abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick maandag 21 oktober 2019 @ 16:09:33 #176
382129 crew  Donna
pi_189548879
Morgen (denk ik) 5 weken, echt pril nog! Ik heb de VK nog niet gebeld. Wou daar eigenlijk mee wachten, maar nu bedacht ik me dat het misschien wel slim is om dat asap te doen, zodat we een mooi ochtend plekje kunnen bemachtigen voor een echo.
pi_189548957
Spannend! Bellen om vast een afspraak te maken kan geen kwaad toch? Misschien ook wel fijn om een datum te hebben staan voor een echo.
  Moderator/colorchick maandag 21 oktober 2019 @ 16:24:39 #178
382129 crew  Donna
pi_189549088
Nee het kan ook geen kwaad, maar ik dacht als ik nog eventjes wacht, dan heb ik dan een datum en dan duurt wachten tot die datum niet zo lang meer :P
  maandag 21 oktober 2019 @ 17:03:33 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189549632
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:47 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor, 39 weken vandaag! Lees mee hier maar merk dat ik niet echt de behoefte heb om zelf mee te schrijven, misschien wel als de baby er is in het babytopic :)

Nu ik toch aan het tikken ben, wil ik wel even de medehoogzwangeren veel succes wensen :*
Ohh fijn je te lezen :) laatste loodjes! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189561883
Still there!
pi_189562612
En nog een meld met baby in de buik. Ctg + echo gehad in het ziekenhuis, baby doet het prima dus we mogen verder afwachten. Er staat nu een ks gepland, maar hopelijk komt het nog vanzelf op gang.. Inleiden is geen optie om medische redenen, strippen kan (nog?) niet omdat de boel potdicht zit en alle huis-tuin-en-keuken-tips kunnen we ondertussen ook afvinken.

Dus ik wandel waggel een beetje rond om soepel te blijven en probeer het ontspannen te houden. Maar voel me met de dag enormer en vervelender in mijn lijf. Ik wil zó graag babyknuffelen ;(
pi_189563088
Haha herkenbaar Donna, ik had deze keer ook pas met 7 weken gebeld :) Uiteindelijk was het toen ook best lastig om een plekje te bemachtigen :D

Sterkte voor alle hoogzwangeren!
pi_189564960
Welkom QuatroF en Donna :)

Gister 2e controle gehad en alles zit erop/eraan O+ Denk dat als mijn ouders weer terug zijn we ook nog een keer een pretecho doen. Toen mijn moeder van mij zwanger was toen bestond het fenomeen echo helemaal nog niet, dus die vindt het superinteressant allemaal :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_189569077
Gister naar de vk geweest baby ligt al helemaal ingedaald en mn slijmprop verloren :D

KD en Ono hoe is het inmiddels bij jullie? :*

Wat fijn aurum!
pi_189570622
Wat spannend hier met al die hoogzwangeren die elk moment verse baby's kunnen werpen O+

Welkom QuattroF en Donna!

QuattroF ben je al bij een fysiotherapeut of chiropractor geweest voor de bekkeninstabiliteit? Mij helpt dat echt enorm, nu al een week of 3 nagenoeg pijnvrij als ik maar goed oplet welke bewegingen ik wel en niet maak.

_aurum_ fijn dat alles goed was op de echo O+
  Moderator/colorchick dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:47:04 #186
382129 crew  Donna
pi_189570683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Haha herkenbaar Donna, ik had deze keer ook pas met 7 weken gebeld :) Uiteindelijk was het toen ook best lastig om een plekje te bemachtigen :D

Sterkte voor alle hoogzwangeren!
Ik heb toch maar even gebeld inderdaad en maar goed ook, want volgens mij is heel m'n woonplaats zwanger. :')

Over 3 weken de eerste echo. Hoefde voor mij ook niet veel vroeger. Wacht nog wel eventjes met de intake van de VK. Dat kan na de termijnecho wel.
pi_189575227
No buenoooo
  woensdag 23 oktober 2019 @ 07:44:56 #188
208890 June.
Seriously?
pi_189575339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:20 schreef Kleurdoos het volgende:
No buenoooo
Lame. Voel je je nog wel goed?
Shine bright like a diamond.
pi_189575916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:44 schreef June. het volgende:

[..]

Lame. Voel je je nog wel goed?
Ik voel me prima!
Loop ook gerust nog flinke kilometers..
ik verveel me alleen gruwelijk en mijn nachten zijn lang. Niet door ongemak maar gewoon, staren, klaarwakker :p
pi_189576591
@Chan: Ja ik heb sinds een week of zes nu een bekkenbodemfysiotherapeut. Het wordt alleen nog wel steeds erger. Maar ik denk dat het zonder nog erger zou zijn, dus ik zet zeker door daarmee. Fijn dat jij nagenoeg pijnvrij bent!

@Kleurdoos: Ah, ik kan het me wel voorstellen hoor. Als je eraan toe bent mag het ook weleens beginnen he? Succes met de laatste loodjes!
pi_189577659
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 19:36 schreef BellaaElisa het volgende:
Gister naar de vk geweest baby ligt al helemaal ingedaald en mn slijmprop verloren :D

KD en Ono hoe is het inmiddels bij jullie? :*

Wat fijn aurum!
Oeh spannend al!

@Kleurdoos fijn dat je je nog goed voelt. Die baby komt vanzelf wel als ie daar aan toe is O+
@QuattroF wat shit dat je nu al zo'n bekkenpijn hebt. Hopelijk wordt het niet erger.
@_aurum_ leuk om dat met je ouders te delen! En mooi dat alles helemaal in orde is :)

Ik moet nog ruim 6 weken werken en ik heb nu al geen zin meer :')
pi_189578410
Hoi :W
Ik ben er ook nog hoor.

@Kleurdoos; misschien kan je de baby naar buiten lokken met een bueno? Daar heb ik zelf nu wel zin in na jouw post (associaties 8)7 )

Bekkenpijn, ik kan je handje schudden @QuatrroF . En dat is gewoon shit, want het beperkt best wel. Ik ben nu 17 weken onderweg, maar mijn werk volledig doen lukt al niet meer, dus ik zit deels in de ziektewet. Dat geeft me wel wat meer lucht weer gelukkig.

Ik vind uberhaupt weer zwanger zijn zwaar nu. Ik zit midden in een opleiding die best veel van me vraagt, mijn baan is pittig en dan heb ik dus nog 2 kleintjes thuis. Ik heb het gevoel dat ik geleefd word, er moet altijd iets en ik kan de lichamelijke klachten die ik heb er totaal niet bijhebben, maar ik heb ze toch. Het is wat het is, maar goed, zwaar dus.
pi_189583003
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:47 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik heb toch maar even gebeld inderdaad en maar goed ook, want volgens mij is heel m'n woonplaats zwanger. :')

Over 3 weken de eerste echo. Hoefde voor mij ook niet veel vroeger. Wacht nog wel eventjes met de intake van de VK. Dat kan na de termijnecho wel.
Ha, slim! Fijn dat je een plekje hebt weten te bemachtigen. Dat die drie weken maar snel voorbij mogen zijn!

Sillie, ik vroeg me al af hoe het met jou was! Wat voor klantjes heb je? Is je opleiding afgelopen voor je uitgerekende datum? Klinkt pittig zeg!

Hier gaat alles goed! Ben morgen 18 weken en dit is werkelijk waar de meest fijne zwangerschap. Haast geen bloedverlies gehad, geen spoedtrapjes naar het ziekenhuis en gewoon onder controle bij de VK. Ik slik wel dagelijks aspirine voor een goede doorbloeding van de placenta (als ik het goed heb onthouden...) maar verder helemaal niks geks. Zo fijn!
pi_189593931
Rot he Silliegirl, die bekkenpijn. Ik zit ook al voor een groot deel in de ziektewet. Ik werk nog wat uurtjes per week maar lang niet zoveel als normaal. Maar zeker in jouw situatie met twee kleintjes thuis is het helemaal zwaar. Wel aan jezelf denken hoor.

Ik ben vandaag 16 weken zwanger. Volgende week woensdag staat er een pretecho gepland waar ik mijn moeder mee naartoe neem. We willen het geslacht niet weten. Zijn er meer hier die dat niet willen weten?
pi_189594146
Jeetje, met 16 weken al in de ziektewet :X Sterkte!
Als je het niet wilt weten en je doet een pretecho in de fase dat iedereen het juist doet om het geslacht alvast te weten, zou ik héél erg duidelijk maken dat je het niet wilt weten! Liefst meermaals!!

Ik heb misschien een blaasontsteking -O- Dat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?

En mijn voet/onderbeen is gisteren in slaap gevallen en is nog steeds niet goed wakker }:| Ik kan wel lopen, maar de huid voelt doof.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 09:30:37 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189594181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb misschien een blaasontsteking -O- Dat heb ik nooit, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? Kan ik gewoon bij de HA binnenlopen en vragen om een potje, moet ik daar een afspraak voor maken, moet ik eerst een potje halen bij de apotheek en dan thuis plassen?
Kijk even op de site van je huisarts. Bij sommige mag je het in elk schoon (jam)potje inleveren, andere willen graag een potje van henzelf. Dan moet je even langs de balie.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189594441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Jeetje, met 16 weken al in de ziektewet :X Sterkte!
Als je het niet wilt weten en je doet een pretecho in de fase dat iedereen het juist doet om het geslacht alvast te weten, zou ik héél erg duidelijk maken dat je het niet wilt weten! Liefst meermaals!!

En mijn voet/onderbeen is gisteren in slaap gevallen en is nog steeds niet goed wakker }:| Ik kan wel lopen, maar de huid voelt doof.
Ik loop altijd binnen en vraag om een potje en plas daar. Ze checken het dan ook meteen, maar als je zwanger bent en je hebt inderdaad blaasontsteking moet je toch eerst weer op spreekuur hier (dus dan maak ik ter plekke een afspraak).
pi_189594476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Sillie, ik vroeg me al af hoe het met jou was! Wat voor klantjes heb je? Is je opleiding afgelopen voor je uitgerekende datum? Klinkt pittig zeg!

Hier gaat alles goed! Ben morgen 18 weken en dit is werkelijk waar de meest fijne zwangerschap. Haast geen bloedverlies gehad, geen spoedtrapjes naar het ziekenhuis en gewoon onder controle bij de VK. Ik slik wel dagelijks aspirine voor een goede doorbloeding van de placenta (als ik het goed heb onthouden...) maar verder helemaal niks geks. Zo fijn!
Kleintjes, geen klantjes (ja ook wel, maar op mn werk :D ). Mijn oudste, W., is nu bijna 4 (over 2 weken :o ) en Bollie is nu 14 maanden.
En nee, die opleiding is nog lang niet afgelopen :X . Ik moet nog ruim een jaar wekelijks naar de lessen en daarna volgt nog een jaar van praktijkopdrachten (maar goed, dat is dan wel vooral op de werkvloer).
Nog een baby was mede daarom in deze fase ook echt niet de planning, maar ja, dat is nu wat het is. Alleen nog geen idee hoe dat straks dan moet met 3 kinderen :X 8)7
pi_189594843
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:06 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kleintjes, geen klantjes (ja ook wel, maar op mn werk :D ). Mijn oudste, W., is nu bijna 4 (over 2 weken :o ) en Bollie is nu 14 maanden.
En nee, die opleiding is nog lang niet afgelopen :X . Ik moet nog ruim een jaar wekelijks naar de lessen en daarna volgt nog een jaar van praktijkopdrachten (maar goed, dat is dan wel vooral op de werkvloer).
Nog een baby was mede daarom in deze fase ook echt niet de planning, maar ja, dat is nu wat het is. Alleen nog geen idee hoe dat straks dan moet met 3 kinderen :X 8)7
Dit was wel een hele erge typefout, want ik bedoelde klachtjes :D
En ach, het zal in het begin vast puzzelen worden, maar als je eenmaal je weg daarin hebt gevonden lukt het vast!
pi_189594870
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dit was wel een hele erge typefout, want ik bedoelde klachtjes :D
En ach, het zal in het begin vast puzzelen worden, maar als je eenmaal je weg daarin hebt gevonden lukt het vast!
Oh hahaha!

Tsja, mijn bekken dus, dat is wel de grootste klacht. Daarnaast ben ik continue moe, last van maagzuur en ik heb weer overal eczeem (had ik bij Bollie ook, was na de bevalling weer weg) dus veel jeuk.. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')