abonnement Unibet Coolblue
pi_189308481
Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten :
Iedereen die WLR een warm hart toedraagt.



pi_189308491
Had ik alweer de lapo, iemand nog een schijtlollige suggestie voor de TT?
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 00:53:55 #3
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189308615
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had ik alweer de lapo, iemand nog een schijtlollige suggestie voor de TT?
Prima TT hoor.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189308901
Ik wil nog even melden dat Senesi wel heel rustig gebracht wordt. Of is dat stiekem een broer van Magasjan en waren de woorden van Henk Timmer niet geheel toevallig ietwat overdreven? En die Johnston, die was eigenlijk materiaalman bij Liverpool?
pi_189310166
Over een paar jaar blijkt Senesi eigenlijk schansspringer te zijn.
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:52:28 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189310222
Je kunt moeilijk slechter zijn dan Botteghin dus dan moet Senesi wel heel erg slecht zijn
pi_189331056
Wat vinden jullie van de update van De Player?
Ik vind het er wel strak uitzien allemaal.
Citius, Altius, Fortius.
pi_189331065
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:02 schreef Aguero het volgende:
Wat vinden jullie van de update van De Player?
Ik vind het er wel strak uitzien allemaal.
Boh :9~
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:06:07 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189331086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:02 schreef Aguero het volgende:
Wat vinden jullie van de update van De Player?
Ik vind het er wel strak uitzien allemaal.
Ik moet er nog even aan wennen autist zijnde.
pi_189331141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik moet er nog even aan wennen autist zijnde.
Ik zie alleen maar verbeteringen. :)
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:11:20 #11
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189331155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:10 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar verbeteringen. :)
Zoals?
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:14:45 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189331193
Jeetje, wat futuristisch.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189331195
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zoals?
Uitzendingen ES1 en ES2 kun je nu helemaal terug naar het begin in plaats van alleen de laatste 5 minuten en klik voor- of achteruit is gehalveerd naar 15".

Tot zover de eerste bevindingen.
pi_189331214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, wat futuristisch.
https://twitter.com/RCDEspanyol/status/1181537746206236675

Machín wordt door middel van een tolk voorgesteld aan de Chinese eigenaar. Gouden filmpje, niets meer aan doen. 'Warm welcome'.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:17:56 #15
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189331224
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Uitzendingen ES1 en ES2 kun je nu helemaal terug naar het begin in plaats van alleen de laatste 5 minuten en klik voor- of achteruit is gehalveerd naar 15".

Tot zover de eerste bevindingen.
Ah vooral dat eerste is fijn.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:19:18 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189331237
Wow wat ziet het er mooi uit, he @El-Stinho?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189331255
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:02 schreef Aguero het volgende:
Wat vinden jullie van de update van De Player?
Ik vind het er wel strak uitzien allemaal.
Ziet er wel goed uit idd. ^O^
En dat je helemaal naar het begin kan terug spoelen is idd fijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:25:00 #18
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189331297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:17 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

https://twitter.com/RCDEspanyol/status/1181537746206236675

Machín wordt door middel van een tolk voorgesteld aan de Chinese eigenaar. Gouden filmpje, niets meer aan doen. 'Warm welcome'.
Machin heeft nu al spijt, zo te zien.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:25:21 #19
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189331298
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Uitzendingen ES1 en ES2 kun je nu helemaal terug naar het begin in plaats van alleen de laatste 5 minuten en klik voor- of achteruit is gehalveerd naar 15".

Tot zover de eerste bevindingen.
Dit is wel een enorme vooruitgang ja. De PLAYER is nu nóg waardevoller geworden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:40:56 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189331468
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

Uitzendingen ES1 en ES2 kun je nu helemaal terug naar het begin in plaats van alleen de laatste 5 minuten en klik voor- of achteruit is gehalveerd naar 15".

Tot zover de eerste bevindingen.
Dat laatste, meh. Kan ik steeds dubbelklikken }:|

Iets als YouTube of elke reguliere mediaspeler zou beter zijn: een korte én lange klik voor/achteruit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:46:09 #21
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189331520
Wow, je moet nu wel echt gek zijn om geen Eurosport Player te hebben! Wat een prachtige update, niets dan lof.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_189331521
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat laatste, meh. Kan ik steeds dubbelklikken }:|

Iets als YouTube of elke reguliere mediaspeler zou beter zijn: een korte én lange klik voor/achteruit.
Ja dat zal persoonlijk zijn. Voor het betere spoelwerk sleep ik wel.
pi_189332555
De altijd fantastische Eurosport player _O_
pi_189384811
quote:
Ex-dopingzondaar Stefan Schumacher staat aan start van WK Ironman in Hawaï: “In het triatlon krijg ik de tweede kans die het wielrennen mij nooit gegeven heeft”

Hij won de Amstel Gold Race en twee ritten in de Tour, maar werd uitgespuwd door het peloton nadat hij in 2008 betrapt werd op doping. Zeven jaar lang probeerde Stefan Schumacher (38) zich na zijn schorsing tevergeefs opnieuw naar de top van het wielrennen te knokken, tot hij vorig jaar het roer drastisch omgooide en zich stortte op triatlon. Morgen staat hij aan de start van de Ironman van Hawaï om de tweede kans te grijpen die hij naar eigen zeggen van het wielrennen nooit kreeg.

“Ja, ik ben clean nu. Al elf jaar. Nadat ik in 2008 betrapt werd op CERA heb ik nooit meer verboden spul aangeraakt. Omdat ik door de hel ben gegaan. In de periode dat ik gebruikte, ben ik op plaatsen geweest waar ik nooit meer wil komen. Ik heb dingen gedaan die ik niet aankon. Dat is het allemaal niet meer waard. Ik wil niet hypocriet doen. Topsport is geen peutertuin. Je wordt niet betaald om gewoon maar mee te doen. Maar ik heb andere prioriteiten in mijn leven nu: mijn gezin. Ik ben nog altijd gek op topsport, maar ik wil niet meer proberen te winnen ten koste van alles.”

“Voor ik echt aan mijn verhaal begin, wil ik het nog eens duidelijk stellen: ik wil niets op andere mensen afschuiven. Die doping was mijn eigen beslissing en ik neem daarvoor mijn verantwoordelijkheid. Ik had ook de andere weg kunnen bewandelen, maar ik heb dat niet gedaan. Dat is mijn eigen schuld. En ik heb daarvoor geboet. Maar wat na mijn schorsing is gebeurd, was niet fair. Ik ben als vuil behandeld geweest door de wielerwereld. Terwijl andere renners – die net hetzelfde gedaan hadden als ik – na hun schorsing meteen opnieuw in de armen werden gesloten: Valverde, Contador... Het lijstje is eindeloos. Tot op de dag van vandaag zijn het wielerhelden. En ik ben het zwarte schaap.”

“Ik verdiende die tweede kans ook, maar ik heb ze nooit gekregen. Ik blijf achter met het gevoel dat mijn beste jaren als wielrenner van mij afgepakt zijn. Philippe Gilbert en Fabian Cancellara waren geweldige renners, maar waren ze beter dan ik? Ik vind van niet. Ik heb hen ooit verslagen. Ik zeg niet dat ik hetzelfde palmares bij elkaar gereden zou hebben, maar ik was van hetzelfde niveau.”

Wantoestanden bij CCC

“In 2015 dacht ik opnieuw een volwaardige kans te krijgen in het profpeloton. Na vijf seizoenen van exotische races bij kleine ploegjes, tekende ik een contract bij CCC en kon ik mij opnieuw bewijzen tussen de grote jongens. Eindelijk, een nieuwe start. Eindelijk een kans om te tonen wat ik waard was als een cleane renner. Maar het werd een nachtmerrie. Ik hoop voor Greg Van Avermaet dat het er nu anders aan toegaat bij die ploeg, want eigenlijk zou dat team niet meer mogen bestaan. Het was verschrikkelijk hoe ze met mij en andere renners omgingen.”

“Om een voorbeeld te geven: mijn vrouw en ik probeerden al héél lang een kind te krijgen. Mijn vrouw raakte eindelijk zwanger, maar kort voor de bevalling kreeg ze een miskraam. Ik zat op dat moment met de ploeg op Mallorca en wou zo snel mogelijk naar huis, want mijn vrouw was compleet ingestort. Alleen als je de vlucht zelf betaalt en over twee dagen terug bent om te racen, zei de ploegleiding zonder medeleven. Toen ik twee dagen later geen al te beste wedstrijd reed – emotioneel was ik een wrak – waren de bazen woedend.”

“En zo was het altijd iets. Ik werd geselecteerd voor de Giro en huilde tranen van geluk. Maar enkele dagen voor de start kreeg ik plots te horen dat mijn vliegtuigticket voor Italië was omgeruild voor een ticket naar Polen om daar een onbeduidend rittenkoersje te rijden. Toen ik om uitleg naar de ploegleiding belde, namen ze de telefoon niet op.”

“Voor ik bij CCC aankwam, dacht ik dat het wielrennen zuiverder was geworden. Tot Piotr Wadecki – hij is er nog altijd sportdirecteur – mij een keer opbelde met de vraag of ik in vorm was. Ik zei hem van niet, omdat ik nog maar pas uit blessure kwam. Wel, je ben een profwielrenner. Je weet wat je moet doen om klaar te raken, was zijn antwoord. Woorden die ik kende van in mijn dopingtijdperk bij Gerolsteiner. Zoals bij de maffia werd er altijd in bedekte termen gesproken, maar de boodschap was duidelijk.”

“Wielrennen niet zuiverder geworden”

“Daarom denk ik niet dat het wielrennen nu zuiverder is dan vijftien jaar geleden. Het peloton rijdt sneller dan ooit. Er is nog altijd evenveel bullshit, maar niemand praat erover. Kijk naar Operatie Aderlass. In de Giro van dit jaar werden een renner en ploegleider van Bahrain-Merida (Kristijan Koren en Milan Er¸en, nvdr.) in verdenking gesteld, maar Nibali en de rest mochten gewoon verderrijden. Vroeger zou de hele ploeg uit de Giro zijn gezet. Mark Schmidt, de spilfiguur in de zaak, was ooit mijn teamdokter bij Gerolsteiner. Enkele jaren geleden hebben de dopingautoriteiten mij nog naar hem gevraagd, maar ik had hen gezegd dat ik niet geloofde dat hij nog een rol speelde in het profpeloton. Zo zie je maar dat je nooit naïef mag zijn.”

“Na het horrorjaar bij CCC heb ik nog twee seizoenen bij kleinere ploegjes gereden. Niet meer op het grote toneel, maar ik ben wel trots op wat ik er gepresteerd heb, want het was niet in de makkelijkste omstandigheden. Als je ooit de Amstel Gold Race hebt gewonnen, dan spring je geen gat meer in de lucht bij een eindzege in de Ronde van China. Mijn laatste jaar als profwielrenner bij een team uit Koeweit – veel beloftes, weinig realisaties – was tijdverspilling. Ik was de passie voor de fiets verloren. Een dag op de fiets was another day at the office.”

WK-droom

“Tot ik plots na het seizoen de Ironman van Hawaï op tv zag. Acht uur lang zat ik aan mijn scherm gekluisterd tot aan de finish midden in de nacht. Ik begon meteen te fantaseren: Zou ik meekunnen met die gasten?Ik ben een harde jongen, maar ben ik sterk genoeg voor een Ironman? Een dag later schreef ik mij in voor de marathon van Frankfurt. Drie weken later liep ik die uit in 2 uur en 50 minuten. De pijn was geweldig. Ik ging dieper dan ik tijdens het hele wielerseizoen was gegaan. En toen besefte ik: Dit is wat ik wil blijven doen. Ik was 36 jaar, het was nu of nooit.”

“Ben ik zoals zoveel topsporters verslaafd aan pijn en competitie? Allicht wel. Vinokourov en Jalabert hebben die stap ook gezet na hun wielercarrière, maar dan bij de amateurs. Ik wou prof zijn: alles of niks. Ik kreeg opnieuw het romantische gevoel voor de sport dat ik had in mijn begindagen als renner. In het wielrennen kreeg ik de mogelijkheid niet meer om te laten zien tot wat ik in staat was. In het triatlon wel. Ik werd er ook goed ontvangen door de wereldtoppers. Natuurlijk zijn er triatleten die achter mijn rug praten. Maar eerlijk: I don’t care. Als er iemand een probleem heeft met mij, sta ik altijd open voor een respectvolle conversatie.”

“Triatlon is niet zwaarder dan wielrennen. Je moet even hard trainen, maar anders. Als wielrenner ligt de focus enkel op de benen, als triatleet train je het volledige lichaam. Ik heb spierpijn gehad op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik er spieren had. Na een Ironman-wedstrijd ben ik echt ziek van de pijn, dat heb ik tijdens mijn wielerperiode nooit gehad. Maar als coureur heb je veel meer wedstrijden en veel meer stress.”

“Bij mijn eerste volledige Ironman in Argentinië vorig jaar werd ik meteen zesde en kwalificeerde ik mij voor het WK op Hawaï. Als wielrenner betekende het wereldkampioenschap alles voor mij, maar na mijn dopingschorsing werd ik tot mijn grote frustratie nooit meer geselecteerd voor het Duitse team. En nu sta ik als triatleet op een WK. Een droom. En een bewijs dat ik het nog kan.”

“Aan een pronostiek durf ik mij niet te wagen. Ik ben een slechte zwemmer, dus ik kom allicht als laatste uit het water. Maar dan wil ik op de fiets de sloophamer bovenhalen. En dan zie ik wel waar ik strand in de marathon. Als ik zaterdagochtend bij de start in het water lig, zal ik nerveus zijn. Ik voel me opnieuw een rookie. Wat het ook wordt, het is voor mij al een overwinning om hier te staan. Dat pakt niemand mij nog af.”
Altijd tegen Stefan.

Nu schroeien op Hawaii.
  Redactie Sport vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:27:03 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189384903
Schumacher had toch een ski-ongeluk?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:38:31 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189385024
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Altijd tegen Stefan.

Nu schroeien op Hawaii.
Hij had toch ook onder invloed van drugs iemand doodgereden?
pi_189385043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schumacher had toch een ski-ongeluk?
Nee, dat was die van die karatetrap.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:45:49 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189385110
Is de Ironman een WK?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189385137
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Is de Ironman een WK?
Die op Hawaii is het WK van de volledige triatlon ja.

Ook te volgen in het eigen topic :Y)

SPT / Ironman World Championship 2013 (Hawaii)
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:49:38 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189385152
Schumacher was eigenlijk beter dan Gilbert en Cancellara. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189385451
Gerolsteiner was goed water.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:30:05 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189385654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die op Hawaii is het WK van de volledige triatlon ja.

Ook te volgen in het eigen topic :Y)

SPT / Ironman World Championship 2013 (Hawaii)
Daar ga ik nu nog even geen tijd voor hebben :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189407709
quote:
Aleksandr Vinokourov legde de 3,86 kilometer zwemmen, 180,2 kilometer en 42.20 kilometer lopen af in 8 uur 58 minuten en 28 seconden. Daarmee was de teammanager van Astana meer dan elf minuten sneller dan zijn dichtste belager. Vinokourov dankte zijn wereldtitel uiteraard vooral aan een ijzersterk nummertje op de fiets, of wat dacht u. De ex-winnaar van de Vuelta en Luik-Bastenaken-Luik deed amper 4 uur 21 minuten en 6 seconden over 180,2 fietskilometers. Daarmee was Vinokourov amper een dikke minuut trager dan bijvoorbeeld Bart Aernouts en vijf minuten trager dan winnaar Jan Frodeno.

Van de voormalige toprenners was Vinokourov in Hawaï de sterkste. Stefan Schumacher - die meedeed bij de profs - finishte in 9 uur 8 minuten en 54 seconden, Laurent Jalabert - tweede in de categorie 50 tot 54 jaar - kwam over de meet na 9 uur 40 minuten en 53 seconden. Al moet wel gezegd dat Stefan Schumacher na honderd meter zwemmen een kwallenbeet opliep die hem de hele race parten heeft gespeeld. De Duitser moest meermaals overgeven en zocht tijdens de marathon noodgedwongen vier keer de toiletten op. “Meer een Did Not Finish wou ik absoluut niet achter mijn naam”, aldus de Duitser.
Altijd tegen Stefan.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 11:22:50 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189409645
Vino is nog altijd een baas _O_
pi_189412330
Als je na het zwemmen al totaal beroerd bent en dan nog even een Iron Man gaat afwerken, ben je ook niet helemaal lekker.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 14:32:56 #36
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189412355
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je na het zwemmen al totaal beroerd bent en dan nog even een Iron Man gaat afwerken, ben je ook niet helemaal lekker.
Past dus perfect bij Schumacher.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189412571
Vast een behandeling van z'n moeder gehad na het zwemmen.

Wel zieke tijden van al die oud renners overigens, goede genade. :o
Jack does it in real time...
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:26:16 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189448114
Vinden jullie het ook zo fantastisch dat FOK! 20 jaar bestaat?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189448201
Helemaal fantastisch ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:47:28 #40
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189448429
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vinden jullie het ook zo fantastisch dat FOK! 20 jaar bestaat?
S/o naar je fantastische posts.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:50:08 #41
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189449327
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]

S/o naar je fantastische posts.
Dankje Slob. Jij mag er ook best zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:34:28 #42
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189449920
Toch wel uniek 20 jaar een forum in stand houden ook nu in social media tijd
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:35:24 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189449935
Maar je merkt wel dat hier geen kinderen/tieners meer zitten, dus de inflow in minimaal. Ik gok dat ik zo in de jongste 5-10% percentiel zit.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:02:37 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189450323

Wat zal dit worden, een Nine tattoo of van die hond?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:04:49 #45
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189450364
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal dit worden, een Nine tattoo of van die hond?
Zo'n kus-tattoo a la Lars Boom?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:06:13 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189450387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:35 schreef Momo... het volgende:
Maar je merkt wel dat hier geen kinderen/tieners meer zitten, dus de inflow in minimaal. Ik gok dat ik zo in de jongste 5-10% percentiel zit.
Hoe oud ben je? 25? Maar inderdaad jammer dat er weinig nieuwe users bijkomen. Terwijl het hier toch leuker is dan op Reddit/Facebook/Instagram.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:09:21 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189450432
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? 25? Maar inderdaad jammer dat er weinig nieuwe users bijkomen. Terwijl het hier toch leuker is dan op Reddit/Facebook/Instagram.
29, idee dat ik dan nog steeds onderste 10% zit hoor, of heb ik een verkeerd beeld?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:11:41 #48
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189450455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:09 schreef Momo... het volgende:

[..]

29, idee dat ik dan nog steeds onderste 10% zit hoor, of heb ik een verkeerd beeld?
Ik denk dat dat nu vrij gemiddeld is eigenlijk. Schat Wimderon wat ouder, maar Heywoodu is geloof ik weer verrassend jong. Stijn is ook nog niet zo oud. En Capuchon is ook jong. Alleen users onder de 18 zou ik niet weten, zelfs niet onder de 21.
pi_189450488
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal dit worden, een Nine tattoo of van die hond?
Nine heeft zelf een pijl geplaatst
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:14:06 #50
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189450490
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal dit worden, een Nine tattoo of van die hond?
Nu weten we dus 100% zeker dat Groenewegen een kermisklant is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:17:17 #51
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189450542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:09 schreef Momo... het volgende:

[..]

29, idee dat ik dan nog steeds onderste 10% zit hoor, of heb ik een verkeerd beeld?
Ik had je een stuk jonger ingeschat.

Denk dat er op het forum wel een vrij grote groep zit rond de 25, zo'n beetje de laatste generatie die nog is opgegroeid met het fenomeen fora.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:20:15 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_189450591
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal dit worden, een Nine tattoo of van die hond?
Het hoofd van Nico Verhoeven, ter nagedachtenis.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:35:33 #53
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189450829
Ik denk dat mijn Fok-leeftijd een stuk onder mijn daadwerkelijke leeftijd ligt :') Ik zou minder infantiel moeten posten soms.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:36:08 #54
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189450848
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Het hoofd van Nico Verhoeven, ter nagedachtenis.
Zou mooi Paint topic kunnen worden.
pi_189450889
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik had je een stuk jonger ingeschat.

Denk dat er op het forum wel een vrij grote groep zit rond de 25, zo'n beetje de laatste generatie die nog is opgegroeid met het fenomeen fora.
Ze gedragen zich vaak wel als kleuters
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:57:19 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189451213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:37 schreef franklop het volgende:

[..]

Ze gedragen zich vaak wel als kleuters
Zo, dat zijn geen misselijke uitspraken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189451219
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zo, dat zijn geen misselijke uitspraken.
Effectief gezien is het 1 uitspraak :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_189453373
Wel jammer dat er weinig aanwas inderdaad, fora zijn toch wel een overzichtelijke methode om te discussiëren.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:45:09 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189453534
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu vrij gemiddeld is eigenlijk. Schat Wimderon wat ouder, maar Heywoodu is geloof ik weer verrassend jong. Stijn is ook nog niet zo oud. En Capuchon is ook jong. Alleen users onder de 18 zou ik niet weten, zelfs niet onder de 21.
29, hoi.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:45:53 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189453551
En verder: fora _O_

Lekker overzichtelijk en posts in chronologische volgorde, ideaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189453694
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu vrij gemiddeld is eigenlijk. Schat Wimderon wat ouder, maar Heywoodu is geloof ik weer verrassend jong. Stijn is ook nog niet zo oud. En Capuchon is ook jong. Alleen users onder de 18 zou ik niet weten, zelfs niet onder de 21.
Ik dacht altijd dat jij een van de jongsten hier was, samen misschien met Capuchon_jongen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:58:37 #62
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189453820
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel jammer dat er weinig aanwas inderdaad, fora zijn toch wel een overzichtelijke methode om te discussiëren.
Eens, stuk overzichtelijker dan reddit en twitter bijvoorbeeld. Facebook is al helemaal geen prettig discussieplatform.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189453867
Als we het dan toch over leeftijden hebben; 33
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:01:57 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189453900
Heywoodu had ik inderdaad wat ouder ingeschat :@
pi_189453970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu had ik inderdaad wat ouder ingeschat :@
Heb ooit een foto van hem gezien, dus wist wel dat hij iets jonger was/is dan ik :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:06:18 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189453989
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:05 schreef franklop het volgende:

[..]

Heb ooit een foto van hem gezien, dus wist wel dat hij iets jonger was/is dan ik :+
Waar zie jij nou weer foto's van mij?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189454006
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waar zie jij nou weer foto's van mij?
Ja weet ik waarom je vriendin mij op insta gaat volgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:08:17 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189454024
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:07 schreef franklop het volgende:

[..]

Ja weet ik waarom je vriendin mij op insta gaat volgen
Zo he, is er hier iets aan de hand
pi_189454051
32 hier, redelijk gemiddeld denk ik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:10:14 #70
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189454068
Ik moet nog best vaak mijn ID laten zien bij de appie/jumbo dus behalve jeugdig posten, zie ik er ook nog jeugdig uit. :)
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:11:40 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189454103
Redelijk hoog in 20 hier. Denk dat we wel dichtbij elkaar in buurt zitten. Zoals Momo al zei, laatste generatie van forummers.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:17:16 #72
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_189454233
27 hier. Wij hebben de gouden eeuw van het forumleven meegemaakt!

Ik ben hier ook vooral actief geworden omdat mijn 'thuisforum' steeds doder werd :')
pi_189454310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
27 hier. Wij hebben de gouden eeuw van het forumleven meegemaakt!

Ik ben hier ook vooral actief geworden omdat mijn 'thuisforum' steeds doder werd :')
Dat ken ik, ik was vroeger lid van het harrypotterforum. :D :')
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_189454354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:22 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat ken ik, ik was vroeger lid van het harrypotterforum. :D :')
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_189454371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Redelijk hoog in 20 hier. Denk dat we wel dichtbij elkaar in buurt zitten. Zoals Momo al zei, laatste generatie van forummers.
Idem. Meer dan tien jaar geleden ook nog wel actief op andere fora geweest, maar die zijn nu (bijna) uitgestorven.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:26:00 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189454386
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:24 schreef franklop het volgende:

[..]

Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden
Dit is een Columbiafan-esque onthulling inderdaad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189454396
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:00 schreef franklop het volgende:
Als we het dan toch over leeftijden hebben; 33
Uitstekende leeftijd.

Ben gewoon al 16 jaar hier aan het posten ofzo, man man man. Al gaat er niks boven sport volgen en commentaar lezen op een forum, dat blijft verrewege de beste beleving. ^O^
Jack does it in real time...
pi_189454400
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:24 schreef franklop het volgende:

[..]

Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden
1 post en zijn hele imago is :W
pi_189454432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:26 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

1 post en zijn hele imago is :W
Ik dacht dat die überhaupt al weg was. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_189454887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:10 schreef Momo... het volgende:
Ik moet nog best vaak mijn ID laten zien bij de appie/jumbo dus behalve jeugdig posten, zie ik er ook nog jeugdig uit. :)
Ik ook gelukkig!

Op vakantie werd nog gevraagd of ik wel een alcoholisch drankje van het huis mocht, dat ging wel een beetje te ver :{
pi_189454952
In andere subfora verdenk ik mensen er wel van onder de 20 te zijn, maar in WLR ben ik denk ik wel redelijk jong.

Denk inderdaad dat mensen die veel jonger zijn niet zo bekend zijn met internetfora maar meer liever spammen in memes voor de massa facebookgroepen. Aan de andere kant, als ik iets google zie ik fok nog best wel vaak redelijk bovenaan en wat jonge mensen nog wel doen is googlen. Omdat ze te lui zijn zich uitgebreid in de materie te verdiepen waar ze zich in zouden moeten verdiepen komen ze dan nog wel eens bij één van de bovenste pagina's terecht.
pi_189454971
Fun fact: Ik kwam laatst een moderator van WLR tegen in de trein.
pi_189455120
Boring fact?
40 trouwens. :P
Vakman pur sang
pi_189455148
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Boring fact?
40 trouwens. :P
@Slobeend Nou je hoort het, tijd om deze user bestraffend toe te spreken.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:52:45 #85
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189456099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:51 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat jij een van de jongsten hier was, samen misschien met Capuchon_jongen.
Ik durf het niet te zeggen, maar ik nader inmiddels ook de 30 ;(
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:58:27 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189456204
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Boring fact?
40 trouwens. :P
Nee dit kan niet!
pi_189456383
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:45 schreef heywoodu het volgende:
En verder: fora _O_

Lekker overzichtelijk en posts in chronologische volgorde, ideaal.
Absoluut. De sfeer op een forum is ook merkbaar anders dan op grotere platformen zoals Twitter, Facebook en zelfs Reddit. Daar voelt alles ook veel vluchtiger, ik mis daar de context en de vastigheid die je wel hebt met een vaste groep users op een forum.

24 trouwens en zoals ik al dacht dus aan de jonge kant.
Citius, Altius, Fortius.
pi_189456941
Wat gaat jullie nieuwe username worden?
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 01:24:51 #89
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189456973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat jullie nieuwe username worden?
Masterminded lijkt me wel wat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189458614
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat jullie nieuwe username worden?
Rondewim
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 08:52:40 #91
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189458658

Wat vinden we ervan?
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 10:05:17 #92
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189459706
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:52 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan?
Achterlijk lelijk, ik snap nooit zo goed waarom mensen zichzelf zo laten mishandelen.

Nu staat er een leeuw die kijkt alsof iemand net een verdovingsspuit in zijn reet heeft geschoten op je arm. Oké, succes ermee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:08:47 #93
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189459773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:52 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan?
Wtf. Nog erger dan ik had verwacht. Had iets als Greipel verwacht, of is het slechtste geval iets als Boom. Maar dit is gewoon smakeloos.
pi_189459811
En als je denkt dat die tattoo erg is, nee die sjaal dan!
Jack does it in real time...
pi_189459900
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:11 schreef DeeBee het volgende:
En als je denkt dat die tattoo erg is, nee die sjaal dan!
Dit vindt Chris niet leuk.

  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:28:10 #96
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189460069
Welke leeuw heeft jullie voorkeur? Die van gaviria of die van Dylan? (Memphis is uitgesloten)
  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:28:39 #97
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189460074
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:11 schreef DeeBee het volgende:
En als je denkt dat die tattoo erg is, nee die sjaal dan!
Met die sjaal durf ik wel over straat.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 10:32:45 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189460133
Leger staat al lekker paraat hier in Den Haag...
pi_189460555
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:16 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Dit vindt Chris niet leuk.

[ afbeelding ]
Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.

Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een w/-opportunist?
Jack does it in real time...
pi_189461969
Tatoeages :')
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:32:56 #101
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_189462179
quote:
9s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.

Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een w/-opportunist?
Heb je wel booooh geroepen?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:43:36 #102
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189462363
quote:
9s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.

Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een w/-opportunist?
Je hebt het niet duidelijk gemaakt dat hij volgend jaar moet knechten voor Het Godenkind?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:21:05 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189463072
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat jullie nieuwe username worden?
Wat vinden jullie van de nieuwe username? :D
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:23:22 #104
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189463116
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Momo het volgende:

[..]

Wat vinden jullie van de nieuwe username? :D
Je hebt de puntjes op de i gezet. Of juist niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189463374
Nieuwe usernames?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:34:25 #106
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189463387
@Koffieplanter dit is je kans.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:35:22 #107
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189463403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:34 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter dit is je kans.
Wat is mijn kans waarvoor?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:35:55 #108
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189463409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nieuwe usernames?
Het forum bestaat 20 jaar en een van de feestelijke acties rond deze gebeurtenis is dat je bij hoge uitzondering je username mag veranderen. Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:37:51 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189463455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan?
Pieter Storms doet ook mee.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:38:14 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189463463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat is mijn kans waarvoor?
Deze achterlijke username aanpassen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:41:01 #111
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189463536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Deze achterlijke username aanpassen.
Mijn username is iconisch. Maar als je mij wilt sponsoren, ga je gang.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:43:32 #112
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189463601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Pieter Storms doet ook mee.

[ afbeelding ]
Een pijl.

Nee, ja, prima.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189463727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Pieter Storms doet ook mee.

[ afbeelding ]
Afknapper?
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:48:33 #114
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189463734
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:48:53 #115
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:49:05 #116
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189463739
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
Wat moet ik lezen?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:50:47 #117
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:50:55 #118
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189463781
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:51:20 #119
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189463791
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
Ja echt ergerlijk tot aan het bot sommigen daar _O-
Counter je one-liners met goede argumenten/bronnen/feiten, komen die zelfde one-liner weer terug als feiten later op in het topic :')
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:51:59 #120
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189463802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef showtimer het volgende:

[..]

Afknapper?
Zeker niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:52:14 #121
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189463808
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Daar heb jij gelijk in.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:52:32 #122
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189463817
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Dit is een uitstekend advies
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:52:39 #123
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189463819
quote:
Ik heb het een paar topics eerder geprobeerd, het houdt niet op vanzelf |:(
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:54:58 #124
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189463875
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Daar heb jij gelijk in.
Ik verlaat onze zelf gecreëerde safe space gewoon niet meer. :)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:03:30 #125
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189464044
quote:
110% tegen de boeren.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_189464090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het forum bestaat 20 jaar en een van de feestelijke acties rond deze gebeurtenis is dat je bij hoge uitzondering je username mag veranderen. Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat.
Ach, voor de centjes dus.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 14:05:35 #127
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189464092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

110% tegen de boeren.
En de Catalanen?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:06:01 #128
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189464100
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

En de Catalanen?
Daar ben ik per definitie tegen.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 14:11:00 #129
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189464211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

110% tegen de boeren.
_O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 14:11:32 #130
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189464225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ach, voor de centjes dus.
Ja, natuurlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:15:06 #131
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189464298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Een pijl.

Nee, ja, prima.
Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189464301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:32 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Heb je wel booooh geroepen?
Een uur lang.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Je hebt het niet duidelijk gemaakt dat hij volgend jaar moet knechten voor Het Godenkind?
Definitief einde tijdperk Chris Froome lijkt mij wel duidelijk.

Hoeveel van de ¤15 gaat naar Ted?
Jack does it in real time...
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:16:16 #133
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189464322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.

[ afbeelding ]
Dat zijn toch wel de betere tekeningen, betekenissen en redenen om je lichaam de rest van je leven te verminken.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 14:17:29 #134
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189464340
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.

[ afbeelding ]
_O-

Mensen zijn echt volkomen achterlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:18:05 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189464351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Pieter Storms doet ook mee.

[ afbeelding ]
Wat is dit voor een afschuwelijke tattoo dan

Wat een oplichterij
pi_189464404
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.

[ afbeelding ]
:') _O-
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 14:28:50 #137
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_189464564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.

[ afbeelding ]
:')!!
pi_189464647
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
Met een flinke dosis modder en soms een uitstapje naar IJS.
Ik heb afgelopen zondag de hele dag in de Drentse modder gestaan.
Citius, Altius, Fortius.
pi_189466136


Ideale schoonzoon Breuk _O_
  woensdag 16 oktober 2019 @ 15:44:36 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189466176
Die pijl kan je nog een beetje wegstoppen, al zal dat voor zo'n figuur niet meevallen.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 16:12:05 #141
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189466728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:42 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]

Ideale schoonzoon Breuk _O_
Michel Cornelisse is een simpele ziel. Ik verdenk hem ervan een tribal te hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189466887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 15:42 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]

Ideale schoonzoon Breuk _O_
Lol, wat pauper _O-
pi_189467319
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaat WLR de winter overleven?
We gaan naar Curling kijken.
pi_189467372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ach, voor de centjes dus.
Forumliefde bestaat niet meer, wat is nu 15 euro op een mensenleven?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:58:12 #145
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189467637
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaat WLR de winter overleven?
We kunnen nog wel even vooruit hoor

  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 17:01:59 #146
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189467723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

We kunnen nog wel even vooruit hoor

[ afbeelding ]
Broekje ligt al op de grond voor de GP Chantal Biya hoor!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189471610
quote:
Ook op Leiden CS vanmidddag ''BOERUH BOERUH BOERUH".
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_189473047
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Forumliefde bestaat niet meer, wat is nu 15 euro op een mensenleven?
Je wil je iconische naam toch niet aanpassen?
pi_189473952
De Breuk zegt dat het niet ok is
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_189476847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Broekje ligt al op de grond voor de GP Chantal Biya hoor!
De first lady van Kameroen. _O-
Jack does it in real time...
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 12:51:23 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189480484
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 06:35 schreef DeeBee het volgende:

[..]

De first lady van Kameroen. _O-


Lekker man, niks mis mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189482353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Je wil je iconische naam toch niet aanpassen?
Nee ik heb al de perfecte naam.

Ik bedoelde voor jullie.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 15:07:20 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189482554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:45 schreef Steven184 het volgende:
De Breuk zegt dat het niet ok is
Overigens is die combi van dat strakke Amsterdam-gedoe en het fijnlijnige van die leeuw nog het ergst.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:14:46 #154
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189518059
Fijn dat Eekhoff naar het CAS stapt
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:16:11 #155
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189518076
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:14 schreef Momo het volgende:
Fijn dat Eekhoff naar het CAS stapt
Toch zou ik liever zien dat Veneberg op een legoblokje stapt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:19:05 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189518112
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Toch zou ik liever zien dat Veneberg op een legoblokje stapt.
Thorwald Veneberg gun ik op een legoblokje te stappen terwijl Jan Smit voor hem zingt en het spijkers regent. Die flapdrol moeten ze echt eruit gooien.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:21:13 #157
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189518140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Thorwald Veneberg gun ik op een legoblokje te stappen terwijl Jan Smit voor hem zingt en het spijkers regent. Die flapdrol moeten ze echt eruit gooien.
Jemig, dit gaat wel heel ver. Die man is toch ook weer geen oorlogsmisdadiger?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 20 oktober 2019 @ 16:12:35 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189538774
Eigenlijk kan ik mij wel vinden in het lijstje van Michel. Ik zou alleen de ritzege van Van Aert vervangen door de ritzege van Zakarin in de Giro. Dat was echt een fantastische en bepalende rit. Vroege (ploegen)aanval, schitterende tegenaanval van Landa, andere klassementsrenners die gingen en de 'oorlog' tussen Roglic en Nibali.
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 14:04:18 #160
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189547170
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 16:12 schreef Slobeend het volgende:
Mooie top 5 van Michel. Terechte top 2.

Nu die van jullie.
Dit is eigenlijk wel een leuk idee voor een topic.

Ik heb zo niet even vijf momenten paraat, daar zou ik wat langer over moeten nadenken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 21 oktober 2019 @ 14:06:51 #161
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189547208
MvdP in AGR sowieso met stip op 1. Thomas de Gendt en WvA twijfel ik over. Vanuit Belgisch sentiment misschien. Maar ik zou niet zo snel andere momenten kunnen aandragen. Waaierritten zijn sowieso mooi, of een vroeg geexplodeerde koers.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 21 oktober 2019 @ 15:51:44 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189548641
Goddomme wat irritant zeg, die nieuwe PLAYER, vooral die vooruit/terugspoel/pauzeknoppen midden in het beeld ipv gewoon netjes in een balk onderaan zoals bij de meeste players van dingen :( Ook de cursor verdwijnt niet automatisch uit beeld als je even niet klikt, dus die kan ik niet continu in de buurt van die knoppen houden zodat ik hem zonder muis kan bedienen :(

En 15 seconden ipv 30 blijkt ook maar matig. Vreemd ook dat je video's niet meer in een apart venster kunt openen, wat is dat toch met sites tegenwoordig.

Het uiterlijk vind ik beter, de functionaliteit zeker niet. 3/10
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 17:09:46 #163
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189549696
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.

Wat een kutidee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189549774
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.

Wat een kutidee.
Een soort wieleroscars met mooiste momenten, beste wielrenners, etc.? Lijkt mij geen slecht topic.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator maandag 21 oktober 2019 @ 17:19:46 #165
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189549814
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:16 schreef Felagund het volgende:

[..]

Een soort wieleroscars met mooiste momenten, beste wielrenners, etc.? Lijkt mij geen slecht topic.
Ben begonnen met een samenvatting van het seizoen, met daarna het idee dat iedereen zijn of haar mooiste momenten van het jaar mag posten. Beste wielrenners kan dan ook wel meteen ja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189560399
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.

Wat een kutidee.
Meest verafschuwde plaats in Frankrijk is misschien ook een leuke categorie.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:02:44 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189561309
Mathieu van der Poel.

Zo, is dat ook weer klaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189561741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Mathieu van der Poel.

Zo, is dat ook weer klaar.
Wat saai.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:35:48 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189561862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wat saai.
Tja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:41:18 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189561986
Ik neem aan dat er een speciaal plekje is voor Roy Eefting en Jeroen Meijers.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:03:12 #171
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189562368
Meest verafschuwde persoon van het jaar 2019 gaat naar Thorwald Veneberg.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:06:18 #172
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189562419
Staan jullie net als Jody ook voor de volle 100% achter de nieuwe carrière van Jarlinson Pantano?

https://www.instagram.com/p/B34haqVAPfI/
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 oktober 2019 @ 16:15:30 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189582277
IOC :')

Naar alle waarschijnlijkheid zal Luxemburg geen startbewijs hebben op de olympische tijdrit volgend jaar. Ze staan op de 30e plek, terwijl er nog een Aziaat bij moet, wat betekent dat het Luxemburgse plekje naar Iran gaat. In plaats van Bob Jungels die strijdt voor de medailles krijgen we dus een of andere Iraanse wielergod die op vijf minuten binnen gaat komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189582469
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:15 schreef heywoodu het volgende:
IOC :')

Naar alle waarschijnlijkheid zal Luxemburg geen startbewijs hebben op de olympische tijdrit volgend jaar. Ze staan op de 30e plek, terwijl er nog een Aziaat bij moet, wat betekent dat het Luxemburgse plekje naar Iran gaat. In plaats van Bob Jungels die strijdt voor de medailles krijgen we dus een of andere Iraanse wielergod die op vijf minuten binnen gaat komen.
zoals Bob het afgelopen half jaar rijdt, komt hij ook op 5 minuten binnen. Die komt niet meer vooruit.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 oktober 2019 @ 16:25:44 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189582489
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:24 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

zoals Bob het afgelopen half jaar rijdt, komt hij ook op 5 minuten binnen. Die komt niet meer vooruit.
Nou ja, ok, maar als hij in vorm is kan hij toch een aardig tijdritje neerleggen. In tegenstelling tot welke Iraniër dan ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189582589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, ok, maar als hij in vorm is kan hij toch een aardig tijdritje neerleggen. In tegenstelling tot welke Iraniër dan ook.
Als hij goed in vorm is kan hij tussen 5 en 10 rijden maar hij is niet in staat dicht bij de medailles te komen. Dit gaat over een startplaats ergens ver in het veld, maar ik vind die quota over meerdere onderdelen veel storender. Dat Nederland straks JW van ’t Schip meeneemt als wegrenner in een klimmerskoers omdat ze niet uitkomen met het aantal startplaatsen op de baan en daarom Buchli niet alleen voor de Keirin mee kunnen nemen waarmee hij of niet kan starten op de Keirin of ze in moeten leveren op de teamsprint.
pi_189591900
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 00:17:08 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189591916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
Of iets met wielrennen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189591927
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of iets met wielrennen.
Hoezo?

Beetje eendimensionaal als we alleen maar over wielrennen kunnen praten.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 00:21:44 #180
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189591966
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
Eefje ook goed?

Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 00:31:50 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189592026
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hoezo?

Beetje eendimensionaal als we alleen maar over wielrennen kunnen praten.
Eendimensionaal past dan weer wel bij Spinvis.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 00:32:05 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189592029
En er is al genoeg over muziek gepraat voor de komende drie jaar, zou je denken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 00:36:42 #183
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189592069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:32 schreef heywoodu het volgende:
En er is al genoeg over muziek gepraat voor de komende drie jaar, zou je denken.
Heb je een hekel aan muziek ofzo?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 00:37:53 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189592077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Heb je een hekel aan muziek ofzo?
Luisteren naar muziek ^O^

Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - muziek :O :O
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 00:38:10 #185
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189592079
Zo, even uitgedeeld.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 00:50:59 #186
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189592152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even uitgedeeld.
Zo, die zit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 00:56:20 #187
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189592175
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Luisteren naar muziek ^O^

Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - muziek :O :O
Sport ^O^

Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport :O :O

Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 08:01:54 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189593496
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sport ^O^

Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport :O :O

Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Helemaal niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 24 oktober 2019 @ 09:35:52 #189
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189594225
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sport ^O^

Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport :O :O

Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Kunnen we WLR, SPT en MUZ niet subfora maken van ELI (elite) en dan een ELI SC beginnen waar we over sport en muziek kunnen praten?
  donderdag 24 oktober 2019 @ 09:36:47 #190
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189594231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Eefje ook goed?

Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 09:38:22 #191
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189594243
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Neem dan ook gelijk Braddie als bassist.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 10:43:02 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189594759
JumboVismaRoad twitterde op donderdag 24-10-2019 om 10:10:23 2020 kick-off🤩 and 2019 celebration days🕺🏼 Part 1: content day🎥 https://t.co/HtNxkL1OoA reageer retweet
Worden we beloond met een aantal cringe worthy reclames en filmpjes van de Jumbo-Visma sponsoren? _O_
pi_189599022
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Wat zou je vriendin daarvan vinden?
pi_189599030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Eefje ook goed?

Echt wejelds zouden ze op Youtube zeggen.
pi_189599124
Eefje vertegenwoordigt alles wat Spinvis niet is.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:12:49 #196
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat zou je vriendin daarvan vinden?
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189599190
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:

[..]

We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Dus je laat de Backstreet Boys gewoon in de kou staan? :{
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:13:47 #198
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189599196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:

[..]

We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Hoe lang is de vlam al brandende? Waarom wist ik dit niet? Waarom vertel je mij niets?
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:14:26 #199
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599207
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dus je laat de Backstreet Boys gewoon in de kou staan? :{
Ik vond Dua Lipa realistischer, die jongens zijn getrouwd met kinderen. Al zit Howie D. nog hevig in de kast.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:15:04 #200
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoe lang is de vlam al brandende? Waarom wist ik dit niet? Waarom vertel je mij niets?
Omdat je mij niet wil toevoegen op facebook. Een jaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:16:09 #201
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189599231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Omdat je mij niet wil toevoegen op facebook. Een jaar.
Maar ik heb geen Facebook.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_189599252
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Maar ik heb geen Facebook.
De enige reden dat ik de stekker er nog niet heb uitgetrokken is omdat ik op de hoogte wil blijven van de laatste cavia en burger updates.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:17:15 #203
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599254
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Maar ik heb geen Facebook.
Your loss, nu mis je al onze leuke foto's. En bonus cavia materiaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189599263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik vond Dua Lipa realistischer, die jongens zijn getrouwd met kinderen. Al zit Howie D. nog hevig in de kast.
Ik heb gisteren nog een klassieke South Park aflevering bekeken op Netflix waarin Tom Cruise niet uit de kast wil komen. 90s kids will know
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:18:38 #205
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599275
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog een klassieke South Park aflevering bekeken op Netflix waarin Tom Cruise niet uit de kast wil komen. 90s kids will know
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:20:36 #207
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189599307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De enige reden dat ik de stekker er nog niet heb uitgetrokken is omdat ik op de hoogte wil blijven van de laatste cavia en burger updates.
Zijn die pleurisbeesten nog niet dood? @Mani89
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:21:15 #208
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189599320
Misschien wordt het tijd om daar persoonlijk eens verandering in te gaan brengen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_189599340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien wordt het tijd om daar persoonlijk eens verandering in te gaan brengen.
Waar moet Mani dan nog lol mee hebben?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 16:22:40 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189599356
Wat een caviahaat :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:23:27 #211
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_189599371
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Wat een caviahaat :{
Mani kan (lees: durft) geen DM’s openbaren, dan doe ik het zelf wel.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:24:54 #212
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien wordt het tijd om daar persoonlijk eens verandering in te gaan brengen.
Suus lust je rauw.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:25:38 #213
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189599405
Dat gezegd hebbende ben je van harte welkom in het pittoreske Warmond.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 17:14:50 #214
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189600057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende ben je van harte welkom in het pittoreske Warmond.
quote:
Op 4 oktober 2019 telde Warmond 4.760 inwoners. De daling van het aantal inwoners is het gevolg van het sluiten van twee woonzorgcentra en een verpleeghuis in Warmond.
Waarom ben jij er dan gaan wonen?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 17:29:22 #215
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189600285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

[..]

Waarom ben jij er dan gaan wonen?
Een dominant blank dorp.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189614070
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 15:39 schreef showtimer het volgende:
driesdehand
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 15:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Mooie jongen.

[ afbeelding ]
Dries blijkt tevens inzetbaar bij darts, nog mooiere jongen?
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:54:01 #217
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_189614175
Warmond, daar kwam ik af en toe met hardlopen toen ik nog in Leiden woonde.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:04:48 #218
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189614384
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Warmond, daar kwam ik af en toe met hardlopen toen ik nog in Leiden woonde.
Mooie natuur he?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189614832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 14:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Dries blijkt tevens inzetbaar bij darts, nog mooiere jongen?
Dat zijn de echte. Tripod heeft de centjes ook nodig? :D
pi_189614904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:36 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat zijn de echte. Tripod heeft de centjes ook nodig? :D
Je moet wel enorm liefhebber zijn om dit voor de leuk te doen.
pi_189614987
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je moet wel enorm liefhebber zijn om dit voor de leuk te doen.
Je kijkt toch ook voor de leuk? :)
pi_189615000
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je kijkt toch ook voor de leuk? :)
Ik probeer ondertussen ook nog wel wat anders te doen :D
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:22:33 #223
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_189615444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Mooie natuur he?
Zeker. Heb er trouwens ook een aantal keer gewandeld met een huisgenoot. Hij had de gewoonte om op de vreemdste momenten lichtelijk aangeschoten voor mijn deur te staan en te vragen of ik een stuk mee ging wandelen. Hij had dan weer een of ander waterwingebied of een vennetje ontdekt ofzo. Meestal was ik daar wel voor in, lekker avontuurlijk en veel mooie natuur in de omgeving. We hadden dan regelmatig het idee 'wow we moeten hier nog eens terugkomen onder invloed van een of ander exotisch chemisch stofje' (hij studeerde iets met biochemie en kon er altijd in geuren en kleuren over vertellen). Nooit aan toegekomen trouwens. :P Maar die gast was wel een held.

Studentenleven. O+
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:25:40 #224
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189615494
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Zeker. Heb er trouwens ook een aantal keer gewandeld met een huisgenoot. Hij had de gewoonte om op de vreemdste momenten lichtelijk aangeschoten voor mijn deur te staan en te vragen of ik een stuk mee ging wandelen. Hij had dan weer een of ander waterwingebied of een vennetje ontdekt ofzo. Meestal was ik daar wel voor in, lekker avontuurlijk en veel mooie natuur in de omgeving. We hadden dan regelmatig het idee 'wow we moeten hier nog eens terugkomen onder invloed van een of ander exotisch chemisch stofje' (hij studeerde iets met biochemie en kon er altijd in geuren en kleuren over vertellen). Nooit aan toegekomen trouwens. :P Maar die gast was wel een held.

Studentenleven. O+
Je bent niet de enige met dat idee, dieper in het bos bij Koudehoorn vind ik regelmatig nog nasmeulende kampvuurtjes met lege blikken bier en lege wietzakjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:27:36 #225
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_189615530
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige met dat idee, dieper in het bos bij Koudehoorn vind ik regelmatig nog nasmeulende kampvuurtjes met lege blikken bier en lege wietzakjes.
Da's wel slordig, gewoon je shit opruimen imo.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:28:12 #226
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189615541
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Da's wel slordig, gewoon je shit opruimen imo.
Ik verdenk Polen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189638665
Ik mis het wielrennen :(
Gino ♥
pi_189638705
Filmpjes van Mathieu en Evenepoel terugkijken helpt niet echt. :(
Gino ♥
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:37:10 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189638708
Vandaag gezien dat Bokkema Lombardije gewonnen heeft _O_

Helaas was ik al gespoilerd voor deze, maar toch een mooi showtje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189638738
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag gezien dat Bokkema Lombardije gewonnen heeft _O_

Helaas was ik al gespoilerd voor deze, maar toch een mooi showtje.
Begin eigenlijk wel steeds meer van wielrennen te houden. :') De koersen lijken ook steeds leuker te worden door de renners.
Gino ♥
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:46:28 #231
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189638902
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Begin eigenlijk wel steeds meer van wielrennen te houden. :') De koersen lijken ook steeds leuker te worden door de renners.
Waarom is dat :')? Dat is eerder _O_.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 09:52:53 #232
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189643619
Met veel plezier het F1-topic gelezen.

Iedereens favoriete tokkie heeft zich weer eens als een proleet gedragen, dat verwacht je toch ook niet zeg!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 oktober 2019 @ 10:00:18 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189643688
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met veel plezier het F1-topic gelezen.

Iedereens favoriete tokkie heeft zich weer eens als een proleet gedragen, dat verwacht je toch ook niet zeg!
Wat doet Bouhanni in het F1-topic?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 10:03:34 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189643720
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat doet Bouhanni in het F1-topic?
Max uitlachen, waarschijnlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 10:04:45 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189643730
Ik kijk nooit F1, maar nu ben ik toch nieuwsgierig
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 10:06:13 #236
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189643740
Ok iets met een gele vlag negeren en nu heeft Max een straf? Ik snap er toch geen kut van :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 oktober 2019 @ 10:09:51 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189643783
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:06 schreef Momo het volgende:
Ok iets met een gele vlag negeren en nu heeft Max een straf? Ik snap er toch geen kut van :+
Geen straf, daarna gezegd dat hij de vlag niet gezien had, wat niet zo handig was want toen kwam er alsnog een straf :+ Ofzo

Weinig bijzonders allemaal, het is niet zo dat hij zich ergens heeft lopen misdragen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189692845


Geen wonder dat De Taap deelt in de malaise.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 13:58:53 #239
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189699428
Heeft iemand het volledige interview met Wout van Aert in HUMO?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 15:27:56 #241
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189699600
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Renato is een multitalent ^O^.
Zo te zien kan hij beter fietsen dan voetballen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189838550
Stelling: Feyenoord is beter af met Toornstra dan ze met Ziyech waren geweest. Benieuwd of daar nog iemand een mening over heeft.
pi_189838610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef wimderon het volgende:
Stelling: Feyenoord is beter af met Toornstra dan ze met Ziyech waren geweest. Benieuwd of daar nog iemand een mening over heeft.
Die zag ik ook voorbij komen. Volgens mij lijdt Feyenoord best wel onder het feit dat een deel van de aanhang graag nog domme krachten ziet rennen en vliegen in plaats van 'goed' voetbal.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 19:58:51 #244
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189838681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef wimderon het volgende:
Stelling: Feyenoord is beter af met Toornstra dan ze met Ziyech waren geweest. Benieuwd of daar nog iemand een mening over heeft.
:D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:09:33 #245
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189838989
Stelling: Zoet is goed.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 20:13:51 #246
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189839160
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stelling: Zoet is goed.
Zoet is dikker dan Mes Pildaursen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:16:09 #247
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189839255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zoet is dikker dan Mes Pildaursen.
Ook dikker dan Padt, Telgenkamp en Martijn van der Laan?
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 20:19:41 #248
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189839360
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ook dikker dan Padt, Telgenkamp en Martijn van der Laan?
Nog net geen Jeroen Verhoeven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189839534
Het is in ieder geval een stevige drinker.

https://www.dumpert.nl/item/6704771_fcbf7b08
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 20:26:23 #250
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189839610
Voetbal is geen sport.
pi_189839730
Is er niet ergens een 2.11 koersje op tv? Allicht beter aan te zien dan PSV :X
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 20:36:03 #253
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189839933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Heb je genoten van de reacties?
Veel boosheid, merkte ik.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:31:28 #254
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_189848086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Die zag ik ook voorbij komen. Volgens mij lijdt Feyenoord best wel onder het feit dat een deel van de aanhang graag nog domme krachten ziet rennen en vliegen in plaats van 'goed' voetbal.
Ik ga deze even inkoppen:

Dat komt weer doordat de aanhang zelf ook voornamelijk uit dommekrachten bestaat. :P
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:22:26 #255
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189850690
Zijn ook beelden opgedoken van 'onze' Ruby_Roelof

  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:34:32 #256
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189850850
quote:
Wat is dit?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:04:39 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189851220
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wat is dit?
Lijkt me iemand uit een inrichting die een of ander B-finale mag gooien.
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:14:22 #258
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189851374
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Lijkt me iemand uit een inrichting die een of ander B-finale mag gooien.
Goed verhaal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:15:16 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189851385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Goed verhaal.
Had je meer uitleg verwacht?
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:17:52 #260
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189851416
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Had je meer uitleg verwacht?
Nee, eigenlijk niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 22:49:40 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189872611
Wisten jullie dat onze Thijs tijdens de proloog van de Giro in Apeldoorn iemand wilde wegduwen van Dumoulin die in de hotseat zat en dat Willem-Alexander bleek te zijn en dat hij doet toen in z'n nekvel werd gegrepen door Wil-Lex zijn beveiligers? Ik niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 november 2019 @ 22:52:07 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189872646
Waarom wilde onze Thijs überhaupt iemand wegduwen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 november 2019 @ 22:52:21 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189872650
Maar een aanslag op Wim-Lex dus en ik was erbij :o

Even gemist.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 22:52:57 #264
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189872668
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat onze Thijs tijdens de proloog van de Giro in Apeldoorn iemand wilde wegduwen van Dumoulin die in de hotseat zat en dat Willem-Alexander bleek te zijn en dat hij doet toen in z'n nekvel werd gegrepen door Wil-Lex zijn beveiligers? Ik niet.
Haha, Slobeend kijkt naar Sterke Verhalen. _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 22:55:47 #265
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189872723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Haha, Slobeend kijkt naar Sterke Verhalen. _O-
Jij dus ook?
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 22:56:54 #266
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 22:57:53 #267
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189872769
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Haha, Slobeend kijkt naar Sterke Verhalen. _O-
Ik had helaas geen keus vanavond. Maar hoe weet jij dat het in dat programma zat!?
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 23:17:38 #268
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189873144
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik had helaas geen keus vanavond. Maar hoe weet jij dat het in dat programma zat!?
De samenvattingen van de Eredivisie begonnen later dan ik had verwacht. Ik viel dus midden in dat verhaal van Thijs. En dan zag ik ook nog eens Emma Wortelboer, de horror.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 01:36:56 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189874759
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

De samenvattingen van de Eredivisie begonnen later dan ik had verwacht. Ik viel dus midden in dat verhaal van Thijs. En dan zag ik ook nog eens Emma Wortelboer, de horror.
pi_189879941
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2019 @ 15:30:42 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189879950
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Dat ik best wel trek heb.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 15:31:46 #272
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189879961
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Kansloos, voor beiden
pi_189879962
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat ik best wel trek heb.
Om 16:30 de piepers op tafel?
pi_189879974
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:31 schreef Momo het volgende:

[..]

Kansloos, voor beiden
Het woordje 'voor' had best weggelaten kunnen worden uit deze post.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2019 @ 15:33:21 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189879985
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Om 16:30 de piepers op tafel?
Op zondag eet ik niet vaak piepers. Of nou ja, wel als ze gebakken zijn :9~ Veel later dan dat moet het niet worden, anders val ik om.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 16:21:09 #276
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189880795
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Eng, eng, eng.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189880953
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Doen die het met elkaar? Bridget zou zijn moeder kunnen zijn bijna toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 16:28:35 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189880981
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:27 schreef Felagund het volgende:

[..]

Doen die het met elkaar? Bridget zou zijn moeder kunnen zijn bijna toch?
45 en 25 jaar
pi_189881995
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 16:28 schreef Momo het volgende:

[..]

45 en 25 jaar
Zij liever dan ik. Als ze maar gelukkig met elkaar zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_189894178
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:27 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zij liever dan ik. Als ze maar gelukkig met elkaar zijn.
En dat is het belangrijkste in het leven!

Naast wielrennen dan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_189905657
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Het is tenminste geen spinvis.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:17:40 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189906575
Het is nat en koud. Vind ik. Ik eet broodje pindakaas.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:18:45 #283
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189906595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Het is nat en koud. Vind ik. Ik eet broodje pindakaas.
Jouw leven zit vol verrassingen.
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 12:21:38 #284
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189906630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Het is nat en koud. Vind ik. Ik eet broodje pindakaas.
Ja dames en heren, hij is niet dood, daar is ie: Rapper Sjors!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:29:51 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189906748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja dames en heren, hij is niet dood, daar is ie: Rapper Sjors!
Gisteren ook pindakaas gegeten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:30:01 #286
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189906752
Wat eten jullie?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:32:22 #287
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189906782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat eten jullie?
Frikandelbroodje.
pi_189906790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat eten jullie?
Eveneens een broodje pindakaas en een broodje vruchtenhagel.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:32:58 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189906792
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Frikandelbroodje.
Echt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 12 november 2019 @ 12:34:22 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189906816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:32 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Eveneens een broodje pindakaas en een broodje vruchtenhagel.
Oh wat lekker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 12:35:54 #291
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189906830
Pindakaas is echt vreselijk. Maar dat heb ik volgens mij al eens gezegd en toen werd iedereen boos.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 12 november 2019 @ 12:36:40 #292
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189906841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat eten jullie?
Ik heb net drie boterhammen met chocoladepasta op.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189907273
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat eten jullie?
Stoofvlees.
Citius, Altius, Fortius.
pi_189907318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pindakaas is echt vreselijk. Maar dat heb ik volgens mij al eens gezegd en toen werd iedereen boos.
Pindakaas is vreselijk maar vruchtenhagel vind je geen probleem?
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 13:11:53 #295
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189907378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:06 schreef Aguero het volgende:

[..]

Pindakaas is vreselijk maar vruchtenhagel vind je geen probleem?
Ik hoop maar dat Dale__Cooper wat last had van jeugdsentiment en dat het geen vast onderdeel van zijn dieet is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189907479
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat Dale__Cooper wat last had van jeugdsentiment en dat het geen vast onderdeel van zijn dieet is.
Wat is er mis met vruchtenhagel? Als notoire pindakaas-hater ben jij eigenlijk al niet serieus te nemen op dit gebied.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 12 november 2019 @ 13:24:08 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189907528
Vruchtenhagel :r

Pure chocoladehagelslag _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 13:38:48 #298
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189907710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Wat is er mis met vruchtenhagel? Als notoire pindakaas-hater ben jij eigenlijk al niet serieus te nemen op dit gebied.
Er is niets mis met vruchtenhagel, als je niet ouder dan 10 bent tenminste.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 12 november 2019 @ 13:40:59 #299
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189907747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Er is niets mis met vruchtenhagel, als je niet ouder dan 10 bent tenminste.
En speculaas op je brood?
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 13:42:17 #300
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189907762
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

En speculaas op je brood?
Dat slaat nergens op.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 13:50:55 #301
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189907876
Speculoos is logischer :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')