De kans is ook redelijk aanwezig dat een handige Harry binnen no-time (bijna) iedereen al geblokkeerd heeft waardoor het niet zover kan komen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat hilarisch vinden![]()
Gewoon, een dagje, vanaf 0.00 tot 23.59 en dan de versie van 24u geleden terugzettenCHAOSSSSS
![]()
![]()
![]()
Iedereen geblokkeerd, een miljoen nieuwe subforums, alle eeuwenoude topics weggegooid, nieuw leven ingeblazen, alles kapot. En dan: 0.00, schone lei weer verder alsof er nooit wat gebeurd is
20 toen ik mn eerste account registreerde, maar las toen al wel meequote:Op zondag 13 oktober 2019 14:24 schreef Strani het volgende:
Hoe oud waren jullie allemaal toen jullie op FOK! kwamen? Ik 26.
Jaaa details johquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kans is ook redelijk aanwezig dat een handige Harry binnen no-time (bijna) iedereen al geblokkeerd heeft waardoor het niet zover kan komen.
Afgezien daarvan is het gewoon FAKKELTIJD!
Ik wel een tijdje, in een andere SC. Dan gaat het (net zoals hier) wel snel met de posts. En verder heb ik ook wel gestaag doorgepost in de verschillende fora.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:26 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb door de jaren heen helemaal niet zo superveel gepost, ik zat nooit in een vaste slowchat bijvoorbeeld zoals nu.
Oh nee, het was in januari 2011, 19 nog danquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:26 schreef Meke het volgende:
[..]
20 toen ik mn eerste account registreerde, maar las toen al wel mee
Ik 18 toen ik een account aanmaakte. Ik was 16 toen ik Fok ontdekte en begon met lurken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:24 schreef Strani het volgende:
Hoe oud waren jullie allemaal toen jullie op FOK! kwamen? Ik 26.
Ik postte vooral mee in livetopics van tv-programma's, X-factor en zo. En ook wel tijdens de GENOTSjaren van Serious Request in die reeks.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel een tijdje, in een andere SC. Dan gaat het (net zoals hier) wel snel met de posts. En verder heb ik ook wel gestaag doorgepost in de verschillende fora.
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, verrassing
Nee FOK: houdt dan niet op.
En zwaaien, zwaaien!!!quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik postte vooral mee in livetopics van tv-programma's, X-factor en zo. En ook wel tijdens de GENOTSjaren van Serious Request in die reeks.
2010, HELLO
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Dat was trouwens ook de eerste keer dat ik Coen zag, SR2010. Had daarvoor nooit van 'm gehoord.
Ja gewoon. Braaf ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]Ik vind 'm altijd wel tof. Maar correct in welke zin?
Ging hier net zo in de begin jaren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:29 schreef Meke het volgende:
Ik was wel heel vroeger actief op een ander forum, daar had ik echt veel postsMaar ook heel herkenbaar, dus stiekem wel blij dat al mijn puberperikelen samen met dat forum verdwenen zijn
![]()
Inclusief gewoon openbaar foto's posten van jongens die je leuk vond
Ja en terechtquote:Op zondag 13 oktober 2019 14:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ging hier net zo in de begin jaren.
Nu zijn al die kids oud en belangrijk en hebben status en omgevingen die misschien wel iets van ze denkt of werkgevers die al heel snel conclusies trekken.
En krijgen we nogal es verzoeken tot onherkenbaar maken van uitspraken etc. Wat we altijd doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |