SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Nou kijk!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:TT Dat is idd ook een oplossing.![]()
[ afbeelding ]
Ja, methaan reken ik idd ook mee, dat is nl best wel heftig spul.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Qua methaan inderdaad, stikstof weet ik niet zeker. Heeft ook het meeste water en voeding nodig per kilo.
Kippen is het schoonste zo ongeveer.
Kunnen we dat spul niet in slagroompatronen gaan verlopen? Schijnt markt voor te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, methaan reken ik idd ook mee, dat is nl best wel heftig spul.![]()
Zouden politici ook wat vaker moeten doen.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Een Trijn voor je topic. [ afbeelding ]
Kunnen we proberen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kunnen we dat spul niet in slagroompatronen gaan verlopen? Schijnt markt voor te zijn.
Touch me here, baby won't you Kiss me there.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo, best goede heupen trouwens die Trijn!
Overal tegen. Alles de schuld van de overheid. Bah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:06 schreef Strani het volgende:
Net even het Twitter-account van de Gele Hesjes doorgescrolld en het is ook eigenlijk gewoon de protestbeweging van de PVV hè?
Ja precies. Ik heb er eigenlijk vanaf het begin weinig sympathie voor (ook niet voor de Franse beweging).quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overal tegen. Alles de schuld van de overheid. Bah.
/bitchmode onquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo, best goede heupen trouwens die Trijn!
Ik zou haar bijna weer vergeven voor wat ze ons heeft aangedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Touch me here, baby won't you Kiss me there.
Ik probeer dit even te visualiseren. Momentje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
/bitchmode on
Ze heeft natuurlijk niet voor niks een riem van metaal om.![]()
Als ik zo'n constructie in maatje twee om me heen laat lassen lijk ik ook goede heupen te hebben.![]()
/bitchmode off
Oh meid wat ben jij vals!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
/bitchmode on
Ze heeft natuurlijk niet voor niks een riem van metaal om.![]()
Als ik zo'n constructie in maatje twee om me heen laat lassen lijk ik ook goede heupen te hebben.![]()
/bitchmode off
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik probeer dit even te visualiseren. Momentje.![]()
Dank u.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:14 schreef Strani het volgende:
Maar als ik dit dan zo allemaal bekijk, inclusief Gele Hesjes die - zo lijkt het toch - het liefst hele natuurgebieden direct zouden vernietigen, ben ik toch verdomd blij dat ik geen kinderen heb hoor.
Het is in deze tijd een zegen als je je alleen over jezelf zorgen hoeft te maken.
Ja ok, mee eens, maar dat laatste gooien we maar even lekker op creatieve vrijheid oid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:26 schreef Strani het volgende:
Geweldig stukje en zo mee eens
Enige waar hij een beetje fout mee zit is dat hij 'niet getrouwd zijn' gelijkstelt aan 'single zijn'.
Haha, fair enoughquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, mee eens, maar dat laatste gooien we maar even lekker op creatieve vrijheid oid.
Een auto heb ik ook, maar gebruik ik weinig. Dat was wel anders toen ik nog veel 's nachts werkte, dan is ov idd niet te doen. Mijn laatste vliegreis was 15 jaar geleden en vlees eet ik weinig meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, fair enough
Maar inderdaad, als je de statistieken bekijkt van wat je zoal kunt doen voor het milieu dan is de impact van het niet hebben van kinderen zo veel groter dan alle andere mogelijkheden.
We hebben ook al geen auto. Ik vlieg wel regelmatig voor werk (ik moet m'n bedrijf eens vragen of ze een soort offset-programma hebben) en ik eet vlees, maar al met al nog geen slechte score.
Hier ook totaal niet die intentie. Telkens als ik denk aan een toekomst zonder kinderen krijg ik een heel licht en prettig gevoelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een auto heb ik ook, maar gebruik ik weinig. Dat was wel anders toen ik nog veel 's nachts werkte, dan is ov idd niet te doen. Mijn laatste vliegreis was 15 jaar geleden en vlees eet ik weinig meer.
En dan ook nog geen kinderen en niet de intentie er een te nemen.
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier ook totaal niet die intentie. Telkens als ik denk aan een toekomst zonder kinderen krijg ik een heel licht en prettig gevoel
En als ik straks eenzaam in een tehuis zit, dan ben ik tenminste niet verdrietig over de kinderen en kleinkinderen die nooit op bezoek komen, zoals de anderen in het tehuis
Inderdaad!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.
En als ze wel langskomen hoef je je ook niet bezwaard te voelen dat ze tijd vrij moesten maken en zo.
quote:
Ja dat vroeg ik mij ook af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:04 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:Greys is de hond al weer terecht? Ik hoop het want zo zielig is dit, is hij niet naar zijn oude woning gelopen of is dat te ver weg?
Inclusief ForFarmers reclame?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 00:58 schreef Strani het volgende:
Is Yvon Japsers al in roze overall en Laborghini-tractor gesignaleerd?
Ze worden een beetje in een hoek geduwd inderdaad, economie boven alles. En ondertussen het vlees uit Argentinië invliegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:39 schreef Em31 het volgende:
Wat ik vooral lullig vind voor de boeren is hoe makkelijker over de situatie wordt gedaan. Halveer je veestapel maar of doek je bedrijf maar op. Eh, oké dan . En op hetzelfde moment wordt er bekend gemaakt dat dat vliegveld op Lelystad er wel komt
Ja, dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:39 schreef Em31 het volgende:
Wat ik vooral lullig vind voor de boeren is hoe makkelijker over de situatie wordt gedaan. Halveer je veestapel maar of doek je bedrijf maar op. Eh, oké dan. En op hetzelfde moment wordt er bekend gemaakt dat dat vliegveld op Lelystad er wel komt
![]()
Dat er iets moet veranderen is begrijpelijk, maar man het is wel een bedrijf/leven van die mensen.
Wat fijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Greys het volgende:
De hond is terug!
Werd vanmorgen vroeg geappt dat ie meurend naar sloot en met een afgebroken riem in de tuin lag vanmorgen, dus die heeft ergens vast gezeten en riem uiteindelijk kapot gekregen. Heerlijk nieuws.
HUP BOERENquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:27 schreef Cee het volgende:
Hoera voor sloothont![]()
Hoera voor de boerkes![]()
Het is effe niet handig voor het verkeer dat dwarsgelegen wordt maar het is al jarenlang niet handig voor boeren om hun bedrijf normaal te runnen zonder dat ze continu dwarsgelegen worden. M’n oom heeft zo al meerdere malen zijn hele bedrijf om moeten gooien en heeft zelfs na opbouw zijn halve veestapel geruimd zien worden.
Oh gelukkig!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Greys het volgende:
De hond is terug!
Werd vanmorgen vroeg geappt dat ie meurend naar sloot en met een afgebroken riem in de tuin lag vanmorgen, dus die heeft ergens vast gezeten en riem uiteindelijk kapot gekregen. Heerlijk nieuws.
Ik ben pro- boer dus kom maar op met die protest acties!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:27 schreef Cee het volgende:
Hoera voor sloothont![]()
Hoera voor de boerkes![]()
Het is effe niet handig voor het verkeer dat dwarsgelegen wordt maar het is al jarenlang niet handig voor boeren om hun bedrijf normaal te runnen zonder dat ze continu dwarsgelegen worden. M’n oom heeft zo al meerdere malen zijn hele bedrijf om moeten gooien en heeft zelfs na opbouw zijn halve veestapel geruimd zien worden.
En dan hoor je Yvon Jaspers of iemand van het CDA en ben je weer in balansquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 07:39 schreef Em31 het volgende:
Wat ik vooral lullig vind voor de boeren is hoe makkelijker over de situatie wordt gedaan. Halveer je veestapel maar of doek je bedrijf maar op. Eh, oké dan. En op hetzelfde moment wordt er bekend gemaakt dat dat vliegveld op Lelystad er wel komt
![]()
Dat er iets moet veranderen is begrijpelijk, maar man het is wel een bedrijf/leven van die mensen.
twitter:LTOVechtdal twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:42:31Ook de #boerenjeugd van #basisschool CNS #Ommerkanaal in protestmars naar school👍💪 Geweldig! #boerenprotest #boerenactie #agractie #nieuwegeneratiestaatklaar #boeren #trekkers #DenHaag #Malieveld #enverdaarbuiten https://t.co/vMpmrfnSMz reageer retweet
Ik vind ook niet dat er niets moet veranderen. Zo werkt het blijkbaar allemaal ook niet, boeren krijgen geloof ik ook al heel veel subsidie? De manier waarop vind ik vaak gewoon lomp en makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En dan hoor je Yvon Jaspers of iemand van het CDA en ben je weer in balans
Ohhh geweldigquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:57 schreef Greys het volgende:
Deze boerenkinderen op de speelgoedtractors in een rij!
twitter:LTOVechtdal twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:42:31Ook de #boerenjeugd van #basisschool CNS #Ommerkanaal in protestmars naar school👍💪 Geweldig! #boerenprotest #boerenactie #agractie #nieuwegeneratiestaatklaar #boeren #trekkers #DenHaag #Malieveld #enverdaarbuiten https://t.co/vMpmrfnSMz reageer retweet
Gelukkig, wat een geweldig nieuws!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Greys het volgende:
De hond is terug!
Oh wat fijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Greys het volgende:
De hond is terug!
Dat zegt op zich nog niks maar het zou toch kunnen idd dat binnenkort.. Zou als ik hem was het iig niet vandaag doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:11 schreef Em31 het volgende:
Duncan plaatste vanochtend een klein stukje van de songtekst van z'n nieuwe single op twitter
ZOU HET DAN TOCH EINDELIJK
quote:De tekst komt op hetzelfde neer in dezelfde beat #lyrics
Something's coming is ondertussen ook alweer jaren geleden, dus je weet het ook nooit bij hem natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zegt op zich nog niks maar het zou toch kunnen idd dat binnenkort.. Zou als ik hem was het iig niet vandaag doen.
Maar daar kunnen de boeren dan weer niets aan doen dat er allerlei mensen die normaal te lui zijn om te protesteren en liever alleen achter hun toetsenbord krijsen hier lekker op mee willen liften. Denk dat de boeren daar zelf ook totaal niet blij mee zijn, die kunnen dit heel goed zelf. Konden de dertig jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:15 schreef Hamlapjes het volgende:
En wat voor de sympathie van onze boerenjongens ook niet helpt, is dat tokkievolk Nederland pal achter ze staat en er daardoor van alles met de haren bij wordt gesleept wat helemaal niets hiermee te maken heeft. Dezelfde mensen die vervolgens wel zouden gaan klagen als boerenproducten een paar cent duurder worden om diezelfde boeren wat extra lucht te geven, maar oke.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Ben alleen bang dat dit eerst ook weer een discussie gaat worden waar alleen naar beide uitersten gekeken wordt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van de valse tegenstelling die wordt gepresenteerd bij bijvoorbeeld de protesten van vandaag. Als je niet achter de acties staat, ben je niet trots op onze boeren en wil je de hele sector kapot hebben ofzo blijkbaar.
En wat voor de sympathie van onze boerenjongens ook niet helpt, is dat tokkievolk Nederland pal achter ze staat en er daardoor van alles met de haren bij wordt gesleept wat helemaal niets hiermee te maken heeft. Dezelfde mensen die vervolgens wel zouden gaan klagen als boerenproducten een paar cent duurder worden om diezelfde boeren wat extra lucht te geven, maar oke.
Goed, dan de inhoud. Snap best dat het voor boeren allemaal niet zo makkelijk is en er wordt wel erg makkelijk gedaan over het inkrimpen van de veestapel (terwijl zoals eerder genoemd een Lelystad airport koste wat kost door moet gaan). Dus wat betreft het gebrek aan goed beleid voor de lange termijn kan ik mij helemaal vinden in het standpunt van de boeren. Echter, ik heb wel een beetje het gevoel dat het belang van de boeren iets wordt overschat en betwijfel of alle boeren wel een goed verwachtingsbeeld hebben van de toekomst. Als we het namelijk goed doen, lijkt mij de huidige agrarische sector niet houdbaar. Minder vlees, meer lokaal geproduceerd, dus minder vraag binnenlands en minder vraag voor de export. Dan zullen de nodige boerenbedrijven het waarschijnlijk alsnog heel erg moeilijk krijgen.
Neemt niet weg dat onze agrarische sector het internationaal heel erg goed doet, best vooruitstrevend is en een voorbeeld mag zijn voor elders in de wereld. En in die functie zou ik het niet onlogisch vinden als we, op Europees niveau, iets soepeler zijn tegenover de Nederlandse boeren en wat strenger voor boeren die de zaakjes nog niet zo op orde hebben. Uiteindelijk hebben we dan hier plaatselijk misschien meer uitstoot en vervuiling, maar is het wel mogelijk om het totaal van de EU wat te drukken en dat lijkt mij ook waardevolle winst.
Maar dat zijn mijn twee centjes.
Look at us, we could have it allquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:11 schreef Em31 het volgende:
Duncan plaatste vanochtend een klein stukje van de songtekst van z'n nieuwe single op twitter
ZOU HET DAN TOCH EINDELIJK
Wie denk je dat er vandaag zorgen dat de bedrijven blijven doorrunnen mop.twitter:m_nieuwenhuis twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:19:28Lekker druk in Den Haag met al die trekkers. Man-vrouw-verdeling op het boerenbedrijf ook meteen duidelijk. Zij bestuurt in elk geval niet de tractor. Niet 1 (!) vrouw. #agriactie #Boerenactie #boerenprotest #boeren #boerzoektvrouw #Boer https://t.co/k4Fr9w4E06 reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Look at us, we could have it all
Saying we'll release a song in fall
But instead we'll just postpone it
Until our audience has outgrown it.
#lyrics
[..]
#lyrics
Eens, hoor, ook dat de boeren er niet veel aan kunnen doen. Maar dat die groep mensen achter ze staat, helpt mijns inziens ook wel weer bij de polarisatie van dit debat. Juist ook doordat het meteen wordt betrokken bij allerlei ongerelateerde onderwerpen. En dat helpt ze niet, ook al kunnen ze daar weinig aan doen verder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar kunnen de boeren dan weer niets aan doen dat er allerlei mensen die normaal te lui zijn om te protesteren en liever alleen achter hun toetsenbord krijsen hier lekker op mee willen liften. Denk dat de boeren daar zelf ook totaal niet blij mee zijn, die kunnen dit heel goed zelf. Konden de dertig jaar geleden ook.
Verder mooie post en goede twee centjes!
Maar ik trek bv zelf ook wel een wenkbrauw op bij mensen die vinden dat deze dag met de tractors door NL slecht is voor het milieu maar zelf wel vooraan staan om kaarten te kopen voor de F1 op Zandvoort. (Dit gaat niet over iemand hier, even voor de duidelijkheid.)
Ja, daar ben ik ook wel bang voor. Terwijl het ouderwetse polderen volgens mij juist ervoor kan zorgen dat we hier een mooi compromis sluiten waar iedereen elkaar in ieder geval begrijpt en ook begrip heeft voor de uitkomsten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Ben alleen bang dat dit eerst ook weer een discussie gaat worden waar alleen naar beide uitersten gekeken wordt.
[..]
#lyrics
Zonder tractor? Da's hard werken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:30 schreef Greys het volgende:
Wie denk je dat er vandaag zorgen dat de bedrijven blijven doorrunnen mop.
Dat bedoel ik! Stoere vrouwen hoor die boerinnen.quote:
Da's een man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon even op de ouderwetse manier, moet kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:39 schreef Dave het volgende:
Sterker nog, ik denk dat het Ted de Braak is.
Potver, is er niet nog een leuk plaatje met Bertie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja omdat er geen één foto met een vrouw is![]()
Volgens mij is het onmogelijk dat de man van boerin Bertie momenteel in Den Haag is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Potver, is er niet nog een leuk plaatje met Bertie?
Wel deze stoere vrouwquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Potver, is er niet nog een leuk plaatje met Bertie?
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk dat de man van boerin Bertie momenteel in Den Haag is.
Dit vind ik sowieso wel een probleem aan het huidige kabinet. Dat ze continu groeperingen tegen elkaar uitspelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet dat die transportbedrijven zich ervoor hebben laten lenen om met hun vrachtwagens de tractors tegen te houden. Wacht maar tot ze zelf aan de beurt zijn omdat ze te vervuilend zijn.
twitter:ThijsMelkert twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:00:00Dit is toch ook wel humor. #boerenprotest https://t.co/u4rzhXkkTy reageer retweet
twitter:EMK2017 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:20:58Wegen afgesloten? Dan gaan boeren over het strand via Scheveningen naar Den Haag. https://t.co/Bejy3xGLbu reageer retweet
Eén dag megaspits (die je ook nog ruim van te voren wist want aangekondigd) is toch niet zo'n ramp? Hebben enorme krantenadvertenties gestaan om dit netjes ruim van te voren aan te kondigen dat ze zouden gaan rijden. Veel mensen in de auto in de spits hadden ook vandaag even met de trein kunnen gaan of thuiswerken oid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:16 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit best wel een asociaal protest om eerlijk te zijn. Lappen alle regels aan hun laarzen, brengen verkeer in gevaar, zorgen voor zwaarste spits ooit ..... nee nu krijg ik opeens respect voor ze ....
Politie had het toch verboden i.v.m. veiligheid? Dit vind ik juist weer een typisch voorbeeld van hoe zwak de politie is in Nederland. Je verbiedt iets, maar laat het toch gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén dag megaspits (die je ook nog ruim van te voren wist want aangekondigd) is toch niet zo'n ramp? Hebben enorme krantenadvertenties gestaan om dit netjes ruim van te voren aan te kondigen dat ze zouden gaan rijden. Veel mensen in de auto in de spits hadden ook vandaag even met de trein kunnen gaan of thuiswerken oid.
omdat deze coalitie stiekem al best wel zn best doet.... Carola Schouten is best wel een goeie. Wordt alleen overschaduwd door d66 roeptoeters...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:10 schreef Greys het volgende:
Bizar trouwens hoe de politici uit de coalitiepartijen vandaag over elkaar heen vallen met tweets om hun steun aan dit protest te uiten.
Want alle begrip enzo.
HOE DAN?
Politie die zelf ÓÓK massaal de snelwegen blokkeerden in 2015 voor een hoger loon? Die politie die het zelf dus gewoon ook doet als het om hen zelf gaat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Politie had het toch verboden i.v.m. veiligheid? Dit vind ik juist weer een typisch voorbeeld van hoe zwak de politie is in Nederland. Je verbiedt iets, maar laat het toch gebeuren.
"Zij deden het ook" is natuurlijk geen reden. Zij zaten net zo goed fout door de snelwegen te blokkeren. Daarnaast heb ik de politie niet door de middenbermen zien rijden, hekken omver zien rijden, over het strand zien crossen etc. Als politie zegt niet doen / het is verboden, moet het gewoon gehandhaafd worden ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Politie die zelf ÓÓK massaal de snelwegen blokkeerden in 2015 voor een hoger loon? Die politie die het zelf ook doet als het om hen zelf gaat?![]()
https://nos.nl/l/2031695
Edit: door jouw aanpassing magndit nu ook weg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Edit: had je inmiddels aangepast. Tof. Dank.
Ik bedoelde het echt niet persoonlijk. Maar "zij begonnen" of "zij deden het ook" is toch niet een goede reden? Sorry als je het te persoonlijk opvatte, zo bedoel ik het echt niet. Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah bedankt. Ik dacht dat we hier prima een nette discussie konden voeten zonder al te persoonlijk te worden. Ik ga wel stofzuigen.
Zie m'n toevoeging hierboven. Ik schreef echt nergens dat ik het hekken omver rijden goedkeurde. Het is te zwart wit hoe je het leest en er een 'kleuterniveau' van maakt. Ik keur niet ALLES goed. Ik gaf alleen wat nuances.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoelde het echt niet persoonlijk. Maar "zij begonnen" of "zij deden het ook" is toch niet een goede reden? Sorry als je het te persoonlijk opvatte, zo bedoel ik het echt niet. Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Snap ik. Te snel gereageerd. Ik vind "zij deden het ook" gewoon geen reden. Als ze gewoon netjes (inclusief blokkeren van de wegen) naar Den Haag waren gereden was het één ding, maar ze zijn echt asociaal bezig (ok, lang niet allemaal natuurlijk). Lekker lachen gieren brullen in je tractor terwijl je over een middenberm met je GoPro in je handen de boel zit te verzieken vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie m'n toevoeging hierboven. Ik schreef echt nergens dat ik het hekken omver rijden goedkeurde. Het is te zwart wit hoe je het leest en er daarom maar een kkeuterniveau van maakt. Ik keur niet ALLES goed. Ik gaf alleen wat nuances.
Ik heb m'n post hierboven ook weer uitgebreid en sorry gezegd. Lekker bezig, wij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ik. Te snel gereageerd. Ik vind "zij deden het ook" gewoon geen reden. Als ze gewoon netjes (inclusief blokkeren van de wegen) naar Den Haag waren gereden was het één ding, maar ze zijn echt asociaal bezig (ok, lang niet allemaal natuurlijk). Lekker lachen gieren brullen in je tractor terwijl je over een middenberm met je GoPro in je handen de boel zit te verzieken vind ik echt niet kunnen.
Moeten wij eens doen
Excuses voor mijn post, inmiddels aangepast. Wilde echt niet persoonlijk aanvallen. Know me better than that ... I hope
Als ze overal hun frustraties/misverstanden/dingesen zo snel konden oplossen hadden we vast snel world peaaaace.quote:
Zouden het beter doen dan vele apen die er nu zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb m'n post hierboven ook weer uitgebreid en sorry gezegd. Lekker bezig, wij.![]()
En ik bedoelde het ook niet als reden, maar als extra 'bijlage'/info. Niet om álles goed te praten. Ik ging er te gemakkelijk van uit dat je dat van me zou weten. Is ook te simpel idd.
Ook weer volwassen opgelost. We moeten de politiek in.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:52 schreef Dave het volgende:
Oh, ik wilde net zeggen, bij mij kan er ook gestofzuigd worden, maar ik ben te laat zie ik.
ieniemienie.gif
Mja, meeste mensen kunnen (helaas) geen sorry zeggen of toegeven dat ze fout zaten. Ik heb gewoon even teruggelezen en zag dat ik te fel reageerde en niet tussen de regels las (zal vast niet helpen dat ik barstende koppijn heb, maar dat is geen excuus). Dan is het gewoon normaal om even iets aan te passen, sorry te zeggen en weer verder te gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze overal hun frustraties/misverstanden/dingesen zo snel konden oplossen hadden we vast snel world peaaaace.![]()
Ja en volgende maand stemmen die zelfde partijen voor inkrimping veestapel. Politiektwitter:OzcanAkyol twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:34:21Beetje gênant dat vandaag zoveel politieke partijen tegelijkertijd de boeren adopteren. Iets minder opportunistisch mag ook wel. reageer retweet
Misschien een goed idee als de overheid blijft weigeren om geld te geven aan het Songfestival. Dan wordt het voor ons ook tijd om de snelweg te blokkeren!quote:
Moet zo ook even de robot aanzetten, maar zelfs daar ben ik te lui voor vandaagquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu wel even echt stofzuigen want moet m'n onverwachte vrije dag maar even besteden aan het stofvrij maken van de hoek waar de aircoman morgen bezig mot. Tot over vijf minuten dus.![]()
Gaan we allemaal op een step de snelweg op! Allemaal met een vlaggetje van een ESF land achterop. Boombox mee met ESF nummers! Woop Woop! Zal ze lerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als de overheid blijft weigeren om geld te geven aan het Songfestival. Dan wordt het voor ons ook tijd om de snelweg te blokkeren!
Van mij mogen ze allemaal een boete, degenen die over middenberm rijden enzo, want het mag idd niet. Maar hebben trekkers nummerborden eigenlijk? Daar heb ik dan weer niet op gelet in die filmpjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zouden het beter doen dan vele apen die er nu zitten![]()
![]()
Nou ja, ik snap heel goed dat de boeren protesteren hoor. Ze worden echt aan alle kanten in een hoekje gedreven. Helaas heb je bij zo'n protest altijd een deel dat echt komt om maar te "rellen" en niet echt een punt komt maken. Dit zie je bijna altijd of het nou over klimaat gaat, studiefinanciering of boeren maakt eigenlijk niet uit.
Ik kan er vooral slecht tegen dat het handhaven van de wet in dit land echt relatief slecht is. Als wij met één hand aan ons telefoon zitten in de auto terwijl die in een houder hangt krijgen wij meteen een boete. Een boer die gaat protesteren mag echter wel over hekken rijden, over het strand crossen, over een middenberm donderen met een camera in een hand en de wegen blokkeren terwijl het verboden is door de politie.
Dat de politie hypocriet is en dat een paar jaar geleden zelf ook deed is natuurlijk ook een feit
Ja!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gaan we allemaal op een step de snelweg op! Allemaal met een vlaggetje van een ESF land achterop. Boombox mee met ESF nummers! Woop Woop! Zal ze leren
Juist, kijk dan zou ik er wel respect voor hebben. Nu vind ik het meer hooligans dan zielige boeren die het moeilijk hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij mogen ze echt allemaal een boete want het mag idd niet. Maar hebben trekkers nummerborden eigenlijk? Daar heb ik dan weer niet op gelet in die filmpjes![]()
Ik ga ff kijken. Anders kon het nog weleens lastig uitzoeken worden wie wie was, voor de boetes.
Wat me wel tof lijkt is als er morgen boeren (een paar!) langs het Malieveld komen om het gras opnieuw in te zaaien bv.
En als de klimaatprotestmensen dan voortaan even hun bergen achtergelaten afval zelf opruimen na de protesten zou ik ook erg blij zijn.
OP DE BARRICADES!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als de overheid blijft weigeren om geld te geven aan het Songfestival. Dan wordt het voor ons ook tijd om de snelweg te blokkeren!
Snap ik! Maar pas op, je ziet wat filmpjes van een paar trekkers op het strand en dat filmpje dat er vanmorgen een aantal door de hekken gingen. Die worden massaal geretweet enzo. Terwijl volgens mij het overgrote merendeel wel keurig bij de aangewezen plekken staan, en velen met touringcars zijn vertrokken uit het hele land. Maar die zijn niet nieuwswaardig dus die zie je niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Juist, kijk dan zou ik er wel respect voor hebben. Nu vind ik het meer hooligans dan zielige boeren die het moeilijk hebben.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:07 schreef Greys het volgende:
Deze vond ik wel mooi. En waar.
[ afbeelding ]
Van die pubers die dan een dag vrij van school krijgen, dus een dagje DH doen en afsluiten bij de Macquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:58 schreef Greys het volgende:
En als de klimaatprotestmensen dan voortaan even hun bergen achtergelaten afval zelf opruimen na de protesten zou ik ook erg blij zijn.
Jeuh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:08 schreef Greys het volgende:
De hond is terug!
Nou dit:quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:19 schreef Guanabana het volgende:
Die spinnenwebben moeten toch af en toe weggehaald
Goed nieuws inderdaad, was ook het eerste waar ik naar keek vanochtend. Fuck die boeren, de hond is terug!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jeuh!
Ik dacht er vanochtend aan en ben blij dat het goed is afgelopen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:20 schreef Strani het volgende:
Je zal toch maar de hele dag bezig zijn met overal kijken of er wel genoeg vrouwen in een bepaalde groep aanwezig zijn. Dan moet je toch wel heel treurig leven hebben.
'Annabaukje'twitter:jannligthart twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 12:03:27Sygrid van der Heide (16) en Annabaukje Jacobi (15) uit Sumar en Nijega reden de hele nacht op de trekker van hun pleats naar het Malieveld in Den Haag. Ze hebben het gehaald. 🏁🚜 #boerenprotest #agractie @frieschdagblad https://t.co/XowaU2Sx2P reageer retweet
Niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest even kijken of er iets dubbelzinnigs achter zat maar nee. Teleurstellend.
Ja, ik liep even weg om wat anders te doen en toen begon ik ook te twijfelen. Ik denk dat ik nog niet helemaal wakker ben.quote:
Ja hier word ik dus echt moe van. Het lijkt altijd maar het één of het andere te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef Strani het volgende:
Er is hier al over polarisatie gesproken en dat vind ik ook nogal zorgwekkend. Het lijkt er een beetje op dat de klimaatdiscussie is overgenomen door de beide extremen en dat daardoor de mensen die een beetje in het midden zitten meegaan met de algemene boosheid en toch sneller 'een kant' kiezen. Ik vind dat we daarvoor moeten waken.
Het is niet zo dat het klimaat opeens irrelevant en stom is omdat het vooral pubers (inclusief Greta) zijn die protesteren, en het is ook niet zo dat de problemen van boeren opeens niet bestaan omdat PVV-minnend Nederland achter het protest gaat staan. Maar die twee nogal extreme groepen zijn samen wel verantwoordelijk voor al die polarisatie.
ehquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest even kijken of er iets dubbelzinnigs achter zat maar nee. Teleurstellend.
Dat ja. En dat als je begrip hebt voor een aantal punten van kant 1 dat je dan vaak automatisch anti-de-andere-kant bent terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier word ik dus echt moe van. Het lijkt altijd maar het één of het andere te zijn.
Ik ga er bij jou gewoon niet snel van uit dat er iets dubbelzinnigs achter zit joh, zo onschuldig!quote:
Ik volg al wel veel minder het nieuws dan voorheen. Dat scheelt enorm qua innerlijke rust. En gezien het feit dat ik geen nieuwe generatie op deze aarde zet hoef ik me voor hen ook niet al te veel bezig te houden met de grote wereldproblematiek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ja. En dat als je begrip hebt voor een aantal punten van kant 1 dat je dan vaak automatisch anti-de-andere-kant bent terwijl dat niet zo is.
Dodelijk vermoeiend voor de grote groep die er tussenin zit.
Het lijkt ook allemaal zo snel te gaan de laatste twee jaar voor m'n gevoel. Snelkookpan wordt het. Beetje eng wel soms.
Ja precies, gisteren was er nog niet veel aan de hand en ondertussen is het binnen één ochtend alweer kiezen tussen twee kampen. Volgens mij ook niet de bedoeling van de meeste boeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ja. En dat als je begrip hebt voor een aantal punten van kant 1 dat je dan vaak automatisch anti-de-andere-kant bent terwijl dat niet zo is.
Het lijkt ook allemaal zo snel te gaan de laatste twee jaar voor m'n gevoel. Snelkookpan wordt het. Beetje eng wel soms.
Ik heb laatst op Twitter allemaal woorden/namen geblokkeerd en dat is wel echt ideaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik volg al wel veel minder het nieuws dan voorheen. Dat scheelt enorm qua innerlijke rust. En gezien het feit dat ik geen nieuwe generatie op deze aarde zet hoef ik me voor hen ook niet al te veel bezig te houden met de grote wereldproblematiek.
Hier sluit ik mij ook op aan, tegenwoordig moet je ook meteen met een mening komen of het wordt opgedrongen. Zucht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel slim, vooral die woordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb laatst op Twitter allemaal woorden/namen geblokkeerd en dat is wel echt ideaalNu kan ik er gewoon zelf voor kiezen als ik zin heb om te lezen over politiek etc.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel slim, vooral die woordenWelke woorden heb je zoal geblokkeerd?
Ik ga nú 'Sieneke' blokkeren!
Heel verstandig, ik denk dat ik hier ook maar eens naar ga kijken. Niet echt voor Sieneke hoor (niemand die ik volg zal ooit vrijwillig over haar schrijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]Arme Sieneke
![]()
Voornamelijk politieke partijen en alles wat ermee te maken heeft. Merkte dat ik toch altijd weer reacties ging lezen onder tweets en me weer ging ergeren en daar werd ik niet blij vanNu is Twitter vooral voor de entertainment/sport etc. (en het liken van de tweets van dit forum
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Die vlag heb ik nog niet voorbij zien komen, wel deze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:14 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom hebben al die boeren de vlag van Joegoslavië aan hun tractor hangen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even het topic terug in balans schoppen na al die boerenliefde hier vanochtend.![]()
Ahum: Fuck de (grootschalige vee) boeren! Draai alle subsidiekranen dicht, ook de Europese!Halveer de veestapel en halveer daarna die gehalveerde veestapel lekker nog een keer en schop meteen het gros van de koeien het land uit!
![]()
Willen we meer of minder koeien?
Minder minder minder!
Dan gaan we dat regelen.![]()
Boehoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan moeten we toch maar eens gaan checken of ze slaven hebben op die boerderijen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vlag heb ik nog niet voorbij zien komen, wel deze.
Heeft Sylvana al gereageerd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wtf, serieus of grapje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een prima sfeer voor een optreden van Anouk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik zie weinig vlaggen in het publiek iig. En las net dat de sfeer bijzonder gemoedelijk is aldus de ME.
[ afbeelding ]
Ik kan bevestigen dat het jaarlijkse Oranjefeest in het buurtschap waarin ik ben opgegroeid niet veel goeds belooft wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat ze het veld heel schoon achterlaten. Zou een tof statement en goed voorbeeld zijn.
quote:
twitter:TanjaVerkaik twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:43:06Uitgedost met vlaggen en balen hooi rijden de boeren het Malieveld op. #boerenprotest https://t.co/4B45msGQB6 reageer retweet
Veel te veel vlaggen, dat is toch zielig voor de boeren die daar achter staan, die zien niks meer!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik zie weinig vlaggen in het publiek iig. En las net dat de sfeer bijzonder gemoedelijk is aldus de ME.
[ afbeelding ]
“De politie sprak van een relatief rustige jaarwisseling”.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok eerder op alvast netjes omgeploegd en opnieuw ingezaaid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat ze het veld heel schoon achterlaten. Zou een tof statement en goed voorbeeld zijn.
Omgeploegd geloof ik nog wel, netjes en opnieuw ingezaaid durf ik openlijk te betwijfelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gok eerder op alvast netjes omgeploegd en opnieuw ingezaaid.
Volgens mij is hij helaas wel te lang om als sig in te stellen, dat is wel weer jammer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:12 schreef Greys het volgende:
Oeh die spoilerdisclaimer is er eentje om te jatten.
'Maak me nie uit wat jullie vinde, je ken allemaal de pleuris krijge!'quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij is hij helaas wel te lang om als sig in te stellen, dat is wel weer jammer.
Ik moet hier stiekem een beetje om lachen, want je vergelijkt het met de klimaatstakers, maar hoe denk je dat er gereageerd zou worden als zij met een trekker door de hekken waren geredenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:30 schreef Greys het volgende:
Wááromquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:TanjaVerkaik twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:43:06Uitgedost met vlaggen en balen hooi rijden de boeren het Malieveld op. #boerenprotest https://t.co/4B45msGQB6 reageer retweet
Omdat er tegenwoordig altijd twee kampen moeten zijn. Klimaat = links = stelletje politiek correcte aanstellers, boeren = rechts = stelletje lompe blanke debielen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moet hier stiekem een beetje om lachen, want je vergelijkt het met de klimaatstakers, maar hoe denk je dat er gereageerd zou worden als zij met een trekker door de hekken waren gereden![]()
![]()
De foto's van de 'bende' waren vaak ook nog nep.. maar goed ook hierbij snap ik niet waarom het één met het andere in verband gebracht moet worden.
Op een Ted de Braakliggend terreinquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:39 schreef Dave het volgende:
Sterker nog, ik denk dat het Ted de Braak is.
Waar in de post die je quote vergelijk ik het met klimaatstakers dan? Daar gaan we weer.. dat schrijf ik niet? Het zou een goed voorbeeld zijn voor ELKE massale bijeenkomst. Koningsdag, oranjefeesten, huldigingen van sporters, overal waar je na afloop hoort over enorme achtergelaten bendes. Ook voor de klimaatstakers als ze bende achterlieten en als ze dat niet lieten, dan niet voor hen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moet hier stiekem een beetje om lachen, want je vergelijkt het met de klimaatstakers, maar hoe denk je dat er gereageerd zou worden als zij met een trekker door de hekken waren gereden![]()
![]()
De foto's van de 'bende' waren vaak ook nog nep.. maar goed ook hierbij snap ik niet waarom het één met het andere in verband gebracht moet worden.
Ehh ik zal wel gek zijn, maar ik dacht dat je jezelf gewoon herhaalde over een paar post daarvoor?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar in de post die je quote vergelijk ik het met klimaatstakers dan? Daar gaan we weer.. dat schrijf ik niet? Het zou een goed voorbeeld zijn voor ELKE massale bijeenkomst. Koningsdag, oranjefeesten, huldigingen van sporters, overal waar je na afloop hoort over enorme achtergelaten bendes. Ook voor de klimaatstakers als ze bende achterlieten en als ze dat niet lieten, dan niet voor hen.
Jij brengt nu volgens mij zelf m'n post letterlijk in verband met iets anders waarna je je afvraagt waarom het één in verband moet worden gebracht met het ander.![]()
*armen in de lucht gooit*
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:58 schreef Greys het volgende:
Oh wauw jongens, lees m'n post nog eens opnieuw?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig altijd twee kampen moeten zijn. Klimaat = links = stelletje politiek correcte aanstellers, boeren = rechts = stelletje lompe blanke debielen.
Wat is hier nou weer mis mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik begreep het op dezelfde manier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ehh ik zal wel gek zijn, maar ik dacht dat je jezelf gewoon herhaalde over een paar post daarvoor?
[..]
Kan je dat dan niet beter ff vragen wat iemand bedoelt voor conclusies te trekken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ehh ik zal wel gek zijn, maar ik dacht dat je jezelf gewoon herhaalde over een paar post daarvoor?
[..]
Zonde, want je eerste reactie op m'n post was juist precies hoe ik het bedoelde:quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het jaarlijkse Oranjefeest in het buurtschap waarin ik ben opgegroeid niet veel goeds belooft wat dat betreft
Ik zag het wel in verband met elkaar, maar reageerde met mijn kennis over boerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde, want je eerste reactie op m'n post was juist precies hoe ik het bedoelde:
[..]
Damn sorry hoor, je kunt ook wat minder overdreven reageren. Alsof mijn post zo verschrikkelijk beledigend isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet beter ff vragen wat iemand bedoelt voor conclusies te trekken?
En zelfs als: "OOK"! Er staat ook. Net als iedereen die z'n troep achter z'n reet moet opruimen bij elke massale bijeenkomst. Dus de boeren OOK.
Wauw. Ik vind van alle partijen dat ze hun troep motten opruimen maar zelfs dát is iets om over te vallen. Links, rechts, klimaat, boeren, oranje, groen, geel, paars. Iedereen.
Teleurstellend wel een beetje hoe dit gaat nu. Geen zin meer in ook, m'n bloeddruk doet het daar niet zo goed op.
Tot later als het weer over koetjes en kalfjes gaat.
Mjah het is echt nogal frustrerend als je op een nogal onschuldige post over 'hopelijk laten ze de boel schoon' achter binnen enkele reacties zoiets leest:quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het wel in verband met elkaar, maar reageerde met mijn kennis over boeren
Ik zou er verder niet al te zwaar aan tillen.
Ik heb met beide kampen geen moer van doen. Hopelijk kunnen mensen zich daar iets bij voorstellen. En zo niet dan heb ik sommigen toch wat verkeerd ingeschat. En dat is niet erg, is leerzaam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig altijd twee kampen moeten zijn. Klimaat = links = stelletje politiek correcte aanstellers, boeren = rechts = stelletje lompe blanke debielen.
Als dat voor jou de prettigste manier van meedoen is, dan is dat primaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah het is echt nogal frustrerend als je op een nogal onschuldige post over 'hopelijk laten ze de boel schoon' achter binnen enkele reacties zoiets leest:
[..]
Ik heb met beide kampen geen moer van doen. Hopelijk kunnen mensen zich daar iets bij voorstellen. En zo niet dan heb ik sommigen toch wat verkeerd ingeschat. En dat is niet erg, is leerzaam.
En verder laat ik het idd maar bij koetjes en kalfjes (maar dan niet letterlijk) hier voortaan. Ook dat is leerzaam.
Ik reageer rustig, eerlijk en open. Niet overdreven. Dat lees je er denk ik ook weer zelf in. Niet doen. Daar gaat het nou net om. Ik zeg wederom nergens dat je post 'verschrikkelijk beledigend' is. Dus maak dat er dan ook ajb niet van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn sorry hoor, je kunt ook wat minder overdreven reageren. Alsof mijn post zo verschrikkelijk beledigend is
Er zit weinig anders op als mensen tussen je drie getypte regels menen zestien extra regels te lezen die er niet staan. Vraag jezelf eerlijk af of jij dat niet een tikkie vervelend zou vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat voor jou de prettigste manier van meedoen is, dan is dat prima
Je hoeft met niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen. Ik zal voortaan eerst aan je vragen wat je post betekent zodat ik precies weet wat je bedoelt en je 'm niet steeds hoeft te flippenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageer rustig, eerlijk en open. Niet overdreven. Dat lees je er denk ik ook weer zelf in. Niet doen. Daar gaat het nou net om. Ik zeg wederom nergens dat je post 'verschrikkelijk beledigend' is. Dus maak dat er dan ook ajb niet van.
Damn, jongens..Wees eens eerlijk en lees gewoon steeds wat er staat. Niks meer en niks minder. Anders wordt het hier echt niet te doen.
Ik verwacht ze eerst nog in RTL Boerlevard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:26 schreef Mandy040986 het volgende:
Het zou trouwens wel gieren zijn als die boeren straks bij Pauw aanschuiven.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eerst nog in RTL Boerlevard.
Ik denk dat het wellicht gewoon een wat ongelukkige combinatie van posts was die door anderen snel (en logischerwijs, vind ik) met elkaar worden geassocieerd. Als jij dan gewoon aangeeft dat dat totaal niet de bedoeling was, dan is dat een stuk makkelijker qua oplossing dan deze discussie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit weinig anders op als mensen tussen je drie getypte regels menen zestien extra regels te lezen die er niet staan. Vraag jezelf eerlijk af of jij dat niet een tikkie vervelend zou vinden.
Had dit hier gewoon echt nooit gedacht. Ik ga er eens goed over nadenken.
Ach ja, af en toe even de vonkjes laten spatten, anders gaat het ESF-vuur uit!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:31 schreef Momo... het volgende:
Nou nou schatjes waarom ineens al die heftige discussies
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, af en toe even de vonkjes laten spatten, anders gaat het ESF-vuur uit!
Nice save.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens wilde autocorrectie beweren dat ik een slavin uit de genenpoel had gehaald, maar ik was scherp en had het op tijd door
quote:
Speldgoden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:57 schreef Em31 het volgende:
https://speld.nl/2019/10/(...)eid-marianne-thieme/
quote:
*noteert om zelf eens te gebruiken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:54 schreef Meke het volgende:
Ik heb wel SiteBlock, dat werkt best goedHeb 'm op FOK! en Facebook staan, en daar word ik wel ineens een stuk productiever van (totdat ik hem weer uitzet
)
Hoe werkt dat dan? Kun je simpel zo'n site van de blocklist halen? Dan zou het voor mij niet werken denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:54 schreef Meke het volgende:
Ik heb wel SiteBlock, dat werkt best goedHeb 'm op FOK! en Facebook staan, en daar word ik wel ineens een stuk productiever van (totdat ik hem weer uitzet
)
Ja, ik vind het wel een aanraderquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*noteert om zelf eens te gebruiken.
Ja is goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw wat nuttigs doen.
Ja, heel makkelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Kun je simpel zo'n site van de blocklist halen? Dan zou het voor mij niet werken denk ik.
Dus niet zeggen dat mensen niet zelf posts moeten invullen maar blijven zitten en glimlachen als mensen je post uit z'n verband trekken? Eerlijk, heb je gezien hoe blackswangreen bv weer op jouw reactie reageerde en hoe dat dan evt op mij afspiegelt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hoeft met niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Dat zou wmb voor iedereen zou moeten gelden. Ook voor mij. Gewoon alleen lezen wat er staat, niks zelf invullen en als je twijfelt hoe iets bedoeld wordt ff vragen.quote:Ik zal voortaan eerst aan je vragen wat je post betekent zodat ik precies weet wat je bedoelt en je 'm niet steeds hoeft te flippen
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Greys het volgende:
En ik heb godverdomme nog steeds niet gestofzuigd.
Klimaatstaker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk. Iets met spinnenwebben en weghalen. Maar daar heb ik geen verstand van. Op zich.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan Guana beter uitleggen dan ik.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Greys het volgende:
Dat ze God verdomme nog niet heeft gestofzuigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja sorry voor het stof en de teringzooi aircomeneer maar ik had het te druk gister met zoeken naar bevestiging van de Belgische Eurovisiedeelnemer, een discussie over wat ik bedoel met een veld schoon achterlaten en het uitzoeken waar ik dit shirt kan bestellen:quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Klimaatstaker.![]()
![]()
GRAPJE, GRAPJE. Sorry, Greys.
Geen idee hoe betrouwbaar die site is, maar https://www.teezily.com/n(...)product=1&side=frontquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ja sorry voor het stof en de teringzooi aircomeneer maar ik had het te druk gister met zoeken naar bevestiging van de Belgische Eurovisiedeelnemer, een discussie over wat ik bedoel met een veld schoon achterlaten en het uitzoeken waar ik dit shirt kan bestellen:
[ afbeelding ]
American Football?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:10 schreef Kyran het volgende:
Even ander onderwerp, want ikke is happy!
[ afbeelding ]
Na heel wat stress om ze te kopen en daarna heel wat stress of ik ze wel op tijd binnen zou krijgen heb ik ze binnen <3
Edit: Ik heb pas net robot aangezet om te stofzuigen, zelfs daar heb ik uren over gedaan ....
Heb je er geen app bij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:10 schreef Kyran het volgende:
Edit: Ik heb pas net robot aangezet om te stofzuigen, zelfs daar heb ik uren over gedaan ....
Yup, ben groot Carolina Panthers fan en nu komen ze eindelijk een keer naar Londen (NFL speelt ieder jaar wat wedstrijden in Londen, maar teams wisselen steeds). Zo'n zin in! Meteen een lang weekendje Londen van gemaaktquote:
Dat is omdat ik niet twijfelde, je zei het gewoon duidelijk. Jij begint over de klimaatstakers vandaag, ik niet. Ik reageerde niet eens overdrevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus niet zeggen dat mensen niet zelf posts moeten invullen maar blijven zitten en glimlachen als mensen je post uit z'n verband trekken? Eerlijk, heb je gezien hoe blackswangreen bv weer op jouw reactie reageerde en hoe dat dan evt op mij afspiegelt?![]()
We kennen elkaar irl helaas niet maar jij lijkt me (dit bedoel héél positief) iemand die ook voor zichzelf zou opkomen. Ik ben niet hysterisch, niet razend, niet enorm beledigd, wel verbaasd en teleurgesteld. Dat heb je weleens.
[..]
Dat zou wmb voor iedereen zou moeten gelden. Ook voor mij. Gewoon alleen lezen wat er staat, niks zelf invullen en als je twijfelt hoe iets bedoeld wordt ff vragen.
Ik had echt geen seconde gedacht dat 'Ik hoop dat ze het veld schoon achterlaten' überhaupt anders opgevat zou kunnen worden als de hoop dat ze het veld schoon zouden achterlaten. En eerder vandaag ging er ook al iets even mis met verkeerde conclusies trekken uit m'n post met dingen die er niet stonden dus dan zit het effe tot hier. Ik ben ook maar een mens. En ik heb het ff gehad met dingen uitleggen die er gewoon letterlijk staan. Komt heus wel weer goed.
Ja, wat bedoelde je er nou eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ja sorry voor het stof en de teringzooi aircomeneer maar ik had het te druk gister met zoeken naar bevestiging van de Belgische Eurovisiedeelnemer, een discussie over wat ik bedoel met een veld schoon achterlaten en het uitzoeken waar ik dit shirt kan bestellen:
[ afbeelding ]
Hopelijk niet het weekend van de 12e? Want dan gaan de Britse boeren staken in Londen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, ben groot Carolina Panthers fan en nu komen ze eindelijk een keer naar Londen (NFL speelt ieder jaar wat wedstrijden in Londen, maar teams wisselen steeds). Zo'n zin in! Meteen een lang weekendje Londen van gemaakt
Veel plezier! Wembley?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, ben groot Carolina Panthers fan en nu komen ze eindelijk een keer naar Londen (NFL speelt ieder jaar wat wedstrijden in Londen, maar teams wisselen steeds). Zo'n zin in! Meteen een lang weekendje Londen van gemaakt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Hopelijk niet het weekend van de 12e? Want dan gaan de Britse boeren staken in Londen.
Nee hoor ik was niks 'blijkbaar vergeten'. (Weer een conclusie). Schoon achterlaten geldt voor iedereen. Dus ook de klimaatstakers, ook de boeren, ook de leraren, ook oranjehossers etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik niet twijfelde, je zei het gewoon duidelijk. Jij begint over de klimaatstakers vandaag, ik niet. Ik reageerde niet eens overdrevenJij gaat zelf in de aanval in plaats van rustig te antwoorden. Eerst ook nog per ongeluk omdat je blijkbaar vergeten was dat je het gezegd had. Het valt me op als iemand ook maar iets zegt over zulke posts van jou dat het dan altijd verkeerd geïnterpreteerd wordt door anderen en het dus ook aan de ander ligt. Je moet aardig je best doen om die post waar ik op reageerde niet zo te interpreteren.
Het zal me wel niet in dank af worden genomen en er zullen nu wel allemaal 'grappige' sneertjes komen, maar ik heb geen zin om er weer heilig omheen te draaien.
Daar zal m'n baas dan ook wel naar toe gaan. Die is een enorme fan van American Football en een enorme fan van Spurs (hij zit in Londen) dus een perfecte gelegenheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:10 schreef Kyran het volgende:
Even ander onderwerp, want ikke is happy!
[ afbeelding ]
Na heel wat stress om ze te kopen en daarna heel wat stress of ik ze wel op tijd binnen zou krijgen heb ik ze binnen <3
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Schouten: "Zolang ik minister ben zal er geen halvering komen van de veestapel."
Ik zou stiekem zo hard lachen als ze morgen haar aftreden bekend zou maken.
Ouwe relklapper vamme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Seksimse, alles, nieuwe rel is geboren!!
quote:
En ik ben niet eens een vrouw maar had me er wel even in gemengd. Wat moet ik nou wel niet denken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Seksimse, alles, nieuwe rel is geboren!!
Nou goed, dan treedt ze officieel af maar blijft ze wel bij het beleid betrokken, doen we het zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]!
Persoonlijk ben ik wel fan van Schouten. Ze is lekker nuchter, maar probeert wel de boel hervorm te krijgen.
Oh ik nam aan dat het expres was, voor extra dramatisch effectquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:35 schreef Guanabana het volgende:
Seksimse trouwens?
Ik doe teveel The Sims
Oh. Helemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:35 schreef Guanabana het volgende:
Seksimse trouwens?
Ik doe teveel The Sims
Ik heb het over je manier van reageren, niet over dat veld. Maar mooi dat je mijn eerlijkheid waardeertquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor ik was niks 'blijkbaar vergeten'. (Weer een conclusie). Schoon achterlaten geldt voor iedereen. Dus ook de klimaatstakers, ook de boeren, ook de leraren, ook oranjehossers etc.
Dat heb ik nu vijf keer gezegd geloof ik dus ik stel voor dat je me dan maar verder negeert als je hier nog stééds geen genoegen mee neemt. Het heeft nu tijd en energie zat gekost om uit te leggen wat ik bedoel met 'ik hoop dat ze het veld schoon achterlaten' en het wordt me nu echt een beetje te gek.
Bedankt voor je eerlijkheid. Ik hoop dat je die van mij ook waardeert.
Gegeven het onderwerp denk ik eerder aan landbouwdieren...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:39 schreef Dave het volgende:
Ik vraag me dan wel weer af of dit in real life een cat fight zou zijn geweest. #durftevragen
Je hebt volgens mij twee keer gezegd dat ze het veld schoon moesten houden of zo, denk dat Em dat bedoelt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor ik was niks 'blijkbaar vergeten'. (Weer een conclusie). Schoon achterlaten geldt voor iedereen. Dus ook de klimaatstakers, ook de boeren, ook de leraren.
Dat heb ik nu vijf keer gezegd geloof ik dus ik stel voor dat je me dan maar verder negeert als je hier nog stééds geen genoegen mee neemt. Het heeft nu tijd en energie zat gekost om uit te leggen wat ik bedoel met 'ik hoop dat ze het veld schoon achterlaten' en het wordt me nu echt een beetje te gek.
Bedankt voor je eerlijkheid. Ik hoop dat je die van mij ook waardeert.
Hear hear, prima conclusie, moving on.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij twee keer gezegd dat ze het veld schoon moesten houden of zo, denk dat Em dat bedoelt?
Als ik dan ook even eerlijk mag zijn, vind ik deze hele discussie vreselijk overtrokken.
Begrijpt iemand je verkeerd? Zeg dan gewoon ‘ nee, dat bedoelde ik niet’ en move on en blijf er niet in hangen. Er wordt hier soms een onschuldige post als persoonlijke aanval gezien, en dat vind ik bizar.
En dan bedoel ik niet alleen specifiek jou hoor, ik lees het vaker. Het verbaast mij gewoon hoeveel er zo persoonlijk wordt opgevat, terwijl dat echt niet hoeft, maar misschien ben ik gewoon nuchter of zo. Ik begrijp het niet.
Dit echt gewoon een miscommunicatieding (Mooi scrabblewoord).
Als je het er niet mee eens bent, mag dat hoor. Het doet me alleen weinig. Maar zo ben ik gewoon. Ik wilde het toch even uitspreken.
Just my two pennies. (In the slot)
Wilde plannen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:47 schreef Dave het volgende:
Hoop stiekem dat de pakketbezorger vroeger is dan gecommuniceerd.
Ik verwachtte vandaag een pakketje maar nou wordt dat wellicht pas vrijdag. En ik heb maar iets van 4 uur geslapen vannacht dus al met al ben ik even heel verdrietig en teleurgesteld in de wereld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:47 schreef Dave het volgende:
Hoop stiekem dat de pakketbezorger vroeger is dan gecommuniceerd.
Meer even zin om de oogjes te sluiten, vannacht niet zo goed geslapen, en dat breekt een beetje op vanmiddag.quote:
Wat ik bedoelde ja. Ik zal voortaan jou even vragen om iets wat ik bedoel op de makkelijke manier uit te leggen, het kan zo simpel zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Begrijpt iemand je verkeerd? Zeg dan gewoon ‘ nee, dat bedoelde ik niet’ en move on en blijf er niet in hangen. Er wordt hier soms een onschuldige post als persoonlijke aanval gezien, en dat vind ik bizar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:52 schreef Strani het volgende:
En ik heb maar iets van 4 uur geslapen vannacht
Waarschijnlijk zijn ze vervolgens vanaf 10 uur stil?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier gaat slapen ook superkut.
Ze zijn bezig met kozijnen vervangen hier in het complex, en dat soort dingen moeten blijkbaar altijd om 7 uur 's ochtends beginnen. Maar mijn slaapritme is dat ik pas na 2 uur slaap.
Nou ja inderdaad, het is ook tussendoor heel lang stilquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze vervolgens vanaf 10 uur stil?
Dan is het wel goed dat we gewoon af en toe een relletje hebben hier, voor de afleidingquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, eigenlijk gaat alles hier superkut.![]()
Ik zag het!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:26 schreef Dave het volgende:
Simon Keizer, Thijs Römer, Viggoa Waas en 5 anderen gaan uit de kleren voor een 'the real full monty' show op Net5.
Niet dat ik nieuwsgierig ben naar het garnaaltje van Simon, maar ik las ergens dat het wel piemeltjenaakt zou zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zag het!
Zal wel weer niets in beeld komenIs toch al eerder zoiets geweest waar je dan wat dijen en buiken zag?
Mwa ik ben best benieuwd naar zijn broekPALING hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben naar het garnaaltje van Simon, maar ik las ergens dat het wel piemeltjenaakt zou zijn.
Ik bespeur een onevenredige focus op de mannen hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:26 schreef Dave het volgende:
Simon Keizer, Thijs Römer, Viggoa Waas en 5 anderen gaan uit de kleren voor een 'the real full monty' show op Net5.
Nou ja.. we doen het er maar mee Guana!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa ik ben best benieuwd naar zijn broekPALING hoor.
Volendam, paling, lachen.
Ja maar zelfs als je piemeltjenaakt bent, hoef je het piemeltje nog niet te zien als ze het filmenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben naar het garnaaltje van Simon, maar ik las ergens dat het wel piemeltjenaakt zou zijn.
Dit gelooft niemandquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben naar het garnaaltje van Simon
Je siteblock doet het nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: https://didyouknowfacts.c(...)ng-how-periods-work/ , moest er hard om lachen
zeg, ging jij niet wat doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: https://didyouknowfacts.c(...)ng-how-periods-work/ , moest er hard om lachen
@Kreatorquote:
Simon is niet helemaal m'n type. Hoop dat ie z'n haar beneden beter verzorgt dan boven.quote:
Mis nog een grapje over z'n stokvis.quote:
Het is een programma om aandacht te vragen voor prostaat- en teelbalkanker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bespeur een onevenredige focus op de mannen hier.
Nou, daar helpt zelfs een jaarvoorraad Always Ultra nog niet tegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
Over bloed gesproken, er is bij mij net wat afgenomen.
[ afbeelding ]
Oh... Nou ja, dan maar weer Naked Attraction kijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is een programma om aandacht te vragen voor prostaat- en teelbalkanker.
Gewoon een stevige klodder gel d'r in, scheidinkje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Simon is niet helemaal m'n type. Hoop dat ie z'n haar beneden beter verzorgt dan boven.
Dat mag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde ja. Ik zal voortaan jou even vragen om iets wat ik bedoel op de makkelijke manier uit te leggen, het kan zo simpel zijn
Thijs, Viggo en ach Simon ben ik toch wel nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bespeur een onevenredige focus op de mannen hier.
#teamtenaladyquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, daar helpt zelfs een jaarvoorraad Always Ultra nog niet tegen.
Viggo is al 57 zie ik netquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:20 schreef ato het volgende:
[..]
Thijs, Viggo en ach Simon ben ik toch wel nieuwsgierig naar
Dan ben jij de winnaar vandaag, bij mij viel het mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
Over bloed gesproken, er is bij mij net wat afgenomen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |