^^quote:
Grappig dat jij maar 2 weken achter mij liep en die van mij die lopen al bijna zeg maar.quote:
I knoowww. Ik had dat met Lex en Lucy op 37wk. Al die chicks in mn app groep waren tegelijk uitgerekend. En toen die geboren werden, waren de mijne al 5 weken oid!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Grappig dat jij maar 2 weken achter mij liep en die van mij die lopen al bijna zeg maar.
Balen dat je niks voelt, hopelijk komt het nog! Of was het vanochtend vroeg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ono! Heeft t strippen doorgezet?
Hier 2cm dus hij heeft een poging gedaan, maar wel heel slap :p
Voel niets
Proficiat. Dikke knuffel uit 🇧🇪quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen met een keizersnede na een inleiding die vrijwel niks voor mij deed.
Weeën kwamen totaal niet op gang na ongeveer 32 uur
Gefeliciteerd! 🥳quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Dat klinkt pittig! Fijn dat hij er isquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier vandaag bevallen (38w) met een keizersnede na een inleiding (woensdag) die vrijwel niks voor mij deed.
Het was om 15:30 hoop bloed en slijm daarna but that’s itquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:12 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Balen dat je niks voelt, hopelijk komt het nog! Of was het vanochtend vroeg?
Hier vanochtend de slijmprop verloren en wat krampen maar verder niksMorgen nog een keer strippen.
gegeliciteerd!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 21:16 schreef automatic_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |