https://nos.nl/artikel/23(...)um-in-amsterdam.htmlquote:Honderden milieuactivisten demonstreren in Amsterdam voor meer klimaatmaatregelen. Actiegroep Extinction Rebellion blokkeert de Stadhouderskade ter hoogte van het Rijksmuseum. Ze hebben onder meer tenten opgezet.
De gemeente Amsterdam had de blokkade van de belangrijke doorgaande weg verboden, maar de actiegroep zet de actie toch door. "Wij gebruiken burgerlijke ongehoorzaamheid om de overheid te dwingen iets aan het klimaat te doen", zegt een woordvoerder van Extinction Rebellion.
Van de gemeente mochten de activisten wel demonstreren op het Museumplein achter het Rijksmuseum, omdat het protest daar minder overlast zou geven.
Politie
De politie is onder meer met ME-busjes aanwezig. Via luidsprekers is omgeroepen dat de activisten naar het Museumplein moeten gaan. Daar hebben ze geen gehoor aan gegeven.
Het klimaatprotest maakt deel uit van een internationale actie. Onder meer in Berlijn en Parijs zijn activisten van Extinction Rebellion ook de straat op gegaan.
Ik vermoed dat de helft zwerver is en een warme maaltijd aangeboden heeft gekregen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:39 schreef DireStraits7 het volgende:
Anyway, mooi dat mensen hier een excuus hebben om te FOKKEN, maar blijkbaar bij anderen gelijk oordelen dat het werkeloze nietsnutten zijn.
Toch fijn dat de Nederlandse politie beter na kan denken dan de gemiddelde fokker.quote:De langzaam verlopende arrestaties zijn een bewuste keuze, zegt de politie. "We hebben met de gemeente en het OM afgesproken dat we een proportioneel politie-optreden hebben. Het zou inderdaad heel veel sneller kunnen, maar we kiezen er bewust voor om dat niet te doen." De politie sluit niet uit dat er op later moment alsnog grote groepen betogers tegelijk worden opgepakt.
Begrijp je het dan niet? Het is één voor twaalf! Als we nu niet handelen dan sterft de mensheid uit binnen nu en 2040. Nederland zal voor de helft overstromen. Niemand zal te eten hebben. Landen gaan massaal oorlog met elkaar voeren. Overal 50 graden Celcius, tsunami's en tornado's. De hele wereld zal naar West- en Noord Europa trekken. Alle dieren gaan dood. Alle planten gaan dood.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:10 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zijn diegene die voor beter klimaat zijn zo gewelddadig.
Diegene die het klimaat niks uit maken zijn vrij rustig die hoor je niet.
Ah, de wereld vergaat [vul hier de datum in] en herhaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Begrijp je het dan niet? Het is één voor twaalf! Als we nu niet handelen dan sterft de mensheid uit binnen nu en 2040. Nederland zal voor de helft overstromen. Niemand zal te eten hebben. Landen gaan massaal oorlog met elkaar voeren. Overal 50 graden Celcius, tsunami's en tornado's. De hele wereld zal naar West- en Noord Europa trekken. Alle dieren gaan dood. Alle planten gaan dood.
Dit denken zij echt dat er gaat gebeuren. We hebben hier te maken met Eindtijd-gelovers ala 21e eeuw. Gebaseerd op allerlei (semi)-wetenschappelijke grafieken en lineaire en exponentiële groeiende toekomst projecties. Zonder nuance en zonder door te hebben dat er nog miljoenen andere factoren een rol spelen die het eindresultaat bepalen. Zonder door te hebben dat we gaandeweg ook een hoop kunnen doen. De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie wordt opgediend betreffende het klimaat en het milieu zo weten we uit het verleden. De mensheid is een meester in aanpassen en overleven weten we ook uit het verleden. Maar een kleine groep mensen heeft zo'n enorme behoefte aan zingeving en iets om voor te strijden, en zijn makkelijk beïnvloedbaar dat ze dit soort dingen gaan doen. Ja we hebben een klimaat probleem maar stapje voor stapje zullen we daar onze weg in vinden. Doemsdenken kan achterwege blijven.
0% van alle einde wereld voorspellingen in de historie van de mensheid zijn uitgekomen. Geen enkele. En er zijn er vele duizenden geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah, de wereld vergaat [vul hier de datum in] en herhaal.
Kennen ze beter controleren of ze hun belasting en boetes wel hebben betaald.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:44 schreef Woelwater het volgende:
Die pauze van een uur maar verlengen want ze liggen er nog![]()
Misschien kan de politie zich nuttig maken door koffie en broodjes uit te delen.
Spijker-kopquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Begrijp je het dan niet? Het is één voor twaalf! Als we nu niet handelen dan sterft de mensheid uit binnen nu en 2040. Nederland zal voor de helft overstromen. Niemand zal te eten hebben. Landen gaan massaal oorlog met elkaar voeren. Overal 50 graden Celcius, tsunami's en tornado's. De hele wereld zal naar West- en Noord Europa trekken. Alle dieren gaan dood. Alle planten gaan dood.
Dit denken zij echt dat er gaat gebeuren. We hebben hier te maken met Eindtijd-gelovers ala 21e eeuw. Gebaseerd op allerlei (semi)-wetenschappelijke grafieken en lineaire en exponentiële groeiende toekomst projecties. Zonder nuance en zonder door te hebben dat er nog miljoenen andere factoren een rol spelen die het eindresultaat bepalen. Zonder door te hebben dat we gaandeweg ook een hoop kunnen doen. De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie wordt opgediend betreffende het klimaat en het milieu zo weten we uit het verleden. De mensheid is een meester in aanpassen en overleven weten we ook uit het verleden. Maar een kleine groep mensen heeft zo'n enorme behoefte aan zingeving en iets om voor te strijden, en zijn makkelijk beïnvloedbaar dat ze dit soort dingen gaan doen. Ja we hebben een klimaat probleem maar stapje voor stapje zullen we daar onze weg in vinden. Doemsdenken kan achterwege blijven.
Dit is er toch wel eentje uit de categorie 'ik ben onsterfelijk, want ik ben nog nooit dood gegaan'.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
0% van alle einde wereld voorspellingen in de historie van de mensheid zijn uitgekomen. Geen enkele. En er zijn er vele duizenden geweest.
Serieus?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe de fokkers hier op 16 oktober zullen reageren als boeren weer de halve randstad ontregelen.
Ik moest ook denken aan die eindtijd-gelovers die je vroeger wel eens voorbij zag komen in een klein nieuws berichtje. Daar werd dan om gelachen als een stel sekte idioten, maar nu is het intussen een soort massa psychose geworden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja maar boeren zijn helden enzo. Aldus de personen die straks weer bij de Action hun Chinese troep en bij de Dekamarkt hun kant-en-klare nasi voor het avondeten halen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe de fokkers hier op 16 oktober zullen reageren als boeren weer de halve randstad ontregelen.
GroenLinks vindt dit wel fijn!twitter:telegraaf twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:38:47GroenLinks in Amsterdam vindt de door burgemeester Femke Halsema verboden wegblokkades in de hoofdstad een ’indrukwekkend protest’. Uit besloten Whatsappgroepen waar De Telegraaf inzage in had, blijkt dat de organisatie meerdere dagen actie wil voeren. https://t.co/iZ7r98bdC5 reageer retweet
Ditquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
En is dat nog ergens op gebaseerd? Zo nee, wat voegt dit dan toe aan de discussie?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de helft zwerver is en een warme maaltijd aangeboden heeft gekregen.
Klopt iddquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik moest ook denken aan die eindtijd-gelovers die je vroeger wel eens voorbij zag komen in een klein nieuws berichtje. Daar werd dan om gelachen als een stel sekte idioten, maar nu is het intussen eens soort massa psychose geworden.
Dat staat er toch niet? Er staat dat ze het een 'indrukwekkend protest' vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:56 schreef Bocaj het volgende:
GroenLinks vindt dit wel fijn!twitter:telegraaf twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:38:47GroenLinks in Amsterdam vindt de door burgemeester Femke Halsema verboden wegblokkades in de hoofdstad een ’indrukwekkend protest’. Uit besloten Whatsappgroepen waar De Telegraaf inzage in had, blijkt dat de organisatie meerdere dagen actie wil voeren. https://t.co/iZ7r98bdC5 reageer retweet
Nee dit is in de categorie een ezel stoot zich niet honderduizend keer aan dezelfde steen. Denken dat de mensheid hierdoor uitsterft is te kort door de bocht, bangmakerij en hysterisch.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is er toch wel eentje uit de categorie 'ik ben onsterfelijk, want ik ben nog nooit dood gegaan'.
Hopelijk is dit een tijdelijk fenomeen en keert de realiteitszin weer wat terug binnen enkele jaren.quote:
Betaald door Soros!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de helft zwerver is en een warme maaltijd aangeboden heeft gekregen.
Zo kunnen zij protesten dagenlang laten duren, paar jaar geleden met die Anonymus protesten, kamp vol zwervers.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
En is dat nog ergens op gebaseerd? Zo nee, wat voegt dit dan toe aan de discussie?
De overheid doet bijvoorbeeld helemaal niet genoeg vóór en na de Urgenda zaak? Die ze verloren hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat de gasten die daar staan een concreet plan hadden?
Ik zou zeggen lees het Telegraaf stuk!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet? Er staat dat ze het een 'indrukwekkend protest' vinden.
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo kunnen zij protesten dagenlang laten duren, paar jaar geleden met die Anonymus protesten, kamp vol zwervers.
Hartverwarmend, je persoonlijke interesse in mijquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.
Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Ja, en daarin staat dat een raadslid heeft gezegd dat het protest 'indrukwekkend' is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het Telegraaf stuk!
Ach, ga toch weg. Het aantal mensen dat voor een meerdaags protest vrije dagen opneemt is nihil. Dit zijn studenten, werklozen en een paar verdwaalde kunstenaars en soortgelijke artiesten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.
Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Hoezo in jou? Ik vraag me gewoon af wat je weet over de thuissituatie van de demonstranten, dat je denkt dat het voor de helft zwervers zijn. Jij begint daarover en ik vind het wel een interessante stelling. Blijkbaar zijn er honderden daklozen in Amsterdam die protesteren voor meer klimaatmaatregelen. Terwijl ze dus ook zouden kunnen protesteren omdat ze allemaal op straat leven, maar dat doen ze niet. Fascinerend toch. Maar voordat we daar verder op in gaan, wil ik wel even weten waarom jij denkt dat het allemaal zwervers zijn, anders zouden we over iets discussieren wat helemaal niet waar is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hartverwarmend, je persoonlijke interesse in mij
Ik denk dat het hoofdzakelijk studenten zijn ja. Dat is toch al de bevolkingsgroep die nog wel voor een protest te porren zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, ga toch weg. Het aantal mensen dat voor een meerdaags protest vrije dagen opneemt is nihil. Dit zijn studenten, werklozen en een paar verdwaalde kunstenaars en soortgelijke artiesten.
IFTFY. You're welcome.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee dit is in de categorie (...) te kort door de bocht.
Het is een vrij sterk en groeiend fenomeen dus ik denk dat we wel (nog meer) politieke klimaat-maatregelen gaan zien. De mensen die zich zorgen maken willen vooral voldoende serieus genomen worden en willen maatregelen zien, het liefst internationaal en gezamelijk. Daarna zal de massa psychose pas afnemen denkende dat hun strijd gewonnen is ongeacht of het zonder hen ook allemaal wel goed was gekomen of niet. Net als zure regen en het gat in de ozonlaag.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hopelijk is dit een tijdelijk fenomeen en keert de realiteitszin weer wat terug binnen enkele jaren.
Dit is dan nog het minst erge natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nederland zal voor de helft overstromen.
Niet alleen de boeren, ook de vissers en burgers!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Jeetje, laten we vooral de buitenlui ook niet vergeten!quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is dan nog het minst erge natuurlijk.
[..]
Niet alleen de boeren, ook de vissers en burgers!
Waarom denk je dat het gat in de ozonlaag nu geen issue meer is? Dat komt omdat we daar toen maatregelen tegen genomen hebben en het zich nu aan het herstellen is. Rond 2150 zitten we weer op het niveau van 1980 qua DU.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daarna zal de massa psychose pas afnemen denkende dat hun strijd gewonnen is ongeacht of het zonder hen ook allemaal wel goed was gekomen of niet. Net als zure regen en het gat in de ozonlaag.
Wie zegt dit eigenlijk?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zwervers, verslaafden, ex studenten, werklozen, beroepskrakers, we are here, kozp ers ,weggelopen tienersquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt een survey uitgevoerd in het tentenkamp lees ik al. We are Here en KOZP zijn er ook ja? Ik las eerder nog de smalende kritiek dat het allemaal wel heel bleekjes zag daar. Die zullen zich wel onzichtbaar voor de camera hebben opgesteld dan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:34 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Zwervers, verslaafden, ex studenten, werklozen, beroepskrakers, we are here, kozp ers ,weggelopen tieners
en gebande fokkers lopen daar rond .
Gratis eten en provoceren en rellen, meer is het niet.
Altijd leuk natuurlijk, uit de hele discussie de meest extreme opvattingen pakken en dan daar argumenten tegen verzinnen. Of nu ja, argumenten komen nog niet eens voor in je verhaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Organiseer een massale demonstratie als op 21 november 1981 en dan kunnen we het nog eens over de algemene visie van mensen op dit onderwerp hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel dat het hoog tijd is om onomkeerbare schade te voorkomen.
Lovend, net als de vorige keer. Want de boeren voeden Nederland, de boeren zijn hart en ziel van dit land. Zij hebben daadwerkelijk het recht om boos te zijn, in tegenstelling tot deze stinkende kut hippies en hun apocalyptische fantasieverhaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi altijd hoe "mensen" het wel opnemen voor afbrekers, verstoorders en anarchisten maar mensen die keihard werken voor hun geld zien als de boze foute manquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Lovend, net als de vorige keer. Want de boeren voeden Nederland, de boeren zijn hart en ziel van dit land. Zij hebben daadwerkelijk het recht om boos te zijn, in tegenstelling tot deze stinkende kut hippies en hun apocalyptische fantasieverhaal.
Wat heb jij toch vaak een genuanceerde en ontroerende visie op de problemen in dit land. Mooi. Stil.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Lovend, net als de vorige keer. Want de boeren voeden Nederland, de boeren zijn hart en ziel van dit land. Zij hebben daadwerkelijk het recht om boos te zijn, in tegenstelling tot deze stinkende kut hippies en hun apocalyptische fantasieverhaal.
Je vergeet blankequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe "mensen" het wel opnemen voor afbrekers, verstoorders en anarchisten maar mensen die keihard werken voor hun geld zien als de boze foute man.
Degene welke keihard werken voor het geld, zijn wel dwaze slaven, aangezien zij alles doen om hun grote bazen te behagen. Terwijl de slaven onmiddellijk een pak slaag of erger krijgen als ze een eigen mening hebben en ventileren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe "mensen" het wel opnemen voor afbrekers, verstoorders en anarchisten maar mensen die keihard werken voor hun geld zien als de boze foute man.
Die mensen "die keihard werken voor hun geld" zijn ook niet over een kam te scheren als je kijkt hoeveel mensen in bijvoorbeeld een sector als reclame werken, of alle middenmanagers die d.m.v vele onbeproefde proefballontjes meer kosten dan ze opleveren, daar wordt een land ook niet direct beter van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar die mensen bedoel ik hier ook niet, we hebben het specifiek over de boeren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die mensen "die keihard werken voor hun geld" zijn ook niet over een kam te scheren als je kijkt hoeveel mensen in bijvoorbeeld een sector als reclame werken, daar wordt een land ook niet direct beter van.
Ah okayquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar die mensen bedoel ik hier ook niet, we hebben het specifiek over de boeren.
Iedereen heeft het recht op demonstreren en ik ben het uiteraard niet oneens met de achterliggende booschap "we moeten beter met het milieu omgaan". Maar de manier waarop ze het nu doen, tegen een verbod in en met enorme overlast in mijn stad, dat hoeft van mij echt niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah okayIkzelf kan voor zowel het boeren protest als dit protest wel sympathie hebben. Ik zie beide groepen als een schreeuw voor duidelijk doorzichtig en eenduidig beleid dat alle sectoren even hard raakt. En niet we kiezen drie speerpunten en gaan ons daar eens op richten.
Dit, mogelijk trek je er andere doelgroepen mee aan. En word het groots en indrukwekkend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op demonstreren en ik ben het uiteraard niet oneens met de achterliggende booschap "we moeten beter met het milieu omgaan". Maar de manier waarop ze het nu doen, tegen een verbod in en met enorme overlast in mijn stad, dat hoeft van mij echt niet.
Ga gewoon op aanwijzingen van de politie naar het museumplein, je kan en mag daar protesteren wat en zo lang je wil.
Tja jullie als amsterdam hebben het wel te verduren ze gaan niet zo snel naar joure of wachtum denk ik....quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op demonstreren en ik ben het uiteraard niet oneens met de achterliggende booschap "we moeten beter met het milieu omgaan". Maar de manier waarop ze het nu doen, tegen een verbod in en met enorme overlast in mijn stad, dat hoeft van mij echt niet.
Ga gewoon op aanwijzingen van de politie naar het museumplein, je kan en mag daar protesteren wat en zo lang je wil.
Moeten we de miljonairs nog meer subsidie geven?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
twitter:WybrenvanHaga twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:53:38Wat een treurnis. Werkschuwe nietsnutten blokkeren de Stadhouderskade in Amsterdam. Geen enkel idee dat de rest van Nederland gewoon aan het werk is en hier last van heeft... https://t.co/uixdtXOecj reageer retweet
Hoe heet dat universum waar jij leeft?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel oudere lui bij dit soort groepen. Maar het grootste deel zal rijke universiteitsstudentjes en krakers zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie dat er ook nog oudere volwassenen tussen zitten, ik dacht dit vooral naïeve scholieren en studenten waren.
De werkelijkheid, iets waar jij door indoctrinatie vanaf de geboorte niet zo veel van weet/snaptquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe heet dat universum waar jij leeft?
Nee, die leven in een ander universumquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
0 allochtonen ook, ik zie ze althans niet.
Jeetje? Nu al?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het grote ontruimen is begonnen
Hoe doe je dat. Aan een foto zien waar iemand vandaan komt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel oudere lui bij dit soort groepen. Maar het grootste deel zal rijke universiteitsstudentjes en krakers zijn.
0 allochtonen ook, ik zie ze althans niet.
Meer mensen in Nederland is inderdaad goed voor het milieu.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Edit: Je ziet wel een Refugees Welcome vlag nu in beeld. Die zijn er dus blijkbaar óók nog.
huidskleur, spleetogen, enzquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Aan een foto zien waar iemand vandaan komt?
Jep, de rest van Nederland heeft er last van dat in Amsterdam de Stadhouderskade bezet is. Iedereen moet toch minstens 2 minuten omrijden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, als je Haga aan je zijde hebt...twitter:WybrenvanHaga twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:53:38Wat een treurnis. Werkschuwe nietsnutten blokkeren de Stadhouderskade in Amsterdam. Geen enkel idee dat de rest van Nederland gewoon aan het werk is en hier last van heeft... https://t.co/uixdtXOecj reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:23:14Berlijn, Potsdamer Platz. Ook het verkeer aan de Siegessäule is door demonstranten geblokkeerd. Bij het Kanzleramt wordt eveneens gedemonstreerd. https://t.co/G3gYGNqs0w reageer retweet
Ik heb er last van dat hij zijn zetel niet opgeeft.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jep, de rest van Nederland heeft er last van dat in Amsterdam de Stadhouderskade bezet is. Iedereen moet toch minstens 2 minuten omrijden.
Lekker voor zequote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Craptacular het volgende:
Ze worden afgevoerd in diesel bussen
En een kilometer verder worden ze weer losgelaten gok ik zo, je kunt dat volk moeilijk allemaal opsluiten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Craptacular het volgende:
Ze worden afgevoerd in diesel bussen
twitter:parool twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:44:02Burgemeester Femke Halsema neemt speciale maatregelen om de demonstratie voor het Rijksmuseum te beëindigen https://t.co/Gumf7PGLwo reageer retweet
Alleen boze witte rechtse mannen zijn toch tegen deze demonstratie?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedkeuring van Halsema voor het waterkanon
Vast. Maar denk ff aan de harige kaas muts van ze met okselhaar, dan vergaat dat "leuke" wel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef tstile het volgende:
Er zitten best wat leuke dames tussen. Jammer dat ik niet zo van de bondage ben![]()
Oey, dan zullen ze wel bang zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef Craptacular het volgende:
Halsema heeft "speciale" maatregelen goedgekeurd om de mensen weg te krijgen.
Noodbevel.
Dat zal mooie beelden opleveren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha, +1 voor meneer Haga.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, als je Haga aan je zijde hebt...twitter:WybrenvanHaga twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:53:38Wat een treurnis. Werkschuwe nietsnutten blokkeren de Stadhouderskade in Amsterdam. Geen enkel idee dat de rest van Nederland gewoon aan het werk is en hier last van heeft... https://t.co/uixdtXOecj reageer retweet
De-escaleren op z'n Amsterdams met de zachte handquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de tactiek van dat gefaseerd arresteren, dat ze rustig blijven? Kan dat niet gewoon doorgaan tot iedereen opgerot is?
NOuja het ging rustig dat afvoeren. Maar dan stoppen ze er mee en doen ze een half uur niks.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De-escaleren op z'n Amsterdams met de zachte hand
Echt!?? EINDELIJKquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tijd voor knuppels..waar is de tijd dat de ME erop werd losgelaten.quote:
quote:
De werkelijkheid waar je als hardwerkende man boos wordt aangekeken omdat je werkt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De werkelijkheid, iets waar jij door indoctrinatie vanaf de geboorte niet zo veel van weet/snapt.
Paar honden loslaten is effectiever en milieubewuster.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tijd voor knuppels..waar is de tijd dat de ME erop werd losgelaten.
vd Laan had dit vast beter aangepakt.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paar honden loslaten is effectiever en milieubewuster.
Mooie oplossingquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paar honden loslaten is effectiever en milieubewuster.
Beetje Rotterdams, ik denk dat Halsema ze gaat uithongeren. Die troubadour staat al vanaf 08:00 te zingen.quote:
Wat als je moet pissen of schijten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje Rotterdams, ik denk dat Halsema ze gaat uithongeren. Die troubadour staat al vanaf 08:00 te zingen.
Haha weet niet, ze heeft iig aangekondigd dat er iets gaat komenquote:
Durf te wedden dat de helft helemaal niet uit Nederland komen...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten
Morgen allemaal een kop vol luizen,
Dat dacht ik net ook al.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Durf te wedden dat de helft helemaal niet uit Nederland komen...
En drinken hier en daar een Fristi!quote:
Saai nu ja. Demonstranten doen ook niks. Beetje actie is welkomquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al.
Nederland is leuk demonstreren, want niemand durft een vinger uit te steken. Als ze nou in China of India gaan demonstreren, daar is de vervuiling vele malen groter dan hier, maar ja, daar krijgen ze wél klappen voor het illegaal blokkeren van een doorgaande weg.
Laffe honden, dit soort tuig.
Gewoon dat hele zwikkie de gracht in duwen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saai nu ja. Demonstranten doen ook niks. Beetje actie is welkom
Gewoon doorgaan met het omstebeurt meeslepen en met de GVB bus naar de cel. Ging prima zonder geweld.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon dat hele zwikkie de gracht in duwen.
twitter:rboere twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:57:15Demonstranten gaan niet de cel in maar worden ergens aan de rand van de stad losgelaten. Ondertussen zingen de achterblijvers. https://t.co/mVEO6y8bCk reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rboere twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:57:15Demonstranten gaan niet de cel in maar worden ergens aan de rand van de stad losgelaten. Ondertussen zingen de achterblijvers. https://t.co/mVEO6y8bCk reageer retweet
Wel namen genoteerd mag ik hopen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
moet je d'r kerel er weer bijhalenquote:
Gemeenten zijn gewoon altijd langzaam, echt met allesquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef Craptacular het volgende:
Kwalsema grijpt lekker daadkrachtig in. Vind je het gek dat er op elke hoek iemand neergeknald wordt.
-nu.nlquote:Halsema roept de activisten opnieuw op om de Stadhouderskade te verlaten. "De politie is hard nodig om de misdaad elders in de stad aan te pakken."
Of tasers?quote:
Dictatuur is leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al.
Nederland is leuk demonstreren, want niemand durft een vinger uit te steken. Als ze nou in China of India gaan demonstreren, daar is de vervuiling vele malen groter dan hier, maar ja, daar krijgen ze wél klappen voor het illegaal blokkeren van een doorgaande weg.
Laffe honden, dit soort tuig.
Wat dat betreft kunnen we wel een voorbeeld aan Turkije nemen, dat het maar de vraag is hoeveel jaar je vast komt te zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die GVB bussen zetten de arrestanten af in het Westelijk Havengebied.
Even per ongeluk met hun gezicht over het asfalt schuren bij het wegdragen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:25 schreef Spectator19 het volgende:
Ze zijn nog te lamlendig om even mee te lopen als ze afgevoerd worden.
Wat een uitschot.
Behalve met het neuken van de burger in de anus. Dan zijn ze snel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gemeenten zijn gewoon altijd langzaam, echt met alles
Ach met die trompet doen ze niet zoveel tegen wapenstokken. Laat ze maar eens voelen dat ze de samenleving ontregelen. Maar het weghalen van dat volk had natuurlijk vanmorgen al gemoeten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot die gasten verder ook niet, en ik moet er zo nog langs. Maar ik zie ook echt geen aanleiding om geweld te gaan gebruiken, ze laten zich gewoon wegdragen. Pas als ze zelf agressief worden kan het waterkanon eroverheen, op dit moment zou dat de zaak alleen maar onnodig laten escaleren.
Als jij er voorbij bent mag het escaleren, toch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot die gasten verder ook niet, en ik moet er zo nog langs. Maar ik zie ook echt geen aanleiding om geweld te gaan gebruiken, ze laten zich gewoon wegdragen. Pas als ze zelf agressief worden kan het waterkanon eroverheen, op dit moment zou dat de zaak alleen maar onnodig laten escaleren.
Ik ben niet tegenquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij er voorbij bent mag het escaleren, toch?
Etenstijd hè, moeder heeft de stamppot klaar.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo leeg ineens, heb ik wat gemist de laatste 10 minuten
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even per ongeluk met hun gezicht over het asfalt schuren bij het wegdragen.
Als ze er morgen weer zitten, dan moet er gewoon een boer met een giertank traangas komenquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:25 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we wel een voorbeeld aan Turkije nemen, dat het maar de vraag is hoeveel jaar je vast komt te zitten.
Deze hippies zitten er morgen gewoon weer met dit laffe optreden.
Dien anderen toch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ruimen ze wel even hun troep op?
At5quote:
quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)-weg-bij-rijksmuseum
Engels is nou eenmaal een hippe taal (zelfs als het met een steenkolenaccent wordt uitgesprokenquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Waarom schreeuwen in het Engels, 'We are people, what are you?'
O wacht het zijn buitenlanders, Globale demonstranten!
Mooi, dan hoeven er ook geen dieren dood voor jouw avondeten!quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:39 schreef dokter.knakworst het volgende:
Deze figuren bederven mijn eetlust
En hierquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)-weg-bij-rijksmuseum
Vicequote:Op maandag 7 oktober 2019 16:37 schreef iBenny het volgende:
Nu al benieuwd naar de Vice samenvatting
Zoals altijd bij dit soort dingen zitten er heel wat niet-nederlanders tussen. Net als bij die stalbezetting een paar maanden geleden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Engels is nou eenmaal een hippe taal (zelfs als het met een steenkolenaccent wordt uitgesproken), en het moet natuurlijk wel leuk op je instagram komen te staan.
Ik bestel wel pizza vanavondquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven er ook geen dieren dood voor jouw avondeten!
Als je Aanvalluhhhhhhh zou roepen, dan ben je nationalistischquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals altijd bij dit soort dingen zitten er heel wat niet-nederlanders tussen. Net als bij die stalbezetting een paar maanden geleden.
Net bij dat trompetdeuntje waar Nederlanders massaal Aanvalluuhhh roepen, werd er alleen woohooooo geroepen, geen Aanvalluuhhh. Zegt genoeg.
Ja nou is niks van te zienquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:parool twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:44:02Burgemeester Femke Halsema neemt speciale maatregelen om de demonstratie voor het Rijksmuseum te beëindigen https://t.co/Gumf7PGLwo reageer retweet
Hadden ze het maar gedaan, dan kon de politie het opvatten als bedreigend en werden ze fijn weggetikt met de wapenstok.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als je Aanvalluhhhhhhh zou roepen, dan ben je nationalistisch
Het is toch ook ons klimaatprobleem?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als je Aanvalluhhhhhhh zou roepen, dan ben je nationalistisch
Doet het nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vice
Hier een andere live stream trouwens
"Jongens, willen jullie het alsjeblieft niet te laat maken?"quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nou is niks van te zien
Logisch, aangezien ER vandaag in meerdere landen blokkeert. Het is geen Nederlands hobby clubje.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals altijd bij dit soort dingen zitten er heel wat niet-nederlanders tussen. Net als bij die stalbezetting een paar maanden geleden.
Net bij dat trompetdeuntje waar Nederlanders massaal Aanvalluuhhh roepen, werd er alleen woohooooo geroepen, geen Aanvalluuhhh. Zegt genoeg.
Zijn altijd blanken met hun misplaatste morele vingertje bij dit soort gelegenheden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:46 schreef Craptacular het volgende:
Ik wil graag mijn beklag doen over het ontbreken van negers en andere minderheden. Klimaatgekkies zijn racistisch.
quote:In Londen wordt nog steeds een brug geblokkeerd. Sommige activisten hebben zichzelf volgens Reuters ook vastgelijmd aan auto's.
''White saviours'' inderdaad. Zullen wel even de hele wereld redden, want de stem van één blanke klinkt luider dan die van 100 donkere mensen - tenminste, dat is HUN mening, het is natuurlijk niet waar, maar ze geloven in hun eigen links-racistische bullshit over blanke privileges etc...quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn altijd blanken met hun misplaatste morele vingertje bij dit soort gelegenheden.
Nee. Ons bestaat niet bij linkse gekkies. Het is wij allemaal. Net zoals dat de wereld van ons allemaal isquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is toch ook ons klimaatprobleem?
Wie is hier nou racistisch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:46 schreef Craptacular het volgende:
Ik wil graag mijn beklag doen over het ontbreken van negers en andere minderheden. Klimaatgekkies zijn racistisch.
Ik zou toch liever een Humbertootje of een Achmedje hier en daar willen zien. Nu is de diversiteit wel ver te zoeken bij de klimaathippies. Toch jammer. Gemiste kans.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:01 schreef Airbus89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze voeren die lui wel meteen goed af.
Waar is die grijper goed voor dan? De tenten wegwerken?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:01 schreef Airbus89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze voeren die lui wel meteen goed af.
Ze laten nogal wat afval achter die gekkies.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar is die grijper goed voor dan? De tenten wegwerken?
Ik denk hetquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle rotzooi van die activisten, tenten, rugzakken, spandoeken, plastic flesjes, enz.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk het
Toch stom dat ze die niet zelf meenemen?
Nou ja, weg gesleurd worden door de politie en dan vragen "mag ik nog even mijn rommel opruimen?" is ook zo watquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:06 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso een teringbende, hypocriet kutvolk.
Ze hadden het ook meteen kunnen weggooien.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou ja, weg gesleurd worden door de politie en dan vragen "mag ik nog even mijn rommel opruimen?" is ook zo wat
Krakers genot, of drugs, of allebei?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:11 schreef Nikonlover het volgende:
Wat maken ze nu voor indianengeluiden
De luizen vieren feest, vanmiddag met die menselijke ketting,quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:09 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Inderdaad
Allemaal van dat vieze ongewassen krakersvolk.
"We are lice! What are you?"quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De luizen vieren feest, vanmiddag met die menselijke ketting,
twitter:MartijnSpapens twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:54:52#klimaat actie Dam Amsterdam https://t.co/deztm47VHq reageer retweet
Lul nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
WTF! Ze blokkeren nu De Dam zie ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:MartijnSpapens twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:54:52#klimaat actie Dam Amsterdam https://t.co/deztm47VHq reageer retweet
Check die tweet danquote:
Me moeder ookquote:
Nou de krakers in de jaren 80 waren anders ook geen toppers. De kroning van Bea in 1980. Uiteraard was die ellende ook toen in Amsterdamquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:17 schreef asco het volgende:
Bah wat ik haat ik dit soort uitschot.
Wat waren de jaren 80 en 90 mooi. 👍
Blij dat ik oud ben. 😎
Gast, er staan meerdere tweets met dit soort foto's erop. Was wss dan gewoon een korte actie ofzo. Ga niet gelijk mij beschuldigen van fakenieuws.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:20 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Of je kapt gewoon een keer met fakenieuws verspreiden. Zeer irritant dat ophitsen constant.
Je hebt de schijn wel enorm tegen met je baggertopics altijd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gast, er staan meerdere tweets met dit soort foto's erop. Was wss dan gewoon een korte actie ofzo. Ga niet gelijk mij beschuldigen van fakenieuws.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gast, er staan meerdere tweets met dit soort foto's erop. Was wss dan gewoon een korte actie ofzo. Ga niet gelijk mij beschuldigen van fakenieuws.
Ze blokkeren NU de Dam, of ze blokkeerden eerder de Dam is nogal een verschil, want dat stond hier al gewoon in dit topic.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
WTF! Ze blokkeren nu De Dam zie ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:MartijnSpapens twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:54:52#klimaat actie Dam Amsterdam https://t.co/deztm47VHq reageer retweet
Ja weet ik veel. Ik ging er vanuit dat dit tuig er nog zat. Nou sorry hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:23 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
[..]
Ze blokkeren NU de Dam, of ze blokkeerden eerder de Dam is nogal een verschil, want dat stond hier al gewoon in dit topic.
Ja, maar die malloten kregen niet zo veel aandacht ener werd gewoon nog tegen opgetreden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou de krakers in de jaren 80 waren anders ook geen toppers. De kroning van Bea in 1980. Uiteraard was die ellende ook toen in Amsterdam
Accuwisselquote:
Klopt, gaat er ineens een groepje plat op de grond liggen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De stank spat van je beeldscherm af als je dat volk ziet.quote:
Dat slaat nergens op. Kom met zinnige bijdrages of zeg gewoon niksquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De stank spat van je beeldscherm af als je dat volk ziet.
Waarvan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zo, hebben ze jou ook weer vrij gelaten.
Ja, want als je gearresteerd wordt kun je nog even alles opruimenquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:59 schreef Woelwater het volgende:
Ook mooi dat een ander hun troep loopt op te ruimenPrima metafoor van wat deze club uiteindelijk hoopt te bereiken.
Waarom gooien ze het überhaupt op straat? Waarom gebruiken ze überhaupt plastic?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, want als je gearresteerd wordt kun je nog even alles opruimen
Je moet die troep direct opruimen, wat gewoon meteen in de tas.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, want als je gearresteerd wordt kun je nog even alles opruimen
Ach ja, dat doen we ook met alle voetbalwedstrijden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch fijn dat we als belastingbetaler de inzet van de politie, bussen en reiniging mogen betalen van die klimaatgekkies. Want zij kunnen het niet betalen. Wel lief van ze.
Die zal er geen luizen aan overhouden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:32 schreef Nikonlover het volgende:
Lol, er zit ook een donkere tussen. Dan zijn ze toch nog multicultie bezig
[ afbeelding ]
Wat is er mis met plastic gebruik?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:32 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Waarom gooien ze het überhaupt op straat? Waarom gebruiken ze überhaupt plastic?
Hypocriet stinkvolk.
Dat maakt dit nog niet okee.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja, dat doen we ook met alle voetbalwedstrijden.
Wie is die gast? De linkse versie van Nikonlover ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zo, hebben ze jou ook weer vrij gelaten.
Ho, ze hebben luizen? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zal er geen luizen aan overhouden.
Gewoon meteen in de tas inderdaad. Ze wilden toch een hele week blijven? Heb je minimaal toch een goeie slaapzak nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je moet die troep direct opruimen, wat gewoon meteen in de tas.
Geen discussie.
Ik zie ze springenquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ho, ze hebben luizen? Hoe weet je dat?
Heb je ze onderzocht?
Je wordt gearresteerd, ik denk niet dat de politie je dan nog even je tas laat pakken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je moet die troep direct opruimen, wat gewoon meteen in de tas.
Geen discussie.
Ze willen het vast opruimen zodra de demonstratie afgelopen is en ze nog niet gearresteerd zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Niks, met plastic op straat kankeren wel, iets met milieu ofzo.
Die troep is gewoon op straat getyft. Zat niet eens in een plastic tasquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je wordt gearresteerd, ik denk niet dat de politie je dan nog even je tas laat pakken.
Zijn genoeg tassen meegenomen, zowel door tuig als door politie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je wordt gearresteerd, ik denk niet dat de politie je dan nog even je tas laat pakken.
Tuurlijk johquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze willen het vast opruimen zodra de demonstratie afgelopen is en ze nog niet gearresteerd zijn.
Uhu geloof je het zelf? Dit volk staat bekend om hun hypocriete gedrag.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze willen het vast opruimen zodra de demonstratie afgelopen is en ze nog niet gearresteerd zijn.
Ik denk het ookquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Extreemlinks. Had wel verwacht dat die ook tussen dat zooitje zou zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Wie is die gast? De linkse versie van Nikonlover ofzo?
Die kwamen ze ze nog nabrengen...quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Upload eens een gifje ervan dan, uit de AT5-stream. NWS schijnt niet een plek te zijn om Fake News te plaatsen, dus dit moet je wel kunnen waarmaken.quote:
Ah daar is deze gast ook weerquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:36 schreef Quotidien het volgende:
"Werkloze nietsnutten die protesteren!!"
- mensen die de hele godsganselijke dag hier lopen te schuimbekken.
Echt, gooi jezelf weg mensen. Wat een in en in triest gejank hier.
Geen tijd, ik wil de demonstratie volgenquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Upload eens een gifje ervan dan, uit de AT5-stream. NWS schijnt niet een plek te zijn om Fake News te plaatsen, dus dit moet je wel kunnen waarmaken.
Je lult uit je nek bedoel je?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen tijd, ik wil de demonstratie volgen
Wat is er precies tuig aan mensen die demonstreren?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn genoeg tassen meegenomen, zowel door tuig als door politie.
Illegaal een doorgaande weg een dag lang blokkeren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is er precies tuig aan mensen die demonstreren?
Demonstreren prima, maar anderen hinderen mag van mij met harde hand de kop ingedrukt worden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is er precies tuig aan mensen die demonstreren?
Gek genoeg hoorden we dat dan weer niet als het om de boeren ging.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Demonstreren prima, maar anderen hinderen mag van mij met harde hand de kop ingedrukt worden.
Die hadden dan ook WEL een punt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gek genoeg hoorden we dat dan weer niet als het om de boeren ging.
Selectieve verontwaardiging de gekste.
Boerendemonstratie was legaal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gek genoeg hoorden we dat dan weer niet als het om de boeren ging.
Selectieve verontwaardiging de gekste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |