SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Klopt, anders zou die plaat de hele tijd op de grond liggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk idd Wilco de band. Wilco Kelderman lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Kan alsnog.quote:
Kan alsnog.quote:
Oh.quote:
De beat gebaseerd op brekende sleutelbeenderen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, anders zou die plaat de hele tijd op de grond liggen.
Daar is de meneer in dit gifje het niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:33 schreef ijs_beer het volgende:
Ok.![]()
Pinguins zijn gewoon altijd leuk.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet door het slotje heen gepost ijs_beer! #trots
Goed he?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een lummel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar is de meneer in dit gifje het niet helemaal mee eens.![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de inspiratiequote:
Dat gelooft niemand.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ja jezas jongens. Het is minstens een week geleden dat ik door het slotje gezeten heb.
Oke. Ik draag m'n slotjesposts met trots.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ja jezas jongens. Het is minstens een week geleden dat ik door het slotje gezeten heb.
Vier dagen is niet minstens een week.quote:
We zijn gewoon jaloersquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:44 schreef ijs_beer het volgende:
Dit gifjequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke. Ik draag m'n slotjesposts met trots.
[ afbeelding ]
Dat is beter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke. Ik draag m'n slotjesposts met trots.
[ afbeelding ]
IJsberen kunnen niet zo goed tellenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Vier dagen is niet minstens een week.
Hier moet ik dus nog steeds aan beginnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peaky blinders S5 nu op Netflix
Man man manquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Hier moet ik dus nog steeds aan beginnen.
Is dat die serie met die achterlijke kapsels?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Peaky blinders S5 nu op Netflix
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IJsberen kunnen niet zo goed tellen
Is wel hip jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat die serie met die achterlijke kapsels?
Was laatst iets over op tv, geloof ik.
Redquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zo eerst even Spider-Man kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man man man
Snel doen dan.
Ja, hip zou je het ook kunnen noemen.quote:
Wijze woorden, inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb vanavond wat docu’s gekeken en naast dat ik dat heel interessant vind, inspireert het mij ook altijd (ja, zo simpel ben ik te overtuigen!).
Dus volg je hart, doe wat je leuk vindt, waar je in gelooft, durf de grenzen te verleggen en laat niemand je zeggen dat het niet kan en je het op zijn/haar/hun manier moet doen!
En met die wijsheid duik ik m’n bed in!
Ik vind het gewoon een toffe seriequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hip zou je het ook kunnen noemen.
Dat kan, ik heb er verder nooit iets van gezien buiten een paar fragmentjes in dat 'haar item' laatst.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een toffe serie
Petjes, ook zo'n ding in die seriequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb er verder nooit iets van gezien buiten een paar fragmentjes in dat 'haar item' laatst.
Verder doen we hier helemaal niet aan stereotypes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb er verder nooit iets van gezien buiten een paar fragmentjes in dat 'haar item' laatst.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verder doen we hier helemaal niet aan stereotypes.![]()
Dat toevallig de aanwezige homo een actieserie alleen kent vanwege de kapsels is gewoon puur toeval.
Valt me van je tegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog? Dan val ik in slaap.
Balenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zat een beetje tegen allemaal, afgelopen week.
Weetje schat, we zien het soms een beetje zwartquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zat een beetje tegen allemaal, afgelopen week.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neu, wij wijzen nooit met vingers.
SURIEquote:
Ik hoop echt dat zij nog eens terugkomt met een beter nummer.quote:
Mja. Ok.quote:
Ik hoop het ook! Een prima zangeres verder, en een ontzettend leuk mensquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat zij nog eens terugkomt met een beter nummer.![]()
En ook graag zonder idioot.
Zou jij ook doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ga nou toch maar eens slapen Aoibhin
Strani kondigde iets na 21 uur aan nog wel een uur of vijf wakker te blijven, wat zijn beloofde bedtijd ergens tussen twee en half drie brengt. Een zekere ander zei juist dat ze vroeg naar bed zou om vandaag lekker creatief te kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 02:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou jij ook doenGuana ligt er al even in
Puik rekenwerkquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Strani kondigde iets na 21 uur aan nog wel een uur of vijf wakker te blijven, wat zijn beloofde bedtijd ergens tussen twee en half drie brengt. Een zekere ander zei juist dat ze vroeg naar bed zou om vandaag lekker creatief te kunnen zijn
Jensen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Puik rekenwerk![]()
En goeiemorgen Jensen!
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Puik rekenwerk![]()
En goeiemorgen mensen!
quote:
Goedemorgen.quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
En, voel je je al lekker creatief?
Dat laatste denk ik ook vaak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Jullie zijn ook een bron van inspiratie
![]()
Over uurtje richting A'dam. Makkelijke route gelukkig, dus weinig kans op verdwalen
Dat sowieso, want ze hadden aangeraden om de eerste keer wat vroeger aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook vaak.![]()
Toch zou ik maar lekker ruim op tijd vertrekken, als ik jou was.
Jij vindt vast wel heel creatief een totaal absurde routequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Jullie zijn ook een bron van inspiratie
![]()
Over uurtje richting A'dam. Makkelijke route gelukkig, dus weinig kans op verdwalen
Heb ik wel gelijk inspiratie voor een verhaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij vindt vast wel heel creatief een totaal absurde route
SPOILER: Eerst raden, dan klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Vanochtend bij de kapper geweest en wie ik daar toch op de radio hoorde!Eerste poging was foutSPOILER: Eerst raden, dan klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog 92 pogingen over.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste poging was fout
Ben nu de left/right game aan het lezen, met dank aan @Guanabana . Ben ik nog wel even mee bezig denk ikquote:
Oh leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben nu de left/right game aan het lezen, met dank aan @:Guanabana . Ben ik nog wel even mee bezig denk ik
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerste poging was fout
Ja ben wel benieuwd waar het heen gaatquote:
Psst, het is al middagquote:
Alleen in de zomertijdquote:
Wat leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:43 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb toevallig vanmorgen 50 rote Rosen gekocht![]()
Mijn ouders geven zondag een feest omdat ze 80 zijn geworden
Gisteren m’n moeder en maandag m’n vaderquote:
Dit is waarom ik met openbaar vervoer ook altijd op tijd + 1 uur extra vertrek. Ik vertrouw er gewoon nooit op dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
Wtf heb nu net mijn trein gemist (snap er niks van; ging op tijd weg😕) en nu weer een kwartier wachten.
Balenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:19 schreef Aoibhin het volgende:
Wtf gewoon 15 min vertraging joh tyf op
Dit is wel een uitzonderlijke situatie. De eerste trein stond nog klaar zeker een minuut, maar toch kon ik de deur niet meer in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is waarom ik met openbaar vervoer ook altijd op tijd + 1 uur extra vertrek. Ik vertrouw er gewoon nooit op dat het goed gaat.
Nahh wat stom!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
Lerares gebeld; gelukkig geen probleem als ik iets later ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |