quote:
Nee ik heb al de perfecte naam.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je wil je iconische naam toch niet aanpassen?
Overigens is die combi van dat strakke Amsterdam-gedoe en het fijnlijnige van die leeuw nog het ergst.quote:
Toch zou ik liever zien dat Veneberg op een legoblokje stapt.quote:
Thorwald Veneberg gun ik op een legoblokje te stappen terwijl Jan Smit voor hem zingt en het spijkers regent. Die flapdrol moeten ze echt eruit gooien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zou ik liever zien dat Veneberg op een legoblokje stapt.
Jemig, dit gaat wel heel ver. Die man is toch ook weer geen oorlogsmisdadiger?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Thorwald Veneberg gun ik op een legoblokje te stappen terwijl Jan Smit voor hem zingt en het spijkers regent. Die flapdrol moeten ze echt eruit gooien.
Dit is eigenlijk wel een leuk idee voor een topic.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:12 schreef Slobeend het volgende:
Mooie top 5 van Michel. Terechte top 2.
Nu die van jullie.
Een soort wieleroscars met mooiste momenten, beste wielrenners, etc.? Lijkt mij geen slecht topic.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.
Wat een kutidee.
Ben begonnen met een samenvatting van het seizoen, met daarna het idee dat iedereen zijn of haar mooiste momenten van het jaar mag posten. Beste wielrenners kan dan ook wel meteen ja.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een soort wieleroscars met mooiste momenten, beste wielrenners, etc.? Lijkt mij geen slecht topic.
Meest verafschuwde plaats in Frankrijk is misschien ook een leuke categorie.quote:Op maandag 21 oktober 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben begonnen met een topicje over het wielerjaar 2019.
Wat een kutidee.
Wat saai.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:02 schreef heywoodu het volgende:
Mathieu van der Poel.
Zo, is dat ook weer klaar.
Tja.quote:
zoals Bob het afgelopen half jaar rijdt, komt hij ook op 5 minuten binnen. Die komt niet meer vooruit.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:15 schreef heywoodu het volgende:
IOC
Naar alle waarschijnlijkheid zal Luxemburg geen startbewijs hebben op de olympische tijdrit volgend jaar. Ze staan op de 30e plek, terwijl er nog een Aziaat bij moet, wat betekent dat het Luxemburgse plekje naar Iran gaat. In plaats van Bob Jungels die strijdt voor de medailles krijgen we dus een of andere Iraanse wielergod die op vijf minuten binnen gaat komen.
Nou ja, ok, maar als hij in vorm is kan hij toch een aardig tijdritje neerleggen. In tegenstelling tot welke Iraniër dan ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zoals Bob het afgelopen half jaar rijdt, komt hij ook op 5 minuten binnen. Die komt niet meer vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |