Zijn telefoon is al lang afgepakt. Dat kan je duidelijk zien. Tegenwoordig mag hij niet zo maar alles tweeten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, erger.
Trump heeft vierkant schijt aan het gevolg van zijn WMD-tweets. Want de vluchtelingen zouden in dat geval inderdaad naar Europa gaan, en niet naar de VS.
Dus Trump tweet Turkije prima richting middeleeuwse modderput. Het boeit hem niet.
Hoe kom je daar nou weer bij? Elke dag vliegen de meest idiote tweets van hem de wereld in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Zijn telefoon is al lang afgepakt. Dat kan je duidelijk zien. Tegenwoordig mag hij niet zo maar alles tweeten.
En dat is met censuur. Ga maar na.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Elke dag vliegen de meest idiote tweets van hem de wereld in.
Erdo is misschien niet slim maar genoeg adviseurs en officieren in het leger die dat wel zijn.quote:
Je bedoeld al die ja-knikkers omdat het capabele deel van het leger in de bak zit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:22 schreef Atak het volgende:
...en officieren in het leger die dat wel zijn.
Ja, en allah belde me net. Ik moest zeggen dat sufferds zoals jij het e.e.a. niet zo serieus moeten nemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:21 schreef Werkperd het volgende:
Ik hoor van diverse bronnen dat het Turkse leger klaar is.
Laat het gebeuren. Moge Allah ze ten alle tijden beschermen.
Ga je nog toeteren met je makkers vanavond?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:21 schreef Werkperd het volgende:
Ik hoor van diverse bronnen dat het Turkse leger klaar is.
Laat het gebeuren. Moge Allah ze ten alle tijden beschermen.
Dat laat ik voorlopig aan deze beesten over:quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ga je nog toeteren met je makkers vanavond?
Die ouwe meuk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat laat ik voorlopig aan deze beesten over:
[ afbeelding ]
De tering ja, weet niet hoe diep de vuist van Ankara is zijn bips zit maar dit is gewoon racisme op het niveau hoe de gemiddelde ultrarechtse-neotokkie over eender welke buitenlander praatquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is dat helemaal geen racistische opmerking. Oh wacht, POCce-mensen kunnen natuurlijk niet discrimineren, dit is gewoon een wetenschappelijke benaming, my bad.
Dat zal best, maar een etnische groepering uitmaken voor 'unibrow losgeslagen berg-apen' is gewoon racistisch. Daarbij moet je misschien wat specifieker zijn, dit kan ook over Berbers gaan als je het de gemiddelde Arabier vraagt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:37 schreef Atak het volgende:
Nederland erkent de PKK gewoon als terreurbeweging hoor. Ik weet niet wat voor wiet jullie vanavond smoken.
Das geen tankquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:33 schreef ExTec het volgende:
Sta je dan met je tank, die er heel erg uitziet als een kopie van een Duitse tank.
Is dat ding nog van voor de tweede wereld oorlog?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat laat ik voorlopig aan deze beesten over:
[ afbeelding ]
Ouwe meuk? Waarschijnlijk maak je een vergissing tussen het moderne Turkse leger en het achterlopende Nederlandse leger dat pang pang roept tijdens schietoefeningen =')quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die ouwe meuk?
Volgens mij heb je iets gemist.
Anno 2019 stuurt The Donny gewoon een tweet,
En daarna kelderen de beurzen.
Sta je dan met je tank, die er heel erg uitziet als een kopie van een Duitse tank.
Ik denk beter dat jij jezelf bezig kunt houden met andere zaken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat ding nog van voor de tweede wereld oorlog?
Zolang er maar een goede toeter op zit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik denk beter dat jij jezelf bezig kunt houden met andere zaken.
En een 155 mm van iemand anders dan turken is minder erg?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Hier kun je zien hoe blanke avonturiers in hun broeken poepen zodra ze de dikke 155mm shells van de Turkse howitzer beest horen en voelen:
Ach, dan hebben de A-10 thunderbolts ook een keer een makkelijk dagjequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef Werkperd het volgende:
Hier kun je zien hoe blanke avonturiers in hun broeken poepen zodra ze de dikke 155mm shells van de Turkse howitzer beest horen en voelen:
Idd.quote:
De Turken hebben hun twee operaties in Syrië ondernomen nadat ze toestemming bkregen van de Russen. Ten oosten van de Eufraat hebben de Amerikanen het voor het zeggen, dus zouden de Amerikanen groen licht moeten geven voor een Turkse expeditie in Syrië. Dat gaat simpelweg niet gebeuren. Erdo roept al sinds 2016 dat er een operatie elk moment kan starten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan hebben de A-10 thunderbolts ook een keer een makkelijk dagje.
Je kraakte de Turkse variant van K9 af terwijl het om een vrij moderne howitzer gaat die een van de beste is in zijn klasse. De howitzer heeft een firing range van 40km wat voor een howitzer heel hoog is. Zijn nauwkeurigheid is wat hem tevens erg goed en dodelijk maakt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
En een 155 mm van iemand anders dan turken is minder erg?
40 Kilometer is zo'n beetje een standaardbereik van een Pantserhouwitzer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je kraakte de Turkse variant van K9 af terwijl het om een vrij moderne howitzer gaat die een van de beste is in zijn klasse. De howitzer heeft een firing range van 40km wat voor een howitzer heel hoog is. Zijn nauwkeurigheid is wat hem tevens erg goed en dodelijk maakt.
Dus wat voor punt probeer je nu precies te maken? Je zelf voor schut zetten heb je al bereikt..
Omdat het een verwerpelijk iets is. Maar niet iedereen heeft er even veel last van natuurlijk. Zo zal een blanke Hollander in Nederland veel minder last hebben van racisme dan een Mocro Toerkoe of een suri, omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Daarom zal je de blanke Hollander niet vaak horen klagen erover. Sterker nog de blanke Hollander geeft vaak niet eens in de gaten dat er racisme is. Simpelweg omdat hij meestal geen slachtoffer is. Vaak moet je iets zelf voelen wil je het kunnen zien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar waarom zijn er dan zoveel mensen die klagen dat er racisme is?.
Wow, te veel moeite eigenlijk, maar huldequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat het een verwerpelijk iets is. Maar niet iedereen heeft er even veel last van natuurlijk. Zo zal een blanke Hollander in Nederland veel minder last hebben van racisme dan een Mocro Toerkoe of een suri, omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Daarom zal je de blanke Hollander niet vaak horen klagen erover. Sterker nog de blanke Hollander geeft vaak niet eens in de gaten dat er racisme is. Simpelweg omdat hij meestal geen slachtoffer is. Vaak moet je iets zelf voelen wil je het kunnen zien.
Als we het onderwerp verplaatsen naar Turkije zal de etnische Türk veel minder last hebben van racisme dan een Koerd Armeniër of Syriërs bv. Omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Waar je in de wereld ook komt vangen de minderheden de klappen vanuit racistische hoek.
Ik kan niet in Nederland tegen racisme zijn omdat ik onderdeel van een minderheid ben terwijl ik in Turkije voor racisme ben omdat ik onderdeel van de meerderheid ben.
Zo uit atak zich hierboven racistisch naar Koerden, maar ik vermoed dat hij het niet prettig vindt dat blanke Hollanders zich racistisch gaan uiten naar Turken toe.
Racisme is primitief, tribaal en dient bestreden te worden, maar het is een realiteit dat het diep verankerd is in de psyche van de mens.
Maar als ik atak dus een 'baklavavingerende dürümaanduwer' noem telt dat zwaarder omdat hij een minderheid is en ik behoor tot de dominante 'bitterballikkende stroopwafelzwaffelaars'?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat het een verwerpelijk iets is. Maar niet iedereen heeft er even veel last van natuurlijk. Zo zal een blanke Hollander in Nederland veel minder last hebben van racisme dan een Mocro Toerkoe of een suri, omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Daarom zal je de blanke Hollander niet vaak horen klagen erover. Sterker nog de blanke Hollander geeft vaak niet eens in de gaten dat er racisme is. Simpelweg omdat hij meestal geen slachtoffer is. Vaak moet je iets zelf voelen wil je het kunnen zien.
Als we het onderwerp verplaatsen naar Turkije zal de etnische Türk veel minder last hebben van racisme dan een Koerd Armeniër of Syriërs bv. Omdat hij onderdeel is van de dominante cultuur. Waar je in de wereld ook komt vangen de minderheden de klappen vanuit racistische hoek.
Ik kan niet in Nederland tegen racisme zijn omdat ik onderdeel van een minderheid ben terwijl ik in Turkije voor racisme ben omdat ik onderdeel van de meerderheid ben.
Zo uit atak zich hierboven racistisch naar Koerden, maar ik vermoed dat hij het niet prettig vindt dat blanke Hollanders zich racistisch gaan uiten naar Turken toe.
Racisme is primitief, tribaal en dient bestreden te worden, maar het is een realiteit dat het diep verankerd is in de psyche van de mens.
Gaat niet alleen om firing range maar ook om zijn ballistische mogelijkheden en nauwkeurigheid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
40 Kilometer is zo'n beetje een standaardbereik van een Pantserhouwitzer.
De oude M109 uit de jaren 60 had dat al.
De Duitse PzH200 pantserhouwitzers, die wij ook hebben in Nederland kan zelfs tot 56 kilometer komen.
twitter:fahrettinaltun twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 21:36:37Freudian slip?The US Embassy has no business meddling in Turkey’s domestic affairs. @StateDept must investigate this incident and discipline those responsible.US Embassy 'likes' post by FETÖ-linked figure claiming Bahçeli's 'end is near' https://t.co/OemTtaSp26 reageer retweet
twitter:USEmbassyTurkey twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 21:35:19Earlier today our Embassy Twitter account “liked” an unrelated post in error. We regret the mistake and apologize for any confusion. reageer retweet
Als straks de Koerden uitgeroeid zijn, zou je dan ook nog andere volken uit willen roeien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:38 schreef Atak het volgende:
T155 kan ook samenwerken met drones dus uiterst accuraat. Heel weinig howitzers die dit kunnen. Het gaat een makkelijke strijd worden. Gewoon de howitzers het werk laten doen en dan Syrische soldaten loslaten om de genadeklap uit te delen. Leuk en aardig die loopgraven maar het gaat niet meer gezellig worden als een shell in je loopgraaf explodeert.
Kijk maar naar hoe ze hebben lopen prutsen in het kleine Syrische dorpje al-Bab en paar jaar terugquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:35 schreef Hathor het volgende:
De Turken zouen wel eens flink hun behaarde billen kunnen branden als ze grondtroepen richting Koerdisch gebied gaan sturen. De Saoedi's hadden ook zo'n grote bek aan het begin van het conflict in Yemen, moet je ze nu eens horen piepen.
Vorige keer:quote:
Ja, die zitten met de besneden lul in de hand te hopen op een etnische zuivering van de Koerden in Syrië. En zullen daarna rustig claimen dat de nieuwe Lebensraum aan Turkije toebehoort. Grappig dat dit type Turk altijd alles goedpraat onder het mom van "terreurbestrijding". "Nee, we haten echt geen Koerden hoor, alleen terroristen".quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als turkije al weet ik veel hoe lang al niet eens in staat is geweest kleine groepen Koerden uit berggebieden te jagen, veelal burgers overigens, dan gaat ze het al helemaal niet lukken strijd geharde troepen uit Syrië te verdrijven.. denk eerder andersom.
Je pikt hier ook zo de pro erdogan anti vrijheid en anti nederlandse normen en waarden turken er zo uit hier.
Er brandt vaak wel licht, maar er is niemand thuisquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Fok! biedt zo'n interessant kijkje in het brein van de Erdogan aanhanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |