Ok zo slim zijn ze nog welquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het nws topic gaat men er vanuit dat het een hoax is
Dat was de klusjesman, een Oostenrijker.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:25 schreef D. het volgende:
De buurman zei dat de man vaak voorbij reed in zijn dikke Volvo en nooit zwaaide
In catalunya zijn er protestmarsen op verschillende wegen naar Barcelonaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Teringboeren, beetje mensen benadelen die er niets mee te maken hebben.
Dit kun je gerust een plaag noemen!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:16 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is onderweg van De Bilt naar Den haag. En dan de rest nog vanuit het hele land.
Indrukwekkend wel.
The Chemical Brothers.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
De buurt lekker wakker schudden met Chemical Brothers
Iedereen heeft met stikstof te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Teringboeren, beetje mensen benadelen die er niets mee te maken hebben.
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedereen heeft met stikstof te maken.
Daarbij waar gaat het om, een paar dagen ongemak. Wat omzetverlies in dit rijke land. Geen slachtoffers, geen bommen, geen oorlog.
oh, dat zal vast.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoor
Ik had laatst op werk zo'n neiging om dat dan op te zetten of Muse oid. Tuttehola was Sky radio aan het luisterenquote:
Bestrijdingsmiddelen over uit gooienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit kun je gerust een plaag noemen!
Stikstofvrij?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoor
Sky radio is wel heel erg geestdodend. Waarschijnlijk ook zaaddodend, een goed voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst op werk zo'n neiging om dat dan op te zetten of Muse oid. Tuttehola was Sky radio aan het luisterenMaarja geen bluetoothbox bij me, dus ben ik maar gaan alternatieven met oordopjes in.
Boeren zijn laat met inkuilen van het mais e.d. Er mag minder mest uitgereden worden dus wordt er niets opgestuurd om te laten analyseren. Dat soort dingen. Boeren zijn duidelijk met iets anders bezig.quote:
Zal die potjes in de kelder bij mijn ouders eens openen om te checken of het echt wel jam is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het nou precies met die kinderen uit die kelder in Drenthe? Is hat allemaal niet waar?
Nee, natuurlijke vijanden uitzetten is beter voor het milieu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestrijdingsmiddelen over uit gooien
In dit geval ook eidodend. En ik word er rebels van.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sky radio is wel heel erg geestdodend. Waarschijnlijk ook zaaddodend, een goed voorbehoedsmiddel.
Lijkt mij sterk omdat burgemeester en politie verklaringen afgaven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het nou precies met die kinderen uit die kelder in Drenthe? Is hat allemaal niet waar?
Als het goed smaakt is er niets aan de hand toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal die potjes in de kelder bij mijn ouders eens openen om te checken of het echt wel jam is.
quote:
Ik ga me vanavond eens inlezen.....niet op FOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk omdat burgemeester en politie verklaringen afgaven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, natuurlijke vijanden uitzetten is beter voor het milieu.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan is de bezemkast opeens heel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval ook eidodend. En ik word er rebels van.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het goed smaakt is er niets aan de hand toch.
Ham ham voor de sterke man.quote:
Zeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan is de bezemkast opeens heel aanlokkelijk.
Terecht hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die Sky en Q en 538 als go-to radio station hebben staan op mijn "je krijgt een klontje cyanide in je thee of koffie" lijst.
Ik heb oordopjes inquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Terecht hoor.
Ik ga naar m'n werk en hoop dat de radio uitstaat.
Radio 2 ik blijf leven voorlopigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die Sky en Q en 538 als go-to radio station hebben staan op mijn "je krijgt een klontje cyanide in je thee of koffie" lijst.
Beter.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:04 schreef sararaats het volgende:
druk dagje vandaag maar ik ben eventjes hier.
Geen migraine meer of toch minder.
Jij mazzel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Radio 2 ik blijf leven voorlopig
Heb jij die nieuwe trekker al in je bezit?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Tyfus tering boeren er is niet in Utrecht te komen vandaag haast
Met de shovel lukt wel hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee dat duurt nog wel even eerst moet er een passing komen nog en dan nog zoveel weken in bestelling waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe trekker al in je bezit?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond eens inlezen.....niet op FOK!
Tis een Oostenrijkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik snap er ook niet veel van dus ik hoor graag je verslag
+1quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh, wordt op maat gemaakt?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel even eerst moet er een passing komen nog en dan nog zoveel weken in bestelling waarschijnlijk
Mijn Aap 3 uur in de bus gezetenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
+1![]()
Ze zoeken maar gewoon een echt beroep zoals iedereen
Ja actieve rolstoelen moeten altijd helemaal afgestemd worden, omdat je op de achterwielen moet kunnen draaien en zo, ik mag wel een cursus nemen ookquote:
Ik moest gisteren en moet morgen in Utrecht zijn. Ontsnap het nog netquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Aap 3 uur in de bus gezetenheb ze met pijn en moeite op kunnen pikken
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ging die bus chauffeur omroepen in de bus weet iemand een alternatieve route
Is toch slim?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou slimmer had geweest als hij dat gisterenavond uitgedokterd hadquote:
Gb-PD-15-lovequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slimmer had geweest als hij dat gisterenavond uitgedokterd had
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb het ook wel eens gehad dat ik de weg moest wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |