SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKIT'S GREYSIE IT'S PARTY
O jee. Nou, als je maar weet dat als die mensen dan hier komen posten je ze voortaan allemaal moet uitleggen waarom 1 van de users je zo vaak Greys noemt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik twijfel dus serieus om gewoon m'n eigen voornaam met ESF erachter ofzo te doen. Omdat dat bv ook handiger is als je contacten opdoet op de persdag van EIC en ze naar Songfestivalforum.nl verwijst en ze vragen 'ja maar wie ben jij daar dan' geen Greys hoeft te zeggen.
Maar ik denk dat ik hem ook maar hou. Even nachtje over slapen.
De meesten lezen/gluren alleen maar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O jee. Nou, als je maar weet dat als die mensen dan hier komen posten je ze voortaan allemaal moet uitleggen waarom 1 van de users je zo vaak Greys noemt.
Niks stom aan, ik heb dat zelf ook. Deze nick heb ik ook al zo lang dat het toch een beetje onderdeel van mij is geworden. Die veranderen zou een beetje voelen alsof ik mijn eigen naam zou veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De meesten lezen/gluren alleen maar.Maar idd. En ik ben er zelf ook wel aan gehecht. Stom he hoe dat werkt.
Dat begrijp ik Gerda_ESF.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De meesten lezen/gluren alleen maar.Mensen van andere 'pers' bedoelde ik die we daar tegenkomen. Maar idd. En ik ben er zelf ook wel aan gehecht. Stom he hoe dat werkt.
Wie dan welquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks stom aan, ik heb dat zelf ook. Deze nick heb ik ook al zo lang dat het toch een beetje onderdeel van mij is geworden. Die veranderen zou een beetje voelen alsof ik mijn eigen naam zou veranderen.
Nog iets erger misschien wel, omdat ik mijn eigen naam niet eens zelf gekozen heb.
Dan mag je Danny dm-en zag ik net! Dan kijkt ie of het oude account weg kan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:37 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien dat IJs_beer zonder tussenstreepje wel een idee is. Bedoel dat is wel een bestaand account maar die heeft nog nooit 1 post geplaatst op fok.
Mijn ouders natuurlijk.quote:
Ik gebruikte deze nick al jaren voordat ik hier terecht kwam. Was wel een geluk dat niemand anders hem al eens had geclaimd, want van Roger_Epiales2 was ik ook niet gelukkig geworden. Het zou zomaar kunnen dat ik in dat geval gewoon geen account gemaakt had.quote:En echt herkenbaar. Ik ben er al vanaf het bijna begin van FOK! maar toen nog onder een andere naam. Toen op een gegeven moment na jaren verhuisd en oude mail kon ik niet meer in en wachtwoord kwijt dus nieuwe account gemaakt. Even snel. Welke naam zal ik doen, en toen zag ik Greys Anatomy dat toen net begon geloof ik. Nou dan dat maar. Lekker over nagedacht ook wel.
Rogiers_Epileermes lijkt me toch wel wat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn ouders natuurlijk.![]()
Mijn eigen naam als in mijn echte irl roepnaam.![]()
[..]
Ik gebruikte deze nick al jaren voordat ik hier terecht kwam. Was wel een geluk dat niemand anders hem al eens had geclaimd, want van Roger_Epiales2 was ik ook niet gelukkig geworden. Het zou zomaar kunnen dat ik in dat geval gewoon geen account gemaakt had.
Oh ik las verkeerd idd bij m'n vraag. Dacht dat je bedoelde dat je je eigen nick niet bedacht had.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn ouders natuurlijk.![]()
Mijn eigen naam als in mijn echte irl roepnaam.![]()
[..]
Ik gebruikte deze nick al jaren voordat ik hier terecht kwam. Was wel een geluk dat niemand anders hem al eens had geclaimd, want van Roger_Epiales2 was ik ook niet gelukkig geworden. Het zou zomaar kunnen dat ik in dat geval gewoon geen account gemaakt had.
Geboord.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
Niet bijgelezen, is @:Cee al gebaard/vertrokken/etc.?
Mwa dat zou ik eigenlijk niet doen, als ik zo vrij mag zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik twijfel dus serieus om gewoon m'n eigen voornaam met ESF erachter ofzo te doen. Omdat dat bv ook handiger is als je contacten opdoet op de persdag van EIC en ze naar Songfestivalforum.nl verwijst en ze vragen 'ja maar wie ben jij daar dan' geen Greys hoeft te zeggen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rogiers_Epileermes lijkt me toch wel wat.
Thnx, ben daar ook heel blij mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerd idd bij m'n vraag. Dacht dat je bedoelde dat je je eigen nick niet bedacht had.
En gelukkig maar dat Roger_Epiales nog niet bezet was dan.
Dat wat ik noemde is een eventuele prettige bijkomstigheid maar idd zeker niet de hoofdreden. Ga niet voor die twee of drie mensen daar m'n naam wijzigen. En ESF is juist de FOKnaam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa dat zou ik eigenlijk niet doen, als ik zo vrij mag zijnHet is en blijft wel FOK! hier natuurlijk.
En je bent Greys, verloochen dat niet!!111
En Guanabanana. Aibodinges. Etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rogiers_Epileermes lijkt me toch wel wat.
Ik denk ook wel dat er een max lengte aan een nick zit, dus Voornaam_Songfestivalforum.nl/FOK_ESF_OokBereikbaarOpTwitter zal hem waarschijnlijk toch al niet worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ook jaren geleden had ik er al eens aan gedacht. Dat wat ik noemde is een eventuele prettige bijkomstigheid maar idd zeker niet de hoofdreden. En ESF is juist de FOKnaam.Zo heet het forum op FOK. Ik neem geen Voornaam_Songfestivalforum oid.
En idd, ben te veel aan m'n username gewend nu.
He kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er een max lengte aan een nick zit, dus Voornaam_Songfestivalforum.nl/FOK_ESF_OokBereikbaarOpTwitter zal hem waarschijnlijk toch al niet worden.
In het topic van Danny staat wel duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:50 schreef Guanabana het volgende:
Fat_Walda (van GoT) leek me weleens een grappige nick, maar die doe ik toch maar niet (hier)
Dus als je al iets veranderen wil, denk er dan goed over na, want het zou zomaar definitief kunnen zijn.quote:De uitzondering is bij speciale acties, en in het kader van 20 jaar FOK! doen we het nog één enkele keer.
Dan moet je Danny wel heeeel lief aankijken, denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:54 schreef Greys het volgende:
Gieren om die naam.
M'n 06 erachter past dan ook niet meer zeker?
Door jouw post vroeg ik me net af wie de langste heeft op FOK!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet je Danny wel heeeel lief aankijken, denk ik.
Goed dat je dat onderste erbij zetquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Door jouw post vroeg ik me net af wie de langste heeft op FOK!
( @:Dave )
Username dan he.
Ik neem het in overweging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het pást echt bij je die naam!
Als een jas!
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Door jouw post vroeg ik me net af wie de langste heeft op FOK!
( @:Dave )
Username dan he.
Heb ik nu een illegale gebruikersnaam?quote:- mag geen persoonsnaam of persoonsgegevens bevatten
Ja nee, het zal zeker niet iets ludieks of zo worden hoor (als ik het al doe).quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In het topic van Danny staat wel duidelijk
[..]
Dus als je al iets veranderen wil, denk er dan goed over na, want het zou zomaar definitief kunnen zijn.![]()
Aloha_Tim?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou nu nooit meer voor mijn huidige nick kiezen, maar weet ook niet waar ik het naar zou moeten wijzigen
twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 16:16:35Congratulazioni to our 2019 runner-up @Mahmood_Music🇮🇹 whose song, #Soldi, is now the all-time most streamed #Eurovision song on @spotify worldwide!💰🎧 https://t.co/fQwWDte8cM reageer retweet
Dat heb ik ook wel. Het helpt ook niet dat mijn echte voornaam overeenkomt met een veelposter in ESF.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou nu nooit meer voor mijn huidige nick kiezen, maar weet ook niet waar ik het naar zou moeten wijzigen
Interessante suggestie, ik neem het mee in de overwegingquote:
Overwogen, nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Interessante suggestie, ik neem het mee in de overweging
Wij willen daar zaterdag naartoe, mooi te horen dat je het een aanrader vindtquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:02 schreef Guanabana het volgende:
Overigens net Joker gezien in de bioscoop, aanrader! (als je tegen geweld kunt dan, Gordon is weggelopen).
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:02 schreef Guanabana het volgende:
Overigens net Joker gezien in de bioscoop, aanrader! (als je tegen geweld kunt dan, Gordon is weggelopen).
Oh wauwquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:04 schreef I. het volgende:
Even een kleine ronde gedaan opzoek naar de langste.
Ze-weet-het-niet-meer - 21 tekens
koffiemetmelkensuiker - 21 tekens
the_answer_is_within_you - 24 tekens
JE-MOEDER-HEEFT-EEN-BAARD - 25 tekens
Oh, dat is nog heel wat meer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:04 schreef I. het volgende:
Snap ik, ik haat de bios ergens ook (popcorn-etende mensen nu ook weer naast mequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]Gordon
Ik ben wel echt benieuwd naar deze maar heb zo'n hekel aan bios dus ik wacht wel tot ie anders te zien is.Alleen al om de kennelijk enorm goede acteerprestatie van de hoofdrol wil ik hem zien, niet eens zo zeer om het verhaal geloof ik.
Ja niet dat die er nu was hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:20 schreef Guanabana het volgende:
De film begon trouwens met: 'het is 15 oktober..'
Omg nooooooquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Mijn favo bestemming ooit![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
oei, dat gaat wennen wordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
Op zich een geluk dat dat niet Kontich of Kuttekoven is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
Zou grappig zijn als je nu ook nog je icon aanpastquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
Breng haar nu niet op ideeën!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als je nu ook nog je icon aanpast
Die derde heeft me nu officieel verslagen met 'meest moeilijk uit te spreken username'quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:04 schreef I. het volgende:
Rzeczypospolitejzostaly - 23 tekens
the-brother-of-uzunumaki - 24 tekens
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:20 schreef Guanabana het volgende:
De film begon trouwens met: 'het is 15 oktober...'
WOOOOO hier moet ik echt aan wennen hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
Wowowowquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich een geluk dat dat niet Kontich of Kuttekoven is.
Mooie naamquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
Ik heb net wel gemaild of m'n puntje weg mag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:35 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik hoop toch maar dat niet al teveel mensen nu gaan veranderen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voornaam_Songfestivalforum.nl/FOK_ESF_OokBereikbaarOpTwitter zal hem waarschijnlijk toch al niet worden.
Denk het ook niet.quote:Je nieuwe nickname
- is minimaal 2 en maximaal 25 tekens lang
- mag niet aanstootgevend, beledigend of kwetsend zijn
- mag geen scheldwoorden bevatten
- mag geen verwarring zaaien (bv een nick die sterk op een andere lijkt)
- mag niet herleidbaar zijn naar jou als persoon
- mag niet bestaan uit alleen speciale tekens en/of cijfers
- mag niet meerdere speciale tekens (_ en -) naast elkaar bevatten
- mag niet meer dan 2 speciale tekens bevatten
- mag niet de woorden anoniem, admin, moderator, crew of andere verwarring zaaiende woorden bevatten
- mag geen persoonsnaam of persoonsgegevens bevatten
- mag geen bedrijfsnaam of andere vorm van reclame bevatten
- mag geen domeinnaam zijn
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die derde heeft me nu officieel verslagen met 'meest moeilijk uit te spreken username'
Ik voorzie een ingewikkelde dialoog of dat wel of geen punt isquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb net wel gemaild of m'n puntje weg mag.
Zelfde verzoek hier voor alle 3quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:53 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog vragen of hij een puntje óp de I mag i.p.v. ernaastquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik voorzie een ingewikkelde dialoog of dat wel of geen punt is
Ik zie nu pas dat jij het beletselteken achter je naam hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:53 schreef Momo... het volgende:
Is het trouwens naar het drankje of de Amerikaanse staat?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik ben wel heel erg gehecht aan de hoofdletter Iquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog vragen of hij een puntje óp de I mag i.p.v. ernaast
Ik zie in één enkele punt nog geen beletsel eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
TAFKAMquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:58 schreef Dave het volgende:
Kunnen alle nicknaamveranderaars als subtitel even 'v/h <oude nick>' nemen?
Dank u.
Mooi @Ceequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:59 schreef Greys het volgende:
Cee is veilig geland.
Ik herhaal.
Cee is veilig geland.
Ik zou het zo laten. Vind hem wel tof, en ik kan het prima uittikken inmiddels. Straks moet ik juist moeite doen om @Abodinges of @Aibodinges of @Aoibdingehs te typenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
Maar eh... wat zal ik doen? Of nog een nachtje over nachtbaggeren slapen?
Hoeraaaa!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:59 schreef Greys het volgende:
Cee is veilig geland.
Ik herhaal.
Cee is veilig geland.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:53 schreef I. het volgende:
[..]
quote:Je nieuwe nickname
- is minimaal 2 tekens lang
Twee erbij dan? Dan heb je het beletselteken!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:58 schreef I. het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik ben wel heel erg gehecht aan de hoofdletter I
Dan doe je maar meer je best!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou het zo laten. Vind hem wel tof, en ik kan het prima uittikken inmiddels. Straks moet ik juist moeite doen om @:Abodinges of @:Aibodinges of @:Aoibdingehs te typen
Ah, gelukkig. Ik was plaatsvervangend nerveus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:59 schreef Greys het volgende:
Cee is veilig geland.
Ik herhaal.
Cee is veilig geland.
I know, vandaar dat ik ook gemaild heb met de vraag of het alsnog mogelijk is.quote:
I...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twee erbij dan? Dan heb je het beletselteken!
Ik kan hier geen uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:02 schreef Dave het volgende:
Heb ik nu klonen ontdekt? @:Gee @:Ha @:I.
Bedankt voor de bevestiging dat ik niet altijd onzin uitkraam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:04 schreef Greys het volgende:
Maar tis serieus wel even handig als De Wijzigers (oeh, ik voel een Netflixhit!) heel even een maandje hun oude naam in ondertitel of sig zetten. 'Voorheen MaLo'. Dan gaat de transitie wat soepeler, vooral voor de ouderen onder ons *wijst naar zichzelf*.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:04 schreef Greys het volgende:
De Wijzigers (oeh, ik voel een Netflixhit!)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Oké nu zit ik dus serieus ook in dubio over het nick-veranderings-dilemma.
Aan de ene kant ben ik aan Aoibhin gehecht en ergens is het ook wel weer grappig altijd om bij meets uit te moeten leggen hoe je het uitspreekt![]()
Maar Aibodinges is wel makkelijker
Ja, eigenlijk ook wel weer flauw van mij. Eerst iedereen jarenlang laten tongbreken over mijn username; ga ik hem alsnog veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ja maar, ik deed al heel erg m'n best met het correct typen van @:Aoibhin![]()
Mijn pit hangt nog altijd half in het water, maar er is verder niets te zien. Zal ook nog wel even duren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:07 schreef I. het volgende:
Hoe doet je avocadopit het trouwens @:Aoibhin
Die van mij heeft blad
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:08 schreef I. het volgende:
Wat dacht je van @Avocadopit als nick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Nee echt niet doen, dan maak je iets ridicuuls van iets dat gewoon een mooie naam/nick is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
Maar eh... wat zal ik doen? Of nog een nachtje over nachtbaggeren slapen?
QFT.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee echt niet doen, dan maak je iets ridicuuls van iets dat gewoon een mooie naam/nick is.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:04 schreef Greys het volgende:
Maar tis serieus wel even handig als De Wijzigers (oeh, ik voel een Netflixhit!) heel even een maandje hun oude naam in ondertitel of sig zetten. 'Voorheen MaLo'. Dan gaat de transitie wat soepeler, vooral voor de ouderen onder ons *wijst naar zichzelf*.
Preciesquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook wel weer flauw van mij. Eerst iedereen jarenlang laten tongbreken over mijn username; ga ik hem alsnog veranderen.![]()
Maar goed, ik twijfel dus serieus wel...
Hmm, ja, duurt wel even inderdaad.quote:[..]
Mijn pit hangt nog altijd half in het water, maar er is verder niets te zien. Zal ook nog wel even duren.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn nieuwe nick![]()
Groetjes, nietmeerMaLo
Daar zit wel pit in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat dacht je van @:Avocadopit als nick?
Overwogen, nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:14 schreef I. het volgende:
[..]
Daar zit wel pit in.
Ik neem het in overweging.
Hm, ja, daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
QFT.
Het lost uiteindelijk ook niet alles op, want dan moet je uitleggen waarom je Aibodinges heet en daarna verwijzen naar je oude nick, waardoor de uitleg alleen maar langer duurt
Ja. Behalve degenen die al jaren wachten op Dé mogelijkheid en al precies wisten wat ze dan wilden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Uberhaupt voor alle mensen die willen wijzigen; dat het kán wil niet zeggen dat het ook direct moet hè (maar oke dat snappen jullie ook wel) Denk er op zijn minst langer over na dan vandaag.
Laten we hopen dat ik binnenkort wat ga zien dan! Ik ben enigszins bang dat ik mijn pit eerst te lang verzopen hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:13 schreef I. het volgende:
Hmm, ja, duurt wel even inderdaad.Nog een paar weken geduld, dan kan je hopelijk een worteltje zien ontspruiten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:15 schreef Dave het volgende:
Soldi meest gestreamde songfestivallied op Spotify
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee echt niet doen, dan maak je iets ridicuuls van iets dat gewoon een mooie naam/nick is.
Ik denk dat dat wel meevalt hoor, had mijn pit eerst ook verkeerd om in het water gelegd, en hij doet het nu alsnog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ik binnenkort wat ga zien dan! Ik ben enigszins bang dat ik mijn pit eerst te lang verzopen heb
Gatsie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:22 schreef Dave het volgende:
Hallo daar meneer de barman uit Ruinerwold!![]()
[ afbeelding ]
Hij sprak zó ongemakkelijk in dat filmpje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:22 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag je houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:22 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging af op de foto. En stelde me daarbij geen diepgaand gesprek over de huidige toestand op de wereld voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij sprak zó ongemakkelijk in dat filmpje.Maar dat kwam ook wel mede door de vragenstelster.
Echt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ging af op de foto. En stelde me daarbij geen diepgaand gesprek over de huidige toestand op de wereld voor.
@Dave zag de foto en dacht waarschijnlijk "bukken maar lekker ding".quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie die foto en denk dan dat hij niet verder komt dan vragen wat je favoriete sportschoolmachine is.
De staat. Zo prachtig daarquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:53 schreef Momo... het volgende:
Is het trouwens naar het drankje of de Amerikaanse staat?
Oh het ging ook niet over dat van Mahmood, maar Dave met zijn nieuwe UI en 'voorheen Kreator'quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie deniet in het bericht, help.
Gauw maar weer eens wat met avocado eten dan; een back-up is inderdaad wel handigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:20 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoor, had mijn pit eerst ook verkeerd om in het water gelegd, en hij doet het nu alsnog.![]()
En anders alvast een tweede in het water zetten.
Moiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Behalve degenen die al jaren wachten op Dé mogelijkheid en al precies wisten wat ze dan wilden.
Oh potver, en ik dat bericht drie keer scannen op de fout of stommiteit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh het ging ook niet over dat van Mahmood, maar Dave met zijn nieuwe UI en 'voorheen Kreator'
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
De staat. Zo prachtig daar
Het drankje is ook goed te doen trouwens
Hoop dat jullie niet te lang in shock zijn
Ik moet zo tennissen. Buiten. Ik geloof dat mijn teamgenoten Buienradar niet goed kunnen interpreteren ofzo. Dus, tot later, als ik niet verzopen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan ik stiekem ook slecht uitstaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:32 schreef Em31 het volgende:
Ik vind de 'zie je wel, de echte winnaar' over Mahmood steeds zo irritant#zuur
maar dat hadden wij dan weer in 2014 misschien, dusja
Klinkt als een prima plan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gauw maar weer eens wat met avocado eten dan; een back-up is inderdaad wel handig
Niet de "NLse fans" die hier die nacht de topics binnen kwamen vallen iig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan ik stiekem ook slecht uitstaan.En volgens mij had NLse fans gemiddeld op zich meer vrede met Rise Like a Phoenix als winnaar dan dat nu het geval is.
Ja moet het me eigenlijk niet aantrekken, maar blijf het tegenkomen omdat ze het niet los kunnen laten en het bij elk succes van hem benoemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan ik stiekem ook slecht uitstaan.En volgens mij had NLse fans gemiddeld op zich meer vrede met Rise Like a Phoenix als winnaar dan dat nu het geval is.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh potver, en ik dat bericht drie keer scannen op de fout of stommiteit.![]()
Tja, ergens begrijpelijk dat die reacties er komen, maar het heeft met het ESF niet alleen te maken met chartsucces. Het gaat ook om alles rondom het optreden zelf. Daar gaan veel mensen gewoon aan voorbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:32 schreef Em31 het volgende:
Ik vind de 'zie je wel, de echte winnaar' reacties over Mahmood steeds zo irritant#zuur
maar dat hadden wij dan weer in 2014 misschien, dusja
Nu ben ik dol op avocado, dus vind ik dat ook geen probleemquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu ben ik dol op avocado, dus vind ik dat ook geen probleem
Ja is ook zo hoor en eigenlijk gebeurde vorig jaar hetzelfde met Cyprus. Het is niet dat hij wel de jury of televote won en daarnaast is Italië altijd een geval apart natuurlijk met views en streams enzo. Uiteindelijk zullen nog steeds veel meer mensen Euphoria kennen gok ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, ergens begrijpelijk dat die reacties er komen, maar het heeft met het ESF niet alleen te maken met chartsucces. Het gaat ook om alles rondom het optreden zelf. Daar gaan veel mensen gewoon aan voorbij.
Als er geen sprake is geweest van fraude en je wint als land, dan heb je gewoon terecht gewonnen. Ondanks wat er later allemaal eventueel nog gebeurd.
Op Twitter volgde ik een account over Italianen die zich vreselijk opwonden als iemand het waagde om farfalle te gebruiken bij een gerecht dat normaal met penne gemaakt wordt of zoietsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:49 schreef Momo... het volgende:
Italianen kunnen altijd heel dramatisch reageren op dingen dat weet ik uit wielrennen
Wat zouden ze vinden van mensen die pasta met ketchup eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Twitter volgde ik een account over Italianen die zich vreselijk opwonden als iemand het waagde om farfalle te gebruiken bij een gerecht dat normaal met penne gemaakt wordt of zoiets
Wel iets om je geduld mee te oefenen! Ik ben daar vaak niet zo goed mee. Dan lukt het niet snel genoeg en denk ik 'ik tyf dat ding gewoon in de prullenbak'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ookKan niet wachten tot ik over ongeveer tien jaar zelf avocado's aan m'n plant heb hangen.
Italië heeft inderdaad altijd veel streams. Veel inwoners, veel fans van San Remo, erg fanatiek. Dat moet inderdaad ook nog mee worden genomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoor en eigenlijk gebeurde vorig jaar hetzelfde met Cyprus. Het is niet dat hij wel de jury of televote won en daarnaast is Italië altijd een geval apart natuurlijk met views en streams enzo. Uiteindelijk zullen nog steeds veel meer mensen Euphoria kennen gok ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Twitter volgde ik een account over Italianen die zich vreselijk opwonden als iemand het waagde om farfalle te gebruiken bij een gerecht dat normaal met penne gemaakt wordt of zoiets
Oh ja; de verkeerde pasta bij de sausquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe heb je die nick eigenlijk gekregen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:56 schreef Strani het volgende:
Als ik m'n nick zou veranderen dan zou ik de eerste zes maanden m'n eigen posts niet eens herkennen of erkennen. Ik heb 'm al een jaar of 16 (ook buiten FOK!).
Turboheidenen. Met sportstrepen. MAAR NIET VAN FERRARI, WANT DIE WETEN HOE HET HOORTquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat zouden ze vinden van mensen die pasta met ketchup eten?
Dat is dan ook gewoon terechte kritiekquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat zouden ze vinden van mensen die pasta met ketchup eten?
Oh nee wacht, ik 'm zelfs al iets van 18 jaar of zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe heb je die nick eigenlijk gekregen?
Ja daar kwam ik ook op door dit interview, zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Iemand (@:Em31?) noemde ooit Chantal en Carice als presentatieduo, en dat lijkt me ook wel wat als ik dit zie ja, ook qua plaatje, ook qua persoonlijkheden.
Ohquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik ook op door dit interview, zou geweldig zijn
Ah, zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee wacht, ik 'm zelfs al iets van 18 jaar of zo
In die tijd zat ik op een IRC (chat) server en wilde ik een nick die een beetje te maken had met het feit dat ik een buitenlander ben waar ik woon. Ik wilde eerst Straniero (want in die tijd was ik ook nogal 'into' Italiaans maar die was al bezet, dus toen werd het Strani
Oh dat zou best nog kunnen ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohik dacht dat dat je dat al veel langer geleden had gezegd dan dit interview
Dat zou wel echt serieus leuk zijn!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohik dacht dat dat je dat al veel langer geleden had gezegd dan dit interview
Ahquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zoWel leuk om te weten wat daar dan achter zit; ik vroeg het me al langer af.
Ik vind het een leuke nick en het past ook echt bij jequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
Als ik had geweten dat ik 12 jaar na dato nog steeds (en zoveel) zou posten had ik er wel beter over nagedacht, maarja
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke nick en het past ook echt bij jeMaar ik denk wel dat ik het anders uitspreek dan jullie
Neequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Guanábana. Of is dat hoe jij het ook uitspreekt?
Dat verhaal was ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat in het eerste jaar van mijn opleiding en met studiegenootje/vriendin wilden we allebei een account hier aanmaken. Ik vond Guanabana geloof ik wel een grappig woord altijd op die pakken sap, dus vandaar.
Niemand vroeg het, maar toch
Zo spreek ik het ook uitquote:
Ja zit ik ook te kijken, bizarquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Van die ouders die hun jonge kinderen als melkkoe te gebruiken op YouTube.nu bij DWDD.
Ik had achteraf ook beter over de mijne nagedacht. Maar ach; je raakt eraan gewendquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
Als ik had geweten dat ik 12 jaar na dato nog steeds (en zoveel) zou posten had ik er wel beter over nagedacht, maarja
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Van die ouders die hun jonge kinderen als melkkoe te gebruiken op YouTube.nu bij DWDD.
Er is toch niks mis met die van jou?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had achteraf ook beter over de mijne nagedacht. Maar ach; je raakt eraan gewend
OH MIJN GOD DIT IS TE CUTE, ZE HEBBEN DE NIEUWE L.O.L.!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
En dan gaat het in die filmpjes over consumeren-consumeren-consumeren. Lekker joh.
Echt vreselijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Met die van jou toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met die van jou?
Ik spreek dingen die ik lees vaak hardop uit in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:21 schreef Strani het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat ik het niet daadwerkelijk uitspreek. Ik bedoel... tegen wie? "Je moet de groeten van Guanábana hebben, van FOK!," tegen de Spaanse kassiere?
Gaat ook veel meer vanuit die ouders ook. Doen het alleen voor zichzelf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
OH MIJN GOD DIT IS TE CUTE, ZE HEBBEN DE NIEUWE L.O.L.!!!
Is dat niet een contradictio in terminis?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik spreek dingen die ik lees vaak hardop uit in mijn gedachten
Doet me denken aan van die moeders op beautypageants voor kleine kidsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Die vader zit ook lekker te pushen, nu al een hekel aan die vent
Jawel ik vind de eerste letter lelijk (quote:
Lol en intellect kunnen samengaan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel ik vind de eerste letter lelijk (![]()
) en ik vind het te lollig klinken ofzo. Terwijl ik natuurlijk eigenlijk een intellectueel ben.
Nee, dan is het natuurlijk niet lollig maar geestigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lol en intellect kunnen samengaan!
Ze was veilig geland toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:32 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat @:Cee gewoon naar huis heeft kunnen vliegen vandaag? Niks meer over gehoord, protesten of zo.
Niet zoiets zeggen joh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze was veilig geland toch?Misschien is er hier in NL wel wat gebeurd
Ik bedoel niet gelijk iets negatiefs he? (daar wil ik niet over nadenken!) Misschien heeft ze wel wat leuke mensen ontmoet en heeft ze nu de tijd van haar levenquote:
Jankbulgaartje bijvoorbeeld, of de Herreys, of Strictly Kelvinquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel wat leuke mensen ontmoet
Laten we het daar maar op houden? Nee maar ze zou om 16:00 vliegen of zo dus ze zal nog wel onderweg zijn naar Tilburg dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bedoel niet gelijk iets negatiefs he? (daar wil ik niet over nadenken!) Misschien heeft ze wel wat leuke mensen ontmoet en heeft ze nu de tijd van haar leven
Okay, mooi!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:35 schreef Greys het volgende:
Ze was veilig geland op Rotterdam rond half zes (zoals gepost in dit topic) dus ze is vast inmiddels thuis of bijna thuis.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel iets om je geduld mee te oefenen! Ik ben daar vaak niet zo goed mee. Dan lukt het niet snel genoeg en denk ik 'ik tyf dat ding gewoon in de prullenbak'.
Ik neem me voor om hier wel echt geduldig op te gaan wachten
Ik ben tot voorheen altijd een ramp geweest met groente- en kruidenplantjes, dus met enige vorm van succes ga ik al blij zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:38 schreef I. het volgende:
[..]Ja klopt. Je moet er niet al te direct iets van verwachten.
Gelukkig heb ik genoeg plantjes die wel lekker snel doorgroeien.
Scheelt wel een hoop.
Je zag aan alles dat Eus gek werdquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Oohh, nouja, scheelt dat het de eerste maanden vrij eenvoudig is, zolang de pit nog maar in het water hangt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben tot voorheen altijd een ramp geweest met groente- en kruidenplantjes, dus met enige vorm van succes ga ik al blij zijn![]()
Die moestuintjes van de AH een paar jaar geleden zijn bij mij na een paar weken allemaal beschimmeld![]()
Bij 1 soort groente kreeg ik wel een soort blaadjes eruit, maar dat bleek achteraf onkruid te zijn
Ik heb gezapt. En maar doen alsof dat kind van 3 er zelf voor had gekozen. Ja want een kind van 3 weet vast precies wat vloggen is en inhoudt. En die moeder maar 'duidelijk praten' roepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
Dochter (van bijna 9 jaar) van mijn vriendin, mocht ook de telefoon gebruiken en een soort vlog filmen, heel onschuldig. Maar vriendin zou dat ook niet op YouTube zetten. You tube is wel zeer populair nu onder de jongeren he..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:23 schreef Meke het volgende:
De dochter van een vriendin van mij wil ook vlogger maken, dus die maakt ook allemaal filmpjes. Alleen heeft zij gelukkig ouders die verstandig genoeg zijn om ze niet op YouTube te plaatsen, maar ze prive te bewaren totdat hun kind oud genoeg is om zich dood te lachen om zichzelf![]()
![]()
Ik werd net zo gek als Eus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zag aan alles dat Eus gek werdmaar je moet je toch inhouden omdat het meisje erbij zat
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die moeders op beautypageants voor kleine kidsZijn zelf iets misgelopen qua succes/erkenning en proberen die droom alsnog uit te laten gaan via de kinderen.
Aan de ene kant is het om te lachen en aan de andere kant doodeng.quote:
Haha bedankt voor de tip, maar het zijn de Marvelfilms die ik nu (bijna) allemaal kijk, en dit is DC zie ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:51 schreef ato het volgende:
@:Guanabana
Je was toch bezig met helden films, straks komt wonderwoman op Veronica. Best een goede film.
De pit hangt hoor! Balanceert half in het water met hulp van twee tandenstokers!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:48 schreef I. het volgende:
[..]
Oohh, nouja, scheelt dat het de eerste maanden vrij eenvoudig is, zolang de pit nog maar in het water hangt.![]()
Die moestuintjes heb ik dus nog nooit gehad.Maar er zijn bij mij ook al wel een aantal planten gesneuveld.
Ben nu druk bezig om nieuwe plantjes te kweken, maar dat heeft allemaal tijd nodig.
Prima keuze hoor. Marvel isquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de tip, maar het zijn de Marvelfilms die ik nu (bijna) allemaal kijk, en dit is DC zie ik
Nou ja, tot dusver vind ik dat dus nietquote:
OK, moet je toch zien hoor echt een goede film. Neem maar op voor laterquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de tip, maar het zijn de Marvelfilms die ik nu (bijna) allemaal kijk, en dit is DC zie ik
Nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De pit hangt hoor! Balanceert half in het water met hulp van twee tandenstokers!![]()
Ja, die moestuintjes was echt drama hierBij elke keer boodschappen kreeg ik weer wat van die dingen en probeerde het toch dan maar weer, maar er gebeurde gewoon NIKS; alleen maar schimmel en onkruid
![]()
![]()
Ik heb ook wel eens kruiden in de tuin gehad; op zo'n verhoginkje met verschillende potten voor verschillende kruiden. Dat ging dan vaak nog wel even goed, maar na verloop der tijd aten de slakken alles op
Zondequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, tot dusver vind ik dat dus niet
Maar Guardians of the Galaxy was wel heel leuk
Ant-Man had ik hiervoor ooit al gezien, die is wel leuk jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef I. het volgende:
[..]
ZondeIk vind het altijd wel tof.
![]()
Vanaf Guardians wordt het sowieso wel toffer imo., Ant-Man, Spider-Man: Homecoming, Doctor Strange, en Thor: Ragnarok vind ik wel echt goed.
Spider-Man-homecoming is goedquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef I. het volgende:
[..]
ZondeIk vind het altijd wel tof.
![]()
Vanaf Guardians wordt het sowieso wel toffer imo., Ant-Man, Spider-Man: Homecoming, Doctor Strange, en Thor: Ragnarok vind ik wel echt goed.
Idee van de tandenstokers van jou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:56 schreef I. het volgende:
[..]
NiceDat klinkt goed.
Niet best. En ze hadden niet teveel water ofzo? Of stonden te koud/vochtig?
Je zou toch denken dat ze wel wat moeten kunnen hebben.
![]()
Oja, da's buiten altijd wel tricky idd.Ongedierte
Nicequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ant-Man had ik hiervoor ooit al gezien, die is wel leuk ja
Thor 2 en Captain America 2 heb ik trouwens overgeslagen hoor, had daar echt geen zin meer in
Die kindvloggers was dan ook echt vreselijk hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:02 schreef Arizona het volgende:
Uiteraard is de tennis afgelasten was mijn interpretatie van de buienradar de enige juiste
![]()
Maar ik heb nu dus wel het ergeren over kindvloggers gemist
Ik ook niet, maar heb goede hoop voor The Joker, al is dat natuurlijk een superboefquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:05 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een film over superhelden heb gezien waarvan ik dacht "ja, dit was nou echt de moeite waard".
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ant-Man had ik hiervoor ooit al gezien, die is wel leuk ja
Thor 2 en Captain America 2 heb ik trouwens overgeslagen hoor, had daar echt geen zin meer in
Dat heb ik ook wel. Een paar heb ik wel gezien en ik vind het dan op het moment wel vermakelijk, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:05 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een film over superhelden heb gezien waarvan ik dacht "ja, dit was nou echt de moeite waard".
Ja, de slechterikken zijn inderdaad meestal wel leuker en interessanter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb goede hoop voor The Joker, al is dat natuurlijk een superboef
Gaat geleidelijk aan íéts beter. Ben een weekje geleden voor het laatst voor controle langsgeweest, en moet over twee weken weer. Ik zit nu qua zicht op 20% met m'n linkeroog, dus nog verre van wat gewenst is, maar het is iets. De vertroebeling lijkt wel langzaamaan weg te trekken door de prednisolon, dus die moet ik blijven slikken, ik mag wel een iets lagere dosis gebruiken omdat het blijkbaar goed aanslaat. En verder blijf ik druk oogdruppels gebruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:00 schreef ato het volgende:
@:I misschien heb je het al eerder verteld (ook ik heb niet alles gelezen) Maar hoe is het met je ogen?
Ja zekerquote:
Ik ben een paar keer meegesleept naar de bioscoop maar nee, het wordt nooit iets voor mij vrees ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Een paar heb ik wel gezien en ik vind het dan op het moment wel vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Dit, zat me kapot te ergeren aan die vader vooral.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
We kunnen alsnog wel even extra kotsen op de gedachte van die stomme kindvlog-forcerende ouders hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:02 schreef Arizona het volgende:
Uiteraard is de tennis afgelasten was mijn interpretatie van de buienradar de enige juiste
![]()
Dus dit is je nieuwe naam. Daar kan ik wel aan wennen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:02 schreef Arizona het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Idee van de tandenstokers van jou!(ik dacht eerst toen ik een foto van je pit zag dat die tandenstokers bij de pit hoorden; iets wat eruit was gegroeid ofzo
)
Ik heb sowieso zelf gewoon wat verkeerd gedaan, anders was het wel gelukt. Op zich zag je toen wel gewoon bij andere mensen dat het wél lukte, dus de fout moet wel bij mij liggen.
Ja, vooral die slakken zijn echt killing. Want die zijn echt dol op kruiden. Hebben van alles geprobeerd, maar die slakken bleven er maar bij komen.
Ik voel me nooit echt aangetrokken tot animatiefilms.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:03 schreef Guanabana het volgende:
Die animatiefilm van Spiderman, díe was pas goed.
Mooi dat er dan in ieder geval verbetering is, en dat de prednisolon zo goed aanslaat!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:08 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk aan íéts beter. Ben een weekje geleden voor het laatst voor controle langsgeweest, en moet over twee weken weer. Ik zit nu qua zicht op 20% met m'n linkeroog, dus nog verre van wat gewenst is, maar het is iets. De vertroebeling lijkt wel langzaamaan weg te trekken door de prednisolon, dus die moet ik blijven slikken, ik mag wel een iets lagere dosis gebruiken omdat het blijkbaar goed aanslaat. En verder blijf ik druk oogdruppels gebruiken.Langzaamaan boekt m'n oog dus vooruitgang, dus dat is een goed teken!
Ook fijn dat ze het origin story een keertje overslaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:08 schreef I. het volgende:
[..]
Ja zekerVond het echt een goede film. Goed verhaal ook, geen standaard Spider-Man riedeltje meer.
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus dit is je nieuwe naam. Daar kan ik wel aan wennen.![]()
Over een tijdje weet je niet meer beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Strani het volgende:
Tevens: nick-veranderingen - ik kan er niet mee omgaan.
Zodra dit klaar is moet ik maar een lijstje maken en dan naast me op de stoelleuning neerleggen, zoals een lijstje van TV-kanalen voor oudere mensen
Nóg wel MaLizona, nog wel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben er blij mee
[..]
Over een tijdje weet je niet meer beter
Volgens mij valt het toch ook wel mee, met het aantal users dat zijn nick al heeft veranderd?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
Sorry, ik was gehackt.
Dat, of het waren m'n kinderen. Of zo.
Nee, niet jij ook al!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ik voel me nooit echt aangetrokken tot animatiefilms.
Hm? Wie ben jij dan? Nieuwkomer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
Sorry, ik was gehackt.
Dat, of het waren m'n kinderen. Of zo.
Troost je met de gedachte dat ik momenteel meer naar 'niet veranderen' dan naar 'veranderen' neigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:12 schreef Strani het volgende:
Tevens: nick-veranderingen - ik kan er niet mee omgaan.
Zodra dit klaar is moet ik maar een lijstje maken en dan naast me op de stoelleuning leggen, zoals een lijstje van TV-kanalen voor oudere mensen
Nou, gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ik momenteel meer naar 'niet veranderen' dan naar 'veranderen' neig![]()
Grote kans dat je gewoon 'lekker makkelijk' Aoibhin mag blijven typen
@Davequote:
Welkom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:18 schreef Strani het volgende:
Stel je voor dat je hier al maanden post met dezelfde nick, hem nu ook niet verandert en iemand je opeens toch vraagt wat je vorige nick was omdat ze je niet herkennen
@Greys je hebt een soortgenoot!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ik voel me nooit echt aangetrokken tot animatiefilms.
Yes, ben ik ook blij mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi dat er dan in ieder geval verbetering is, en dat de prednisolon zo goed aanslaat!Ook nog niet veel last van bijwerkingen?
20% is in ieder geval al iets inderdaad! Je had hoop dat het nog 70%/80% kon worden. Nog steeds zo volgens de prognose?
Iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook fijn dat ze het origin story een keertje overslaan
Perfect inderdaad; is echt een heel handige tip!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef I. het volgende:
[..]Ja, vond het ook wel ideaal. Heb het ook niet zelf bedacht hoor, maar het werkt top.
![]()
Ahh, ja, dan moet het wel ergens misgegaan zijn idd.Achja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.
StomVoortaan gewoon binnen zetten dan
Ik heb nu ook alles binnen staan, paprikaatjes, pepertjes, citrusplantjes, dwergbanaan, lekker veilig binnen.
Josef uit Oostenrijk ook nogquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:21 schreef Dave het volgende:
Heet die verhuurder van dat huis in Ruinerwold nou serieus Josef, of is dat stemmingmakerij van de Telegraaf?
Niet helemaal he, Greys houdt wel van aardappelproducten uit de gebakkenluchtmachine.quote:
Dank je! Ja, mijn fout, ik zat even in de verkeerde SC per ongelukquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Aparte binnenkomer, de meeste mensen stellen zichzelf eerst even voor.
Gepush inderdaad; ouders die hun eigen gevoel van falen gaan projecteren op die kinderen en dat zij dan wel moeten presteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:14 schreef Dave het volgende:
Ik ergerde me bij dat vlog-item vooral aan dat gesprek aan de keukentafel.
"Hoe denk je dat je het beter kunt doen op je kanaal?"
Voor de rest, als kinderen het leuk vinden filmpjes te maken, vooral laten doen, en monitoren wat er online komt kan ook geen kwaad, maar dat gepush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |