Ohh fijn je te lezenquote:Op maandag 21 oktober 2019 14:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, 39 weken vandaag! Lees mee hier maar merk dat ik niet echt de behoefte heb om zelf mee te schrijven, misschien wel als de baby er is in het babytopic![]()
Nu ik toch aan het tikken ben, wil ik wel even de medehoogzwangeren veel succes wensen
Ik heb toch maar even gebeld inderdaad en maar goed ook, want volgens mij is heel m'n woonplaats zwanger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Haha herkenbaar Donna, ik had deze keer ook pas met 7 weken gebeldUiteindelijk was het toen ook best lastig om een plekje te bemachtigen
Sterkte voor alle hoogzwangeren!
Ik voel me prima!quote:
Oeh spannend al!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:36 schreef BellaaElisa het volgende:
Gister naar de vk geweest baby ligt al helemaal ingedaald en mn slijmprop verloren![]()
KD en Ono hoe is het inmiddels bij jullie?![]()
Wat fijn aurum!
Ha, slim! Fijn dat je een plekje hebt weten te bemachtigen. Dat die drie weken maar snel voorbij mogen zijn!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even gebeld inderdaad en maar goed ook, want volgens mij is heel m'n woonplaats zwanger.![]()
Over 3 weken de eerste echo. Hoefde voor mij ook niet veel vroeger. Wacht nog wel eventjes met de intake van de VK. Dat kan na de termijnecho wel.
Kijk even op de site van je huisarts. Bij sommige mag je het in elk schoon (jam)potje inleveren, andere willen graag een potje van henzelf. Dan moet je even langs de balie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb misschien een blaasontstekingDat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?
Ik loop altijd binnen en vraag om een potje en plas daar. Ze checken het dan ook meteen, maar als je zwanger bent en je hebt inderdaad blaasontsteking moet je toch eerst weer op spreekuur hier (dus dan maak ik ter plekke een afspraak).quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Jeetje, met 16 weken al in de ziektewetSterkte!
Als je het niet wilt weten en je doet een pretecho in de fase dat iedereen het juist doet om het geslacht alvast te weten, zou ik héél erg duidelijk maken dat je het niet wilt weten! Liefst meermaals!!
Ik heb misschien een blaasontstekingDat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?
En mijn voet/onderbeen is gisteren in slaap gevallen en is nog steeds niet goed wakkerIk kan wel lopen, maar de huid voelt doof.
Kleintjes, geen klantjes (ja ook wel, maar op mn werkquote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Sillie, ik vroeg me al af hoe het met jou was! Wat voor klantjes heb je? Is je opleiding afgelopen voor je uitgerekende datum? Klinkt pittig zeg!
Hier gaat alles goed! Ben morgen 18 weken en dit is werkelijk waar de meest fijne zwangerschap. Haast geen bloedverlies gehad, geen spoedtrapjes naar het ziekenhuis en gewoon onder controle bij de VK. Ik slik wel dagelijks aspirine voor een goede doorbloeding van de placenta (als ik het goed heb onthouden...) maar verder helemaal niks geks. Zo fijn!
Dit was wel een hele erge typefout, want ik bedoelde klachtjesquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kleintjes, geen klantjes (ja ook wel, maar op mn werk). Mijn oudste, W., is nu bijna 4 (over 2 weken
) en Bollie is nu 14 maanden.
En nee, die opleiding is nog lang niet afgelopen. Ik moet nog ruim een jaar wekelijks naar de lessen en daarna volgt nog een jaar van praktijkopdrachten (maar goed, dat is dan wel vooral op de werkvloer).
Nog een baby was mede daarom in deze fase ook echt niet de planning, maar ja, dat is nu wat het is. Alleen nog geen idee hoe dat straks dan moet met 3 kinderen![]()
Oh hahaha!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Dit was wel een hele erge typefout, want ik bedoelde klachtjes
En ach, het zal in het begin vast puzzelen worden, maar als je eenmaal je weg daarin hebt gevonden lukt het vast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |