Radio 2 ik blijf leven voorlopigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die Sky en Q en 538 als go-to radio station hebben staan op mijn "je krijgt een klontje cyanide in je thee of koffie" lijst.
Beter.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:04 schreef sararaats het volgende:
druk dagje vandaag maar ik ben eventjes hier.
Geen migraine meer of toch minder.
Jij mazzel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Radio 2 ik blijf leven voorlopig
Heb jij die nieuwe trekker al in je bezit?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Tyfus tering boeren er is niet in Utrecht te komen vandaag haast
Met de shovel lukt wel hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee dat duurt nog wel even eerst moet er een passing komen nog en dan nog zoveel weken in bestelling waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe trekker al in je bezit?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me vanavond eens inlezen.....niet op FOK!
Tis een Oostenrijkerquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik snap er ook niet veel van dus ik hoor graag je verslag
+1quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh, wordt op maat gemaakt?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog wel even eerst moet er een passing komen nog en dan nog zoveel weken in bestelling waarschijnlijk
Dat zat er inquote:
Mijn Aap 3 uur in de bus gezetenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
+1![]()
Ze zoeken maar gewoon een echt beroep zoals iedereen
Ja actieve rolstoelen moeten altijd helemaal afgestemd worden, omdat je op de achterwielen moet kunnen draaien en zo, ik mag wel een cursus nemen ookquote:
Ik moest gisteren en moet morgen in Utrecht zijn. Ontsnap het nog netquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Aap 3 uur in de bus gezetenheb ze met pijn en moeite op kunnen pikken
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ging die bus chauffeur omroepen in de bus weet iemand een alternatieve route
Is toch slim?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou slimmer had geweest als hij dat gisterenavond uitgedokterd hadquote:
Gb-PD-15-lovequote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slimmer had geweest als hij dat gisterenavond uitgedokterd had
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb het ook wel eens gehad dat ik de weg moest wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |