In elk geval heb je een goede TT gekozen.quote:
Je moet ook niet vergeten dat het Turkse leger zijn operaties zo nauwkeurig mogelijk verricht. Dit betekent dat er extra gelet wordt op burgers. Anders was het een kwestie geweest van platbombarderen maar zo simpel zit het dus niet in elkaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:37 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Vorige keer:
[ afbeelding ]
"Such a spectacular defeat had not been “achieved” even by the Iraqis, using the American Abrams A1M1-SA machines quite incompetently in the fights with IS units in western Iraq in 2014–2015."
Erdo aanhanger ja? Interessant. Vertel nog meer over mijzelf wat ik nog niet wist en wat niet waar is (:quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geen één Koerd dat is geïntegreerd? De alarmbellen rinkelen, we hebben een Erdogan aanhanger gespot!
Ja, aan jouw Nederlands te zien liggen jouw roots niet hier. Gezien je taal over Koerden ben je een Koerdenhatende Turk. Dat is meer dan jij van mij weet, faalhaas.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:27 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Erdo aanhanger ja? Interessant. Vertel nog meer over mijzelf wat ik nog niet wist en wat niet waar is (:
Je beseft toch wel dat juist de meeste Koerden in Turkije ome Erdo stemmen he. Faalhaas.
De Armenen, Grieken, Assyriërs, Koerden en inwoners van Cizre beg to differ.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat het Turkse leger zijn operaties zo nauwkeurig mogelijk verricht. Dit betekent dat er extra gelet wordt op burgers. Anders was het een kwestie geweest van platbombarderen maar zo simpel zit het dus niet in elkaar.
De schade die de Duitse leopard tanks hebben opgelopen komen mede door de TOW's die door ''bondgenoot'' VS aan de terroristen verkregen zijn.
Daarnaast is dit ook een stukje praktijk. Dit betekent dat Turkije juist hiervan leert en daarop zijn tanken moderniseert en aanpast.
Verdedigingssysteem ''Akkor'' is daar een voorbeeld van.
Het viel me al eerder op dat je zonder kennis praat. Probeer je een nieuwe poging te maken?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Armenen, Grieken, Assyriërs, Koerden en inwoners van Cizre beg to differ.
Tsja, dat ik geen gewillig slachtoffer voor Neo-Ottomaanse propaganda van de APK ben maakt niet ik geen kennis heb over de misdaden van het Erdogan regime in Syrië.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het viel me al eerder op dat je zonder kennis praat. Probeer je een nieuwe poging te maken?
De zogenaamde Armeense genocide is geen propaganda wil je zeggen? Als je zeker bent van een feit, dan wijs je een verzoek voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers niet af.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja, dat ik geen gewillig slachtoffer voor Neo-Ottomaanse propaganda van de APK ben maakt niet ik geen kennis heb over de misdaden van het Erdogan regime in Syrië.
Gastquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De zogenaamde Armeense genocide is geen propaganda wil je zeggen? Als je zeker bent van een feit, dan wijs je een verzoek voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers niet af.
1. Rot zelf opquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
GastLees je aub in, de Turken hebben delen van hun zogenaamde geopenbaarde archief vernietigd. Er is genoeg bewijs dat Turkije een genocide heeft gepleegd maar jullie zijn te trots om dat toe te geven. Rot op man.
Lees je in. https://archive.nytimes.c(...)ngenocide.html?mcubzquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
1. Rot zelf op
2. Welke delen zijn vernietigd en door wie?
3. Welke bewijzen zijn er?
4. Als er bewijzen zijn, waarom wordt een voorstel voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers en historici afgewezen door de Armeniers?
Je communiceert met een Armeen. Figen98 is erg toxic FYI. En die andere gast die Richblabla heet of zo is Koerd. Beide terreur verheerlijkers.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
1. Rot zelf op
2. Welke delen zijn vernietigd en door wie?
3. Welke bewijzen zijn er?
4. Als er bewijzen zijn, waarom wordt een voorstel voor een internationaal commissie van onafhankelijke onderzoekers en historici afgewezen door de Armeniers?
Erg toxic? Waar heb jij het over dan lol. En het is vigen98 btwquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Je communiceert met een Armeen. Figen98 is erg toxic FYI. En die andere gast die Richblabla heet of zo is Koerd. Beide terreur verheerlijkers.
Kon ik al raden aan hun matige niveau van kennis en manier van discussiëren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Je communiceert met een Armeen. Figen98 is erg toxic FYI. En die andere gast die Richblabla heet of zo is Koerd. Beide terreur verheerlijkers.
ik denk eerder dat niemand echt iets moet hebben van een halve facsist als Erdolf en dat mensen die hem steunen inderdaad een berg stront over zich heen kunnen verwachten. Geen enkele reden om in te grijpen, als jij Hitler gaat lopen verdedigen kan je ook wel behoorlijk pittige reacties terug verwachten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:55 schreef Atak het volgende:
Ik ben geen fan van Erdogan of zo maar de redactie is echt een grap. Is de hele redactie geëmigreerd van Stormfront of zo? Nog geen eens schijn van neutraliteit.
Maar ome Erdo is toch een ultrarechtse fascist die zijn land wil opschonen van 'ongewenste groeperingen', die zou zich wel thuisvoelen op Stormfront. En ik steun in dat geval eerder de YPG ja, dat is de onderdrukte groep en die steunen zou toch mij toch juist linksknuffelboomgekkie moeten maken?quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:55 schreef Atak het volgende:
Ik ben geen fan van Erdogan of zo maar de redactie is echt een grap. Is de hele redactie geëmigreerd van Stormfront of zo? Nog geen eens schijn van neutraliteit.
Sinds wanneer is het verheerlijken van terrorisme toegestaan op dit forum?quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ome Erdo is toch een ultrarechtse fascist die zijn land wil opschonen van 'ongewenste groeperingen', die zou zich wel thuisvoelen op Stormfront. En ik steun in dat geval eerder de YPG ja, dat is de onderdrukte groep en die steunen zou toch mij toch juist linksknuffelboomgekkie moeten maken?
Waar verheerlijk ik het? Ik zeg dat als ik zou moeten kiezen niet de kant van Erdo zou kiezen. Maar zo zwart-wit is het allemaal niet dat het 2 partijen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan, het is daar gewoon één grote clusterfuck van allerlei partijen met allerlei verschillende belangen. Dit los je niet op door als een stel losgeslagen Ottomanen iedereen die het niet met de grote leider eens is uit te roeien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verheerlijken van terrorisme toegestaan op dit forum?
Dan kunnen mensen ook kiezen tussen de VS en ISIS? Ja ik kies voor ISIS want ik vind dat....quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar verheerlijk ik het? Ik zeg dat als ik zou moeten kiezen niet de kant van Erdo zou kiezen. Maar zo zwart-wit is het allemaal niet dat het 2 partijen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan, het is daar gewoon één grote clusterfuck van allerlei partijen met allerlei verschillende belangen. Dit los je niet op door als een stel losgeslagen Ottomanen iedereen die het niet met de grote leider eens is uit te roeien.
Ja het is goed met al je ad hominems, ga maar gewoon even iemand anders woorden verdraaienquote:Op zondag 6 oktober 2019 20:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen ook kiezen tussen de VS en ISIS? Ja ik kies voor ISIS want ik vind dat....
Je bent hier gewoon keihard terrorisme aan het verheerlijken.
Hij heeft je wel in een hoekje gedrukt. Geef maar eerlijk toe.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is goed met al je ad hominems, ga maar gewoon even iemand anders woorden verdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |