abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189284244
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, erger.

Trump heeft vierkant schijt aan het gevolg van zijn WMD-tweets. Want de vluchtelingen zouden in dat geval inderdaad naar Europa gaan, en niet naar de VS.

Dus Trump tweet Turkije prima richting middeleeuwse modderput. Het boeit hem niet.
Zijn telefoon is al lang afgepakt. Dat kan je duidelijk zien. Tegenwoordig mag hij niet zo maar alles tweeten.
pi_189284528
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:17 schreef Atak het volgende:

[..]

Zijn telefoon is al lang afgepakt. Dat kan je duidelijk zien. Tegenwoordig mag hij niet zo maar alles tweeten.
Hoe kom je daar nou weer bij? Elke dag vliegen de meest idiote tweets van hem de wereld in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189284553
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Elke dag vliegen de meest idiote tweets van hem de wereld in.
En dat is met censuur. Ga maar na.
pi_189284645
Erdo dreigt al jaren. Korrel zout niet vergeten graag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:21:24 #55
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_189285234
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:20 schreef Atak het volgende:
Eigenlijk best slim van Erdo.
Ja man.

Erdo is slim.
pi_189285259
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja man.

Erdo is slim.
Erdo is misschien niet slim maar genoeg adviseurs en officieren in het leger die dat wel zijn.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:25:50 #57
6484 ExTec
pi_189285305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:22 schreef Atak het volgende:
...en officieren in het leger die dat wel zijn.
Je bedoeld al die ja-knikkers omdat het capabele deel van het leger in de bak zit?
pi_189287214
Naam van de vredesoperatie: herfst van vrede. Wie kan daar nou tegen zijn? _O_

Ook gelijk slim om te zeggen wat het doel gaat zijn: eerst de steden en grenzen aan de grens neutraliseren en dan door stoten t/m de snelweg. :')

Hopelijk dat er veel Syrische vrijwilligers zullen zijn om hun eigen land te bevrijden. 14k is niet genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 05-10-2019 20:26:18 ]
pi_189287374
Na de Armeense genocide komt nu de Koerden genocide.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:20:45 #60
6484 ExTec
pi_189287388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:11 schreef Atak het volgende:
Wie kan daar nou tegen zijn? _O_
Alle mensen die niet www.iloveerdogan.tr als homepage hebben? :D
pi_189287409
Ik hoor van diverse bronnen dat het Turkse leger klaar is.

Laat het gebeuren. Moge Allah ze ten alle tijden beschermen.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:24:37 #62
6484 ExTec
pi_189287473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:21 schreef Werkperd het volgende:

Ja, en allah belde me net. Ik moest zeggen dat sufferds zoals jij het e.e.a. niet zo serieus moeten nemen.
pi_189287503
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:21 schreef Werkperd het volgende:

Ga je nog toeteren met je makkers vanavond?
pi_189287582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ga je nog toeteren met je makkers vanavond?
Dat laat ik voorlopig aan deze beesten over:

zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:33:10 #65
6484 ExTec
pi_189287640
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die ouwe meuk?

Volgens mij heb je iets gemist.

Anno 2019 stuurt The Donny gewoon een tweet,

En daarna kelderen de beurzen.

Sta je dan met je tank, die er heel erg uitziet als een kopie van een Duitse tank.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:36:04 #66
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189287696
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelukkig is dat helemaal geen racistische opmerking. Oh wacht, POCce-mensen kunnen natuurlijk niet discrimineren, dit is gewoon een wetenschappelijke benaming, my bad.
De tering ja, weet niet hoe diep de vuist van Ankara is zijn bips zit maar dit is gewoon racisme op het niveau hoe de gemiddelde ultrarechtse-neotokkie over eender welke buitenlander praat :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189287706
Word het niet tijd om de Turken helemaal plat te bombarderen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189287732
Nederland erkent de PKK gewoon als terreurbeweging hoor. Ik weet niet wat voor wiet jullie vanavond smoken.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:40:40 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189287788
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:37 schreef Atak het volgende:
Nederland erkent de PKK gewoon als terreurbeweging hoor. Ik weet niet wat voor wiet jullie vanavond smoken.
Dat zal best, maar een etnische groepering uitmaken voor 'unibrow losgeslagen berg-apen' is gewoon racistisch. Daarbij moet je misschien wat specifieker zijn, dit kan ook over Berbers gaan als je het de gemiddelde Arabier vraagt.
_____
pi_189287856
Van mij mag je zeggen wat je wilt. Ik had het over een erkende terroristische organisatie. Dit is algemeen bekend. Niet alle Koerden staan achter die tuig.
pi_189287999
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:33 schreef ExTec het volgende:

Sta je dan met je tank, die er heel erg uitziet als een kopie van een Duitse tank.
Das geen tank
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189288084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat ding nog van voor de tweede wereld oorlog?
pi_189288109
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Die ouwe meuk?

Volgens mij heb je iets gemist.

Anno 2019 stuurt The Donny gewoon een tweet,

En daarna kelderen de beurzen.

Ouwe meuk? Waarschijnlijk maak je een vergissing tussen het moderne Turkse leger en het achterlopende Nederlandse leger dat pang pang roept tijdens schietoefeningen =')

Deze Turkse howitzer is een van de beste in zijn klasse en heeft tot nu voor de grootste impact gezorgd op terreur organisaties die zich binnen een straal van 40 km bevinden.
pi_189288114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Is dat ding nog van voor de tweede wereld oorlog?
Ik denk beter dat jij jezelf bezig kunt houden met andere zaken.
pi_189288147
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik denk beter dat jij jezelf bezig kunt houden met andere zaken.
Zolang er maar een goede toeter op zit.
pi_189288158
Hier kun je zien hoe blanke avonturiers in hun broeken poepen zodra ze de dikke 155mm shells van de Turkse howitzer beest horen en voelen:

zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:02:27 #77
6484 ExTec
pi_189288163
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Das geen tank
Artillerie?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:04:13 #78
6484 ExTec
pi_189288205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Hier kun je zien hoe blanke avonturiers in hun broeken poepen zodra ze de dikke 155mm shells van de Turkse howitzer beest horen en voelen:

En een 155 mm van iemand anders dan turken is minder erg?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:05:42 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189288237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef Werkperd het volgende:

Ach, dan hebben de A-10 thunderbolts ook een keer een makkelijk dagje :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189288238
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Artillerie?
Idd.
-Rabia Al-Basri
pi_189288257
Wat een gezeik, man. Lekker popcorn erbij pakken en kijken hoe Syriërs hun land in noord Syrië terugveroveren van de chauvinisten.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:07:08 #82
6484 ExTec
pi_189288261
Geschut ofzo.

WTF man.
pi_189288310
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, dan hebben de A-10 thunderbolts ook een keer een makkelijk dagje :').
De Turken hebben hun twee operaties in Syrië ondernomen nadat ze toestemming bkregen van de Russen. Ten oosten van de Eufraat hebben de Amerikanen het voor het zeggen, dus zouden de Amerikanen groen licht moeten geven voor een Turkse expeditie in Syrië. Dat gaat simpelweg niet gebeuren. Erdo roept al sinds 2016 dat er een operatie elk moment kan starten.
-Rabia Al-Basri
pi_189288339
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

En een 155 mm van iemand anders dan turken is minder erg?
Je kraakte de Turkse variant van K9 af terwijl het om een vrij moderne howitzer gaat die een van de beste is in zijn klasse. De howitzer heeft een firing range van 40km wat voor een howitzer heel hoog is. Zijn nauwkeurigheid is wat hem tevens erg goed en dodelijk maakt.

Dus wat voor punt probeer je nu precies te maken? Je zelf voor schut zetten heb je al bereikt..
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:19:04 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189288551
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:10 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je kraakte de Turkse variant van K9 af terwijl het om een vrij moderne howitzer gaat die een van de beste is in zijn klasse. De howitzer heeft een firing range van 40km wat voor een howitzer heel hoog is. Zijn nauwkeurigheid is wat hem tevens erg goed en dodelijk maakt.

Dus wat voor punt probeer je nu precies te maken? Je zelf voor schut zetten heb je al bereikt..
40 Kilometer is zo'n beetje een standaardbereik van een Pantserhouwitzer.
De oude M109 uit de jaren 60 had dat al.
De Duitse PzH200 pantserhouwitzers, die wij ook hebben in Nederland kan zelfs tot 56 kilometer komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189288683
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar waarom zijn er dan zoveel mensen die klagen dat er racisme is? :?.
Omdat het een verwerpelijk iets is. Maar niet iedereen heeft er even veel last van natuurlijk. Zo zal een blanke Hollander in Nederland veel minder last hebben van racisme dan een Mocro Toerkoe of een suri, omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Daarom zal je de blanke Hollander niet vaak horen klagen erover. Sterker nog de blanke Hollander geeft vaak niet eens in de gaten dat er racisme is. Simpelweg omdat hij meestal geen slachtoffer is. Vaak moet je iets zelf voelen wil je het kunnen zien.

Als we het onderwerp verplaatsen naar Turkije zal de etnische Türk veel minder last hebben van racisme dan een Koerd Armeniër of Syriërs bv. Omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Waar je in de wereld ook komt vangen de minderheden de klappen vanuit racistische hoek.

Ik kan niet in Nederland tegen racisme zijn omdat ik onderdeel van een minderheid ben terwijl ik in Turkije voor racisme ben omdat ik onderdeel van de meerderheid ben.

Zo uit atak zich hierboven racistisch naar Koerden, maar ik vermoed dat hij het niet prettig vindt dat blanke Hollanders zich racistisch gaan uiten naar Turken toe.

Racisme is primitief, tribaal en dient bestreden te worden, maar het is een realiteit dat het diep verankerd is in de psyche van de mens.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:25:26 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189288707
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

Omdat het een verwerpelijk iets is. Maar niet iedereen heeft er even veel last van natuurlijk. Zo zal een blanke Hollander in Nederland veel minder last hebben van racisme dan een Mocro Toerkoe of een suri, omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Daarom zal je de blanke Hollander niet vaak horen klagen erover. Sterker nog de blanke Hollander geeft vaak niet eens in de gaten dat er racisme is. Simpelweg omdat hij meestal geen slachtoffer is. Vaak moet je iets zelf voelen wil je het kunnen zien.

Als we het onderwerp verplaatsen naar Turkije zal de etnische Türk veel minder last hebben van racisme dan een Koerd Armeniër of Syriërs bv. Omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Waar je in de wereld ook komt vangen de minderheden de klappen vanuit racistische hoek.

Ik kan niet in Nederland tegen racisme zijn omdat ik onderdeel van een minderheid ben terwijl ik in Turkije voor racisme ben omdat ik onderdeel van de meerderheid ben.

Zo uit atak zich hierboven racistisch naar Koerden, maar ik vermoed dat hij het niet prettig vindt dat blanke Hollanders zich racistisch gaan uiten naar Turken toe.

Racisme is primitief, tribaal en dient bestreden te worden, maar het is een realiteit dat het diep verankerd is in de psyche van de mens.
Wow, te veel moeite eigenlijk, maar hulde :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:30:25 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189288815
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

Maar als ik atak dus een 'baklavavingerende dürümaanduwer' noem telt dat zwaarder omdat hij een minderheid is en ik behoor tot de dominante 'bitterballikkende stroopwafelzwaffelaars'?

Wel een goede uitleg overigens ^O^
_____
pi_189288822
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

40 Kilometer is zo'n beetje een standaardbereik van een Pantserhouwitzer.
De oude M109 uit de jaren 60 had dat al.
De Duitse PzH200 pantserhouwitzers, die wij ook hebben in Nederland kan zelfs tot 56 kilometer komen.
Gaat niet alleen om firing range maar ook om zijn ballistische mogelijkheden en nauwkeurigheid.
Firtina T155 staat bekend om zijn pinpoint accuracy. Daarom worden ze ook ingezet bij urban warfare.

PzH200 is vrijwel nummer 1. Maar daar ging de discussie niet om.
pi_189288974
T155 kan ook samenwerken met drones dus uiterst accuraat. Heel weinig howitzers die dit kunnen. Het gaat een makkelijke strijd worden. Gewoon de howitzers het werk laten doen en dan Syrische soldaten loslaten om de genadeklap uit te delen. Leuk en aardig die loopgraven maar het gaat niet meer gezellig worden als een shell in je loopgraaf explodeert.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:51:21 #91
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189289200
fahrettinaltun twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 21:36:37 Freudian slip?The US Embassy has no business meddling in Turkey’s domestic affairs. @StateDept must investigate this incident and discipline those responsible.US Embassy 'likes' post by FETÖ-linked figure claiming Bahçeli's 'end is near' https://t.co/OemTtaSp26 reageer retweet

USEmbassyTurkey twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 21:35:19 Earlier today our Embassy Twitter account “liked” an unrelated post in error. We regret the mistake and apologize for any confusion. reageer retweet
_O-
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189290957
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:38 schreef Atak het volgende:
T155 kan ook samenwerken met drones dus uiterst accuraat. Heel weinig howitzers die dit kunnen. Het gaat een makkelijke strijd worden. Gewoon de howitzers het werk laten doen en dan Syrische soldaten loslaten om de genadeklap uit te delen. Leuk en aardig die loopgraven maar het gaat niet meer gezellig worden als een shell in je loopgraaf explodeert.
Als straks de Koerden uitgeroeid zijn, zou je dan ook nog andere volken uit willen roeien?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189293243
De Turken zouen wel eens flink hun behaarde billen kunnen branden als ze grondtroepen richting Koerdisch gebied gaan sturen. De Saoedi's hadden ook zo'n grote bek aan het begin van het conflict in Yemen, moet je ze nu eens horen piepen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 6 oktober 2019 @ 08:32:29 #94
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189293843
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 02:35 schreef Hathor het volgende:
De Turken zouen wel eens flink hun behaarde billen kunnen branden als ze grondtroepen richting Koerdisch gebied gaan sturen. De Saoedi's hadden ook zo'n grote bek aan het begin van het conflict in Yemen, moet je ze nu eens horen piepen. :')
Kijk maar naar hoe ze hebben lopen prutsen in het kleine Syrische dorpje al-Bab en paar jaar terug :Y
Dat worden weer brandende Turken in kooien.

En SA is iid ook flink door het ijs gezakt. Voor een paar honderd miljard aan state-of-the-art militair wapentuig gekocht en ze slaan nog geen deuk in een pak boter tegen een paar rebellen.
A murky, forgotten land.
pi_189294279
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Terreur heeft geen nationaliteit.
Onder mom van "terreur" aan landjepik doen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 6 oktober 2019 @ 09:37:40 #96
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_189294312
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:38 schreef Atak het volgende:
Het gaat een makkelijke strijd worden.
Vorige keer:

"Such a spectacular defeat had not been “achieved” even by the Iraqis, using the American Abrams A1M1-SA machines quite incompetently in the fights with IS units in western Iraq in 2014–2015."
pi_189294655
Als turkije al weet ik veel hoe lang al niet eens in staat is geweest kleine groepen Koerden uit berggebieden te jagen, veelal burgers overigens, dan gaat ze het al helemaal niet lukken strijd geharde troepen uit Syrië te verdrijven.. denk eerder andersom.

Je pikt hier ook zo de pro erdogan anti vrijheid en anti nederlandse normen en waarden turken er zo uit hier.
  zondag 6 oktober 2019 @ 10:19:05 #98
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189294721
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als turkije al weet ik veel hoe lang al niet eens in staat is geweest kleine groepen Koerden uit berggebieden te jagen, veelal burgers overigens, dan gaat ze het al helemaal niet lukken strijd geharde troepen uit Syrië te verdrijven.. denk eerder andersom.

Je pikt hier ook zo de pro erdogan anti vrijheid en anti nederlandse normen en waarden turken er zo uit hier.
Ja, die zitten met de besneden lul in de hand te hopen op een etnische zuivering van de Koerden in Syrië. En zullen daarna rustig claimen dat de nieuwe Lebensraum aan Turkije toebehoort. Grappig dat dit type Turk altijd alles goedpraat onder het mom van "terreurbestrijding". "Nee, we haten echt geen Koerden hoor, alleen terroristen".
  zondag 6 oktober 2019 @ 10:36:06 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189294913
Heeft John Bolton een baantje in Turkije gevonden?
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:35:06 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189295635
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Fok! biedt zo'n interessant kijkje in het brein van de Erdogan aanhanger.
Er brandt vaak wel licht, maar er is niemand thuis :Y
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')