Ik verdenk Polen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Da's wel slordig, gewoon je shit opruimen imo.
Begin eigenlijk wel steeds meer van wielrennen te houden. De koersen lijken ook steeds leuker te worden door de renners.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:37 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag gezien dat Bokkema Lombardije gewonnen heeft
Helaas was ik al gespoilerd voor deze, maar toch een mooi showtje.
Waarom is dat ? Dat is eerder .quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begin eigenlijk wel steeds meer van wielrennen te houden. De koersen lijken ook steeds leuker te worden door de renners.
Wat doet Bouhanni in het F1-topic?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met veel plezier het F1-topic gelezen.
Iedereens favoriete tokkie heeft zich weer eens als een proleet gedragen, dat verwacht je toch ook niet zeg!
Max uitlachen, waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat doet Bouhanni in het F1-topic?
Geen straf, daarna gezegd dat hij de vlag niet gezien had, wat niet zo handig was want toen kwam er alsnog een straf Ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:06 schreef Momo het volgende:
Ok iets met een gele vlag negeren en nu heeft Max een straf? Ik snap er toch geen kut van
Zo te zien kan hij beter fietsen dan voetballen.quote:
Die zag ik ook voorbij komen. Volgens mij lijdt Feyenoord best wel onder het feit dat een deel van de aanhang graag nog domme krachten ziet rennen en vliegen in plaats van 'goed' voetbal.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef wimderon het volgende:
Stelling: Feyenoord is beter af met Toornstra dan ze met Ziyech waren geweest. Benieuwd of daar nog iemand een mening over heeft.
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef wimderon het volgende:
Stelling: Feyenoord is beter af met Toornstra dan ze met Ziyech waren geweest. Benieuwd of daar nog iemand een mening over heeft.
Zoet is dikker dan Mes Pildaursen.quote:
Ook dikker dan Padt, Telgenkamp en Martijn van der Laan?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoet is dikker dan Mes Pildaursen.
Nog net geen Jeroen Verhoeven.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook dikker dan Padt, Telgenkamp en Martijn van der Laan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |