abonnement Unibet Coolblue
pi_189342486
Uitgerekende data:


13 oktober: onomatopee (jongen)
18 oktober: Kleurdoos (meisje)

8 november: ***Automatic_ en Narrator*** (jongen)
10 november BellaaElisa (jongen)
11 november: June. (jongen)
24 november: EDMAN- (meisje)
30 november sicilia (meisje)

3 december: Bottoms_up
9 december: Yellowflowery (meisje)
31 december: Luna-87

2020:

5 januari: B.ertha (jongen)
16 januari: Chan (jongen)

12 februari: Smash-it

3 maart: Zo-is-dat
26 maart: OliviaIsTaken
31 maart: silliegirl

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 14-10-2019 08:37:48 ]
pi_189342498
En we sloten af met....
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 08:53 schreef taxibabe het volgende:
:%
pi_189342607
Veel geluk taxibabe! Dat het maar voorspoedig mag gaan allemaal en dat je een prachtige ontmoeting met je kleine baby mag hebben O+
pi_189343094
Zet m op Taxibabe! :% hoop dat t voorspoedig gaat en je snel kunt genieten van babyknuffelen O+
pi_189343106
Veel succes taxibabe!
pi_189343380
Oh Taxi, daar ga je! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189343548
Taxi :%
pi_189343772
Heel veel succes taxi, eindelijk je babytje ontmoeten O+
pi_189344018
Succes Taxi!!
pi_189344359
Succes taxi!
pi_189344749
Succes Taxi!

Ik gok dat deze ook niet lang meer op r laat wachten..
pi_189344814
Das nog een flinke bol geworden kd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189344842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:44 schreef Ticootje het volgende:
Das nog een flinke bol geworden kd.
En laaaaaaag 🤐
pi_189344904
Mooi kleurdoos! En spannend! Al duidelijke signalen dat ze eraan komt?
pi_189344967
Mooi kleurdoos O+
pi_189345064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:51 schreef Chan het volgende:
Mooi kleurdoos! En spannend! Al duidelijke signalen dat ze eraan komt?
Ik ben een soort slijmpropslak 🤨
pi_189345074
Mooi KD, flink gegroeid nog! En ook spannend dus :D

Hier helemaal geen voortekenen, zoals het nu gaat zie ik mijn UD nog wel tegemoet met baby in de buik. Voel me verder prima, maar ben wel zķ nieuwsgierig O+
pi_189345164
Haha wow KD, die floept er bijna uit!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189345284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik ben een soort slijmpropslak 🤨
Succes, hopelijk voor jou ook snel babyknuffelen dan O+
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:46:52 #20
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189345850
Spannend dames!! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189346190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Succes Taxi!

Ik gok dat deze ook niet lang meer op r laat wachten..
[ afbeelding ]
Wauw wat mooi O+
Gave jas ook!
pi_189346753
Spannend KD! :D
pi_189347695
Succes Taxibabe!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189358292
Succes @taxibabe :D

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:05 schreef onomatopee het volgende:
Mooi KD, flink gegroeid nog! En ook spannend dus :D

Hier helemaal geen voortekenen, zoals het nu gaat zie ik mijn UD nog wel tegemoet met baby in de buik. Voel me verder prima, maar ben wel zķ nieuwsgierig O+
Oh dat heb ik ook al zo erg, ben zo benieuwd!

Vandaag mijn verjaardag én laatste dag om te werken *O* Eindelijk verlof O+ Dus virtuele taart voor iedereen hier c_/

Beetje jammer dat ik mijn telefoon in het toilet heb laten vallen, deze is nu stuk ;(
Shine bright like a diamond.
pi_189358653
Ik ben zo benieuwd hoe het met Taxi is, zal ze al aan het babyknuffelen zijn? O+
En Kleurdoos misschien ook al wel? O+

June van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie dag om met verlof te gaan! *O*

Hier vandaag 26 weken... de tijd vliegt :D En meneer laat zich zo goed voelen, heb het gisteren zelfs op film kunnen vastleggen dat hij ligt te schoppen :D
pi_189358699
Ik niet hoor! Ik heb het gevoel alsof ik mijn due niet ga halen. Maar ik wil het liefst doorwaggelen tot de Hetfstvakantie! Dus ik knijp m nog ff aan hoor
pi_189359190
Gefeliciteerd June *O*

Hier gisteren weer goedgekeurd door de VK. De kleine ligt overdwars in mjin buik (links-rechts) en bij de eerste echo lag hij al van voor naar achteren, dus het is nogal een dwarsligger die niet netjes verticaal wil :D
pi_189359263
Hiep hiep @June., gefeliciteerd! En na vandaag verlof *O*

Hopelijk lukt het doorwaggelen tot de herfstvakantie @Kleurdoos! Is dat morgen of volgende week pas?

@B.ertha: wat een eigenwijsje :D Maar hij heeft nog wel even om z'n plekje te zoeken toch?

Hier begint de verveling een beetje toe te slaan ondertussen, kennelijk had ik mijn to-do-lijstje voor verlof toch wat meer moeten spreiden :P
pi_189359563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:50 schreef onomatopee het volgende:
Hiep hiep @:June., gefeliciteerd! En na vandaag verlof *O*

Hopelijk lukt het doorwaggelen tot de herfstvakantie @:kleurdoos! Is dat morgen of volgende week pas?

@:B.ertha: wat een eigenwijsje :D Maar hij heeft nog wel even om z'n plekje te zoeken toch?

Hier begint de verveling een beetje toe te slaan ondertussen, kennelijk had ik mijn to-do-lijstje voor verlof toch wat meer moeten spreiden :P
Ja, en plek zat dus dat komt vast wel goed.

Ik zou zeggen geniet lekker van de verveling, dat heb je binnenkort niet meer. Kan ook heerlijk zijn! En anders kun je altijd nog heel cliché de plinten gaan soppen :+
pi_189359977
Gefeliciteerd June! En bedankt voor de virtuele taart. Beetje jammer alleen van je telefoon :{

En inderdaad; genieten van niks doen... Tot nu toe heerlijk! Al heb ik het ook druk met allerlei etentjes en lunch afspraken enzo. Hele planning.

De poetsdrang is nog niet gearriveerd en mag ook wel wegblijven van mij haha. Wassen vind ik dan wel leuk.

Morgen 36w en groeiecho. Volgens mij is hij flink gegroeid dus denk dat ik dan meer ga horen ivm verdere stappen (wel/niet inleiden, hoe vaak op controle, etc.). Dus morgen ook m’n vluchtkoffer in orde maken en iets van een bevalplan op papier zetten.

Ik heb trouwens een rot nacht qua slapen en de nacht erna een goede, dus daar kan ik mee leven :P

@bertha; haha. Laat baby nu maar dwars zijn en straks niet meer ;-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189360416
Hoi! Ik meld me eens in de paar weken maar lees wel telkens bij. Merk dat ik het nog lastig vind om echt mee te posten, omdat ik nog niet zo ver ben en geen ervaring heb :s)

Ik zit nu op 16,5 week en je ziet nog niks. Ik ben ook alleen maar afgevallen nog, maar geen probleem volgens de verloskundige. Ben niet heel dun dus was prima zo.

Verder vind ik het vooral lang duren, maar dat komt denk ik ook omdat ik nog niks zie! Kijk ernaar uit dat het ook voor anderen zichtbaar is O+
pi_189362437
Gisteravond om 21.51 is ons manneke geboren! 3444 gram en 50 cm en heeft de naam T.homas A.art (naam van mijn vader) gekregen! O+ O+



Het was een zware bevalling die niet wou vlotten, dus uiteindelijk medisch geworden en is de badbevalling niet doorgegaan (maar dat kon me ook geen moer meer schelen gisteravond, haha. Ik was helemaal op.) Hij is geboren met zijn handje naast zijn gezicht, supermanstijl. Vandaar ook dat het behoorlijk zwaar was. Maar ik heb hem wel zelf aangepakt!!

Hij doet het super!!! Ik ben verliefd, al is het nog wel onwerkelijk dat het mijn eigen mannetje is! O+
  donderdag 10 oktober 2019 @ 13:12:12 #33
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189362742
Gefeliciteerd @taxibabe! Wat fijn dat je hem zelf hebt kunnen aanpakken. Mijn jongste is ook een supermannetje, die zijn heel leuk! ;)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_189362745
Gefeliciteerd *O*
pi_189362789
Gefeliciteerd Taxi! *O* Wat mooi dat je hem zelf hebt kunnen aanpakken!
pi_189362830
Taxi! *O* Gefeliciteerd! Wat een mooierd O+ O+
pi_189362887
Gefeliciteerd taxi!

Wat een knap ventje O+
pi_189362952
Gefeliciteerd taxibabe en wat een leuke naam ook O+ Nu fijn bijkomen!
pi_189362958
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:50 schreef onomatopee het volgende:
Hiep hiep @:June., gefeliciteerd! En na vandaag verlof *O*

Hopelijk lukt het doorwaggelen tot de herfstvakantie @:kleurdoos! Is dat morgen of volgende week pas?

@:B.ertha: wat een eigenwijsje :D Maar hij heeft nog wel even om z'n plekje te zoeken toch?

Hier begint de verveling een beetje toe te slaan ondertussen, kennelijk had ik mijn to-do-lijstje voor verlof toch wat meer moeten spreiden :P
Volgende week.

Jouwbeurt!
pi_189362965
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:51 schreef taxibabe het volgende:
Gisteravond om 21.51 is ons manneke geboren! 3444 gram en 50 cm en heeft de naam T.homas A.art (naam van mijn vader) gekregen! O+ O+

[ afbeelding ]

Het was een zware bevalling die niet wou vlotten, dus uiteindelijk medisch geworden en is de badbevalling niet doorgegaan (maar dat kon me ook geen moer meer schelen gisteravond, haha. Ik was helemaal op.) Hij is geboren met zijn handje naast zijn gezicht, supermanstijl. Vandaar ook dat het behoorlijk zwaar was. Maar ik heb hem wel zelf aangepakt!!

Hij doet het super!!! Ik ben verliefd, al is het nog wel onwerkelijk dat het mijn eigen mannetje is! O+
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
  donderdag 10 oktober 2019 @ 13:33:19 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_189363019
Van harte, taxibabe! Wat een mooi kindje! Goede bijval in de 9 oktober club O+
disclaimer
pi_189363265
Ja, 9 oktober-kindjes zijn O+

Gefeliciteerd taxibabe *O*
pi_189363358
Gefeliciteerd taxibabe! Mooi kindje en mooie naam!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 14:22:20 #44
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189363607
Gefeliciteerd Taxibabe!
Mooie namen inderdaad O+
pi_189364029
Gefeliciteerd Taxi daar is ie dan eindelijk O+ *O*
pi_189364988
Ooo wat een knapperd!! Gefeliciteerd *O*
Geniet er van <3
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189365352
Van harte gefeliciteerd Taxi O+ O+ O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189365711
Gefeliciteerd! Wat een mooie jongen! O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_189365874
Ohhh wat een droppie Taxi! Gefeliciteerd O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189365954
Van harte taxi, wat een knapperd O+ O+

Wat mooi dat je hem zelf hebt kunnen aanpakken! Nu lekker genieten dat hij er eindelijk is O+
pi_189365958
Ohhh poppie! Gefeliciteerd mama taxibabe! En wat prachtig dat je hm zelf aan kon pakken O+

Dat heb je toch maar mooi geflikt! *O*
pi_189377462
Oh wat mooi taxibabe O+

Gefeliciteerd!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:29:08 #53
208890 June.
Seriously?
pi_189378203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:51 schreef taxibabe het volgende:
Gisteravond om 21.51 is ons manneke geboren! 3444 gram en 50 cm en heeft de naam T.homas A.art (naam van mijn vader) gekregen! O+ O+

[ afbeelding ]

Het was een zware bevalling die niet wou vlotten, dus uiteindelijk medisch geworden en is de badbevalling niet doorgegaan (maar dat kon me ook geen moer meer schelen gisteravond, haha. Ik was helemaal op.) Hij is geboren met zijn handje naast zijn gezicht, supermanstijl. Vandaar ook dat het behoorlijk zwaar was. Maar ik heb hem wel zelf aangepakt!!

Hij doet het super!!! Ik ben verliefd, al is het nog wel onwerkelijk dat het mijn eigen mannetje is! O+
Wat een cutie O+
Hopelijk heb je zelf niet al te veel schade van je superman ;) Veel geluk!
Shine bright like a diamond.
pi_189378855
39wk 👍🏻
pi_189381845
@B.ertha Een dwarsligger, hoop dat ie nog ff de goede kant op draait :P

@MilliesFling I feel ya, ik loop 1 week voor op jou. Kom net bij de Ortho vandaan die me appelig aan zit te kijken bij binnenkomst. Dus ik vraag wat er aan de hand is? Hij zegt dat in zijn dossier staat dat ik zwanger ben, waarop ik zeg dat dat klopt. En hij flapt eruit, O, maar je ziet er nog helemaal niks van.
Dus ik verkeer overduidelijk nog in de “ik heb teveel cake gegeten fase” Ah well, what can you do oO<

@taxibabe Gefeliciteerd met jullie superman O+

@Kleurdoos: Laatste loodjes *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189383988
@_aurum_ : gek is die fase, dat mensen nog twijfelen of niks zien! Maar sommige mensen hebben er ook echt geen oog voor of verwachten direct al een toeter ofzo. Komt vanzelf ;)

@Kleurdoos 39 weken *O*

Hier weer goedgekeurd bij de vk. Baby kan nog vrij makkelijk in en uit mijn bekken, het gevoel dat hij niet meer ingedaald is klopte idd. Verder weinig te bespreken eigenlijk, afwachten en ondertussen een beetje bezig blijven. Had vandaag ineens concentratie voor een paper dat eigenlijk pas in januari af hoeft te zijn, een soort mentale nesteldrang :D

Merk sinds gister wel dat ik het gevoel van stuwing heb en meer harde buiken, maar geen idee of dat onder voortekenen of gewoon algeheel hoogzwanger zijn valt.. Ik ga maar uit van het laatste :P
pi_189385412
Taxi wat een prachtig kindje heb je daar O+ O+

Kleurdoos 39 weken *O*
pi_189386535
Ik win net twee kaartjes voor het in de wolken festival *O* komt mooi uit want daar ging ik toch al heen met een vriendin 8-)

Iemand meer hier daar naar toe volgende week?

Ennuh, dat meisje is inderdaad niet zo goed voor de portemonnee *) vandaag per ongeluk alweer wat gekocht, dat wordt nog wat :D maar snel de kleertjes van de grote broer opsnorren, daar zit vast van alles tussen wat voor zn zus ook leuk is!
pi_189387445
Gefeliciteerd, @taxibabe ! Wat een mooi kindje. O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_189392829
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:08 schreef onomatopee het volgende:
@:_aurum_ : gek is die fase, dat mensen nog twijfelen of niks zien! Maar sommige mensen hebben er ook echt geen oog voor of verwachten direct al een toeter ofzo. Komt vanzelf ;)

@:Kleurdoos 39 weken *O*

Hier weer goedgekeurd bij de vk. Baby kan nog vrij makkelijk in en uit mijn bekken, het gevoel dat hij niet meer ingedaald is klopte idd. Verder weinig te bespreken eigenlijk, afwachten en ondertussen een beetje bezig blijven. Had vandaag ineens concentratie voor een paper dat eigenlijk pas in januari af hoeft te zijn, een soort mentale nesteldrang :D

Merk sinds gister wel dat ik het gevoel van stuwing heb en meer harde buiken, maar geen idee of dat onder voortekenen of gewoon algeheel hoogzwanger zijn valt.. Ik ga maar uit van het laatste :P
Ik had dat een dag en toen dacht ik ‘Ah kijk! Onderweg’ en toen kreeg ik griep 😏 meestal gaat je lichaam dan in hibernation en komt de baby later.
Zou wel fijn zijn, anders nies ik ‘r straks steeds wakker ;)
  FOK!fotograaf zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:06:23 #61
148247 taxibabe
pi_189394867
Nog geen nieuwe babies hier?
Ik ben een beetje bijgekomen, pff wat een spierpijn had ik zeg.

Maar het gaat supergoed met T.homas, donderdag had hij ff wat moeite met borstvoeding en sliep hij heel veel. Hij moest natuurlijk ook nog bijkomen van de bevalling. Maar sinds gisterochtend heeft hij het aanhappen goed door en drinkt hij als een tierelier! Mijn borsten en tepels moeten nog wel erg wennen, de eerste paar seconden doen wel beetje pijn, haha.

Ik geloof dat June nog iets vroeg over schade bij mij, ik ben inderdaad ingeknipt en alles is beurs van onderen. Maar het paste anders echt niet met handje en hoofdje. En natuurlijk vind ik jammer dat de badbevalling niet doorging, maar na 3-4 uur op 5 cm ontsluiting terwijl ik wel heftige weeen had was ik echt op. Het team was superlief en hebben mij ook echt fijn aangemoedigd met persen. En dat ik T.homas zelf heb aan kunnen pakken heeft alles goed gemaakt.

En natuurlijk nog wat fotootjes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door taxibabe op 12-10-2019 16:47:40 ]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:53:33 #62
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189398101
Ik ben vandaag 'preventief' opgenomen (36.1) ivm hogere bloeddruk en eiwit in urine. Nu was het al wel aan het dalen en was ik echt een randgevalletje. Maar goed, dit geeft wel rust. Datum inleiding bij 38w is gepland. Mocht het toch fout gaan dan eerder naar inleiden. Gaat het goed, dan mag ik tussendoor nog naar huis toe. Dus dat hoop ik...

Met kindje alles goed, die doet het prima. Mocht hij nu wel komen, dan wordt hij op 3200gram geschat.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189400426
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben vandaag 'preventief' opgenomen (36.1) ivm hogere bloeddruk en eiwit in urine. Nu was het al wel aan het dalen en was ik echt een randgevalletje. Maar goed, dit geeft wel rust. Datum inleiding bij 38w is gepland. Mocht het toch fout gaan dan eerder naar inleiden. Gaat het goed, dan mag ik tussendoor nog naar huis toe. Dus dat hoop ik...

Met kindje alles goed, die doet het prima. Mocht hij nu wel komen, dan wordt hij op 3200gram geschat.
Dat is schrikken!! Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden, hopelijk blijft mini nog even lekker zitten en gaat het met jou ook goed.
  FOK!fotograaf zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:23:51 #64
148247 taxibabe
pi_189400645
Och jeetje automatic, hoe voel je je nu? Je bent iig in goede handen, maar je had natuurlijk liever anders gewild. Duimen dat het snel beter gaat en dat je kindje nog lekker veilig kan blijven zitten!
pi_189401480
Bah automatic dat is schrikken! :*
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:29:43 #66
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189401765
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:51 schreef taxibabe het volgende:
Gisteravond om 21.51 is ons manneke geboren! 3444 gram en 50 cm en heeft de naam T.homas A.art (naam van mijn vader) gekregen! O+ O+

[ afbeelding ]

Het was een zware bevalling die niet wou vlotten, dus uiteindelijk medisch geworden en is de badbevalling niet doorgegaan (maar dat kon me ook geen moer meer schelen gisteravond, haha. Ik was helemaal op.) Hij is geboren met zijn handje naast zijn gezicht, supermanstijl. Vandaar ook dat het behoorlijk zwaar was. Maar ik heb hem wel zelf aangepakt!!

Hij doet het super!!! Ik ben verliefd, al is het nog wel onwerkelijk dat het mijn eigen mannetje is! O+
Gefeliciteerd :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189402999
Ah getsie automatic -O- wat een stomme wending zo. Gelukkig dat de kleine het goed doet, ik hoop dat de daling doorzet en je lekker in alle rust en vertrouwen naar huis mag 🍀🍀
pi_189403315
He automatic, dat is schrikken! Fijn dat dit rust geeft en dat het goed gaat met je baby. Hoe voel jij je? Hopelijk kan je tussendoor inderdaad nog naar huis en blijft beeb nog even zitten, sterkte :*
pi_189403407
@taxibabe, wat een lief kaartje! Fijn dat je al een beetje bijgekomen bent en ondanks een ander verloop toch goed terugkijkt op de bevalling :) En wat een wijze blik heeft T. al O+
pi_189408117
Taxi, gefeliciteerd met T O+ wat een superheld!
Schudden voor gebruik
pi_189409929
Ono! Ga eens baren! Ik wil ook eens bovenaan staan (volgens mij nog nooit gelukt met mijn voordringbaby’s)
pi_189410074
:D Ik wil wel hoor! Maar voorlopig merk ik nog niks en vroeg peuter net of haar broertje misschien pas in november komt :+ Hoe gaat het bij jou?

40 weken vandaag :o w/
pi_189412682
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ono! Ga eens baren! Ik wil ook eens bovenaan staan (volgens mij nog nooit gelukt met mijn voordringbaby’s)
_O-

Wij hebben vandaag de babykamer geschilderd O+, althans twee muren.

En de bruiloft is nog niet afgeblazen :')
pi_189413473
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:47 schreef onomatopee het volgende:
:D Ik wil wel hoor! Maar voorlopig merk ik nog niks en vroeg peuter net of haar broertje misschien pas in november komt :+ Hoe gaat het bij jou?

40 weken vandaag :o w/
Heb je al pannenkoeken gegeten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 13 oktober 2019 @ 17:36:13 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189414968
Dank je wel allemaal!
Vrijdag was ik er al op voorbereid dus ging gisteren ook terug met het idee ‘ik zal wel moeten blijven’

M’n bloeddruk is overigens prima. CTG ook. Baby heeft echt nergens last van. Hij geniet er wel van dat ik nu echt rust neem, want hij is super beweeglijk haha. Ik vermaak mij ook wel. Heb ook super goed geslapen haha.
Ik denk dat ik de afgelopen twee weken van m’n verlof toch een beetje teveel gedaan heb.

Ik heb ook vrijwel geen klachten, dus dat scheelt ook. Vandaag blijf ik nog en morgen even verder kijken. Ik denk dat ze dan ook nog even mijn urine gaan testen op eiwitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door automatic_ op 13-10-2019 18:11:20 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189424769
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:47 schreef onomatopee het volgende:
:D Ik wil wel hoor! Maar voorlopig merk ik nog niks en vroeg peuter net of haar broertje misschien pas in november komt :+ Hoe gaat het bij jou?

40 weken vandaag :o w/
39.3 hier.
Op slapeloze nachten en nog steeds griep na..


Nothing.
pi_189425936
@automatic_ hoop dat je nog ff naar huis mag :P

@Kleurdoos: Hmmz, griep klinkt niet lekker. Heeft dat nog negatieve invloed als je gaat bevallen? Afgezien van het feit dat je al vermoeid aan je bevalling begint.

Wij zijn van het weekend naar het geboortecentrum geweest en ik merk dat het feit dat we zo lang kinderloos waren en 't feit dat ik 't in mijn hoofd al had afgesloten toch wel impact heeft.
Vond 't best onwerkelijk om naar 't geboortecentrum te gaan, soort van ongeloof dat ik daar iets te zoeken heb. Duurt even voor me om het een plekje te geven, en dat gevoel heb ik bij iedere milestone in de zwangerschap /emo

Vraag me af hoe dat gaat als we over 5 maanden ons kindje in onze handen hebben :@ :+

Qua info merk ik ook dat ik me nog moet inlezen, ze werken daar met lachgas maar zoals ik het begreep gebruiken ze dat niet bij de persweeen, want als je te hard uitademt kan iedereen in de ruimte onder invloed van het lachgas komen :D

En ik heb 't gevoel dat als je op 't end bedenkt ik wil een ruggeprik, dat dan het gedonder begint want dan moeten ze op zoek naar een plek in een ZKH waar je die kan krijgen.

Aan de andere kant heb je wel een bad waarin je kan bevallen, dat lijkt me dan weer wel chill.
Zijn er mensen hier die in een bad zijn bevallen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:44:55 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189426303
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
@:automatic_ hoop dat je nog ff naar huis mag :P

@:Kleurdoos: Hmmz, griep klinkt niet lekker. Heeft dat nog negatieve invloed als je gaat bevallen? Afgezien van het feit dat je al vermoeid aan je bevalling begint.

Wij zijn van het weekend naar het geboortecentrum geweest en ik merk dat het feit dat we zo lang kinderloos waren en 't feit dat ik 't in mijn hoofd al had afgesloten toch wel impact heeft.
Vond 't best onwerkelijk om naar 't geboortecentrum te gaan, soort van ongeloof dat ik daar iets te zoeken heb. Duurt even voor me om het een plekje te geven, en dat gevoel heb ik bij iedere milestone in de zwangerschap /emo

Vraag me af hoe dat gaat als we over 5 maanden ons kindje in onze handen hebben :@ :+

Qua info merk ik ook dat ik me nog moet inlezen, ze werken daar met lachgas maar zoals ik het begreep gebruiken ze dat niet bij de persweeen, want als je te hard uitademt kan iedereen in de ruimte onder invloed van het lachgas komen :D

En ik heb 't gevoel dat als je op 't end bedenkt ik wil een ruggeprik, dat dan het gedonder begint want dan moeten ze op zoek naar een plek in een ZKH waar je die kan krijgen.

Aan de andere kant heb je wel een bad waarin je kan bevallen, dat lijkt me dan weer wel chill.
Zijn er mensen hier die in een bad zijn bevallen?
Ontlurk:

Op het end bedenken dat je een ruggenprik wilt, is sowieso te laat O-)

En ik wilde graag in bad bevallen, maar dat ging 'm niet meer worden na 40 uur weeën, want toen was die ruggenprik wel nodig en dat gaat niet in bad.

En die ruggenprik krijg je op de OK. Hier in het ziekenhuis direct naast de verloskamers. Ze hoeven dus niet op zoek naar een plek om die te krijgen als het goed is...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:47:01 #79
208890 June.
Seriously?
pi_189426328
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
@:automatic_ hoop dat je nog ff naar huis mag :P

@:Kleurdoos: Hmmz, griep klinkt niet lekker. Heeft dat nog negatieve invloed als je gaat bevallen? Afgezien van het feit dat je al vermoeid aan je bevalling begint.

Wij zijn van het weekend naar het geboortecentrum geweest en ik merk dat het feit dat we zo lang kinderloos waren en 't feit dat ik 't in mijn hoofd al had afgesloten toch wel impact heeft.
Vond 't best onwerkelijk om naar 't geboortecentrum te gaan, soort van ongeloof dat ik daar iets te zoeken heb. Duurt even voor me om het een plekje te geven, en dat gevoel heb ik bij iedere milestone in de zwangerschap /emo

Vraag me af hoe dat gaat als we over 5 maanden ons kindje in onze handen hebben :@ :+

Qua info merk ik ook dat ik me nog moet inlezen, ze werken daar met lachgas maar zoals ik het begreep gebruiken ze dat niet bij de persweeen, want als je te hard uitademt kan iedereen in de ruimte onder invloed van het lachgas komen :D

En ik heb 't gevoel dat als je op 't end bedenkt ik wil een ruggeprik, dat dan het gedonder begint want dan moeten ze op zoek naar een plek in een ZKH waar je die kan krijgen.

Aan de andere kant heb je wel een bad waarin je kan bevallen, dat lijkt me dan weer wel chill.
Zijn er mensen hier die in een bad zijn bevallen?
Herkenbaar, bij ons heeft het ook even geduurd, het hele zwanger worden. Bij mij kwam er bij elke mijlpaal weer besef bij. En ik elke fase las ik wat meer, komt vanzelf goed!

Bij ons gaven ze in het ziekenhuis ook een presentatie over pijnbestrijding etc. Een ruggenprik krijg je in elk geval niet meer als je bijna volledige ontsluiting hebt - het regelen kost teveel tijd, in de tussentijd is de baby er namelijk al ;) Er is ook nog zoiets als remifentayl, een morfinepompje waar je zelf je pijnstilling kan doseren.
Shine bright like a diamond.
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:50:14 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189426351
Ik mag naar huis :) En elke dag op controle voor CTG & Bloeddruk. ZKH is 15min rijden dus prima.

En we hebben een inleiding datum. Natuurlijk onder voorbehoud. Als het slechter gaat, dan eerder.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189426508
Ik kreeg de ruggenprik destijds gewoon in de bevalkamer.
  maandag 14 oktober 2019 @ 11:12:46 #82
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_189426599
Hier ook bij de eerste en enige ruggenprik op de verloskamer zelf.
If you can dream it, you can do it...
pi_189426724
Tipje: geef echt goed van tevoren aan als je een ruggeprik wilt.

Ik was steeds te laat...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 12:14:47 #84
382129 crew  Donna
pi_189427311
Ik kreeg de ruggenprik ook op de verloskamer. De anesthesist zat nog bij een operatie, dus moest er 2 uren op wachten. Gelukkig wel een morfinepompje tijdens het wachten.

En ik kom hier weer aansluiten. Hopelijk blijf ik hier (en de baby in mij) nu lekker plakken de komende 8 maanden.
pi_189428138
@Ticootje: Indische zelfs, dat telt voor twee toch?

@Kleurdoos: vervelend van de griep, fijn dat er nu nog niks gebeurt dan.. Hopelijk uitgeziekt en herfstvakantie voor het zover is.

@automatic_: fijn dat je weer naar huis mag, dat slaapt toch fijner. Hopelijk geen achteruitgang meer tot de datum!

Welkom weer @DonnaRush, lekker blijven plakken de komende 8 maanden :*
pi_189428160
Ik heb 2x een ruggenprik gehad. Beide echt op een andere vloer!
1 te laat, dus beviel ik in de lift op de terugweg :’)
pi_189428348
Ik moest voor een ruggenprik naar de OK. Dat kwam neer op in een bed het halve ziekenhuis door. Kreeg er weinig van mee, ik zat in een weeenstorm. Het enige wat ik me nog enigszins herinner is dat mijn man (samen met een verpleegkundige) het bed duwde en een paar deurposten niet goed zag (botsingen opvangen midden in een wee is ook niet aan te raden).

Ik vond dat verplaatsen niet persé storend, ik wou gewoon rust van de ellendige weeen die non-stop kwamen. Het stil moeten zitten voor de daadwerkelijke ruggenprik zelf vond ik erger 8)7
  maandag 14 oktober 2019 @ 13:37:16 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189428389
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:34 schreef silliegirl het volgende:
Ik moest voor een ruggenprik naar de OK. Dat kwam neer op in een bed het halve ziekenhuis door. Kreeg er weinig van mee, ik zat in een weeenstorm. Het enige wat ik me nog enigszins herinner is dat mijn man (samen met een verpleegkundige) het bed duwde en een paar deurposten niet goed zag (botsingen opvangen midden in een wee is ook niet aan te raden).

Ik vond dat verplaatsen niet persé storend, ik wou gewoon rust van de ellendige weeen die non-stop kwamen. Het stil moeten zitten voor de daadwerkelijke ruggenprik zelf vond ik erger 8)7
Ik was verdoofd door de slaapmedicatie, dus was superrelaxed tussen de weeën door. De anesthesist zei nog zoiets als 'wat ontspan je goed'. Ik vroeg hem wat we ook alweer aan het doen waren...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189428509
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik was verdoofd door de slaapmedicatie, dus was superrelaxed tussen de weeën door. De anesthesist zei nog zoiets als 'wat ontspan je goed'. Ik vroeg hem wat we ook alweer aan het doen waren...
Ik heb voorafgaand aan die ruggenprik dus niks gehad, dus ik ging vol in de weeen om die prik. Dan is stilzitten echt vreselijk.
pi_189428617
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb 2x een ruggenprik gehad. Beide echt op een andere vloer!
1 te laat, dus beviel ik in de lift op de terugweg :’)
:o :o
Protčge moi de mes désirs.
pi_189432418
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ontlurk:

Op het end bedenken dat je een ruggenprik wilt, is sowieso te laat O-)

En ik wilde graag in bad bevallen, maar dat ging 'm niet meer worden na 40 uur weeën, want toen was die ruggenprik wel nodig en dat gaat niet in bad.

En die ruggenprik krijg je op de OK. Hier in het ziekenhuis direct naast de verloskamers. Ze hoeven dus niet op zoek naar een plek om die te krijgen als het goed is...
Dat is niet overal zo hoor.

Vaak kan een ruggenprik gewoon gezet worden als je dat wil, het ene ziekenhuis doet dat op de verloskamers de ander op OK. Verschilt per zh. Maar waar die user het over heeft is waarschijnlijk een vrijstaand geboortecentrum. Dat is wel echt iets anders dan poliklinisch bevallen, dit is echt een verplaatste thuisbevalling. Je kan daar dan wel lachgas krijgen maar geen andere pijnstilling. Wil je dat wel dan moet je verplaatsen naar het ziekenhuis, en das dus niet in hetzelfde gebouw.

Als deze user het over regio Amsterdam heeft dan is het zelfs niet ongebruikelijk dat er 3 of 4 ziekenhuizen afgebeld moeten worden voordat er plek is. Helaas.
:)
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:45:53 #92
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189436549
Er zit en Amsterdam een bevelcentrum in een ziekenhuis, maar het staat er organisatorisch gezien los van. Bij de voorlichting waar ik 3 jaar geleden was zeiden ze dat het in theorie kan voorkomen dat je bevalling medisch wordt (dus wordt overgenomen door de gynaecoloog) maar dat er geen plek is in het ziekenhuis waar je feitelijk al bent, en dan word je overgeplaatst naar elders. In praktijk gebeurt dat geloof ik niet zo vaak en het zal sowieso bij gillende spoed nog minder snel gebeuren. Maar juist als je een ruggenprik wil en alle medische bevelkamers liggen vol, dan is er op zich tijd om elders heen te gaan...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:59:17 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189440786
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:45 schreef Lemijn het volgende:
Er zit en Amsterdam een bevelcentrum in een ziekenhuis, maar het staat er organisatorisch gezien los van. Bij de voorlichting waar ik 3 jaar geleden was zeiden ze dat het in theorie kan voorkomen dat je bevalling medisch wordt (dus wordt overgenomen door de gynaecoloog) maar dat er geen plek is in het ziekenhuis waar je feitelijk al bent, en dan word je overgeplaatst naar elders. In praktijk gebeurt dat geloof ik niet zo vaak en het zal sowieso bij gillende spoed nog minder snel gebeuren. Maar juist als je een ruggenprik wil en alle medische bevelkamers liggen vol, dan is er op zich tijd om elders heen te gaan...
Ik moest even heel hard grinniken om 'bevelcentrum', twee keer :D Autocorrectje dat heel grappig is...

En ja, dat zou hier in theorie ook kunnen, maar in de praktijk gebeurt het nooit. Het scheelt dat Tilburg maar één ziekenhuis heeft om te bevallen met 12 verloskamers ofzo. Next best thing is dan Breda, qua afstand, maar da's best een eind. Dus zomaar verhuizen, doen ze niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:05:20 #94
148247 taxibabe
pi_189440836
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
@:automatic_ hoop dat je nog ff naar huis mag :P

@:Kleurdoos: Hmmz, griep klinkt niet lekker. Heeft dat nog negatieve invloed als je gaat bevallen? Afgezien van het feit dat je al vermoeid aan je bevalling begint.

Wij zijn van het weekend naar het geboortecentrum geweest en ik merk dat het feit dat we zo lang kinderloos waren en 't feit dat ik 't in mijn hoofd al had afgesloten toch wel impact heeft.
Vond 't best onwerkelijk om naar 't geboortecentrum te gaan, soort van ongeloof dat ik daar iets te zoeken heb. Duurt even voor me om het een plekje te geven, en dat gevoel heb ik bij iedere milestone in de zwangerschap /emo

Vraag me af hoe dat gaat als we over 5 maanden ons kindje in onze handen hebben :@ :+

Qua info merk ik ook dat ik me nog moet inlezen, ze werken daar met lachgas maar zoals ik het begreep gebruiken ze dat niet bij de persweeen, want als je te hard uitademt kan iedereen in de ruimte onder invloed van het lachgas komen :D

En ik heb 't gevoel dat als je op 't end bedenkt ik wil een ruggeprik, dat dan het gedonder begint want dan moeten ze op zoek naar een plek in een ZKH waar je die kan krijgen.

Aan de andere kant heb je wel een bad waarin je kan bevallen, dat lijkt me dan weer wel chill.
Zijn er mensen hier die in een bad zijn bevallen?
Ik had in bad willen bevallen en ik heb ook een tijd in het bevalbad gezeten. Maar doordat de ontsluiting stokte en mijn vliezen 's morgens al gebroken waren moest ik er uit en werd ik overgedragen aan het ziekenhuis. Maar de weeën opvangen in het bad was al superfijn en ben ik blij dat ik dat mee heb mogen maken.

Ik bleef na de overdracht gewoon op dezelfde kamer, de vk en de kraamzorg gingen weg en er kwam een medisch team voor terug. Qua pijnstilling heb ik remifentanyl gehad met pompje, dat was echt fijn, kon ik een beetje bijkomen. Voor mijn gevoel heb ik een uur op bed gelegen voordat de persweeën begonnen, maar dit bleek 3 uur te zijn. Ik viel iedere keer ook weg door de pijnstilling en heb ik extra zuurstof gekregen.
pi_189441272
Gister met menstruatieachtige krampen gaan slapen, maar dat is weer weg ondertussen -O-
pi_189441654
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:02 schreef onomatopee het volgende:
Gister met menstruatieachtige krampen gaan slapen, maar dat is weer weg ondertussen -O-
Hier ook ik dacht even dat het begonnen was. Hoe gaat het inmiddels bij jou? (Ik heb die krampen nog)
pi_189441693
Automatic, fijn dat je weer naar huis kan! Hoe voel je je nu?

Onomatopee, spannend! Het is dus in ieder geval aan het rommelen :)

Aurum, ik wilde altijd al in een bevalbad bevallen, maar dat is helaas nog nooit gelukt. Dit is de laatste poging, dus wie weet! En logisch toch, dat het nog onwerkelijk is? Dat gevoel dat het echt is komt vanzelf wel. Misschien vind je het fijn om vast wat spulletjes voor de baby aan te schaffen? Geef het tijd :*

Ik was even vergeten dat het slaapgebrek al begint tijdens de zwangerschap. Ik word elke nacht rond een uur of drie wakker, en val pas om vijf uur weer in slaap. Vervolgens wordt mijn dochter om zes uur wakker... Nou ja, kunnen we vast wennen aan de vermoeidheid
pi_189444366
Ik had net mijn ‘laatste’ checkup. Alles ok. Supersaai :p ze ligt nu iig muurvast :)
Beetje gerommel maar of het nou bij de griep hoort of bevallen.. geen idee
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:31:51 #99
208890 June.
Seriously?
pi_189444963
Spannend Kleurdoos O+

Hier ook goed gekeurd, beeb ligt mooi met hoofd naar beneden in het bekken. Wel ineens enorm drukkend gevoel "down under" hebben/hadden jullie dat ook?
Shine bright like a diamond.
pi_189445092
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik moest even heel hard grinniken om 'bevelcentrum', twee keer :D Autocorrectje dat heel grappig is...
^^

Doet me ook gelijk denken aan de verloskundige die bij het intakegesprek zei dat ze me door de bevalling heen zou sleuren als het nodig was :') :+

@olivialsTaken: we hebben van de week 20 weken echo, als daar alles ok is dan gaan we langzaamaan spullen aanschaffen. We zijn blij maar nog steeds voorzichtig blij...

En qua kleding, ik heb al van 1 van mijn vriendinnen een rompertje gehad. En ik word heen en weer geworpen tussen de gedachte dat ik volgend jaar zo'n klein prulletje in mijn handen heb.

Dan bedenk ik me dat dat prulletje wel "even" uit mijn lijf moet komen en dan is het ineens niet meer zo klein :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189445461
Snap ik, Aurum! Ik duim alvast voor een goede 20 weken-echo :)
pi_189448354
Aurum, ik herken precies wat je zegt. Bij ons heeft het ook lang geduurd en ik geloof dat ik het pas met 22 weken een beetje leuk begon te vinden. En ik zit nog steeds niet op een roze wolk nu.

De gedachte dat ik moet bevallen heb ik gewoon weggestopt, ik ben nog in ontkenning de komende weken :P (Ja, uiteraard bereid ik me wel voor)
pi_189451404
@BellaaElisa: bij mij zijn de krampen verder weggebleven, hopelijk bij jou ook, jij mag nog wel eventjes toch?

@Kleurdoos: mooi! Saaie controles zijn de beste ;)

@_aurum_: succes alvast met de 20-wekenecho! Hopelijk stap voor stap meer vertrouwen en ruimte om blij te zijn voor jullie :*
pi_189461573
Aurum: heel herkenbaar! Ben nu 32 weken en het is pas sinds een maand of zo dat ik denk van: 'ja, leuk, zo'n klein schattig beestje! (Sorry, ons woord voor schatjes is beestjes) Maar ook wel: 'Mijn god, waar zijn we aan begonnen en hoe moet die bevalling gaan?'
  FOK!fotograaf woensdag 16 oktober 2019 @ 15:46:40 #105
148247 taxibabe
pi_189466219
Zooo.. T. is vandaag 1 week oud en kom ik hier afscheid nemen! Vandaag is de kraamzorg ook voor het laatst geweest. Wat een tof mens was dat, heel veel hulp en zorg van gekregen.

T. doet het ontzettend goed, hij zit alweer bijna op zijn geboortegewicht. Borstvoeding gaat als een tierelier, mijn borsten moeten nog wel wennen, maar ook dat komt goed. Belangrijkste is dat T. een tevreden mannetje! O+

Onomatopee en Kleurdoos, voor jullie kan het ook elk moment gebeuren, heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling. Dat jullie maar snel de kleine in de armen mogen houden.
Alle andere zwangeren: Geniet van jullie zwangerschap!

En nog een laatste foto:
pi_189468671
Wat mooi, zo'n foto, taxibabe O+ en wat fijn dat het zo goed gaat! Welkom in het babytopic :W
pi_189468715
@_aurum_: het is ook nogal een achtbaan waar je in zit. Ik vond de omslag ook groot, naar (in ons geval denken over) het afsluiten van een kinderwens naar het krijgen van een kindje. Het wordt echter wanneer je het voelt. Maar er komen ook telkens weer momenten dat er gevoelens boven. Het verschilt per persoon wat precies de inhoud is, maar het is zeker dat zo'n traject gewoon een enorme impact heeft en blijft houden.
pi_189477031
Taxi O+ O+

Tot gauw bij de baby's! *O*
pi_189477373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:46 schreef taxibabe het volgende:
Zooo.. T. is vandaag 1 week oud en kom ik hier afscheid nemen! Vandaag is de kraamzorg ook voor het laatst geweest. Wat een tof mens was dat, heel veel hulp en zorg van gekregen.

T. doet het ontzettend goed, hij zit alweer bijna op zijn geboortegewicht. Borstvoeding gaat als een tierelier, mijn borsten moeten nog wel wennen, maar ook dat komt goed. Belangrijkste is dat T. een tevreden mannetje! O+

Onomatopee en Kleurdoos, voor jullie kan het ook elk moment gebeuren, heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling. Dat jullie maar snel de kleine in de armen mogen houden.
Alle andere zwangeren: Geniet van jullie zwangerschap!

En nog een laatste foto:
[ afbeelding ]
Nōōōh ❤ Dat is fijn aan zelf fotograaf zijn :D ik kan niet wachten om mooie plaatjes te schieten met de baby en broerszussen :)

Hier morgen 40wk ben nu aan de beterende hand dus van mij mag ze komen :)
pi_189482886
Vanochtend weer goedgekeurd bij de verloskundige. Voelde me de afgelopen dagen wat onzeker omdat ik door harde buiken minder beweging voel en dan veel liever kan zíen dat het goed gaat met onze baby (uit de buik) dan maar onzeker te wachten met baby in de buik.. maar nu wel weer gerustgesteld; hij doet het prima en ik ook :)

Verder kort besproken wat het plan is als ik richting 42 weken ga, hopelijk niet nodig maar fijn om duidelijkheid te hebben. Manlief zet nu in op 19-10-19. Ik ben benieuwd :+
pi_189485256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:33 schreef onomatopee het volgende:
Vanochtend weer goedgekeurd bij de verloskundige. Voelde me de afgelopen dagen wat onzeker omdat ik door harde buiken minder beweging voel en dan veel liever kan zíen dat het goed gaat met onze baby (uit de buik) dan maar onzeker te wachten met baby in de buik.. maar nu wel weer gerustgesteld; hij doet het prima en ik ook :)

Verder kort besproken wat het plan is als ik richting 42 weken ga, hopelijk niet nodig maar fijn om duidelijkheid te hebben. Manlief zet nu in op 19-10-19. Ik ben benieuwd :+
Haha. Daar ga ik ook voor
pi_189502309
Thanks allemaal 🥰

Wehebben vandaag de 20 weken echo gehad, alleen we moeten maandag nog ff terug want kindje lag op zijn zij. Dus niet alle organen kunnen checken (insert eigenwijsheid begint nu al grapje)

De dingen die ze kon zien waren ok, dus ik kan volgens mij op zoek naar babyspul 🥳

Eind volgende week vertellen aan mijn manager en de week daarop aan mijn team, ben benieuwd hoe mensen gaan reageren. Denk vooral erg verbaasd 😄
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:08:49 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_189502412
Met 20 weken pas aan je manager vertellen? :o bold :P
disclaimer
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:57:06 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189504312
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef SQ het volgende:
Met 20 weken pas aan je manager vertellen? :o bold :P
Jij zei het, ik dacht het... Daar zouden ze hier op kantoor helemaaaal niet blij mee zijn. Niet dat ik het niet begrijp in Aurums situatie hoor, maar ik aan de werkgeverskant -O-

Is er dan trouwens ook nog niks te zien Aurum? Ik had toen echt al een bolle toeter.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:06:20 #115
269689 crew  Viv
pi_189504477
Officieel hoef je het pas 3 weken voor je zwangerschapsverlof te melden aan je werkgever :D , maar ik denk dat dit helemaal nergens gewaardeerd wordt (mocht het dan nog niet zichtbaar zijn).
pi_189504491
Nou ja, wettelijk kan je het zelfs tot 33 weken rekken, dus zo bekeken is ze nog ruim op tijd. ;)
pi_189505019
Heb ik nu meldplicht?
pi_189505298
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb ik nu meldplicht?
Als de baby er is sowieso..?
pi_189505307
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb ik nu meldplicht?
Oeh 40 weken!! Wat een bijzondere mijlpaal! Maar was die meldplicht voorheen niet vanaf 37 weken al? :-p
pi_189505884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
Officieel hoef je het pas 3 weken voor je zwangerschapsverlof te melden aan je werkgever :D , maar ik denk dat dit helemaal nergens gewaardeerd wordt (mocht het dan nog niet zichtbaar zijn).
Wachten tot een dag na je proeftijd werd ook niet op prijs gesteld bij mij. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189506571
40wk idd! En ik heb pannenkoeken gegeten
pi_189506580
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb ik nu meldplicht?
Hoera 40 weken! En herfstvakantie!

Gaat de 19e nog lukken? ;)
pi_189507009
Nog even extra seksen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189507094
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Nog even extra seksen!
Been there done that!
pi_189507182
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Been there done that!
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189507649
Goed bezig Kleurdoos! Ben benieuwd of er 19-10-19 baby's geboren gaan worden :D

En fijn van de goede 20 weken echo Aurum *O*

Ik heb verlof O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189508106
Oh lekker sicilia, verlof *O*
En Kleurdoos al 40 weken!

Aurum fijn dat je echo (tot nu toe) goed was!
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 04:54:44 #128
208890 June.
Seriously?
pi_189510663
*O* voor de goede echo, Kleurdoos 40 weken en Sicilia met verlof O+

Hier nu al nachtbraker. Slaap in blokken van 3-4 uur, bah. Dan moet ik weer plassen, dan slaapt mijn arm, brandend maagzuur, etc. :O

Gelukkig is er tijd voor middagdutjes..
Shine bright like a diamond.
pi_189510917
Yes, verlof Sicilia *O* Hoe gaat het met de verbouwing ondertussen?

Oef, dat was vroeg June..

19-10-19-baby's, ik hoop het O+ Morgen 41 weken en ik begin alle ongemakken en het wachten ondertussen wel zat te worden -O-
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:21:31 #130
208890 June.
Seriously?
pi_189511202
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 07:31 schreef onomatopee het volgende:

19-10-19-baby's, ik hoop het O+ Morgen 41 weken en ik begin alle ongemakken en het wachten ondertussen wel zat te worden -O-
Kan ik me goed voorstellen! Heb je al met je verloskundige gesproken over hoe verder? Of laat je het gewoon gebeuren?
Shine bright like a diamond.
pi_189511351
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 07:31 schreef onomatopee het volgende:
Yes, verlof Sicilia *O* Hoe gaat het met de verbouwing ondertussen?

Oef, dat was vroeg June..

19-10-19-baby's, ik hoop het O+ Morgen 41 weken en ik begin alle ongemakken en het wachten ondertussen wel zat te worden -O-
Vannacht iig niet...
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:49:51 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189511411
Pff nou hoor, lekker anticlimax dit KD.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189511415
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Vannacht iig niet...
De dag is nog lang! 19 oktober kindjes zijn wel erg leuke kindjes :+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:02:31 #134
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189511542
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 04:54 schreef June. het volgende:
*O* voor de goede echo, Kleurdoos 40 weken en Sicilia met verlof O+

Hier nu al nachtbraker. Slaap in blokken van 3-4 uur, bah. Dan moet ik weer plassen, dan slaapt mijn arm, brandend maagzuur, etc. :O

Gelukkig is er tijd voor middagdutjes..
Hier is het spoken ook begonnen haha.
Gisteren 37w en verder gaat het goed. Weinig tot geen klachten van de pre eclamsie.
Ben de dagelijkse checks wel beetje zat, maar ja...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189511786
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:49 schreef pinquit het volgende:
Pff nou hoor, lekker anticlimax dit KD.
Ik heb wel een onsmakelijk voorteken?
Of t waren hele slechte pannenkoeken
pi_189517991
Ik ben benieuwd KD. Ik was verbaasd dat je alweer 40 weken ben. In mijn hoofd is Archie amper een half jaar geleden....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_189519439
Weet iemand hoeveel aankleedkussenhoezen je nodig hebt? Ik dacht aan 2 genoeg te hebben voor als er 1 in de was zit.
pi_189519588
Ik had er 4. Altijd 2 over elkaar, dan kun je na een poo-nami je kind zonder al teveel moeite weer aankleden op een schone hoes (in plaats van op een koud kussen) zonder al teveel gedoe.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_189519658
Slim :Y
pi_189519769
Bij N. Had ik er 2 ik legde er van die onderleggers onder.
pi_189519943
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:10 schreef McLaura het volgende:
Ik ben benieuwd KD. Ik was verbaasd dat je alweer 40 weken ben. In mijn hoofd is Archie amper een half jaar geleden....
Mochten ze me inleiden, dan doen ze dat op zijn geboortedag 😱
pi_189520051
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:21 schreef June. het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen! Heb je al met je verloskundige gesproken over hoe verder? Of laat je het gewoon gebeuren?
Ja, we hebben het wel al kort doorgesproken. Als ik met 41+2 nog niet bevallen ben, krijg ik iig een extra controle in het ziekenhuis (ctg, echo) om te kijken of de baby het nog naar z'n zin heeft in m'n buik. Als alles goed is, wachten we gewoon verder af.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand hoeveel aankleedkussenhoezen je nodig hebt? Ik dacht aan 2 genoeg te hebben voor als er 1 in de was zit.
2 was hier genoeg idd. Maar een XL-hydrofiel vond ik ook prima werken als beide in de was of vies waren.
pi_189520107
Ik heb er een stuk of 6, maar ook 2 kussens. 1 voor boven en 1 voor beneden.

Soms piest nummer 1 er 1 onder, en vervolgens nummer 2 de volgende.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189520928
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Mochten ze me inleiden, dan doen ze dat op zijn geboortedag 😱
Lijkt me heel dubbel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_189532679
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef SQ het volgende:
Met 20 weken pas aan je manager vertellen? :o bold :P
vind je? Volgens mij mag je 't tot 32/33 weken vertellen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 19:57 schreef Tink89 het volgende:

Jij zei het, ik dacht het... Daar zouden ze hier op kantoor helemaaaal niet blij mee zijn. Niet dat ik het niet begrijp in Aurums situatie hoor, maar ik aan de werkgeverskant -O-

Is er dan trouwens ook nog niks te zien Aurum? Ik had toen echt al een bolle toeter.
Mjaah, zegt denk ik een hoop over waar je werkt. Ik ben leidinggevende, werk in een grote organisatie. Dus er is vast wel iemand die 't ff 4 maanden over kan pakken of er worden wat taken verdeeld :Y)

En al gaan ze over de zeik, jammer dan. Had 't ook nog 12 weken voor me kunnen houden :+

Als ik een spijkerbroek met trui draag is er denk ik meer te zien dan in mijn werkkleding (jurk of rok+ blouse), denk dat men wel ziet dat ik wat bijgekomen ben.
En ik werk met meerendeels oudere mannen, die houden zich daar volgens mij helemaal niet meer bezig.

@kd/Ono: Sterkte nog, zo te lezen zijn jullie er wel klaar voor. Nu de kleine nog :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189534799
Mijn schoonmoeder gaf me vandaag haar oude boek over zwangerschapsyoga. Het sprak me niet echt aan tijdens het bladeren, met vooral veel zweverige praat en een paar foto's van een vrouw in diverse yogaposes, maar ach. Staat er ineens uit het niets een foto van down under, waarop het hoofdje al bijna eruit kwam :X
Ik ben zwaar getraumatiseerd nu. Dat zoiets nou eenmaal hoort bij bevallen is één ding, ik hoef dat niet te zien ;( :{w
pi_189534969
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Staat er ineens uit het niets een foto van down under, waarop het hoofdje al bijna eruit kwam :X
Ik ben zwaar getraumatiseerd nu. Dat zoiets nou eenmaal hoort bij bevallen is één ding, ik hoef dat niet te zien ;( :{w
Bij Guus zijn er een aantal foto's down under gemaakt toen zijn hoofdje stond.
Eerlijk gezegd kijk er toch geregeld nog even naar. :7
pi_189535168
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Mijn schoonmoeder gaf me vandaag haar oude boek over zwangerschapsyoga. Het sprak me niet echt aan tijdens het bladeren, met vooral veel zweverige praat en een paar foto's van een vrouw in diverse yogaposes, maar ach. Staat er ineens uit het niets een foto van down under, waarop het hoofdje al bijna eruit kwam :X
Ik ben zwaar getraumatiseerd nu. Dat zoiets nou eenmaal hoort bij bevallen is één ding, ik hoef dat niet te zien ;( :{w
Ik las te snel en dacht even dat de foto van je schoonmoeder was :o :D
pi_189536620
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:58 schreef Flav het volgende:

[..]

Bij Guus zijn er een aantal foto's down under gemaakt toen zijn hoofdje stond.
Eerlijk gezegd kijk er toch geregeld nog even naar. :7
:Y Ik vind het ook nog geregeld jammer dat ik destijds in the heat of the moment niet mee heb kunnen kijken of dat er foto’s zijn gemaakt, had het heel graag willen zien!

En nog even :* voor Ono, ik weet hoe zwaar dat klote wachten is :') en het idee dat alles en iedereen maar voor je bevalt. }:| Hopelijk hoef je niet lang te wachten! :*
pi_189536920
Hoi allemaal! :)

Mag ik meeschrijven? Ik ben op 9 april 2020 uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik ben vandaag 15 weken en 3 dagen zwanger.

Wat spannend Ono en Kleurdoos. Hoe gaat het met jullie? Het lijkt me spannend om meer dan 40 weken zwanger te zijn. Ik vrees dat ik dan echt ga zitten afwachten. Maar misschien is dat al veel eerder zo, haha.
pi_189537248
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:11 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Ik las te snel en dacht even dat de foto van je schoonmoeder was :o :D
:o :X gelukkig niet zeg!
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 20:23 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

:Y Ik vind het ook nog geregeld jammer dat ik destijds in the heat of the moment niet mee heb kunnen kijken of dat er foto’s zijn gemaakt, had het heel graag willen zien!

En nog even :* voor Ono, ik weet hoe zwaar dat klote wachten is :') en het idee dat alles en iedereen maar voor je bevalt. }:| Hopelijk hoef je niet lang te wachten! :*
Echt waar? Oh, misschien is het voor je eigen baby anders..
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:00:55 #152
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_189537500
Welkom QuatrroF, gefeliciteerd!

B.ertha, ik volg zelfs een account op Instagram waar geregeld geboortes upp close en personal op film worden gepost. Ik vind het prachtig O+
pi_189538285
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Welkom QuatrroF, gefeliciteerd!

B.ertha, ik volg zelfs een account op Instagram waar geregeld geboortes upp close en personal op film worden gepost. Ik vind het prachtig O+
+1 Haha! Maar goed, ik heb dan ook een bovengemiddelde interesse voor alles dat met zwangerschap en geboorte te maken heeft :D. Heb mij ingeschreven voor de opleiding Verloskunde. Hoop dus heel hard dat ik een plekje kan bemachtigen en ik in september met de opleiding kan starten. Is al zo lang mijn droom O+.

Welkom QuatrroF!

Ono en KD het kan nu echt echt niet lang meer duren bij jullie! Spannend hoor!

Verbouwing is hier klaar en het is zooooo mooi geworden O+ Echt helemaal zoals we het in ons hoofd hadden. Komend weekend gaan we aan de babykamer beginnen eindelijk. Zin in!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:44:31 #154
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_189538477
Ohh Sicilia wat tof! Hier ook een heimelijke droom O+ Maar gezien ik bij mijn vak nu, het meest een hekel heb aan de diensten, zou het een bijzonder slechte échte carričre move zijn :+

Ik duim voor een plek voor jou!

Mijn schoonzus heeft dezelfde liefde voor verloskunde en van haar kreeg ik vandeweek het boek: verlos ons van Uwe Porter, verhalen van een vroedvrouw. Super lief kaartje erbij, tranen O+
pi_189538664
Welkom QuatrroF!
pi_189538716
Bedankt!

Wat gaaf Sicilia, ik hoop voor je dat je deze opleiding mag gaan volgen. Lijkt me een prachtig beroep!
pi_189539700
Jullie zijn lief, dank :*

Ik heb het gevoel dat mijn baby nu wel anders is gaan liggen dan eerst: minder gewroet in mijn bekken (handjes denk ik) en mijn buik is niet eerder zo laag geweest. Er gebeurt dus in elk geval iets.. Maar ik wacht nog op spectaculaire brekende vliezen, slijmproppen en wat al niet meer, kom maar door :P

@QuattroF: gefeliciteerd, welkom!

@Sicilia: wat stoer dat je je hebt ingeschreven, hopelijk lukt het inderdaad een plekje te bemachtigen! En wat heerlijk dat de verbouwing klaar is nu, lekker nestelen :)
pi_189542224
Still in there 👍🏻
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:50:00 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189544326
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 16:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

vind je? Volgens mij mag je 't tot 32/33 weken vertellen :)
[..]

Mjaah, zegt denk ik een hoop over waar je werkt. Ik ben leidinggevende, werk in een grote organisatie. Dus er is vast wel iemand die 't ff 4 maanden over kan pakken of er worden wat taken verdeeld :Y)

En al gaan ze over de zeik, jammer dan. Had 't ook nog 12 weken voor me kunnen houden :+

Als ik een spijkerbroek met trui draag is er denk ik meer te zien dan in mijn werkkleding (jurk of rok+ blouse), denk dat men wel ziet dat ik wat bijgekomen ben.
En ik werk met meerendeels oudere mannen, die houden zich daar volgens mij helemaal niet meer bezig.

@:KD/Ono: Sterkte nog, zo te lezen zijn jullie er wel klaar voor. Nu de kleine nog :+
Niet om een discussie aan te gaan hoor, want ieder z'n ding en zoals ik zei: ik snap het in jouw situatie heel goed, maar ik ben de belangrijkste helft van een team van twee en zorg er samen met mijn redacteur voor dat er elke vier weken een compleet vakblad naar de drukker gaat. Ik ben dus niet in 12 weken te vervangen, er zou dan iemand compleet ingewerkt moeten worden en dat duurt al snel een half jaar. Dus het hangt vooral van je functie af, denk ik.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189544931
Welkom, Quattro! Hoe voel je je?

Sicilia, wat gaaf! Is er een selectieprocedure voor die opleiding? En waar volg je de opleiding? Ik ga ook in september starten met een opleiding: verpleegkunde. Ben erg benieuwd hoe dat te combineren valt met (dan inmiddels) drie kinderen :D
En wat fijn van de verbouwing!

KD: Hang in there!
pi_189545535
Ik ben gewoon al 37+1 wk zwanger :D
De verhuizing gaat niet door vanwege asbest en duurt 3 maanden voordat we er in mogen. Dus dat is wel fijn hoef ik niet nu nog te verhuizen en kan ik eindelijk de babyspullen uitstallen O+
Straks even naar de vk heb de afgelopen dagen weer volop kramp en misschien wilt ze even kijken bij mij hoe en wat (is trouwens gewoon normale checkup). Spannnennnnddd weer allemaal :')
pi_189545682
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:27 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Welkom, Quattro! Hoe voel je je?

Sicilia, wat gaaf! Is er een selectieprocedure voor die opleiding? En waar volg je de opleiding? Ik ga ook in september starten met een opleiding: verpleegkunde. Ben erg benieuwd hoe dat te combineren valt met (dan inmiddels) drie kinderen :D
En wat fijn van de verbouwing!

KD: Hang in there!
Ja is een opleiding met numerus fixus, er zijn per jaar maar 100 plekjes, waarvan 60 in Amsterdam en 40 in Groningen. Ik heb tegen die tijd 4 kindjes en een man die ook met HBO studie (wel deeltijd) bezig is, dus hoe we daar invulling in moeten gaan geven is nog wel een grote puzzel, maar eerst maar eens zien of het me überhaupt lukt bij 1 van de 100 te komen ;)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189545709
En verder ben ik heel benieuwd wie van de a terme fokkers er als eerste gaat bevallen :D

Ik had net de intake van de kraamzorg, gewoon weer eens een huisbezoek in plaats van een telefonische intake. Ze gaat onze fijne kraamverzorgster van de vorige keer voor ons regelen, zo fijn O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:09:38 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189545720
QuatrroF; welkom!

B-E; Spannend inderdaad! Wel fijn dat je nu rust/duidelijkheid hebt rondom verhuizen.

Ik ben m'n dagelijkse controles een beetje zat. Weet dat ik niet "mag" klagen, omdat ik er pas vanaf 36w last van heb en "opgesloten" zit, maar ja... Had m'n verlof toch anders voorgesteld.
Het aftellen (tot inleiding) is wel begonnen, maar goed... Dan weet je nog niet hoelang het gaat duren haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189545879
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:06 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Ja is een opleiding met numerus fixus, er zijn per jaar maar 100 plekjes, waarvan 60 in Amsterdam en 40 in Groningen. Ik heb tegen die tijd 4 kindjes en een man die ook met HBO studie (wel deeltijd) bezig is, dus hoe we daar invulling in moeten gaan geven is nog wel een grote puzzel, maar eerst maar eens zien of het me überhaupt lukt bij 1 van de 100 te komen ;)
Ooh, spannend! Wanneer hoor je wat? En vier kindjes en een studerende man! Dan moet dat bij mij helemaal goed komen, haha :D Ik duim voor je!
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:31:36 #166
208890 June.
Seriously?
pi_189545970
Welkom @QuattroF

quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:09 schreef automatic_ het volgende:
QuatrroF; welkom!

B-E; Spannend inderdaad! Wel fijn dat je nu rust/duidelijkheid hebt rondom verhuizen.

Ik ben m'n dagelijkse controles een beetje zat. Weet dat ik niet "mag" klagen, omdat ik er pas vanaf 36w last van heb en "opgesloten" zit, maar ja... Had m'n verlof toch anders voorgesteld.
Het aftellen (tot inleiding) is wel begonnen, maar goed... Dan weet je nog niet hoelang het gaat duren haha.
Poeh, dat snap ik wel. Voel me nu al een beetje opgesloten doordat mijn buik vooral in de weg zit en niet de dingen kan doen die ik normaal zou doen als ik vrij ben :P Maar ze gaan nog steeds inleiden, ook al zijn de controles etc goed?

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:08 schreef Sicilia het volgende:
En verder ben ik heel benieuwd wie van de a terme fokkers er als eerste gaat bevallen :D

Ik had net de intake van de kraamzorg, gewoon weer eens een huisbezoek in plaats van een telefonische intake. Ze gaat onze fijne kraamverzorgster van de vorige keer voor ons regelen, zo fijn O+
Haha ik ook, hoewel ik niet hoop dat ik KD en ono ga inhalen. Nog een weekje aanklooien in huis zou fijn zijn. Vandaag 37 weken *O*

En fijn van de kraamzorg! Ben ook heel erg benieuwd wie wij krijgen.
Shine bright like a diamond.
pi_189546646
@Ot: Dank je! Ik heb al sinds erg vroeg in de zwangerschap bekkeninstabiliteit. Ik merk dat dit iedere week erger wordt waardoor werken, autorijden etc. lastiger wordt. Zolang ik rustig aan doe gaat het best goed. Verder voel ik me heel goed! Geen kwaaltjes, geen gierende hormonen, dus dat ga ik even afkloppen! ;)

@AutomatiC: Oh ja dat snap ik heel goed. Het bepaalt toch een beetje je dag denk ik.

Wij hebben de kraamzorg al vroeg in de zwangerschap moeten regelen. Dat moest hier voor 11-12 weken, gezien de wachttijden. Ze komen tussen week 30 en 34 voor een intake. Was dat bij jullie ook pas met die termijn?
  maandag 21 oktober 2019 @ 13:45:44 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189546957
June;
Ja ze gaan sowieso inleiden. Ook omdat ik suiker heb, dus het is nu een beetje dubbelop zeg maar.
Alleen met pre eclamsie krijg je vaak kleine baby, maar dat is hier dan weer niet. Bij 36w werd hij geschat rond 3200 gram, dus ben benieuwd richting 38w. Daar hebben ze toen wel iets van gezegd, maar dat weet ik niet meer.

Quattro; Ja, ze komen inderdaad pas rond die periode.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_189546987
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:09 schreef automatic_ het volgende:
QuatrroF; welkom!

B-E; Spannend inderdaad! Wel fijn dat je nu rust/duidelijkheid hebt rondom verhuizen.

Ik ben m'n dagelijkse controles een beetje zat. Weet dat ik niet "mag" klagen, omdat ik er pas vanaf 36w last van heb en "opgesloten" zit, maar ja... Had m'n verlof toch anders voorgesteld.
Het aftellen (tot inleiding) is wel begonnen, maar goed... Dan weet je nog niet hoelang het gaat duren haha.
Ik vond het ook heel vervelend. En ik hoefde maar 2x per week.

Hebben jullie al besproken wat er na de bevalling gebeurd? Wie blijft waar als je kindje wordt opgenomen? Kunstvoeding/ borstvoeding , wat en wanneer bijvoeden, wie geeft het eerste flesje bij opname.

Waren allemaal dingen die ik allemaa niet echt had bedacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 oktober 2019 @ 13:59:39 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189547118
Zeg, ik heb al een eeuw niks van beefcake gelezen? Zij was ook inmiddels wel uitgerekend toch? Of is het misgegaan en heb ik dat gemist? :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189547707
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 13:59 schreef pinquit het volgende:
Zeg, ik heb al een eeuw niks van beefcake gelezen? Zij was ook inmiddels wel uitgerekend toch? Of is het misgegaan en heb ik dat gemist? :o
Ik ben er nog hoor, 39 weken vandaag! Lees mee hier maar merk dat ik niet echt de behoefte heb om zelf mee te schrijven, misschien wel als de baby er is in het babytopic :)

Nu ik toch aan het tikken ben, wil ik wel even de medehoogzwangeren veel succes wensen :*
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 14:51:11 #172
382129 crew  Donna
pi_189547748
Succes aan alle hoogzwangeren!

Ik lees wel een beetje mee, maar nog niet heel actief. Vind het toch een beetje te spannend. De dagen gaan gelukkig wel redelijk snel. Op naar de eerste echo.
pi_189548406
Logisch, Donna! Het is echt aftellen naar het tweede trimester hč? Heb je binnenkort een echo gepland staan al?
pi_189548507
Hoelang ben je nu zwanger Donna? Gefeliciteerd!
pi_189548859
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:47 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor, 39 weken vandaag! Lees mee hier maar merk dat ik niet echt de behoefte heb om zelf mee te schrijven, misschien wel als de baby er is in het babytopic :)

Nu ik toch aan het tikken ben, wil ik wel even de medehoogzwangeren veel succes wensen :*
High five!
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 16:09:33 #176
382129 crew  Donna
pi_189548879
Morgen (denk ik) 5 weken, echt pril nog! Ik heb de VK nog niet gebeld. Wou daar eigenlijk mee wachten, maar nu bedacht ik me dat het misschien wel slim is om dat asap te doen, zodat we een mooi ochtend plekje kunnen bemachtigen voor een echo.
pi_189548957
Spannend! Bellen om vast een afspraak te maken kan geen kwaad toch? Misschien ook wel fijn om een datum te hebben staan voor een echo.
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 16:24:39 #178
382129 crew  Donna
pi_189549088
Nee het kan ook geen kwaad, maar ik dacht als ik nog eventjes wacht, dan heb ik dan een datum en dan duurt wachten tot die datum niet zo lang meer :P
  maandag 21 oktober 2019 @ 17:03:33 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189549632
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:47 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor, 39 weken vandaag! Lees mee hier maar merk dat ik niet echt de behoefte heb om zelf mee te schrijven, misschien wel als de baby er is in het babytopic :)

Nu ik toch aan het tikken ben, wil ik wel even de medehoogzwangeren veel succes wensen :*
Ohh fijn je te lezen :) laatste loodjes! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189561883
Still there!
pi_189562612
En nog een meld met baby in de buik. Ctg + echo gehad in het ziekenhuis, baby doet het prima dus we mogen verder afwachten. Er staat nu een ks gepland, maar hopelijk komt het nog vanzelf op gang.. Inleiden is geen optie om medische redenen, strippen kan (nog?) niet omdat de boel potdicht zit en alle huis-tuin-en-keuken-tips kunnen we ondertussen ook afvinken.

Dus ik wandel waggel een beetje rond om soepel te blijven en probeer het ontspannen te houden. Maar voel me met de dag enormer en vervelender in mijn lijf. Ik wil zķ graag babyknuffelen ;(
pi_189563088
Haha herkenbaar Donna, ik had deze keer ook pas met 7 weken gebeld :) Uiteindelijk was het toen ook best lastig om een plekje te bemachtigen :D

Sterkte voor alle hoogzwangeren!
pi_189564960
Welkom QuatroF en Donna :)

Gister 2e controle gehad en alles zit erop/eraan O+ Denk dat als mijn ouders weer terug zijn we ook nog een keer een pretecho doen. Toen mijn moeder van mij zwanger was toen bestond het fenomeen echo helemaal nog niet, dus die vindt het superinteressant allemaal :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189569077
Gister naar de vk geweest baby ligt al helemaal ingedaald en mn slijmprop verloren :D

KD en Ono hoe is het inmiddels bij jullie? :*


Wat fijn aurum!
pi_189570622
Wat spannend hier met al die hoogzwangeren die elk moment verse baby's kunnen werpen O+

Welkom QuattroF en Donna!

QuattroF ben je al bij een fysiotherapeut of chiropractor geweest voor de bekkeninstabiliteit? Mij helpt dat echt enorm, nu al een week of 3 nagenoeg pijnvrij als ik maar goed oplet welke bewegingen ik wel en niet maak.

_aurum_ fijn dat alles goed was op de echo O+
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:47:04 #186
382129 crew  Donna
pi_189570683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Haha herkenbaar Donna, ik had deze keer ook pas met 7 weken gebeld :) Uiteindelijk was het toen ook best lastig om een plekje te bemachtigen :D

Sterkte voor alle hoogzwangeren!
Ik heb toch maar even gebeld inderdaad en maar goed ook, want volgens mij is heel m'n woonplaats zwanger. :')

Over 3 weken de eerste echo. Hoefde voor mij ook niet veel vroeger. Wacht nog wel eventjes met de intake van de VK. Dat kan na de termijnecho wel.
pi_189575227
No buenoooo
  woensdag 23 oktober 2019 @ 07:44:56 #188
208890 June.
Seriously?
pi_189575339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:20 schreef Kleurdoos het volgende:
No buenoooo
Lame. Voel je je nog wel goed?
Shine bright like a diamond.
pi_189575916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:44 schreef June. het volgende:

[..]

Lame. Voel je je nog wel goed?
Ik voel me prima!
Loop ook gerust nog flinke kilometers..
ik verveel me alleen gruwelijk en mijn nachten zijn lang. Niet door ongemak maar gewoon, staren, klaarwakker :p
pi_189576591
@Chan: Ja ik heb sinds een week of zes nu een bekkenbodemfysiotherapeut. Het wordt alleen nog wel steeds erger. Maar ik denk dat het zonder nog erger zou zijn, dus ik zet zeker door daarmee. Fijn dat jij nagenoeg pijnvrij bent!

@Kleurdoos: Ah, ik kan het me wel voorstellen hoor. Als je eraan toe bent mag het ook weleens beginnen he? Succes met de laatste loodjes!
pi_189577659
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 19:36 schreef BellaaElisa het volgende:
Gister naar de vk geweest baby ligt al helemaal ingedaald en mn slijmprop verloren :D

KD en Ono hoe is het inmiddels bij jullie? :*

Wat fijn aurum!
Oeh spannend al!

@Kleurdoos fijn dat je je nog goed voelt. Die baby komt vanzelf wel als ie daar aan toe is O+
@QuattroF wat shit dat je nu al zo'n bekkenpijn hebt. Hopelijk wordt het niet erger.
@_aurum_ leuk om dat met je ouders te delen! En mooi dat alles helemaal in orde is :)

Ik moet nog ruim 6 weken werken en ik heb nu al geen zin meer :')
pi_189578410
Hoi :W
Ik ben er ook nog hoor.

@Kleurdoos; misschien kan je de baby naar buiten lokken met een bueno? Daar heb ik zelf nu wel zin in na jouw post (associaties 8)7 )

Bekkenpijn, ik kan je handje schudden @QuatrroF . En dat is gewoon shit, want het beperkt best wel. Ik ben nu 17 weken onderweg, maar mijn werk volledig doen lukt al niet meer, dus ik zit deels in de ziektewet. Dat geeft me wel wat meer lucht weer gelukkig.

Ik vind uberhaupt weer zwanger zijn zwaar nu. Ik zit midden in een opleiding die best veel van me vraagt, mijn baan is pittig en dan heb ik dus nog 2 kleintjes thuis. Ik heb het gevoel dat ik geleefd word, er moet altijd iets en ik kan de lichamelijke klachten die ik heb er totaal niet bijhebben, maar ik heb ze toch. Het is wat het is, maar goed, zwaar dus.
pi_189583003
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:47 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik heb toch maar even gebeld inderdaad en maar goed ook, want volgens mij is heel m'n woonplaats zwanger. :')

Over 3 weken de eerste echo. Hoefde voor mij ook niet veel vroeger. Wacht nog wel eventjes met de intake van de VK. Dat kan na de termijnecho wel.
Ha, slim! Fijn dat je een plekje hebt weten te bemachtigen. Dat die drie weken maar snel voorbij mogen zijn!

Sillie, ik vroeg me al af hoe het met jou was! Wat voor klantjes heb je? Is je opleiding afgelopen voor je uitgerekende datum? Klinkt pittig zeg!

Hier gaat alles goed! Ben morgen 18 weken en dit is werkelijk waar de meest fijne zwangerschap. Haast geen bloedverlies gehad, geen spoedtrapjes naar het ziekenhuis en gewoon onder controle bij de VK. Ik slik wel dagelijks aspirine voor een goede doorbloeding van de placenta (als ik het goed heb onthouden...) maar verder helemaal niks geks. Zo fijn!
pi_189593931
Rot he Silliegirl, die bekkenpijn. Ik zit ook al voor een groot deel in de ziektewet. Ik werk nog wat uurtjes per week maar lang niet zoveel als normaal. Maar zeker in jouw situatie met twee kleintjes thuis is het helemaal zwaar. Wel aan jezelf denken hoor.

Ik ben vandaag 16 weken zwanger. Volgende week woensdag staat er een pretecho gepland waar ik mijn moeder mee naartoe neem. We willen het geslacht niet weten. Zijn er meer hier die dat niet willen weten?
pi_189594146
Jeetje, met 16 weken al in de ziektewet :X Sterkte!
Als je het niet wilt weten en je doet een pretecho in de fase dat iedereen het juist doet om het geslacht alvast te weten, zou ik héél erg duidelijk maken dat je het niet wilt weten! Liefst meermaals!!

Ik heb misschien een blaasontsteking -O- Dat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?

En mijn voet/onderbeen is gisteren in slaap gevallen en is nog steeds niet goed wakker }:| Ik kan wel lopen, maar de huid voelt doof.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 09:30:37 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189594181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb misschien een blaasontsteking -O- Dat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?
Kijk even op de site van je huisarts. Bij sommige mag je het in elk schoon (jam)potje inleveren, andere willen graag een potje van henzelf. Dan moet je even langs de balie.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189594441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Jeetje, met 16 weken al in de ziektewet :X Sterkte!
Als je het niet wilt weten en je doet een pretecho in de fase dat iedereen het juist doet om het geslacht alvast te weten, zou ik héél erg duidelijk maken dat je het niet wilt weten! Liefst meermaals!!

Ik heb misschien een blaasontsteking -O- Dat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?

En mijn voet/onderbeen is gisteren in slaap gevallen en is nog steeds niet goed wakker }:| Ik kan wel lopen, maar de huid voelt doof.
Ik loop altijd binnen en vraag om een potje en plas daar. Ze checken het dan ook meteen, maar als je zwanger bent en je hebt inderdaad blaasontsteking moet je toch eerst weer op spreekuur hier (dus dan maak ik ter plekke een afspraak).
pi_189594476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Sillie, ik vroeg me al af hoe het met jou was! Wat voor klantjes heb je? Is je opleiding afgelopen voor je uitgerekende datum? Klinkt pittig zeg!

Hier gaat alles goed! Ben morgen 18 weken en dit is werkelijk waar de meest fijne zwangerschap. Haast geen bloedverlies gehad, geen spoedtrapjes naar het ziekenhuis en gewoon onder controle bij de VK. Ik slik wel dagelijks aspirine voor een goede doorbloeding van de placenta (als ik het goed heb onthouden...) maar verder helemaal niks geks. Zo fijn!
Kleintjes, geen klantjes (ja ook wel, maar op mn werk :D ). Mijn oudste, W., is nu bijna 4 (over 2 weken :o ) en Bollie is nu 14 maanden.
En nee, die opleiding is nog lang niet afgelopen :X . Ik moet nog ruim een jaar wekelijks naar de lessen en daarna volgt nog een jaar van praktijkopdrachten (maar goed, dat is dan wel vooral op de werkvloer).
Nog een baby was mede daarom in deze fase ook echt niet de planning, maar ja, dat is nu wat het is. Alleen nog geen idee hoe dat straks dan moet met 3 kinderen :X 8)7
pi_189594843
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:06 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kleintjes, geen klantjes (ja ook wel, maar op mn werk :D ). Mijn oudste, W., is nu bijna 4 (over 2 weken :o ) en Bollie is nu 14 maanden.
En nee, die opleiding is nog lang niet afgelopen :X . Ik moet nog ruim een jaar wekelijks naar de lessen en daarna volgt nog een jaar van praktijkopdrachten (maar goed, dat is dan wel vooral op de werkvloer).
Nog een baby was mede daarom in deze fase ook echt niet de planning, maar ja, dat is nu wat het is. Alleen nog geen idee hoe dat straks dan moet met 3 kinderen :X 8)7
Dit was wel een hele erge typefout, want ik bedoelde klachtjes :D
En ach, het zal in het begin vast puzzelen worden, maar als je eenmaal je weg daarin hebt gevonden lukt het vast!
pi_189594870
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dit was wel een hele erge typefout, want ik bedoelde klachtjes :D
En ach, het zal in het begin vast puzzelen worden, maar als je eenmaal je weg daarin hebt gevonden lukt het vast!
Oh hahaha!

Tsja, mijn bekken dus, dat is wel de grootste klacht. Daarnaast ben ik continue moe, last van maagzuur en ik heb weer overal eczeem (had ik bij Bollie ook, was na de bevalling weer weg) dus veel jeuk.. :X
pi_189595587
Oei das nog best een flinke lijst met klachten! Nog maar een week of 23 -O-
pi_189596356
Hoest Ono?!
pi_189597791
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Hoest Ono?!
En met jou??
pi_189598443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En met jou??
Nothing! Morgen gyn :)
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:52:00 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_189599741
spannend, KD!!
in de haak.
pi_189599966
Spannend KD, ook alweer 41 weken morgen! Hoe voel je je?

Hier vanochtend tegen mijn verwachting in 2 cm ontsluiting, dus gestript *O* Sindsdien wat gerommel maar niks regelmatigs. Voor nu in elk geval fijn om te weten dat mijn lijf wel iets doet, dat geeft weer energie. We gaan het zien :)
pi_189600974
Wat spannend Ono en KD!
pi_189605314
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 18:13 schreef QuattroF het volgende:
Wat spannend Ono en KD!
^^

En mijn buik maakt ineens een groeispurt? :? Ik begin een bumper te krijgen en het is raar :D Als in ik tik het aanrecht aan met mijn buik en dat ben ik niet gewend /fwp

Voor de mensen die al naar zo'n babywinkel (babydump/prenatal etc.) zijn geweest, is dat een beetje te doen in het weekend? Want ik zag dat de dump niet op zondag werkt en ik verwacht dus dat het stervensdruk is daar en ik HAAT winkelen.

Dus ik twijfel of ik op een dinsdagmorgen langs moet gaan, of dat de zaterdag toch wel te doen is? :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189605489
Wij waren er gewoon op zaterdag, was prima te doen.
pi_189606423
Hier was het op zaterdag bij zowel de Babydump als de van Asten heel goed te doen. Geen overbevolkt gebeuren in ieder geval.
pi_189609101
Succes bij de gyn vandaag KD!

Sillie dat klinkt pittig, en die jeuk lijkt me vreselijk. Heb je iets wat je erop mag smeren?

_aurum_ leuk he zo'n groeiende buik :D ik schat het nogal eens verkeerd in, met de koelkastdeur en zo...
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:07:12 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189609748
Van Asten is alleen niet te doen op koopzondag, verder meestal wel prima hoor. Babydump en Prenatal heb ik ook niet als achterlijk druk ervaren...

(en terug in lurkmodus)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189611105
thanks voor de input, denk dat ik het wel aandurf om op een zaterdag die winkels binnen te stappen :D

zojuist tegen mijn manager verteld dat ik zwanger ben, hij is superblij voor ons. Geen drama, geen poeha, we regelen 't allemaal wel qua werk O+ Fijn!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189611969
41 🥳
pi_189612399
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 12:08 schreef Kleurdoos het volgende:
41 🥳
Grappig dat jij maar 2 weken achter mij liep en die van mij die lopen al bijna zeg maar. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189616276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 12:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Grappig dat jij maar 2 weken achter mij liep en die van mij die lopen al bijna zeg maar. :D
I knoowww. Ik had dat met Lex en Lucy op 37wk. Al die chicks in mn app groep waren tegelijk uitgerekend. En toen die geboren werden, waren de mijne al 5 weken oid!
pi_189616296
Ono! Heeft t strippen doorgezet?
Hier 2cm dus hij heeft een poging gedaan, maar wel heel slap :p
Voel niets
pi_189620223
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ono! Heeft t strippen doorgezet?
Hier 2cm dus hij heeft een poging gedaan, maar wel heel slap :p
Voel niets
Balen dat je niks voelt, hopelijk komt het nog! Of was het vanochtend vroeg?

Hier vanochtend de slijmprop verloren en wat krampen maar verder niks -O- Morgen nog een keer strippen.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:16:58 #219
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_189620326
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:18:30 #220
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189620352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen met een keizersnede na een inleiding die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Proficiat. Dikke knuffel uit 🇧🇪
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189620434
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Gefeliciteerd! 🥳
pi_189620459
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Dat klinkt pittig! Fijn dat hij er is O+ Gefeliciteerd *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189620818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:12 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Balen dat je niks voelt, hopelijk komt het nog! Of was het vanochtend vroeg?

Hier vanochtend de slijmprop verloren en wat krampen maar verder niks -O- Morgen nog een keer strippen.
Het was om 15:30 hoop bloed en slijm daarna but that’s it :)
Ze zit iig lekker! Genoeg vruchtwater, mooi gemiddeld gewichtje...
pi_189620829
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
gegeliciteerd!!
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:47:14 #225
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189620902
Verder nog plan gemaakt KD?

Gefeli automatic! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189621020
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Gefeliciteerd!! O+ *O*
pi_189621109
Gefeliciteerd Automatic, een voorspoedig herstel en veel geluk gewenst!

Ik duim voor vlot baby’s bij Kleurdoos en Onomatopee ook! *O*
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:40:31 #228
208890 June.
Seriously?
pi_189621887
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Gefeliciteerd! Klinkt als een pittige bevalling. Nu lekker genieten O+
Shine bright like a diamond.
pi_189622467
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Gefeliciteerd!! *O* O+
pi_189624934
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Gefeliciteerd!! *O*
pi_189624971
Hier rommelt het wel!
🥳
pi_189625025
Jeeh KD, daar komt ze aan! Veel geluk! :%
pi_189625069
Gefeliciteerd automatic *O* O+

Kleurdoos veel succes!
pi_189625087
*O* Gefeliciteerd automatic_
pi_189625090
Rommelt hč. Nog niets duidelijks!
Bloed, slijmprop, krampen maar nog geen weeen
  FOK!fotograaf zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:47:18 #236
148247 taxibabe
pi_189625091
Jaaa automatic_ gefeliciteerd!! *O*
Heel veel geluk met de kleine!
pi_189625112
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Rommelt hč. Nog niets duidelijks!
Bloed, slijmprop, krampen maar nog geen weeen
Ik hoop dat het gaat doorzetten :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:09:06 #238
208890 June.
Seriously?
pi_189625146
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Rommelt hč. Nog niets duidelijks!
Bloed, slijmprop, krampen maar nog geen weeen
Oeh maar dat zijn goede voortekenen! Succes, verse baby's O+ Ik wil ook!

Inmiddels wel een proefdruk besteld van het geboortekaartje. Beetje laat maar we hebben het haha. Wanneer stuur je die meestal op? Denk pas na de kraamweek?
Shine bright like a diamond.
pi_189625169
Dat zet vast wel door! Kom maar door met nog een verse baby *O* O+
pi_189625183
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Rommelt hč. Nog niets duidelijks!
Bloed, slijmprop, krampen maar nog geen weeen
Hebben onze baby’s een deal? :D

Hier hetzelfde gerommel vannacht. Krampen sinds een uur of 5 iets regelmatiger en langer maar denk nog geen weeën.
pi_189625188
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 07:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Rommelt hč. Nog niets duidelijks!
Bloed, slijmprop, krampen maar nog geen weeen
24 uur na het bloed had ik mijn baby. Dus bereid je maar voor. O+

Gefeliciteerd, @automatic_
*O* O+

[ Bericht 20% gewijzigd door arvensis op 26-10-2019 09:19:27 ]
Protčge moi de mes désirs.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:24:17 #242
208890 June.
Seriously?
pi_189625189
Jaa verse baby's kom maar door *O*
Shine bright like a diamond.
pi_189625271
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 08:20 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Hebben onze baby’s een deal? :D

Hier hetzelfde gerommel vannacht. Krampen sinds een uur of 5 iets regelmatiger en langer maar denk nog geen weeën.
Laten we voor een datumtweeling gaan!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:11:08 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_189625595
Boh dames, jullie geduld wordt wel echt op de proef gesteld zeg! Hang in there... bloederig slijm zegt vaak wel iets ;)
disclaimer
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:11:44 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_189625600
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie? Details! *O*
disclaimer
pi_189626661
Ok. She’s coming!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:55:32 #247
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189626733
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ok. She’s coming!
Spannend :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:57:21 #248
148247 taxibabe
pi_189626765
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ok. She’s coming!
Ooh succes Kleurdoos!!! *O*
pi_189626768
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ok. She’s coming!
Succes!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:27:08 #250
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189627243
Hoera, bijna nieuwe baby's! *O* :% .

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 08:09 schreef June. het volgende:
Inmiddels wel een proefdruk besteld van het geboortekaartje. Beetje laat maar we hebben het haha. Wanneer stuur je die meestal op? Denk pas na de kraamweek?
Helemaal wat je zelf wil. Veel mensen wachten inderdaad een week of zelfs langer. Ter overweging: wij stuurden ze gelijk de volgende dag, zodat het kaartje daadwerkelijk de aankondiging was bij veel mensen. Vond ik zelf leuker dan dat iedereen het al wist en het kaartje alleen nog voor de vorm was. Werkt alleen als je geen mensen hebt die dan ongevraagd op de stoep komen staan, maar daar was ik niet bang voor en het lijkt me na de kraamweek minstens zo vervelend als erin, dus dat argument heeft mij niet weerhouden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189627367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ok. She’s coming!
*O* Op naar een mooie ontmoeting O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189627578
Spannend Ono en KD O+ :%
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:02:33 #253
208890 June.
Seriously?
pi_189627755
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 11:27 schreef Lemijn het volgende:
Hoera, bijna nieuwe baby's! *O* :% .
[..]

Helemaal wat je zelf wil. Veel mensen wachten inderdaad een week of zelfs langer. Ter overweging: wij stuurden ze gelijk de volgende dag, zodat het kaartje daadwerkelijk de aankondiging was bij veel mensen. Vond ik zelf leuker dan dat iedereen het al wist en het kaartje alleen nog voor de vorm was. Werkt alleen als je geen mensen hebt die dan ongevraagd op de stoep komen staan, maar daar was ik niet bang voor en het lijkt me na de kraamweek minstens zo vervelend als erin, dus dat argument heeft mij niet weerhouden.
Thanks. Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik verwacht niet dat mensen onaangekondigd aan komen zetten, maar het duurt toch zeker een paar dagen voordat de kaartjes gedrukt zijn.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:04:34 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_189627774
Zet em op KD!
pi_189627841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:02 schreef June. het volgende:

[..]

Thanks. Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik verwacht niet dat mensen onaangekondigd aan komen zetten, maar het duurt toch zeker een paar dagen voordat de kaartjes gedrukt zijn.
Wij waren wat later met kaartjes door oa ziekenhuisopname.

Mensen gingen toen vragen waarom ze nog geen kaartje hadden. Wtf..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189628205
Live bevalling! Succes KD, ik denk dat ze er inmiddels al wel is? *O* :% *O*
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:48:16 #257
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189628835
Ohh KD, toch vanzelf? Zet em op! *O* babyknuffelen vandaag! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:08:07 #258
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189629017
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:02 schreef June. het volgende:

[..]

Thanks. Het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ik verwacht niet dat mensen onaangekondigd aan komen zetten, maar het duurt toch zeker een paar dagen voordat de kaartjes gedrukt zijn.
Duurde bij ons maar 1 dag. Kind geboren do-ochtend, gegevens doorgegeven, vrijdagmiddag kaartjes opgehaald en op de bus, zaterdag bij de mensen. Hangt wel van de complexiteit van je kaartje en wat voor drukker.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189629430
Spannend KD! Heel veel succes mocht ze nog niet geboren zijn.
pi_189629896
:D zet m op KD
pi_189631126
Spann0nd! *O* *O*

Eindelijk je kindje ontmoeten, zoooo mooi! O+
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_189632270
Ben benieuwd hoe het gaat KD! O+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:00:25 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_189632353
Schiet es op KD!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_189632772
F5't voor KD :D
pi_189637255
Juno (Djuunoo) is geboren om 15:46! ❤
pi_189637302
Ohh van harte gefeliciteerd met Juno! Wat een prachtige naam O+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:41:08 #267
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_189637326
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Juno (Djuunoo) is geboren om 15:46! ❤
Eindelijk je Juno! Al jaren een topnaam en nu is ze er eindelijk O+

Gefeliciteerd!❤
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_189637348
Gefeliciteerd! *O* O+
pi_189637370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Juno (Djuunoo) is geboren om 15:46! ❤
Gefeliciteerd O+. Prachtige naam!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_189637372
KD, gefeliciteerd met Juno, prachtige naam, wat heerlijk dat ze er eigenlijk is O+ Veel geluk samen!

Automatic, gefeliciteerd O+ Het is vast een fijn gevoel dat jullie nu uit de gevarenzone zijn! Veel geluk samen!
pi_189637376
Gefeliciteerd! Veel geluk *O* O+
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:47:09 #272
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189637438
Gefeliciteerd KD!
En ik herinner me die naam volgens mij ook al van jaren geleden van je :D
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:52:04 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189637507
O+ O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189637854
Zo snel! In 3 uurtjes en 2 persweeen 😍
3755gr 52cm
(J.uniper Autumn E.lodie) roepnaam dus Juno :)
pi_189638058
Van harte kleurdoos! Lekkere vlotte bevalling!
Mooie namen 💛
Ook ĢDjuniperģ als uitspraak?
pi_189638109
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Van harte kleurdoos! Lekkere vlotte bevalling!
Mooie namen 💛
Ook ĢDjuniperģ als uitspraak?
Nee! :) op zijn Latijn!
pi_189638251
Gefeliciteerd met je dochter KD! 🥰
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:25:43 #278
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189638393
Drie uur! Wow wow! :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:39:15 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_189638743
Gefeliciteerd
  zondag 27 oktober 2019 @ 01:56:11 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_189641281
Oh yes, eindelijk iemand met die naam <3
Feliiiii!!!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_189641640
Gefeliciteerd! Wat een vlotte! O+
Schudden voor gebruik
pi_189641730
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:47 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd KD!
En ik herinner me die naam volgens mij ook al van jaren geleden van je :D
Klopt ❤
  zondag 27 oktober 2019 @ 03:32:37 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189642030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Juno (Djuunoo) is geboren om 15:46! ❤
Proficiat. Mooie naam. O+ :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189642262
Gefeliciteerd KD! En mooie naam idd ❤️
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  FOK!fotograaf zondag 27 oktober 2019 @ 06:27:38 #285
148247 taxibabe
pi_189642322
Oh dat was een snelle bevalling! Gefeliciteerd Kleurdoos met je dochter en wat een mooie naam! O+
  zondag 27 oktober 2019 @ 06:54:00 #286
386633 Adnap
I love Life !
pi_189642386
Gefelciteerd Kleurdoos en partner met de geboorte van jullie mooie Juno !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_189642579
Gefeliciteerd KD!! Daar is ze eindelijk *O* Prachtige namen O+
pi_189642586
En ook maar een update van mij: gister werden de krampen aan het einde van de ochtend weeën, dat nam toe tot om de 10 minuten en stopte in de avond weer -O-

Vandaag echt 42 weken en niet de hoop dat m’n lijf & baby het nog zelf op gaan pakken. Dus straks serotiniteitscontrole in het zh en dan de focus op nog even met z’n drietjes zijn tot de geplande ks. Het zij zo, ik ben er wel aan toe ook onderhand.
  zondag 27 oktober 2019 @ 07:51:18 #289
208890 June.
Seriously?
pi_189642608
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:44 schreef onomatopee het volgende:
En ook maar een update van mij: gister werden de krampen aan het einde van de ochtend weeën, dat nam toe tot om de 10 minuten en stopte in de avond weer -O-

Vandaag echt 42 weken en niet de hoop dat m’n lijf & baby het nog zelf op gaan pakken. Dus straks serotiniteitscontrole in het zh en dan de focus op nog even met z’n drietjes zijn tot de geplande ks. Het zij zo, ik ben er wel aan toe ook onderhand.
Jammer ono, maar snap ook heel goed dat je het zat bent. Waarom kun je niet ingeleid worden? Of hebben ze na 42 weken de voorkeur voor een sectio?
Shine bright like a diamond.
pi_189642821
Gefeliciteerd Kleurdoos met je meisje en wat fijn dat het zo snel ging! O+

Ono, wat shit dat het stopte zeg :{
Wanneer heb je je KS? En stel nou dat het vandaag alsnog inzet?
pi_189643488
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Juno (Djuunoo) is geboren om 15:46! ❤
Gefeliciteerd!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_189643522
Gefeliciteerd Kleurdoos O+

En wat jammer dat het weer stopte Ono! Ben benieuwd wat vandaag nog brengt voor je, hang in there :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_189643697
Heel veel succes Ono! Hopelijk zet het alsnog nu door en anders veel sterkte met de geplande keizersnede. 🌷
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:17:09 #294
426379 elamanilo
elämänilo
pi_189643870
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Juno (Djuunoo) is geboren om 15:46! ❤
Van harte gefeliciteerd! Daar is jullie roze wolk geluk O+ Met haar mooie naam en snoepige wangetjes O+

Enne, van 10:50 t/m 15:46 = 5 uren toch?! ;) Nog steeds lekker vlot though!
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:18:09 #295
426379 elamanilo
elämänilo
pi_189643881
Ono, heel veel succes :* O+ Denk aan je!
pi_189643942
Gefeliciteerd Kleurdoos *O*
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
pi_189644195
Gefeliciteerd Kleurdoos O+
pi_189644224
Gefeliciteerd kd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 10:47:57 #299
269689 crew  Viv
pi_189644307
KD van harte gefeliciteerd, en ook voor je lief!! Eindelijk is het kindje van jullie samen er. O+
pi_189647280
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:17 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd! Daar is jullie roze wolk geluk O+ Met haar mooie naam en snoepige wangetjes O+

Enne, van 10:50 t/m 15:46 = 5 uren toch?! ;) Nog steeds lekker vlot though!
Ik kreeg een telefoontje dat ze me zouden inleiden ;)
Dus ik wist dat ze zou komen
pi_189647407
Gefeliciteerd KD *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')