GroenLinks vindt dit wel fijn!twitter:telegraaf twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:38:47GroenLinks in Amsterdam vindt de door burgemeester Femke Halsema verboden wegblokkades in de hoofdstad een ’indrukwekkend protest’. Uit besloten Whatsappgroepen waar De Telegraaf inzage in had, blijkt dat de organisatie meerdere dagen actie wil voeren. https://t.co/iZ7r98bdC5 reageer retweet
Ditquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe de fokkers hier op 16 oktober zullen reageren als boeren weer de halve randstad ontregelen.
En is dat nog ergens op gebaseerd? Zo nee, wat voegt dit dan toe aan de discussie?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de helft zwerver is en een warme maaltijd aangeboden heeft gekregen.
Klopt iddquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik moest ook denken aan die eindtijd-gelovers die je vroeger wel eens voorbij zag komen in een klein nieuws berichtje. Daar werd dan om gelachen als een stel sekte idioten, maar nu is het intussen eens soort massa psychose geworden.
Dat staat er toch niet? Er staat dat ze het een 'indrukwekkend protest' vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:56 schreef Bocaj het volgende:
GroenLinks vindt dit wel fijn!twitter:telegraaf twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:38:47GroenLinks in Amsterdam vindt de door burgemeester Femke Halsema verboden wegblokkades in de hoofdstad een ’indrukwekkend protest’. Uit besloten Whatsappgroepen waar De Telegraaf inzage in had, blijkt dat de organisatie meerdere dagen actie wil voeren. https://t.co/iZ7r98bdC5 reageer retweet
Nee dit is in de categorie een ezel stoot zich niet honderduizend keer aan dezelfde steen. Denken dat de mensheid hierdoor uitsterft is te kort door de bocht, bangmakerij en hysterisch.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is er toch wel eentje uit de categorie 'ik ben onsterfelijk, want ik ben nog nooit dood gegaan'.
Hopelijk is dit een tijdelijk fenomeen en keert de realiteitszin weer wat terug binnen enkele jaren.quote:
Betaald door Soros!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de helft zwerver is en een warme maaltijd aangeboden heeft gekregen.
Zo kunnen zij protesten dagenlang laten duren, paar jaar geleden met die Anonymus protesten, kamp vol zwervers.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
En is dat nog ergens op gebaseerd? Zo nee, wat voegt dit dan toe aan de discussie?
De overheid doet bijvoorbeeld helemaal niet genoeg vóór en na de Urgenda zaak? Die ze verloren hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat de gasten die daar staan een concreet plan hadden?
Ik zou zeggen lees het Telegraaf stuk!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet? Er staat dat ze het een 'indrukwekkend protest' vinden.
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo kunnen zij protesten dagenlang laten duren, paar jaar geleden met die Anonymus protesten, kamp vol zwervers.
Hartverwarmend, je persoonlijke interesse in mijquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.
Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Ja, en daarin staat dat een raadslid heeft gezegd dat het protest 'indrukwekkend' is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het Telegraaf stuk!
Ach, ga toch weg. Het aantal mensen dat voor een meerdaags protest vrije dagen opneemt is nihil. Dit zijn studenten, werklozen en een paar verdwaalde kunstenaars en soortgelijke artiesten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.
Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Hoezo in jou? Ik vraag me gewoon af wat je weet over de thuissituatie van de demonstranten, dat je denkt dat het voor de helft zwervers zijn. Jij begint daarover en ik vind het wel een interessante stelling. Blijkbaar zijn er honderden daklozen in Amsterdam die protesteren voor meer klimaatmaatregelen. Terwijl ze dus ook zouden kunnen protesteren omdat ze allemaal op straat leven, maar dat doen ze niet. Fascinerend toch. Maar voordat we daar verder op in gaan, wil ik wel even weten waarom jij denkt dat het allemaal zwervers zijn, anders zouden we over iets discussieren wat helemaal niet waar is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hartverwarmend, je persoonlijke interesse in mij
Ik denk dat het hoofdzakelijk studenten zijn ja. Dat is toch al de bevolkingsgroep die nog wel voor een protest te porren zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, ga toch weg. Het aantal mensen dat voor een meerdaags protest vrije dagen opneemt is nihil. Dit zijn studenten, werklozen en een paar verdwaalde kunstenaars en soortgelijke artiesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |