Als hij goed in vorm is kan hij tussen 5 en 10 rijden maar hij is niet in staat dicht bij de medailles te komen. Dit gaat over een startplaats ergens ver in het veld, maar ik vind die quota over meerdere onderdelen veel storender. Dat Nederland straks JW van ’t Schip meeneemt als wegrenner in een klimmerskoers omdat ze niet uitkomen met het aantal startplaatsen op de baan en daarom Buchli niet alleen voor de Keirin mee kunnen nemen waarmee hij of niet kan starten op de Keirin of ze in moeten leveren op de teamsprint.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ok, maar als hij in vorm is kan hij toch een aardig tijdritje neerleggen. In tegenstelling tot welke Iraniėr dan ook.
Of iets met wielrennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
Hoezo?quote:
Eefje ook goed?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een nieuw nummer van Spinvis waar we het over kunnen hebben? Tijd voor wat reuring.
Eendimensionaal past dan weer wel bij Spinvis.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo?
Beetje eendimensionaal als we alleen maar over wielrennen kunnen praten.
Heb je een hekel aan muziek ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:32 schreef heywoodu het volgende:
En er is al genoeg over muziek gepraat voor de komende drie jaar, zou je denken.
Luisteren naar muziekquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan muziek ofzo?
Zo, die zit.quote:
Sportquote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Luisteren naar muziek
Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - muziek
Helemaal niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sport
Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport
Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Kunnen we WLR, SPT en MUZ niet subfora maken van ELI (elite) en dan een ELI SC beginnen waar we over sport en muziek kunnen praten?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sport
Praten over - of erger, posts lezen van mensen die praten over - sport
Ik ga even achter vragen of we WLR, SPT en MUZ kunnen sluiten.
Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.quote:
Neem dan ook gelijk Braddie als bassist.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Worden we beloond met een aantal cringe worthy reclames en filmpjes van de Jumbo-Visma sponsoren?twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 24-10-2019 om 10:10:23 2020 kick-off🤩 and 2019 celebration days🕺🏼 Part 1: content day🎥 https://t.co/HtNxkL1OoA reageer retweet
Wat zou je vriendin daarvan vinden?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker nummertje hoor. En met Eefje zou ik ook wel een lekker nummertje willen maken.
Echt wejelds zouden ze op Youtube zeggen.quote:
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou je vriendin daarvan vinden?
Dus je laat de Backstreet Boys gewoon in de kou staan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Hoe lang is de vlam al brandende? Waarom wist ik dit niet? Waarom vertel je mij niets?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben allebei iemand gekozen waarmee, mocht de kans zich voordoen, we vreemd mogen gaan. Ik moet toegeven dat ik Dua Lipa heb gezegd maar oke.
Ik vond Dua Lipa realistischer, die jongens zijn getrouwd met kinderen. Al zit Howie D. nog hevig in de kast.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je laat de Backstreet Boys gewoon in de kou staan?
Omdat je mij niet wil toevoegen op facebook. Een jaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe lang is de vlam al brandende? Waarom wist ik dit niet? Waarom vertel je mij niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |