Veel boosheid, merkte ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je genoten van de reacties?
Ik ga deze even inkoppen:quote:Op donderdag 7 november 2019 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die zag ik ook voorbij komen. Volgens mij lijdt Feyenoord best wel onder het feit dat een deel van de aanhang graag nog domme krachten ziet rennen en vliegen in plaats van 'goed' voetbal.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn ook beelden opgedoken van 'onze' Ruby_Roelof
Lijkt me iemand uit een inrichting die een of ander B-finale mag gooien.quote:
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me iemand uit een inrichting die een of ander B-finale mag gooien.
Had je meer uitleg verwacht?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had je meer uitleg verwacht?
Haha, Slobeend kijkt naar Sterke Verhalen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat onze Thijs tijdens de proloog van de Giro in Apeldoorn iemand wilde wegduwen van Dumoulin die in de hotseat zat en dat Willem-Alexander bleek te zijn en dat hij doet toen in z'n nekvel werd gegrepen door Wil-Lex zijn beveiligers? Ik niet.
Jij dus ook?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, Slobeend kijkt naar Sterke Verhalen.
https://www.npostart.nl/sterke-verhalen/09-11-2019/BV_101394540 vanaf 25:25quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef heywoodu het volgende:
Waarom wilde onze Thijs überhaupt iemand wegduwen?
Ik had helaas geen keus vanavond. Maar hoe weet jij dat het in dat programma zat!?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, Slobeend kijkt naar Sterke Verhalen.
De samenvattingen van de Eredivisie begonnen later dan ik had verwacht. Ik viel dus midden in dat verhaal van Thijs. En dan zag ik ook nog eens Emma Wortelboer, de horror.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had helaas geen keus vanavond. Maar hoe weet jij dat het in dat programma zat!?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De samenvattingen van de Eredivisie begonnen later dan ik had verwacht. Ik viel dus midden in dat verhaal van Thijs. En dan zag ik ook nog eens Emma Wortelboer, de horror.
Dat ik best wel trek heb.quote:Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Kansloos, voor beidenquote:Op zondag 10 november 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik Dré Hazes en Bridget zeg, wat zeggen jullie dan?
Op zondag eet ik niet vaak piepers. Of nou ja, wel als ze gebakken zijn Veel later dan dat moet het niet worden, anders val ik om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |