Mijn voorkeur gaat er naar uit om niet te doen alsof een eventuele terugkeer ook maar iets met de agenda van die ranzige dictator te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 09:47 schreef Atak het volgende:
https://dekanttekening.nl(...)ten-zonder-steun-vs/
Het wordt tijd dat dat gebied opgeschoond is. Er zijn 5 miljoen Syriërs in Turkije die terugwillen naar hun land. De optie is dat ze teruggaan naar hun eigen land nadat de terreur-gordel is opgeschoond van de PKK/YPG..... of wij gaan dat niet doen (terreur-gordel opschonen) en dat zou betekenen dat een groot deel van die 5 miljoen vluchtelingen deze kant opkomt. Dit zijn de opties die op tafel liggen. Wat is jullie voorkeur?
Dit gaat boven Erdogan. Het is een kwestie van staatsveiligheid en oplossing van de Syrische vluchtelingen-probleem.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat er naar uit om niet te doen alsof een eventuele terugkeer ook maar iets met de agenda van die ranzige dictator te maken heeft.
Erdolf heeft een probleem met de PKK, krijg niet de indruk dat Syrië dat heeft.
Nee, dit gaat over Erdolf.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit gaat boven Erdogan. Het is een kwestie van staatsveiligheid en oplossing van de Syrische vluchtelingen-probleem.
Dan hadden de Syriërs dat al gedaan. Zij willen niet onder een terreur-bewind leven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over Erdolf.
Jij koppelt zijn agenda aan iets wat daar prima los van staat.
Turkije kan prima die mensen de grens over schuiven, als de situatie, voor de Syriërs veilig genoeg is.
En of Syrië veilig is, en Erdolf zijn genocidale fobieën kan bevredigen, zijn 2 hele andere dingen.
Veel Turken willen ook niet onder het terreurbewind van Erdogan leven. Moeten de buurlanden Turkije nu ook maar binnenvallen en gaan moorden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan hadden de Syriërs dat al gedaan. Zij willen niet onder een terreur-bewind leven.
Alle buurlanden van Syrië zijn het trouwens eens dat SDF niet legitiem is.
Nee, doen ze niet, want het enkeltje Europa + gratis woning + gratis gezondheidszorg + uitkering tot je graf lonkt.quote:
quote:Zij willen niet onder een terreur-bewind leven.
Who cares. Gaat om wat Syrië vind.quote:Alle buurlanden van Syrië zijn het trouwens eens dat SDF niet legitiem is.
Syrië noemt SDF ook niet legitiem. Einde van het Koerdisch chauvinisme is in zicht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, doen ze niet, want het enkeltje Europa + gratis woning + gratis gezondheidszorg + uitkering tot je graf lonkt.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk. Want ze hebben zo'n rijke, democratische cultuur, in het midden oosten
Onder dat soort bewinden leven, is daar de norm.
[..]
Who cares. Gaat om wat Syrië vind.
Heel Europa is het trouwens 'eens' dat Erdolf een goedkope dictator is.
Nu dat zielige chauvinisme van die 3de wereldbewoners die we turken noemen nog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:03 schreef Atak het volgende:
Einde van het Koerdische chauvinisme is in zicht.
Ow:quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Syrië noemt SDF ook niet legitiem. Einde van het Koerdische chauvinisme is in zicht.
Ik verwacht dat The Donny Erdolf ff belt, en zegt: "Af".quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:26 schreef Atak het volgende:
Tijd om te praten is voorbij. Ik verwacht een vredesoperatie in 1-2 dagen. Misschien zelfs vandaag dat het feest begint. [ afbeelding ]
Nee, erdolf-junior kocht olie van IS.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Turken hebben best een grote mond maar ik kan mij geen Turkse heldendaad herinneren.
VS heeft al aangekondigd dat ze gaan terugtrekken als het feest begint.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik verwacht dat The Donny Erdolf ff belt, en zegt: "Af".
En Erdolf, de brave hond die die is, luistert.
Koerdische chauvinisten hebben inderdaad in Afrin bewezen dat ze heel goed kunnen rennen na de eerste boem.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Koerden zijn moedig en hebben zich bewezen in de strijd tegen IS. Turken hebben best een grote mond maar ik kan mij geen Turkse heldendaad herinneren.
Betekent niet dat The Donny niet ff naar erdolf belt om die debiel even te laten voelen waar zijn plek isquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:38 schreef Atak het volgende:
[..]
VS heeft al aangekondigd dat ze gaan terugtrekken als het feest begint.
Ik denk eerder dat hij een boycotmaatregel twittert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Betekent niet dat The Donny niet ff naar erdolf belt om die debiel even te laten voelen waar zijn plek is
Beetje aap verhaal idd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij een boycotmaatregel twittert.
Bv. En hoe lachwekkend ook, zijn die tweets belachelijk effectief.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij een boycotmaatregel twittert.
Als je het de taliban vraagt dan zeggen ze ook dat ze een genocide hebben meegemaakt in de handen van de VS. Het is maar wie je het vraagt. Ik luister liever naar de wil van 5 miljoen Syriërs die terug willen naar hun land maar dat niet kunnen door de terroristen die zich daar bevinden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:37 schreef LTVDK het volgende:
Dus Turkije wil eindelijk de genocide op de Koerden volbrengen en dat is goed nieuws omdat?
Gaat inderdaad heel effectief worden om 5 miljoen Syriërs naar Europa te trekken. Ik denk niet iemand hiermee gaat bemoeien. Zelfs Trump is niet dom genoeg om dit te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bv. En hoe lachwekkend ook, zijn die tweets belachelijk effectief.
Nee, erger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Gaat inderdaad heel effectief worden om 5 miljoen Syriërs naar Europa te trekken. Ik denk niet iemand hiermee gaat bemoeien. Zelfs Trump is niet dom genoeg om dit te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |