Dictatuur is leuk!quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al.
Nederland is leuk demonstreren, want niemand durft een vinger uit te steken. Als ze nou in China of India gaan demonstreren, daar is de vervuiling vele malen groter dan hier, maar ja, daar krijgen ze wél klappen voor het illegaal blokkeren van een doorgaande weg.
Laffe honden, dit soort tuig.
Wat dat betreft kunnen we wel een voorbeeld aan Turkije nemen, dat het maar de vraag is hoeveel jaar je vast komt te zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die GVB bussen zetten de arrestanten af in het Westelijk Havengebied.
Even per ongeluk met hun gezicht over het asfalt schuren bij het wegdragen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:25 schreef Spectator19 het volgende:
Ze zijn nog te lamlendig om even mee te lopen als ze afgevoerd worden.
Wat een uitschot.
Behalve met het neuken van de burger in de anus. Dan zijn ze snel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gemeenten zijn gewoon altijd langzaam, echt met alles
Ach met die trompet doen ze niet zoveel tegen wapenstokken. Laat ze maar eens voelen dat ze de samenleving ontregelen. Maar het weghalen van dat volk had natuurlijk vanmorgen al gemoeten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot die gasten verder ook niet, en ik moet er zo nog langs. Maar ik zie ook echt geen aanleiding om geweld te gaan gebruiken, ze laten zich gewoon wegdragen. Pas als ze zelf agressief worden kan het waterkanon eroverheen, op dit moment zou dat de zaak alleen maar onnodig laten escaleren.
Als jij er voorbij bent mag het escaleren, toch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot die gasten verder ook niet, en ik moet er zo nog langs. Maar ik zie ook echt geen aanleiding om geweld te gaan gebruiken, ze laten zich gewoon wegdragen. Pas als ze zelf agressief worden kan het waterkanon eroverheen, op dit moment zou dat de zaak alleen maar onnodig laten escaleren.
Ik ben niet tegenquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij er voorbij bent mag het escaleren, toch?
Etenstijd hè, moeder heeft de stamppot klaar.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo leeg ineens, heb ik wat gemist de laatste 10 minuten
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even per ongeluk met hun gezicht over het asfalt schuren bij het wegdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |