oh, dat zal vast.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoor
Ik had laatst op werk zo'n neiging om dat dan op te zetten of Muse oid. Tuttehola was Sky radio aan het luisterenquote:
Bestrijdingsmiddelen over uit gooienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit kun je gerust een plaag noemen!
Stikstofvrij?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij merken op het bedrijf wel dat er minder ingestuurd wordt om te analyseren hoor
Sky radio is wel heel erg geestdodend. Waarschijnlijk ook zaaddodend, een goed voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst op werk zo'n neiging om dat dan op te zetten of Muse oid. Tuttehola was Sky radio aan het luisterenMaarja geen bluetoothbox bij me, dus ben ik maar gaan alternatieven met oordopjes in.
Boeren zijn laat met inkuilen van het mais e.d. Er mag minder mest uitgereden worden dus wordt er niets opgestuurd om te laten analyseren. Dat soort dingen. Boeren zijn duidelijk met iets anders bezig.quote:
Zal die potjes in de kelder bij mijn ouders eens openen om te checken of het echt wel jam is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het nou precies met die kinderen uit die kelder in Drenthe? Is hat allemaal niet waar?
Nee, natuurlijke vijanden uitzetten is beter voor het milieu.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bestrijdingsmiddelen over uit gooien
In dit geval ook eidodend. En ik word er rebels van.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sky radio is wel heel erg geestdodend. Waarschijnlijk ook zaaddodend, een goed voorbehoedsmiddel.
Lijkt mij sterk omdat burgemeester en politie verklaringen afgaven.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het nou precies met die kinderen uit die kelder in Drenthe? Is hat allemaal niet waar?
Als het goed smaakt is er niets aan de hand toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal die potjes in de kelder bij mijn ouders eens openen om te checken of het echt wel jam is.
quote:
Ik ga me vanavond eens inlezen.....niet op FOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk omdat burgemeester en politie verklaringen afgaven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, natuurlijke vijanden uitzetten is beter voor het milieu.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan is de bezemkast opeens heel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dit geval ook eidodend. En ik word er rebels van.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het goed smaakt is er niets aan de hand toch.
Ham ham voor de sterke man.quote:
Zeer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan is de bezemkast opeens heel aanlokkelijk.
Terecht hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die Sky en Q en 538 als go-to radio station hebben staan op mijn "je krijgt een klontje cyanide in je thee of koffie" lijst.
Ik heb oordopjes inquote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Terecht hoor.
Ik ga naar m'n werk en hoop dat de radio uitstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |