abonnement Unibet Coolblue
pi_189314207
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dit is er toch wel eentje uit de categorie 'ik ben onsterfelijk, want ik ben nog nooit dood gegaan'.
Nee dit is in de categorie een ezel stoot zich niet honderduizend keer aan dezelfde steen. Denken dat de mensheid hierdoor uitsterft is te kort door de bocht, bangmakerij en hysterisch.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_189314213
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Klopt idd _O-
Hopelijk is dit een tijdelijk fenomeen en keert de realiteitszin weer wat terug binnen enkele jaren.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:02:25 #28
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189314238
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de helft zwerver is en een warme maaltijd aangeboden heeft gekregen.
Betaald door Soros!!!!!!!!!!!!
pi_189314245
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

En is dat nog ergens op gebaseerd? Zo nee, wat voegt dit dan toe aan de discussie?
Zo kunnen zij protesten dagenlang laten duren, paar jaar geleden met die Anonymus protesten, kamp vol zwervers.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:03:24 #30
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_189314248
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jij dacht echt dat de gasten die daar staan een concreet plan hadden?
De overheid doet bijvoorbeeld helemaal niet genoeg vóór en na de Urgenda zaak? Die ze verloren hebben
pi_189314276
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet? Er staat dat ze het een 'indrukwekkend protest' vinden.
Ik zou zeggen lees het Telegraaf stuk! ;)
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:05:45 #32
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189314289
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo kunnen zij protesten dagenlang laten duren, paar jaar geleden met die Anonymus protesten, kamp vol zwervers.
Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.

Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
pi_189314301
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.

Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Hartverwarmend, je persoonlijke interesse in mij O+
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:06:53 #34
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189314306
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik zou zeggen lees het Telegraaf stuk! ;)
Ja, en daarin staat dat een raadslid heeft gezegd dat het protest 'indrukwekkend' is.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:07:14 #35
22565 asco
Los in deze tent
pi_189314312
Is het nog bezig?? 😂😂

Wat een land. 🙄

Die kids gaan zo een heel kut leven tegemoet want door de alsmaar groeiende wereldbevolking gaat natuurlijk nooit iets opgelost worden.

Hopelijk stappen ze ooit uit de linksextremisten-molen en gaan ze nog eens wat lol maken. 👍
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:07:31 #36
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_189314318
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.

Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Ach, ga toch weg. Het aantal mensen dat voor een meerdaags protest vrije dagen opneemt is nihil. Dit zijn studenten, werklozen en een paar verdwaalde kunstenaars en soortgelijke artiesten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:09:36 #37
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189314342
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hartverwarmend, je persoonlijke interesse in mij O+
Hoezo in jou? Ik vraag me gewoon af wat je weet over de thuissituatie van de demonstranten, dat je denkt dat het voor de helft zwervers zijn. Jij begint daarover en ik vind het wel een interessante stelling. Blijkbaar zijn er honderden daklozen in Amsterdam die protesteren voor meer klimaatmaatregelen. Terwijl ze dus ook zouden kunnen protesteren omdat ze allemaal op straat leven, maar dat doen ze niet. Fascinerend toch. Maar voordat we daar verder op in gaan, wil ik wel even weten waarom jij denkt dat het allemaal zwervers zijn, anders zouden we over iets discussieren wat helemaal niet waar is.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:10:39 #38
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189314354
Ach ja, aan de andere kant.. Het is maar een straat in Amsterdam die geblokkeerd is, een stad die door de rest van het land toch al als verloren werd beschouwd.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:10:59 #39
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189314360
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ach, ga toch weg. Het aantal mensen dat voor een meerdaags protest vrije dagen opneemt is nihil. Dit zijn studenten, werklozen en een paar verdwaalde kunstenaars en soortgelijke artiesten.
Ik denk dat het hoofdzakelijk studenten zijn ja. Dat is toch al de bevolkingsgroep die nog wel voor een protest te porren zijn.
pi_189314367
Ik vind ze er vies uitzien, snap ook niet waarom ze het niet wat kindvriendelijker hebben aangepakt. Op het museumplein, met vergunning, volgens mij zijn mensen dan eerder geneigd er een paar uur bij te gaan staan.

En kan een protest beter uit de verf komen dan dat vieze op elkaar geplak op de straat.
pi_189314427
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee dit is in de categorie (...) te kort door de bocht.
IFTFY. You're welcome.

Maar ga vooral door met je stromannen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_189314438
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hopelijk is dit een tijdelijk fenomeen en keert de realiteitszin weer wat terug binnen enkele jaren.
Het is een vrij sterk en groeiend fenomeen dus ik denk dat we wel (nog meer) politieke klimaat-maatregelen gaan zien. De mensen die zich zorgen maken willen vooral voldoende serieus genomen worden en willen maatregelen zien, het liefst internationaal en gezamelijk. Daarna zal de massa psychose pas afnemen denkende dat hun strijd gewonnen is ongeacht of het zonder hen ook allemaal wel goed was gekomen of niet. Net als zure regen en het gat in de ozonlaag.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 14:27:31 #43
8781 crew  Frutsel
pi_189314577
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nederland zal voor de helft overstromen.
Dit is dan nog het minst erge natuurlijk. O-)

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe de fokkers hier op 16 oktober zullen reageren als boeren weer de halve randstad ontregelen.
Niet alleen de boeren, ook de vissers en burgers!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 oktober 2019 @ 14:29:18 #44
426493 crew  PippenScottie
pi_189314603
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dit is dan nog het minst erge natuurlijk. O-)
[..]

Niet alleen de boeren, ook de vissers en burgers!
Jeetje, laten we vooral de buitenlui ook niet vergeten!
pi_189314623
https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten

Morgen allemaal een kop vol luizen, |:(
pi_189314643
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daarna zal de massa psychose pas afnemen denkende dat hun strijd gewonnen is ongeacht of het zonder hen ook allemaal wel goed was gekomen of niet. Net als zure regen en het gat in de ozonlaag.
Waarom denk je dat het gat in de ozonlaag nu geen issue meer is? Dat komt omdat we daar toen maatregelen tegen genomen hebben en het zich nu aan het herstellen is. Rond 2150 zitten we weer op het niveau van 1980 qua DU.

Hetzelfde geldt voor zure regen. Daar zijn heel veel serieuze maatregelen tegen genomen, waardoor dat nu (bijna) geen issue meer is. Daarom rij je nu op loodvrije benzine, bijvoorbeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189314672
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Begrijp je het dan niet? Het is één voor twaalf! Als we nu niet handelen dan sterft de mensheid uit binnen nu en 2040. Nederland zal voor de helft overstromen. Niemand zal te eten hebben. Landen gaan massaal oorlog met elkaar voeren. Overal 50 graden Celcius, tsunami's en tornado's. De hele wereld zal naar West- en Noord Europa trekken. Alle dieren gaan dood. Alle planten gaan dood.
Wie zegt dit eigenlijk?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189314693
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Een protest dagenlang laten duren is toch niet zo moeilijk? Je kunt vakantie opnemen, als student kan je best wat colleges overslaan; daarnaast, niet iedereen hoeft er permanent te zijn, zolang er maar een kern van mensen blijft, kan je dus best af en toe vertrekken en later weer aansluiten.

Maar, misschien heb je iets anders waarop je baseert dat het allemaal zwervers zijn? Heb je met ze gepraat ofzo? Heb je namen en rugnummers? Inzage in hun woon- en verblijfplaats?
Zwervers, verslaafden, ex studenten, werklozen, beroepskrakers, we are here, kozp ers ,weggelopen tieners
en gebande fokkers lopen daar rond .
Gratis eten en provoceren en rellen, meer is het niet.
pi_189314761
O de scholen zijn ook uit in Amsterdam.

https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:38:44 #50
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189314762
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:34 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

Zwervers, verslaafden, ex studenten, werklozen, beroepskrakers, we are here, kozp ers ,weggelopen tieners
en gebande fokkers lopen daar rond .
Gratis eten en provoceren en rellen, meer is het niet.
Jeetje, je hebt een survey uitgevoerd in het tentenkamp lees ik al. We are Here en KOZP zijn er ook ja? Ik las eerder nog de smalende kritiek dat het allemaal wel heel bleekjes zag daar. Die zullen zich wel onzichtbaar voor de camera hebben opgesteld dan.

Opmerkelijk dat illegalen zonder officiele verblijfsvergunning die al jaren van kraakpand naar kraakpand trekken, zich ook nog in willen zetten voor betere klimaatwetgeving. Het blijft toch een merkwaardig volk, de mens.

Edit: Je ziet wel een Refugees Welcome vlag nu in beeld. Die zijn er dus blijkbaar óók nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')