Maar ik heb geen Facebook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je mij niet wil toevoegen op facebook. Een jaar.
De enige reden dat ik de stekker er nog niet heb uitgetrokken is omdat ik op de hoogte wil blijven van de laatste cavia en burger updates.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Facebook.
Your loss, nu mis je al onze leuke foto's. En bonus cavia materiaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Facebook.
Ik heb gisteren nog een klassieke South Park aflevering bekeken op Netflix waarin Tom Cruise niet uit de kast wil komen. 90s kids will knowquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond Dua Lipa realistischer, die jongens zijn getrouwd met kinderen. Al zit Howie D. nog hevig in de kast.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een klassieke South Park aflevering bekeken op Netflix waarin Tom Cruise niet uit de kast wil komen. 90s kids will know
Zijn die pleurisbeesten nog niet dood? @Mani89quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de stekker er nog niet heb uitgetrokken is omdat ik op de hoogte wil blijven van de laatste cavia en burger updates.
Waar moet Mani dan nog lol mee hebben?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien wordt het tijd om daar persoonlijk eens verandering in te gaan brengen.
Mani kan (lees: durft) geen DM’s openbaren, dan doe ik het zelf wel.quote:
Suus lust je rauw.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien wordt het tijd om daar persoonlijk eens verandering in te gaan brengen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende ben je van harte welkom in het pittoreske Warmond.
Waarom ben jij er dan gaan wonen?quote:Op 4 oktober 2019 telde Warmond 4.760 inwoners. De daling van het aantal inwoners is het gevolg van het sluiten van twee woonzorgcentra en een verpleeghuis in Warmond.
Een dominant blank dorp.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben jij er dan gaan wonen?
Mooie natuur he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Warmond, daar kwam ik af en toe met hardlopen toen ik nog in Leiden woonde.
Dat zijn de echte. Tripod heeft de centjes ook nodig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dries blijkt tevens inzetbaar bij darts, nog mooiere jongen?
Je moet wel enorm liefhebber zijn om dit voor de leuk te doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zijn de echte. Tripod heeft de centjes ook nodig?
Je kijkt toch ook voor de leuk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet wel enorm liefhebber zijn om dit voor de leuk te doen.
Zeker. Heb er trouwens ook een aantal keer gewandeld met een huisgenoot. Hij had de gewoonte om op de vreemdste momenten lichtelijk aangeschoten voor mijn deur te staan en te vragen of ik een stuk mee ging wandelen. Hij had dan weer een of ander waterwingebied of een vennetje ontdekt ofzo. Meestal was ik daar wel voor in, lekker avontuurlijk en veel mooie natuur in de omgeving. We hadden dan regelmatig het idee 'wow we moeten hier nog eens terugkomen onder invloed van een of ander exotisch chemisch stofje' (hij studeerde iets met biochemie en kon er altijd in geuren en kleuren over vertellen). Nooit aan toegekomen trouwens. Maar die gast was wel een held.quote:
Je bent niet de enige met dat idee, dieper in het bos bij Koudehoorn vind ik regelmatig nog nasmeulende kampvuurtjes met lege blikken bier en lege wietzakjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Heb er trouwens ook een aantal keer gewandeld met een huisgenoot. Hij had de gewoonte om op de vreemdste momenten lichtelijk aangeschoten voor mijn deur te staan en te vragen of ik een stuk mee ging wandelen. Hij had dan weer een of ander waterwingebied of een vennetje ontdekt ofzo. Meestal was ik daar wel voor in, lekker avontuurlijk en veel mooie natuur in de omgeving. We hadden dan regelmatig het idee 'wow we moeten hier nog eens terugkomen onder invloed van een of ander exotisch chemisch stofje' (hij studeerde iets met biochemie en kon er altijd in geuren en kleuren over vertellen). Nooit aan toegekomen trouwens. Maar die gast was wel een held.
Studentenleven.
Da's wel slordig, gewoon je shit opruimen imo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met dat idee, dieper in het bos bij Koudehoorn vind ik regelmatig nog nasmeulende kampvuurtjes met lege blikken bier en lege wietzakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |