Heb je wel booooh geroepen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.
Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een -opportunist?
Je hebt het niet duidelijk gemaakt dat hij volgend jaar moet knechten voor Het Godenkind?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.
Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een -opportunist?
Wat vinden jullie van de nieuwe username?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat jullie nieuwe username worden?
Je hebt de puntjes op de i gezet. Of juist niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van de nieuwe username?
Wat is mijn kans waarvoor?quote:
Het forum bestaat 20 jaar en een van de feestelijke acties rond deze gebeurtenis is dat je bij hoge uitzondering je username mag veranderen. Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat.quote:
Deze achterlijke username aanpassen.quote:
Mijn username is iconisch. Maar als je mij wilt sponsoren, ga je gang.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze achterlijke username aanpassen.
Een pijl.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pieter Storms doet ook mee.
[ afbeelding ]
Afknapper?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik lezen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #22 Mien merk, Mien melk dommigheid kent geen tijd.quote:
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ja echt ergerlijk tot aan het bot sommigen daarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Zeker niet.quote:
Daar heb jij gelijk in.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Dit is een uitstekend adviesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Ik heb het een paar topics eerder geprobeerd, het houdt niet op vanzelfquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #22 Mien merk, Mien melk dommigheid kent geen tijd.
Ik verlaat onze zelf gecreëerde safe space gewoon niet meer.quote:
110% tegen de boeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #22 Mien merk, Mien melk dommigheid kent geen tijd.
Ach, voor de centjes dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het forum bestaat 20 jaar en een van de feestelijke acties rond deze gebeurtenis is dat je bij hoge uitzondering je username mag veranderen. Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat.
Daar ben ik per definitie tegen.quote:
quote:
Ja, natuurlijk.quote:
Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een pijl.
Nee, ja, prima.
Een uur lang.quote:
Definitief einde tijdperk Chris Froome lijkt mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt het niet duidelijk gemaakt dat hij volgend jaar moet knechten voor Het Godenkind?
Dat zijn toch wel de betere tekeningen, betekenissen en redenen om je lichaam de rest van je leven te verminken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zomaar een pijl, simpele uit de klei getrokken boerenlul dat je bent.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een afschuwelijke tattoo danquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een flinke dosis modder en soms een uitstapje naar IJS.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Michel Cornelisse is een simpele ziel. Ik verdenk hem ervan een tribal te hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:42 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Ideale schoonzoon Breuk
Lol, wat pauperquote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:42 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Ideale schoonzoon Breuk
We gaan naar Curling kijken.quote:
Forumliefde bestaat niet meer, wat is nu 15 euro op een mensenleven?quote:
We kunnen nog wel even vooruit hoorquote:
Broekje ligt al op de grond voor de GP Chantal Biya hoor!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kunnen nog wel even vooruit hoor
[ afbeelding ]
Ook op Leiden CS vanmidddag ''BOERUH BOERUH BOERUH".quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je wil je iconische naam toch niet aanpassen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forumliefde bestaat niet meer, wat is nu 15 euro op een mensenleven?
De first lady van Kameroen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Broekje ligt al op de grond voor de GP Chantal Biya hoor!
quote:
Nee ik heb al de perfecte naam.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je wil je iconische naam toch niet aanpassen?
Overigens is die combi van dat strakke Amsterdam-gedoe en het fijnlijnige van die leeuw nog het ergst.quote:
Toch zou ik liever zien dat Veneberg op een legoblokje stapt.quote:
Thorwald Veneberg gun ik op een legoblokje te stappen terwijl Jan Smit voor hem zingt en het spijkers regent. Die flapdrol moeten ze echt eruit gooien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zou ik liever zien dat Veneberg op een legoblokje stapt.
Jemig, dit gaat wel heel ver. Die man is toch ook weer geen oorlogsmisdadiger?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Thorwald Veneberg gun ik op een legoblokje te stappen terwijl Jan Smit voor hem zingt en het spijkers regent. Die flapdrol moeten ze echt eruit gooien.
Dit is eigenlijk wel een leuk idee voor een topic.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:12 schreef Slobeend het volgende:
Mooie top 5 van Michel. Terechte top 2.
Nu die van jullie.
Een soort wieleroscars met mooiste momenten, beste wielrenners, etc.? Lijkt mij geen slecht topic.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.
Wat een kutidee.
Ben begonnen met een samenvatting van het seizoen, met daarna het idee dat iedereen zijn of haar mooiste momenten van het jaar mag posten. Beste wielrenners kan dan ook wel meteen ja.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een soort wieleroscars met mooiste momenten, beste wielrenners, etc.? Lijkt mij geen slecht topic.
Meest verafschuwde plaats in Frankrijk is misschien ook een leuke categorie.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.
Wat een kutidee.
Wat saai.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Mathieu van der Poel.
Zo, is dat ook weer klaar.
Tja.quote:
zoals Bob het afgelopen half jaar rijdt, komt hij ook op 5 minuten binnen. Die komt niet meer vooruit.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:15 schreef heywoodu het volgende:
IOC
Naar alle waarschijnlijkheid zal Luxemburg geen startbewijs hebben op de olympische tijdrit volgend jaar. Ze staan op de 30e plek, terwijl er nog een Aziaat bij moet, wat betekent dat het Luxemburgse plekje naar Iran gaat. In plaats van Bob Jungels die strijdt voor de medailles krijgen we dus een of andere Iraanse wielergod die op vijf minuten binnen gaat komen.
Nou ja, ok, maar als hij in vorm is kan hij toch een aardig tijdritje neerleggen. In tegenstelling tot welke Iraniër dan ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zoals Bob het afgelopen half jaar rijdt, komt hij ook op 5 minuten binnen. Die komt niet meer vooruit.
Als hij goed in vorm is kan hij tussen 5 en 10 rijden maar hij is niet in staat dicht bij de medailles te komen. Dit gaat over een startplaats ergens ver in het veld, maar ik vind die quota over meerdere onderdelen veel storender. Dat Nederland straks JW van ’t Schip meeneemt als wegrenner in een klimmerskoers omdat ze niet uitkomen met het aantal startplaatsen op de baan en daarom Buchli niet alleen voor de Keirin mee kunnen nemen waarmee hij of niet kan starten op de Keirin of ze in moeten leveren op de teamsprint.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ok, maar als hij in vorm is kan hij toch een aardig tijdritje neerleggen. In tegenstelling tot welke Iraniër dan ook.
Of iets met wielrennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
Hoezo?quote:
Eefje ook goed?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
Eendimensionaal past dan weer wel bij Spinvis.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo?
Beetje eendimensionaal als we alleen maar over wielrennen kunnen praten.
Heb je een hekel aan muziek ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:32 schreef heywoodu het volgende:
En er is al genoeg over muziek gepraat voor de komende drie jaar, zou je denken.
Luisteren naar muziekquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan muziek ofzo?
Zo, die zit.quote:
Sportquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Luisteren naar muziek
Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - muziek
Helemaal niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sport
Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport
Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Kunnen we WLR, SPT en MUZ niet subfora maken van ELI (elite) en dan een ELI SC beginnen waar we over sport en muziek kunnen praten?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sport
Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport
Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.quote:
Neem dan ook gelijk Braddie als bassist.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Worden we beloond met een aantal cringe worthy reclames en filmpjes van de Jumbo-Visma sponsoren?twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 24-10-2019 om 10:10:23 2020 kick-off🤩 and 2019 celebration days🕺🏼 Part 1: content day🎥 https://t.co/HtNxkL1OoA reageer retweet
Wat zou je vriendin daarvan vinden?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Echt wejelds zouden ze op Youtube zeggen.quote:
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou je vriendin daarvan vinden?
Dus je laat de Backstreet Boys gewoon in de kou staan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Hoe lang is de vlam al brandende? Waarom wist ik dit niet? Waarom vertel je mij niets?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Ik vond Dua Lipa realistischer, die jongens zijn getrouwd met kinderen. Al zit Howie D. nog hevig in de kast.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je laat de Backstreet Boys gewoon in de kou staan?
Omdat je mij niet wil toevoegen op facebook. Een jaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe lang is de vlam al brandende? Waarom wist ik dit niet? Waarom vertel je mij niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |