Heb je wel booooh geroepen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.
Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een -opportunist?
Je hebt het niet duidelijk gemaakt dat hij volgend jaar moet knechten voor Het Godenkind?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog 2 rijen voor de altijd irritante Chris F. in het vliegtuig, je maakt nog eens wat mee.
Sowieso die tattoos, wat een wansmaak. En een leeuw en een Amsterdam logo, is Dillie een -opportunist?
Wat vinden jullie van de nieuwe username?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 01:19 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat jullie nieuwe username worden?
Je hebt de puntjes op de i gezet. Of juist niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van de nieuwe username?
Wat is mijn kans waarvoor?quote:
Het forum bestaat 20 jaar en een van de feestelijke acties rond deze gebeurtenis is dat je bij hoge uitzondering je username mag veranderen. Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat.quote:
Deze achterlijke username aanpassen.quote:
Mijn username is iconisch. Maar als je mij wilt sponsoren, ga je gang.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze achterlijke username aanpassen.
Een pijl.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pieter Storms doet ook mee.
[ afbeelding ]
Afknapper?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pieter Storms doet ook mee.
[ afbeelding ]
Wat moet ik lezen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet hier even bijkomen van mijn bezoek aan NWS. Mijn hemel.
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #22 Mien merk, Mien melk dommigheid kent geen tijd.quote:
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ja echt ergerlijk tot aan het bot sommigen daarquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Zeker niet.quote:
Daar heb jij gelijk in.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Dit is een uitstekend adviesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet NWS natuurlijk helemaal niet bezoeken.
Ik heb het een paar topics eerder geprobeerd, het houdt niet op vanzelfquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #22 Mien merk, Mien melk dommigheid kent geen tijd.
Ik verlaat onze zelf gecreëerde safe space gewoon niet meer.quote:
110% tegen de boeren.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #22 Mien merk, Mien melk dommigheid kent geen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |