Nòòòh ❤ Dat is fijn aan zelf fotograaf zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:46 schreef taxibabe het volgende:
Zooo.. T. is vandaag 1 week oud en kom ik hier afscheid nemen! Vandaag is de kraamzorg ook voor het laatst geweest. Wat een tof mens was dat, heel veel hulp en zorg van gekregen.
T. doet het ontzettend goed, hij zit alweer bijna op zijn geboortegewicht. Borstvoeding gaat als een tierelier, mijn borsten moeten nog wel wennen, maar ook dat komt goed. Belangrijkste is dat T. een tevreden mannetje!![]()
Onomatopee en Kleurdoos, voor jullie kan het ook elk moment gebeuren, heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling. Dat jullie maar snel de kleine in de armen mogen houden.
Alle andere zwangeren: Geniet van jullie zwangerschap!
En nog een laatste foto:
[ afbeelding ]
Haha. Daar ga ik ook voorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:33 schreef onomatopee het volgende:
Vanochtend weer goedgekeurd bij de verloskundige. Voelde me de afgelopen dagen wat onzeker omdat ik door harde buiken minder beweging voel en dan veel liever kan zíen dat het goed gaat met onze baby (uit de buik) dan maar onzeker te wachten met baby in de buik.. maar nu wel weer gerustgesteld; hij doet het prima en ik ook
Verder kort besproken wat het plan is als ik richting 42 weken ga, hopelijk niet nodig maar fijn om duidelijkheid te hebben. Manlief zet nu in op 19-10-19. Ik ben benieuwd
Jij zei het, ik dacht het... Daar zouden ze hier op kantoor helemaaaal niet blij mee zijn. Niet dat ik het niet begrijp in Aurums situatie hoor, maar ik aan de werkgeverskantquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:08 schreef SQ het volgende:
Met 20 weken pas aan je manager vertellen?bold
Oeh 40 weken!! Wat een bijzondere mijlpaal! Maar was die meldplicht voorheen niet vanaf 37 weken al? :-pquote:
Wachten tot een dag na je proeftijd werd ook niet op prijs gesteld bij mij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
Officieel hoef je het pas 3 weken voor je zwangerschapsverlof te melden aan je werkgever, maar ik denk dat dit helemaal nergens gewaardeerd wordt (mocht het dan nog niet zichtbaar zijn).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |