Meer mensen in Nederland is inderdaad goed voor het milieu.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Edit: Je ziet wel een Refugees Welcome vlag nu in beeld. Die zijn er dus blijkbaar óók nog.
huidskleur, spleetogen, enzquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Aan een foto zien waar iemand vandaan komt?
Jep, de rest van Nederland heeft er last van dat in Amsterdam de Stadhouderskade bezet is. Iedereen moet toch minstens 2 minuten omrijden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, als je Haga aan je zijde hebt...twitter:WybrenvanHaga twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:53:38Wat een treurnis. Werkschuwe nietsnutten blokkeren de Stadhouderskade in Amsterdam. Geen enkel idee dat de rest van Nederland gewoon aan het werk is en hier last van heeft... https://t.co/uixdtXOecj reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:23:14Berlijn, Potsdamer Platz. Ook het verkeer aan de Siegessäule is door demonstranten geblokkeerd. Bij het Kanzleramt wordt eveneens gedemonstreerd. https://t.co/G3gYGNqs0w reageer retweet
Ik heb er last van dat hij zijn zetel niet opgeeft.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jep, de rest van Nederland heeft er last van dat in Amsterdam de Stadhouderskade bezet is. Iedereen moet toch minstens 2 minuten omrijden.
Lekker voor zequote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Craptacular het volgende:
Ze worden afgevoerd in diesel bussen
En een kilometer verder worden ze weer losgelaten gok ik zo, je kunt dat volk moeilijk allemaal opsluiten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Craptacular het volgende:
Ze worden afgevoerd in diesel bussen
twitter:parool twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:44:02Burgemeester Femke Halsema neemt speciale maatregelen om de demonstratie voor het Rijksmuseum te beëindigen https://t.co/Gumf7PGLwo reageer retweet
Alleen boze witte rechtse mannen zijn toch tegen deze demonstratie?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedkeuring van Halsema voor het waterkanon
Vast. Maar denk ff aan de harige kaas muts van ze met okselhaar, dan vergaat dat "leuke" wel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef tstile het volgende:
Er zitten best wat leuke dames tussen. Jammer dat ik niet zo van de bondage ben![]()
Oey, dan zullen ze wel bang zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef Craptacular het volgende:
Halsema heeft "speciale" maatregelen goedgekeurd om de mensen weg te krijgen.
Noodbevel.
Dat zal mooie beelden opleveren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha, +1 voor meneer Haga.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oei, als je Haga aan je zijde hebt...twitter:WybrenvanHaga twitterde op maandag 07-10-2019 om 10:53:38Wat een treurnis. Werkschuwe nietsnutten blokkeren de Stadhouderskade in Amsterdam. Geen enkel idee dat de rest van Nederland gewoon aan het werk is en hier last van heeft... https://t.co/uixdtXOecj reageer retweet
De-escaleren op z'n Amsterdams met de zachte handquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de tactiek van dat gefaseerd arresteren, dat ze rustig blijven? Kan dat niet gewoon doorgaan tot iedereen opgerot is?
NOuja het ging rustig dat afvoeren. Maar dan stoppen ze er mee en doen ze een half uur niks.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De-escaleren op z'n Amsterdams met de zachte hand
Echt!?? EINDELIJKquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tijd voor knuppels..waar is de tijd dat de ME erop werd losgelaten.quote:
De werkelijkheid waar je als hardwerkende man boos wordt aangekeken omdat je werkt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De werkelijkheid, iets waar jij door indoctrinatie vanaf de geboorte niet zo veel van weet/snapt.
Paar honden loslaten is effectiever en milieubewuster.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tijd voor knuppels..waar is de tijd dat de ME erop werd losgelaten.
vd Laan had dit vast beter aangepakt.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paar honden loslaten is effectiever en milieubewuster.
Mooie oplossingquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paar honden loslaten is effectiever en milieubewuster.
Beetje Rotterdams, ik denk dat Halsema ze gaat uithongeren. Die troubadour staat al vanaf 08:00 te zingen.quote:
Wat als je moet pissen of schijten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje Rotterdams, ik denk dat Halsema ze gaat uithongeren. Die troubadour staat al vanaf 08:00 te zingen.
Haha weet niet, ze heeft iig aangekondigd dat er iets gaat komenquote:
Durf te wedden dat de helft helemaal niet uit Nederland komen...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten
Morgen allemaal een kop vol luizen,
Dat dacht ik net ook al.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Durf te wedden dat de helft helemaal niet uit Nederland komen...
Saai nu ja. Demonstranten doen ook niks. Beetje actie is welkomquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al.
Nederland is leuk demonstreren, want niemand durft een vinger uit te steken. Als ze nou in China of India gaan demonstreren, daar is de vervuiling vele malen groter dan hier, maar ja, daar krijgen ze wél klappen voor het illegaal blokkeren van een doorgaande weg.
Laffe honden, dit soort tuig.
Gewoon dat hele zwikkie de gracht in duwen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saai nu ja. Demonstranten doen ook niks. Beetje actie is welkom
Gewoon doorgaan met het omstebeurt meeslepen en met de GVB bus naar de cel. Ging prima zonder geweld.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon dat hele zwikkie de gracht in duwen.
twitter:rboere twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:57:15Demonstranten gaan niet de cel in maar worden ergens aan de rand van de stad losgelaten. Ondertussen zingen de achterblijvers. https://t.co/mVEO6y8bCk reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rboere twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:57:15Demonstranten gaan niet de cel in maar worden ergens aan de rand van de stad losgelaten. Ondertussen zingen de achterblijvers. https://t.co/mVEO6y8bCk reageer retweet
Wel namen genoteerd mag ik hopen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
moet je d'r kerel er weer bijhalenquote:
Gemeenten zijn gewoon altijd langzaam, echt met allesquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef Craptacular het volgende:
Kwalsema grijpt lekker daadkrachtig in. Vind je het gek dat er op elke hoek iemand neergeknald wordt.
-nu.nlquote:Halsema roept de activisten opnieuw op om de Stadhouderskade te verlaten. "De politie is hard nodig om de misdaad elders in de stad aan te pakken."
Of tasers?quote:
Dictatuur is leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al.
Nederland is leuk demonstreren, want niemand durft een vinger uit te steken. Als ze nou in China of India gaan demonstreren, daar is de vervuiling vele malen groter dan hier, maar ja, daar krijgen ze wél klappen voor het illegaal blokkeren van een doorgaande weg.
Laffe honden, dit soort tuig.
Wat dat betreft kunnen we wel een voorbeeld aan Turkije nemen, dat het maar de vraag is hoeveel jaar je vast komt te zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die GVB bussen zetten de arrestanten af in het Westelijk Havengebied.
Even per ongeluk met hun gezicht over het asfalt schuren bij het wegdragen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:25 schreef Spectator19 het volgende:
Ze zijn nog te lamlendig om even mee te lopen als ze afgevoerd worden.
Wat een uitschot.
Behalve met het neuken van de burger in de anus. Dan zijn ze snel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gemeenten zijn gewoon altijd langzaam, echt met alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |