abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189296709
Vandaag waarschijnlijk ook geen start van de vredesoperatie. Eigenlijk best wel slim. Die chauvinistisch militanten draaien helemaal door. Ze moeten steeds voorbereiden op een aframmeling die maar steeds niet komt. Dat vormt deel van de psychotische oorlog om de vijand al te neutraliseren voordat het begint. In mijn mening is het nog te vroeg. Er moet eerst een 50k leger komen puur uit Syrische jongemannen die het vuile werk kunnen doen en hun vaderland kunnen terugveroveren. Dat zou in een klap het Syrische vluchtelingen probleem oplossen. Assad, PKK, YPG, IS en SDF zou dan die vluchtelingen niet kunnen aanraken in noord Syrië.
pi_189296751
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:02 schreef Atak het volgende:
<knip>
In elk geval heb je een goede TT gekozen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189296996
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 09:37 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Vorige keer:
[ afbeelding ]

"Such a spectacular defeat had not been “achieved” even by the Iraqis, using the American Abrams A1M1-SA machines quite incompetently in the fights with IS units in western Iraq in 2014–2015."
Je moet ook niet vergeten dat het Turkse leger zijn operaties zo nauwkeurig mogelijk verricht. Dit betekent dat er extra gelet wordt op burgers. Anders was het een kwestie geweest van platbombarderen maar zo simpel zit het dus niet in elkaar.

De schade die de Duitse leopard tanks hebben opgelopen komen mede door de TOW's die door ''bondgenoot'' VS aan de terroristen verkregen zijn.

Daarnaast is dit ook een stukje praktijk. Dit betekent dat Turkije juist hiervan leert en daarop zijn tanken moderniseert en aanpast.

Verdedigingssysteem ''Akkor'' is daar een voorbeeld van.
pi_189297052
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Geen één Koerd dat is geïntegreerd? De alarmbellen rinkelen, we hebben een Erdogan aanhanger gespot!
Erdo aanhanger ja? Interessant. Vertel nog meer over mijzelf wat ik nog niet wist en wat niet waar is (:

Je beseft toch wel dat juist de meeste Koerden in Turkije ome Erdo stemmen he. Faalhaas.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:23:41 #105
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189299151
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:27 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Erdo aanhanger ja? Interessant. Vertel nog meer over mijzelf wat ik nog niet wist en wat niet waar is (:

Je beseft toch wel dat juist de meeste Koerden in Turkije ome Erdo stemmen he. Faalhaas.
Ja, aan jouw Nederlands te zien liggen jouw roots niet hier. Gezien je taal over Koerden ben je een Koerdenhatende Turk. Dat is meer dan jij van mij weet, faalhaas.

Verder heb ik het wel gehad met genocideontkenners en toejuichers.

[ Bericht 2% gewijzigd door Richestorags op 06-10-2019 15:31:25 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:26:16 #106
396550 Richestorags
pi_189299206
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:22 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je moet ook niet vergeten dat het Turkse leger zijn operaties zo nauwkeurig mogelijk verricht. Dit betekent dat er extra gelet wordt op burgers. Anders was het een kwestie geweest van platbombarderen maar zo simpel zit het dus niet in elkaar.

De schade die de Duitse leopard tanks hebben opgelopen komen mede door de TOW's die door ''bondgenoot'' VS aan de terroristen verkregen zijn.

Daarnaast is dit ook een stukje praktijk. Dit betekent dat Turkije juist hiervan leert en daarop zijn tanken moderniseert en aanpast.

Verdedigingssysteem ''Akkor'' is daar een voorbeeld van.
De Armenen, Grieken, Assyriërs, Koerden en inwoners van Cizre beg to differ.
pi_189299254
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De Armenen, Grieken, Assyriërs, Koerden en inwoners van Cizre beg to differ.
Het viel me al eerder op dat je zonder kennis praat. Probeer je een nieuwe poging te maken?
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:32:55 #108
396550 Richestorags
pi_189299290
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het viel me al eerder op dat je zonder kennis praat. Probeer je een nieuwe poging te maken?
Tsja, dat ik geen gewillig slachtoffer voor Neo-Ottomaanse propaganda van de APK ben maakt niet ik geen kennis heb over de misdaden van het Erdogan regime in Syrië.
pi_189300222
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja, dat ik geen gewillig slachtoffer voor Neo-Ottomaanse propaganda van de APK ben maakt niet ik geen kennis heb over de misdaden van het Erdogan regime in Syrië.
De zogenaamde Armeense genocide is geen propaganda wil je zeggen? Als je zeker bent van een feit, dan wijs je een verzoek voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers niet af.
pi_189300573
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

De zogenaamde Armeense genocide is geen propaganda wil je zeggen? Als je zeker bent van een feit, dan wijs je een verzoek voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers niet af.
Gast :') Lees je aub in, de Turken hebben delen van hun zogenaamde geopenbaarde archief vernietigd. Er is genoeg bewijs dat Turkije een genocide heeft gepleegd maar jullie zijn te trots om dat toe te geven. Rot op man.
pi_189300676
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gast :') Lees je aub in, de Turken hebben delen van hun zogenaamde geopenbaarde archief vernietigd. Er is genoeg bewijs dat Turkije een genocide heeft gepleegd maar jullie zijn te trots om dat toe te geven. Rot op man.
1. Rot zelf op
2. Welke delen zijn vernietigd en door wie?
3. Welke bewijzen zijn er?
4. Als er bewijzen zijn, waarom wordt een voorstel voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers en historici afgewezen door de Armeniers?
pi_189300703
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:32 schreef Werkperd het volgende:

[..]

1. Rot zelf op
4. Als er bewijzen zijn, waarom wordt een voorstel voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers en historici afgewezen door de Armeniers?
Lees je in. https://archive.nytimes.c(...)ngenocide.html?mcubz
pi_189301440
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:32 schreef Werkperd het volgende:

[..]

1. Rot zelf op
Je communiceert met een Armeen. Figen98 is erg toxic FYI. En die andere gast die Richblabla heet of zo is Koerd. Beide terreur verheerlijkers.
pi_189301504
Sommige nazi Turken hier hebben nog geluk.
Het ontkennen van de armeense genocide is nog niet strafbaar.

Wel reden om compleet genegeerd te gaan worden.
pi_189301682
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Je communiceert met een Armeen. Figen98 is erg toxic FYI. En die andere gast die Richblabla heet of zo is Koerd. Beide terreur verheerlijkers.
Erg toxic? Waar heb jij het over dan lol. En het is vigen98 btw :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2019 17:45:06 ]
pi_189302938
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Kon ik al raden aan hun matige niveau van kennis en manier van discussiëren.
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 19:37:21 #117
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189303644
Grijze inteeltwolven die samen met Erdolf het klusje wel even klaren :')

Wat een rotte crimineel is die geitenneuker Erdolf zeg.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189304017
Ik ben geen fan van Erdogan of zo maar de redactie is echt een grap. Is de hele redactie geëmigreerd van Stormfront of zo? Nog geen eens schijn van neutraliteit. _O-
pi_189304240
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:55 schreef Atak het volgende:
Ik ben geen fan van Erdogan of zo maar de redactie is echt een grap. Is de hele redactie geëmigreerd van Stormfront of zo? Nog geen eens schijn van neutraliteit. _O-
ik denk eerder dat niemand echt iets moet hebben van een halve facsist als Erdolf en dat mensen die hem steunen inderdaad een berg stront over zich heen kunnen verwachten. Geen enkele reden om in te grijpen, als jij Hitler gaat lopen verdedigen kan je ook wel behoorlijk pittige reacties terug verwachten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 20:06:24 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189304258
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:55 schreef Atak het volgende:
Maar ome Erdo is toch een ultrarechtse fascist die zijn land wil opschonen van 'ongewenste groeperingen', die zou zich wel thuisvoelen op Stormfront. En ik steun in dat geval eerder de YPG ja, dat is de onderdrukte groep en die steunen zou toch mij toch juist linksknuffelboomgekkie moeten maken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189304393
quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar ome Erdo is toch een ultrarechtse fascist die zijn land wil opschonen van 'ongewenste groeperingen', die zou zich wel thuisvoelen op Stormfront. En ik steun in dat geval eerder de YPG ja, dat is de onderdrukte groep en die steunen zou toch mij toch juist linksknuffelboomgekkie moeten maken?
Sinds wanneer is het verheerlijken van terrorisme toegestaan op dit forum?
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 20:15:41 #122
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189304476
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het verheerlijken van terrorisme toegestaan op dit forum?
Waar verheerlijk ik het? Ik zeg dat als ik zou moeten kiezen niet de kant van Erdo zou kiezen. Maar zo zwart-wit is het allemaal niet dat het 2 partijen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan, het is daar gewoon één grote clusterfuck van allerlei partijen met allerlei verschillende belangen. Dit los je niet op door als een stel losgeslagen Ottomanen iedereen die het niet met de grote leider eens is uit te roeien.
_____
pi_189304583
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Waar verheerlijk ik het? Ik zeg dat als ik zou moeten kiezen niet de kant van Erdo zou kiezen. Maar zo zwart-wit is het allemaal niet dat het 2 partijen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan, het is daar gewoon één grote clusterfuck van allerlei partijen met allerlei verschillende belangen. Dit los je niet op door als een stel losgeslagen Ottomanen iedereen die het niet met de grote leider eens is uit te roeien.
Dan kunnen mensen ook kiezen tussen de VS en ISIS? Ja ik kies voor ISIS want ik vind dat....

Je bent hier gewoon keihard terrorisme aan het verheerlijken.
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 20:24:30 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189304692
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dan kunnen mensen ook kiezen tussen de VS en ISIS? Ja ik kies voor ISIS want ik vind dat....

Je bent hier gewoon keihard terrorisme aan het verheerlijken.
Ja het is goed met al je ad hominems, ga maar gewoon even iemand anders woorden verdraaien :W.
_____
pi_189304714
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja het is goed met al je ad hominems, ga maar gewoon even iemand anders woorden verdraaien :W.
Hij heeft je wel in een hoekje gedrukt. Geef maar eerlijk toe. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Atak op 06-10-2019 20:32:40 ]
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 20:29:17 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189304801
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Hij heeft je wel in een hoekje gedrukt. Geef maar eerlijk toe. _O-
Door mij af te schilderen als terrorist sympathisant? Welk punt probeert die daarmee te bereiken dan, of is dat zo opgedragen door Ankara door iedereen die het niet met Erdogan eens is af te schilderen als terrorist. Doet me denken aan George Bush met zijn 'you're either with us or against us', alles zwart-wit proberen te maken terwijl de situatie een heel stuk gecompliceerder is dan dat.
_____
pi_189304867
ker
pi_189304911
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Door mij af te schilderen als terrorist sympathisant? Welk punt probeert die daarmee te bereiken dan, of is dat zo opgedragen door Ankara door iedereen die het niet met Erdogan eens is af te schilderen als terrorist. Doet me denken aan George Bush met zijn 'you're either with us or against us', alles zwart-wit proberen te maken terwijl de situatie een heel stuk gecompliceerder is dan dat.
Draai het nou niet om. Je stond met een mondvol tanden en kon geen reactie geven op zijn - laatste - comment. _O-
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 20:35:56 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189304958
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Draai het nou niet om. Je stond met een mondvol tanden en kon geen reactie geven op zijn - laatste - comment. _O-
Wat valt daar nog meer op te zeggen dan, hij roept dat ik terrorisme verheerlijk. Als die dat echt denkt dan heeft die iets teveel rakiouzo op waarschijnlijk want dat slaat werkelijk nergens op.
_____
pi_189305023
Erdogan zei dat die gister of vandaag zijn leger op de koerden zou afsturen , nou ik zie nog steeds niks? Over een aantal uur is de dag om en dan zullen we zien dat Erdogan weer geen gelijk heeft. Pure blufpoker.
ker
pi_189305187
Tja Turkije is dan ook een terroristische schurken staat.
pi_189305366
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:39 schreef Kerjans31 het volgende:
Erdogan zei dat die gister of vandaag zijn leger op de koerden zou afsturen , nou ik zie nog steeds niks? Over een aantal uur is de dag om en dan zullen we zien dat Erdogan weer geen gelijk heeft. Pure blufpoker.
Ja maar dat zeiden ze ook over operaties Eufraat en Olijftak. Turkije kan dit niet, Turkije mag dat niet en wat gebeurde er toen?? BOOM!!! De grootste luchtoperatie in recente geschiedenis met maar liefst 70+ F-16's die tegelijkertijd gecoördineerd werden.

Slechts een handjevol landen kunnen dit en nee, Nederland zit daar idd niet tussen.
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 21:01:57 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189305545
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja maar dat zeiden ze ook over operaties Eufraat en Olijftak. Turkije kan dit niet, Turkije mag dat niet en wat gebeurde er toen?? BOOM!!! De grootste luchtoperatie in recente geschiedenis met maar liefst 70+ F-16's die tegelijkertijd gecoördineerd werden.

Slechts een handjevol landen kunnen dit en nee, Nederland zit daar idd niet tussen.
_____
pi_189305605
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij snapt em.
pi_189306326
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Eufraat was tegen ISIS. Dat stond iedereen toe. Gebied van olijftak werd beschermd door Rusland die besloot om de koerden te verraden en de turken vrij spel te geven.

Dat gebied waar Turkije nu een operatie (bluf) wilt uitvoeren wordt beschermd door Amerika waarbij er geen steun is voor een turkse militaire operatie. Erdogan wordt niet meer serieus genomen door de wereld. Hij speelt blufpoker en zal komende tijd niets durven te ondernemen in dat gebied.
ker
pi_189306547
Nazi Erdogan en de fascistische Turken willen gewoon weer het Ottomaanse nazirijk tot leven roepen. Talloze volkeren willen ze tot slavernij en genocide veroordelen en ze zullen daar veel plezier in hebben.

Het zit nog in hun DNA.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:52:47 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189306644
Wat is dat toch met Turken en hun misplaatste idee dat ze iets voorstellen op wereldniveau?
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2019 @ 21:55:09 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189306679
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dat toch met Turken en hun misplaatste idee dat ze iets voorstellen op wereldniveau?
_____
pi_189306843
Militaire operatie gaat niet door. Erdogan sprak net met Trump. Ze hebben besloten om in november in Washington te spreken over de ''safe-zone''.

Erdogan is een lachertje geworden met zijn blufpoker ieder keer.
ker
pi_189306928
Mr. Blufpoker , Erdogan haha. Hij zet zijn land ten schande. Niemand neemt hem serieus meer :D

Erdogan, Trump discuss Syria 'safe zone' in phone call

ISTANBUL — Turkish President Tayyip Erdogan and U.S. President Donald Trump discussed the planned “safe zone” east of the Euphrates River in Syria in a phone call on Sunday, the Turkish presidency said.

Erdogan expressed Turkey’s unease with U.S. military and security bureaucracies not doing what is required by the agreement between the two countries, the presidency said, adding that the two men agreed to meet in Washington next month upon Trump’s invitation. (Reporting by Can Sezer; Writing by Ali Kucukgocmen; Editing by Alison Williams)

https://nationalpost.com/(...)e-zone-in-phone-call
ker
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:10:06 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189306938
Atak, kom er maar in *O*,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:12:06 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189306969
Nobelprijs voor de Vrede naar Trump aub!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189306978
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:09 schreef Kerjans31 het volgende:
Mr. Blufpoker , Erdogan haha. Hij zet zijn land ten schande. Niemand neemt hem serieus meer :D
:').
  Forum Admin zondag 6 oktober 2019 @ 22:12:54 #144
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189306980
Whehehe zoals verwacht, Trump belt zijn schoothondje en het is van de baan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_189307006
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Turkije is ook niets anders dan een regionale macht en geen wereldmacht. Trump is de baas van Erdogan. Erdogan gaat binnenkort ff de kont van Trump likken zoals altijd.
ker
pi_189307039
Hij wilde het echt wel doen hoor, maar zijn 40 jaar oude materieel heeft eem tijd nodig om op de juiste plek te komen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:17:47 #147
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189307061
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij wilde het echt wel doen hoor, maar zijn 40 jaar oude materieel heeft eem tijd nodig om op de juiste plek te komen.
Ze hadden niet elke tank tijdig van een passende tüter kunnen voorzien :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:19:53 #148
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189307105
Moeten we nu allemaal toeterend de straat op?
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:24:11 #149
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189307184
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ze hadden niet elke tank tijdig van een passende tüter kunnen voorzien :Y
_O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:29:01 #150
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189307252
Logisch, het verschil in macht is natuurlijk astronomisch.

1. Economie

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)

2. Militaire budget

https://en.wikipedia.org/(...)ilitary_expenditures

3. R&D uitgaven

https://en.wikipedia.org/(...)development_spending

5. Populatie

https://en.wikipedia.org/(...)encies_by_population

6. Geopolitieke invloed op landen door militaire basissen of andere afhankelijkheden

............................................................................................

7. Culturele invloed

............................................................................................

8. Financiële invloed

...........................................................................................

9. Technologie

.........................................................................................

10. Innovatie

http://statisticstimes.com/ranking/global-innovation-index.php

11. Aantal universiteiten van wereldklasse

https://www.topuniversiti(...)top-100-universities

12. Financial centres

https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Financial_Centres_Index

13. Industriële omvang

https://en.wikipedia.org/wiki/Industry

14. Entertainment en media-invloed op de wereld (zorgt voor positieve vibe richting het producerende land en natuurlijk handig voor propaganda-doeleinden)

https://www.webfx.com/blo(...)l-media-infographic/

[ Bericht 5% gewijzigd door Jellereppe op 06-10-2019 23:23:26 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:30:23 #151
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189307287
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Nu graag jouw reactie op het lafjes intrekken van Erdogan's plannen.
pi_189307294
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
:')
metal up your ass
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 22:33:49 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189307328
jammer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin zondag 6 oktober 2019 @ 22:34:06 #155
pi_189307330
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:31 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

:')
Goede bijdrage.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:34:26 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189307335
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:33 schreef sp3c het volgende:
jammer
Had je liever WOIII dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189307339
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Goede bijdrage.
Goede onderbouwing
metal up your ass
pi_189307350
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:29 schreef Jellereppe het volgende:
Logisch, het verschil in macht is natuurlijk astronomisch.

1. Economie

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)

2. Militaire budget

https://en.wikipedia.org/(...)ilitary_expenditures

3. R&D uitgaven

https://en.wikipedia.org/(...)development_spending

5. Populatie

https://en.wikipedia.org/(...)encies_by_population

6. Geopolitieke invloed op landen door militaire basissen of andere afhankelijkheden

..............................................................................................

7. Culturele en media-invloed

8. Financiële invloed

...........................................................................................

9. Technologie

.........................................................................................

10.

..........................................................................................
Ja alleen persoonlijk geloof ik er niet in dat Amerika de turken kunnen tegenhouden bij een serieuze militaire inval. De nationalistische grijzewolven en veel seculiere ataturkisten steunen Erdogan hierin.
ker
pi_189307351
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nu graag jouw reactie op het lafjes intrekken van Erdogan's plannen.
Heb ik al gisteren gedaan:

quote:
Vandaag waarschijnlijk ook geen start van de vredesoperatie. Eigenlijk best wel slim. Die chauvinistisch militanten draaien helemaal door. Ze moeten steeds voorbereiden op een aframmeling die maar steeds niet komt. Dat vormt deel van de psychotische oorlog om de vijand al te neutraliseren voordat het begint. In mijn mening is het nog te vroeg. Er moet eerst een 50k leger komen puur uit Syrische jongemannen die het vuile werk kunnen doen en hun vaderland kunnen terugveroveren. Dat zou in een klap het Syrische vluchtelingen probleem oplossen. Assad, PKK, YPG, IS en SDF zou dan die vluchtelingen niet kunnen aanraken in noord Syrië.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 22:35:49 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189307364
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Had je liever WOIII dan?
nee dat staat er dan ook niet, dat komt er ook niet om Syrie

ik zie wel graag een plek in Syrie waar je al die vluchtelingen kunt dumpen ... of de Turken dat dan opzetten of de Amerikanen of de Russen of de Syriers zelf kan me niet zo heel veel schelen
pi_189307404
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie wel graag een plek in Syrie waar je al die vluchtelingen kunt dumpen ... of de Turken dat dan opzetten of de Amerikanen of de Russen of de Syriers zelf kan me niet zo heel veel schelen
De Irakezen zouden toch ook kunnen helpen?
metal up your ass
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:39:54 #162
459912 FlippingCoin
pi_189307430
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:38 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Irak heeft momenteel genoeg binnenlandse problemen denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_189307435
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

Als de turken al die vluchtelingen niet kunnen dumpen in syrië door middel van een safe-zone. Dan zou erdogan toch echt de deuren van istanbul kunnen openen richting europa. Dan krijg je dat weer.
ker
  Forum Admin zondag 6 oktober 2019 @ 22:41:30 #164
pi_189307453
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:40 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

Als de turken al die vluchtelingen niet kunnen dumpen in syrië door middel van een safe-zone. Dan zou erdogan toch echt de deuren van istanbul kunnen openen richting europa. Dan krijg je dat weer.
Daar heeft hij dan ook mee gedreigd.
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:42:29 #165
117098 Hathor
Effe niet
pi_189307473
quote:
16s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Irak heeft momenteel genoeg binnenlandse problemen denk ik.
Inderdaad, daar vallen ook alweer de nodige doden tijdens protesten tegen de regering.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:42:54 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189307479
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Inderdaad, daar vallen ook alweer de nodige doden tijdens protesten tegen de regering.
Dat hele MO blijft een groot wespennest.
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:44:06 #167
459912 FlippingCoin
pi_189307490
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja vind dat altijd wel snru voor zo'n land als Irak. :{
pi_189307495
Turkiye altijd nummer géén
pi_189307512
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Daar heeft hij dan ook mee gedreigd.
Dat is dan ook logisch. Westerse landen hebben een groot aandeel in de burgeroorlog die plaats vond in Syrië. Als ik Erdogan was had ik al die vluchtelingen ook nog is wat zakgeld aangeboden wanneer ze vertrekken richting Europa. Economie van Erdogan staat al op instorten , hij kan ze niet meer onderhouden.
ker
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:47:19 #170
117098 Hathor
Effe niet
pi_189307529
quote:
16s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja vind dat altijd wel snru voor zo'n land als Irak. :{
Je zou toch zeggen dat die mensen de afgelopen jaren hun portie wel gehad hebben, maar het blijft maar etteren daar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189307532
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Heb ik al gisteren gedaan:
[..]

Gestopt met lezen bij het woordje vredesoperatie.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 23:03:32 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189307691
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:38 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

wij ook, de Belgen ook ... voor mijn part doen de Luxemburgers ook een duit in het spreekwoordelijke zakje, mij compleet om het even

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:40 schreef Kerjans31 het volgende:

[..]

zou ik ook doen, hij moet er toch vanaf en ze willen allemaal naar 'Europa' dus zolang wij te lam zijn om een uitsmijter aan onze kant van de deur te zetten is dat voor hem een prima alternatief natuurlijk

maar das het dingetje een beetje he, die actie had voor ons niet per se slecht uitgepakt als ze het voor elkaar hadden gekregen (wat nog best een grote vraag is)
dan vind ik het een beetje raar dat al die figuren die constant over de epische zondvloed aan vluchtelingen waar we zogenaamd in aan het verdrinken zijn nu staan te juichen omdat Erdo zijn megalomane actie afblaast omdat Erdo _O-

al is het wel grappig om in deze naar @Atak te wijzen en te lachen want dat krijg je ervan met je grote praatjes :P
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 23:07:03 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189307735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, dan hebben de A-10 thunderbolts ook een keer een makkelijk dagje :').
die blijven gewoon aan de grond als de Turken boos gaan lopen doen, veel te gevaarlijk
  zondag 6 oktober 2019 @ 23:17:49 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189307835
"Praten over de safezone" :')

Daar horen we dus nooit meer iets over
pi_189309589
Bencjacobs twitterde op maandag 07-10-2019 om 04:52:14 The White House announces that Turkey will be invading Northern Syria and will take custody of all ISIS fighters captured in the past two years https://t.co/Akp8eKLKRO reageer retweet
Omg.

YPG tranen zullen rijkelijk vloeien. Zing mij na: Dag Donald Trump dag. Dag. Dag. Dag. Heerlijke vriend. _O-
  maandag 7 oktober 2019 @ 07:41:12 #176
396550 Richestorags
pi_189309789
Domme move van Trump. Amerika presenteert zich nu als een compleet onbetrouwbare partner in het Midden-Oosten.
  maandag 7 oktober 2019 @ 07:49:47 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_189309830
De Koerden zeggen de 12.000 gevangen ISIS strijders los te gaan laten als payback.

Thanks Trump.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:01:00 #178
396550 Richestorags
pi_189309864
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 07:49 schreef speknek het volgende:
De Koerden zeggen de 12.000 gevangen ISIS strijders los te gaan laten als payback.

Thanks Trump.
Oh damn dat zou echt een catastrofe zijn. Überhaupt als Turkije ze zou krijgen want dan heeft Erdogan een stok om mee te slaan richting de EU.

Maar als die gestoorde IS-strijders nu vrij worden gelaten, zou dat echt een catastrofe van epische proporties zijn.
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:10:43 #179
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_189309919
Mag Rusland dadelijk de zooi weer opruimen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 oktober 2019 @ 08:13:46 #180
426493 crew  PippenScottie
pi_189309936
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 07:41 schreef Richestorags het volgende:
Domme move van Trump. Amerika presenteert zich nu als een compleet onbetrouwbare partner in het Midden-Oosten.
En ze hadden zo’n smetteloze reputatie in de regio. :')
Maar de Koerden laten vallen is zelfs voor de VS een lage naaistreek.
My friends all drive horses
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:32:49 #181
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_189310055
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]
Dit zijn de vruchten van Obama en Rutte. .
Misschien kan Rutte alvast wat Toyotaatjes voor ze kopen?
pi_189310105
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:32 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Misschien kan Rutte alvast wat Toyotaatjes voor ze kopen?
Precies.
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:51:53 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_189310218
quote:

[..]

Flikker toch op vent. Dit zijn de vruchten van Obama en Rutte. Met je TDS.
:') :') thanks Obummer :') :')
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:08:13 #184
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189310324
quote:

[..]

TDS?
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:08:49 #185
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189310333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:27 schreef Montagui het volgende:
Geef die Koerden toch een stukkie land.

Pais en Vree. *O* w/ -O-
Bergturken toch?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:10:00 #186
396550 Richestorags
pi_189310341
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:13 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

En ze hadden zo’n smetteloze reputatie in de regio. :')
Maar de Koerden laten vallen is zelfs voor de VS een lage naaistreek.
Nee die hadden ze niet inderdaad. Maar dit is wel een definitieve bezegeling ervan. Tevens goud voor Rusland. Rusland kan zich als betrouwbaar alternatief presenteren. En waarom ook niet? Putin heeft Assad door dik en dun gesteund, terwijl Amerika haar partners die de kastanjes uit het vuur haalden in een door Amerika gecreëerde chaossituatie keihard laat vallen. En voor wie? Voor neofascist en neo-Ottomaan Erdogan.

Ziekelijk dat in dit topic ook weer openlijk de Armeense genocide wordt ontkend trouwens.
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:22:31 #187
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189310466
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ziekelijk dat in dit topic ook weer openlijk de Armeense genocide wordt ontkend trouwens.
Ben je serieus verrast van die users? Ultranationalistische en racistische Turken met genocidiale trekjes die openlijk oproepen tot geweld en verdelging van volkeren die ze sowieso al niet moeten en voor het gemak maar bestempelen als terroristen, zodat je er toch maar alles mee mag doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gary_Oak op 07-10-2019 09:32:36 ]
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:26:54 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_189310520
quote:
11s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

TDS?
Trump Derangement Syndrome. Je weet wel, dat je denkt dat Trump een megaslimme 42-D schaker is, in plaats van de seniele realityshowhost die je elke dag voor je neus verder het moeras in ziet falen. Meestal een syndroom van mensen met een nog lager IQ dan de in verre staat van dementie verkerende POTUS.
pi_189310609
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Trump Derangement Syndrome. Je weet wel, dat je denkt dat Trump een megaslimme 42-D schaker is, in plaats van de seniele realityshowhost die je elke dag voor je neus verder het moeras in ziet falen. Meestal een syndroom van mensen met een nog lager IQ dan de in verre staat van dementie verkerende POTUS.
Haha, je haalt ying aan om minder yang te lijken! Je bent aan de andere kant van het spectrum dezelfde dwaas als de Trump-supporter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2019 09:33:53 ]
pi_189310645
De grote schoonmaak 😄
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:06:31 #191
396550 Richestorags
pi_189310926
quote:
99s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ben je serieus verrast van die users? Ultranationalistische en racistische Turken met genocidiale trekjes die openlijk oproepen tot geweld en verdelging van volkeren die ze sowieso al niet moeten en voor het gemak maar bestempelen als terroristen, zodat je er toch maar alles mee mag doen.
Nee, niet echt verrast. Wat mij betreft wordt het strafbaar.
pi_189310943
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, je haalt ying aan om minder yang te lijken! Je bent aan de andere kant van het spectrum dezelfde dwaas als de Trump-supporter.
Niet om het een of ander, maar als Trump besluit om de Koerden de rug toe te keren met als gevolg dat zij besluiten talloze IS-gevangenen vrij te laten, dan kan dat toch onmogelijk de schuld zijn van Obama en Rutte?

Je kunt natuurlijk redeneren dat Trump het huidige conflict heeft geërfd van zijn voorganger. Maar voor Obama en Rutte geldt dat net zo goed. Zij zijn immers niet degenen die kort na 9/11 begonnen met het voeren van allerlei oorlogen in het Midden-Oosten (en laten we wel wezen: de opkomst van IS was een direct gevolg van de invasie van Irak in 2003).

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 07-10-2019 10:14:53 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:13:32 #193
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189311005
quote:

[..]

Leg uit hoe Obama hiervoor zorgt terwijl hij al 3 jaar geen president meer is, en de VS nu opeens Turkije steunt...
Antifa
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:15:54 #194
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189311044
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, niet echt verrast. Wat mij betreft wordt het strafbaar.
Wat mij betreft ook. Plus die racistische grootspraak.
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 10:22:03 #195
8781 crew  Frutsel
pi_189311109
quote:
Dit konden we natuurlijk van mijlenver zien aankomen... dat riep ik meteen al toen die oorlog nog gaande was... de Koerden helpen, met steun van het Westen, mee, ruimen de zooi goed op. Hopen op een eigen staat en worden uiteindelijk weer de dupe en ze dan laten ze ze straks als een baksteen laten vallen". Assad wil ze niet, Irak wil ze niet en Turkije wil ze dan al helemaal niet. Kwestie van tijd voor dit zou gebeuren.

Er zal wel wisselgeld tegenover staan. Het heeft nog lang geduurd vind ik zelf.
  maandag 7 oktober 2019 @ 10:23:19 #196
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189311119
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dit konden we natuurlijk van mijlenver zien aankomen... dat riep ik meteen al toen die oorlog nog gaande was... de Koerden helpen, met steun van het Westen, mee, ruimen de zooi goed op. Hopen op een eigen staat en worden uiteindelijk weer de dupe en ze dan laten ze ze straks als een baksteen laten vallen". Assad wil ze niet, Irak wil ze niet en Turkije wil ze dan al helemaal niet. Kwestie van tijd voor dit zou gebeuren.

Er zal wel wisselgeld tegenover staan. Het heeft nog lang geduurd vind ik zelf.
Wat is precies de grondslag van het vasthouden aan de rechte grenzen zoals die ooit in 1910 ofzo door Engeland en Frankrijk getrokken zijn? Angst voor domino-effect?
Antifa
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 10:28:44 #197
8781 crew  Frutsel
pi_189311181
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:23 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat is precies de grondslag van het vasthouden aan de rechte grenzen zoals die ooit in 1910 ofzo door Engeland en Frankrijk getrokken zijn? Angst voor domino-effect?
Geen idee... iedereen heeft een te grote broek aan en wil niets afstaan natuurlijk.
Met oorlogen kun je ze hertekenen en heronderhandelen maar als je niets hebt, zoals de Koerden, heb je weinig in te brengen gok ik.
pi_189311543
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:23 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dit is een beetje zoals Friesland dat onafhankelijkheid gaat opeisen, en dat Noord-Brabant en Limburg zich willen afsplitsen van Nederland om samen één te worden met de Belgische equivalenten. Hoe denk je dat Nederland daarop gaat reageren? OK, is goed, doe maar?

Men houdt van aan de grenzen, omdat niemand grondgebied wil opgeven. En dan speelt de domino-effect ook inderdaad wel een rol; niet alleen omdat andere bevolkingsgroepen eventueel ook met eisen komen, maar omdat afsplitsen ook kan overslaan naar de omringende landen (bijv. Turkije en Iran).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2019 11:04:15 ]
pi_189311546
quote:
"nu"
pi_189311621
Koerden gaan absoluut geslacht worden. Bashar Al Assad zal vanuit het zuiden aanvallen en Turkije vanuit het noorden. Game over.
ker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')