Ik denk (?) dat ik mijn naam niet eens echt genoemd heb, gekoppeld aan dit accountquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij een reden om niet op het forum te posten wat voor werk ik precies doeIk denk niet dat ik er gezeik mee ga krijgen met mijn postgedrag, maar ik neem het risico liever niet
Zo’n topic kan ik me ook vaag herinnerenquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:29 schreef Meke het volgende:
Ik was wel heel vroeger actief op een ander forum, daar had ik echt veel postsMaar ook heel herkenbaar, dus stiekem wel blij dat al mijn puberperikelen samen met dat forum verdwenen zijn
![]()
Inclusief gewoon openbaar foto's posten van jongens die je leuk vond
Nee, webpiraat heette hetquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo’n topic kan ik me ook vaag herinnerenwas dat Cosmogirl of Ellegirl ofzo?
Oh dat ken ik dan weer nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, webpiraat heette hetEn het is nu dus gelukkig niet meer terug te vinden via Google.
Wel nog via the wayback machine, want teruglezen is wel heel leuk
Is het allemaal mooi geworden in huis?quote:
Ik zat een tijdje op het Cosmogirl forum en daar plaatste iedereen ook continu foto's van elkaar, Hyves accounts werden vrij gedeeld, etc.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik dan weer nietik zie nu dat er ook geen Ellegirl forum meer bestaat, volgens mij was daar toen ook zo’n topic waar gewoon allemaal foto’s van anderen geplaatst werden. Zulke dingen zijn nu wel een stuk minder ja
Oh daarmee was ik niet meer druk. Dat was al klaar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het allemaal mooi geworden in huis?
Ja, gelukkig werkten de meeste foto's al een tijdje niet meerquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik dan weer nietik zie nu dat er ook geen Ellegirl forum meer bestaat, volgens mij was daar toen ook zo’n topic waar gewoon allemaal foto’s van anderen geplaatst werden. Zulke dingen zijn nu wel een stuk minder ja
Jaa, dat is ook leukquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat met een jaar of 14 ook al veel op fora. Op één van die fora had ik laatst een post teruggezocht uit 2007; toen had ik echt zo'n tiener-manier van dingen uitdrukken
Alleen toen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zat met een jaar of 14 ook al veel op fora. Op één van die fora had ik laatst een post teruggezocht uit 2007; toen had ik echt zo'n tiener-manier van dingen uitdrukken
Ik was daarin als kind heel consequent: Ik ben gewoon 15 jaar op dezelfde vier (of zo) meisjes verliefd geweest. Ja, tegelijkertijd ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig werkten de meeste foto's al een tijdje niet meerMaar denk best herkenbaar. Het topic heette ook 'ik durf het niet te vragen', waardoor er allemaal tienermeisjes met hun issues zaten en iedere week weer op een ander verliefd waren
Nou dan liggen je gegevens dus op straatquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:45 schreef Meke het volgende:
De enige die hier echt kan weten wie ik ben is @:ijs_beer want die moest ik mn adres PM'en
hAll0 sgatjesquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ja volgens mij was er ook een topic waarin foto’s van meisjes werden gedeeld waarvan de make-up lelijk was. Gewoon overal en negens weggehaald en dan mensen reageren hoe lelijk ze waren enzoquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje op het Cosmogirl forum en daar plaatste iedereen ook continu foto's van elkaar, Hyves accounts werden vrij gedeeld, etc.
Je kansen spreiden, slim!quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was daarin als kind heel consequent: Ik ben gewoon 15 jaar op dezelfde vier (of zo) meisjes verliefd geweest. Ja, tegelijkertijd ja.
Ik gebruikte echt 'xD' na elke zin zo ongeveerquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook leuk![]()
Ik was dat soort dingen helemaal vergeten. Hipt was mijn favoriete werkwoord, maar roeleert mag er ook best zijn
Met deze nick + manier van posten is er zeker een link met mij te leggen als je me een beetje kentquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk (?) dat ik mijn naam niet eens echt genoemd heb, gekoppeld aan dit accountAls je al een vermoeden hebt wie ik ben post ik denk ik wel genoeg om te constateren dat ik het inderdaad ben
Af en toe heb ik nog wel eens die momentenquote:
Dat komt omdat het lang duurt voordat je op ons niveau zitquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:28 schreef Strani het volgende:
Best apart dat de meesten hier al behoorlijk lang op FOK! zitten. Blijkbaar heb je veel FOK!ervaring nodig voor deze SC.
Ja, het was echt wel een vaag forum. Ik heb er ook niet zo heel lang gezeten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja volgens mij was er ook een topic waarin foto’s van meisjes werden gedeeld waarvan de make-up lelijk was. Gewoon overal en negens weggehaald en dan mensen reageren hoe lelijk ze waren enzo
Af en toe?quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog wel eens die momenten
Newbiequote:
Hoe vet was dat hequote:Op zondag 13 oktober 2019 15:00 schreef Dave het volgende:
Ik hoop na gisteren op een soort van musical/opera-achtige sing-a-long interval-act. Ik loop al de hele dag met het spook in m'n hoofd.
Vergeleken bij jou wel jaquote:
het wat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:02 schreef Dave het volgende:
Ik mis trouwens het beletselteken achter de "nog 2 dag(en) 00 uur 07 minuten 57 seconden" melding...
Niet in dit geval, maar hierboven, onder de header.
Dave was nog veel eerderquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou wel ja![]()
Maar het voelt veel minder lang ook, niet dat ik hier al 14,5 jaar van mijn leven doorbreng
...quote:
Dat zou je denken maar het had wellicht geholpen als ik het hen ook had laten weten dat ik verliefd op ze was!quote:
Het beletselteken: drie puntjes waarmee je een zin afsluit... Je kunt er hele topics over volspammen... (...)quote:
En één puntje is dan een beletselteek?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Het beletselteken: drie puntjes waarmee je een zin afsluit... Je kunt er hele topics over volspammen... (...)
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar het had wellicht geholpen als ik het hen ook had laten weten dat ik verliefd op ze was!
Dat moet je aan @Guanabana vragen, die begon er over geloof ik.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:07 schreef iteejer het volgende:
[..]
En één puntje is dan een beletselteek?
Klopt sinds een paar jaar is deze topic het hele jaar open.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:07 schreef Em31 het volgende:
Eerst ging die subforum ook weer een tijdje dicht als het Songfestival geweest was volgens mij? Dan kwam ik hier meteen ook een stuk minder vaak
Hij komt ook gewoon niet meer in beeldquote:
Hij doet elke week een Floor en een Simone reactie en andere rock/metal reacties echt heerlijk enthousiast altijdquote:
Er is ook een filmpje waarin hij de gang oploopt omdat ie moet janken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij komt ook gewoon niet meer in beeld
Natuurlijk om te testen of je snel gefrustreerd raaktquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:09 schreef Strani het volgende:
En daarvoor had ik een persoonlijkheidstest waarin ik merkte dat verschillende vragen meerdere malen terugkwamen, waaronder 'raak je makkelijk gefrustreerd'. Gelukkig had ik die de eerste keer neutraal beantwoord dus was het makkelijk te onthouden voor de latere keren
Inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Natuurlijk om te testen of je snel gefrustreerd raakt
Zag dat je ook al een zo'n filmpje in TV had gepost. Zijn zeker goede tijden nu om fan van Nightwish te zijn?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:28 schreef Momo... het volgende:
Ook deze gekke gast die de songfestival nummers deed dit jaar![]()
Ja er komen allemaal werelden samen die ik nooit samen had zien komenquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zag dat je ook al een zo'n filmpje in TV had gepost. Zijn zeker goede tijden nu om fan van Nightwish te zijn?
Ja, da's het leuke d'r aan. Beetje ESF-achtig zelfs.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja er komen allemaal werelden samen die ik nooit samen had zien komen
En natuurlijk terecht als je het vocale talent ziet
Hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar het ESF van volgend jaar zat te kijken, wat werd gepresenteerd door het duo Jan Smit en Kim-Lian van der Meij (geen idee hoe die tweede erbij was gekomen). Ik viel erin tijdens de intervalact. Daarna ging Jan vanaf het podium een telefonisch interview doen met de ontwerpster van het podium, die alleen maar Frans sprak. Jan sprak steenkolenfrans, en vertaalde elke opmerking daarna eerst naar het Engels en daarna naar het Nederlands, waardoor het eindeloos duurde. Daarna was er een verrassing voor de regie. Omdat zij zo hard moesten werken tijdens het ESF, kwamen Jan en Kim-Lian ze glaasjes water te drinken aanbieden. Dat inschenken van het water moest echter live gedaan worden, wat ook weer een eeuwigheid duurde. Daarna pakte ik mijn telefoon erbij om te kijken hoe de reacties op deze onzin waren, en Twitter was al ontploft met woeste tweets over dit amateurisme. Daarna werd ik gelukkig wakker.
Vanaf nu gewoon weer aan de documentaires over dingen die écht zijn Guana!quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:58 schreef Guanabana het volgende:
Guardians of the Galaxy was wel de leukste tot nu toe, best vaak hard gelachen, en Chris Pratt![]()
Jammer alleen dat heel die setting met geschminkte figuren in a galaxy far far away me dan weer totaal niet boeit
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar het ESF van volgend jaar zat te kijken, wat werd gepresenteerd door het duo Jan Smit en Kim-Lian van der Meij (geen idee hoe die tweede erbij was gekomen). Ik viel erin tijdens de intervalact. Daarna ging Jan vanaf het podium een telefonisch interview doen met de ontwerpster van het podium, die alleen maar Frans sprak. Jan sprak steenkolenfrans, en vertaalde elke opmerking daarna eerst naar het Engels en daarna naar het Nederlands, waardoor het eindeloos duurde. Daarna was er een verrassing voor de regie. Omdat zij zo hard moesten werken tijdens het ESF, kwamen Jan en Kim-Lian ze glaasjes water te drinken aanbieden. Dat inschenken van het water moest echter live gedaan worden, wat ook weer een eeuwigheid duurde. Daarna pakte ik mijn telefoon erbij om te kijken hoe de reacties op deze onzin waren, en Twitter was al ontploft met woeste tweets over dit amateurisme. Daarna werd ik gelukkig wakker.
Dat weet toch iedereen johquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:03 schreef Guanabana het volgende:
Zitten we klaar voor straks?Het begint vandaag om 18u hè.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk ik zeg het voor de zekerheid.![]()
Absoluutquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:03 schreef Guanabana het volgende:
Zitten we klaar voor straks?Het begint vandaag om 18u hè.
Ho, dít lijkt me natuurlijk niet de bedoeling! Het is maar goed dat ik m'n oranje shirt aanheb voor de balans.quote:
Ik wist het niet, maar om 18 uur ben ik razend druk. Ik moet alleen nog even bedenken waarmeequote:
Daar heb je dan vast hulp bij nodig, ik zoek nog een excuusquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist het niet, maar om 18 uur ben ik razend druk. Ik moet alleen nog even bedenken waarmee
Dit is wel wat iedereen vreest...quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:56 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg al heel lang reclame voor lamapantoffels en nu ging ik ze eindelijk bestellen.. Uitverkocht.
Zie je? Het universum straft tegenwoordig zelfs al voordat je de zonde begaat!quote:
Hier heb je een alternatiefquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho, dít lijkt me natuurlijk niet de bedoeling! Het is maar goed dat ik m'n oranje shirt aanheb voor de balans.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Zie je? Het universum straft tegenwoordig zelfs al voordat je de zonde begaat!
Kijk, dat is al een hele verbetering!quote:
Ik heb Sims 1 nog wel op de pc staan. Ik kan een Meke aanmaken en die introduceren in de buurtquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar heb je dan vast hulp bij nodig, ik zoek nog een excuus
Awquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Sims 1 nog wel op de pc staan. Ik kan een Meke aanmaken en die introduceren in de buurt
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Sims 1 nog wel op de pc staan. Ik kan een Meke aanmaken en die introduceren in de buurt
Lijken ze verdacht veel op deze?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:07 schreef Meke het volgende:
Ik kreeg al heel lang reclame voor lamapantoffels en nu ging ik ze eindelijk bestellen.. Uitverkocht.
Het is een kwestie van tijdquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:11 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik weleens mensen van hier gemaakt in de Sims? Nee joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |