Ik had je een stuk jonger ingeschat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
29, idee dat ik dan nog steeds onderste 10% zit hoor, of heb ik een verkeerd beeld?
Het hoofd van Nico Verhoeven, ter nagedachtenis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal dit worden, een Nine tattoo of van die hond?
Zou mooi Paint topic kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het hoofd van Nico Verhoeven, ter nagedachtenis.
Ze gedragen zich vaak wel als kleutersquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had je een stuk jonger ingeschat.
Denk dat er op het forum wel een vrij grote groep zit rond de 25, zo'n beetje de laatste generatie die nog is opgegroeid met het fenomeen fora.
Zo, dat zijn geen misselijke uitspraken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze gedragen zich vaak wel als kleuters
Effectief gezien is het 1 uitspraakquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo, dat zijn geen misselijke uitspraken.
29, hoi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu vrij gemiddeld is eigenlijk. Schat Wimderon wat ouder, maar Heywoodu is geloof ik weer verrassend jong. Stijn is ook nog niet zo oud. En Capuchon is ook jong. Alleen users onder de 18 zou ik niet weten, zelfs niet onder de 21.
Ik dacht altijd dat jij een van de jongsten hier was, samen misschien met Capuchon_jongen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu vrij gemiddeld is eigenlijk. Schat Wimderon wat ouder, maar Heywoodu is geloof ik weer verrassend jong. Stijn is ook nog niet zo oud. En Capuchon is ook jong. Alleen users onder de 18 zou ik niet weten, zelfs niet onder de 21.
Eens, stuk overzichtelijker dan reddit en twitter bijvoorbeeld. Facebook is al helemaal geen prettig discussieplatform.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel jammer dat er weinig aanwas inderdaad, fora zijn toch wel een overzichtelijke methode om te discussiėren.
Heb ooit een foto van hem gezien, dus wist wel dat hij iets jonger was/is dan ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu had ik inderdaad wat ouder ingeschat
Waar zie jij nou weer foto's van mij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ooit een foto van hem gezien, dus wist wel dat hij iets jonger was/is dan ik
Ja weet ik waarom je vriendin mij op insta gaat volgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar zie jij nou weer foto's van mij?
Zo he, is er hier iets aan de handquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja weet ik waarom je vriendin mij op insta gaat volgen
Dat ken ik, ik was vroeger lid van het harrypotterforum.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
27 hier. Wij hebben de gouden eeuw van het forumleven meegemaakt!
Ik ben hier ook vooral actief geworden omdat mijn 'thuisforum' steeds doder werd
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ken ik, ik was vroeger lid van het harrypotterforum.
Idem. Meer dan tien jaar geleden ook nog wel actief op andere fora geweest, maar die zijn nu (bijna) uitgestorven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Redelijk hoog in 20 hier. Denk dat we wel dichtbij elkaar in buurt zitten. Zoals Momo al zei, laatste generatie van forummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |